Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Ανθισμένες αναμνήσεις και χαμόγελα!


Μέσα σε αυτή την ανοιξιάτικη ηλιόλουστη ανθισμένη μέρα...άνθισαν και οι αναμνήσεις μου!
Σαν ένα πανέμορφο μπουκέτο νιώθω τις αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων!
Που θέλω να το διατηρώ ζωντανό...

Να...σήμερα στη βόλτα που έκανα, πέρασα και από το σπίτι του παιδικού μου φίλου,του Ιάκωβου.
Ο κήπος ήταν ανθισμένος, όπως τότε...όταν ζούσε ο πατέρας του, ο Γιώργης Κρόκος.
Νιώθω ότι σε κάθε ανθισμένο κλωνάρι έχουν φωλιάσει οι στιγμές μας.


Οι στιγμές που μας μίλαγε...
Στα μάτια να κοιταζόσαστε...
Και να χαμογελάτε...μας έλεγε...
Και εμείς κοιταζόμασταν μεταξύ μας συνωμοτικά και γελάγαμε..
.
Δηλαδή ξεκαρδιζόμασταν στα γέλια!
Κάναμε αυτό που μας έλεγε, με την υπερβολή που διαθέτει η παιδική σκανδαλιά!

Αργότερα συνειδητοποιήσαμε ότι το χαμόγελο, έγινε τρόπος ζωής μας!

Χαμογελάτε...

Το κάθε μας χαμόγελο
ψωμί των αρχαγγέλων
Χαμογελάτε αδέλφια,
ποτέ να μην πεινάσουν
όσοι χορταίνουν με φως...
(Γιώργης Κρόκος)
Σας το αφιερώνω φιλαράκια μου, αυτό το όμορφο ποίημα του σπουδαίου Γιώργη Κρόκου!
Που ξέρεις, μπορεί από ψηλά να χαμογελάει και εκείνος, όταν βλέπει ότι αυτά που μας έμαθε τα φυλάμε με αγάπη βαθιά μέσα στην καρδιά μας, και τα μοιραζόμαστε..
Μας έμαθε και αυτό..!

Δάσκαλε μας, υπάρχει ακόμα η προσωπογραφία του αγαπημένου σου Μπετόβεν, έτσι όπως την άφησες... στον τοίχο, και μας κοιτάει...επιβλητικά, κι εμείς χαμογελάμε..!
(Οι φωτογραφίες από Photobucket )

36 σχόλια:

Roadartist είπε...

Έβαλα το βιντεάκι να παίζει και γέμισε το δωμάτιο με τη μελωδία του Μπετόβεν..Όμορφες φωτο.. Πάντα να έχεις καλούς και αληθινούς φίλους δίπλα σου.. και τις παιδικές σου αναμνήσεις ζωντανές..

thumbelina είπε...

Πάντα να χαμογελάς αγαπημένη μου Όλγα, και πάντα να έχεις κοντά σου αγαπημένους να ομορφαίνουν τη ζωή σου, όπως ομορφαίνεις εσύ τη δική μας...
σε γλυκοφιλώ,καλό ξημέρωμα!!!

IZA είπε...

Καλησπέρα `Ολγα μου. Είμαστε τυχεροί που γνωρίσαμε τον Ιάκωβο και νιώσαμε από κοντά την ωραία φιλία σας. Η άνοιξη είναι μια εποχή που σε πλημμυρίζει μια γλυκιά νοσταλγία για τα νεανικά σου χρόνια, είναι η εποχή που ξυπνούν όλες σου οι αισθήσεις. Να χαμογελάτε πάντα εσύ και οι αγαπημένοι σου φίλοι. Φιλάκια.

55fm είπε...

Roadartist ,σε ευχαριστώ καλή μου!
Γεμίζει η μουσική πολλούς χώρους,εξωτερικούς...εσωτερικούς...
Όλοι μας να έχουμε δίπλα μας αληθινούς φίλους,είναι πολύ σημαντικό!
Σε φιλώ
Καλό βράδυ

55fm είπε...

thumbelina ,να χαμογελάμε!
Λένε ότι είναι μεταδοτικό!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Είναι δύσκολες οι μέρες που ζούμε ας φροντίζουμε τουλάχιστον να διατηρούμε τις ανθρώπινες σχέσεις ζωντανές!
Τότε παραμένουν ζωντανές και οι αναμνήσεις μας!
Φιλάκια
Καλό βράδυ

55fm είπε...

Μαρία μου,είναι σαν αδέλφια μου!
Μας ενώνουν τόσα πολλά και όμορφα!
Θα ήταν εγκληματικό αν αφήναμε να διαλυθεί αυτή τη φιλία.
Ναι, η άνοιξη ξυπνάει διάφορα...και υπενθυμίζει την ομορφιά της ζωής!
Να είμαστε όλι καλά και να χαμογελάμε στο φως για να φοβάται το σκοτάδι!
Σε φιλώ,φιλεναδίτσα μου!

ξωτικό είπε...

Με λίγωσες στη γλύκα ....πάνω που ερχόμουν να σου γράψω τι απίθανη ανάρτηση είχες κάνει για το ρόζ πολύ γέλασα....
Τα άνθη της φιλίας αιώνια και με το ωραιότερο άρωμα....
καλό βράδυ !
(και οι φωτό σου τρομερές!!!!! ζήλεψαααααααααααααα)

Dinos-Art είπε...

Άνθια της άνοιξης, φως, χαμόγελο, αναμνήσεις, με μουσική υπόκρουση την αγαπημένη μου 5η του Μπετόβεν.
Νά'σαι καλά Όλγα για την ψυχική τόνωση που μού'δωσες απόψε.
Καληνύχτα.

eleni είπε...

Όλγα,σπουδαίο το χαμόγελο στη ζωή μας!Μα και οι φίλοι οι παιδικοί σημαντικοί,έχετε τόσα να θυμάστε-αναμνήσεις όμορφες που όλοι κρατάμε σαν φυλαχτό στην ψυχή μας.
Υπέροχο να έχεις τέτοιους εξαιρετικούς δασκάλους,που ενδιαφέρονται για την πνευματική καλλιέργεια των παιδιών.
Πάντα να χαμογελάς!Φιλιά!

ΑΝΘΗ είπε...

Οι αναμνήσεις, τα όνειρα και οι φίλοι είναι ευλογία Θεού! Τελικά, ο Λειβαδίτης έχει δίκιο: "Η ζωή μόνο όταν τη μοιράζεσαι υπάρχει!"
Καλή σου μέρα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Λενε, και τελικα ειναι αληθεια, πως οι ανθρωποι που συναντουμε στην ζωη μας, την καθοριζουν κιολας θετικα ή αρνητικα
Πρεπει να αισθανεσαι τυχερη λοιπον που στα πρωτα σου βηματα συναντησες ενα τετοιο ανθρωπο και το λιγοτερο που μπορεις να κανεις γι αυτον ειναι να τον κρατας ολοζώντανο στην μνημη σου

Καλημερα Ολγα μου!


ΥΓ Σημερα εμαθα το ονομα σου, το διαβασα στα παραπανω σχολια
Κι εχεις πολυ ομορφο ονομα!

evelina είπε...

πάντα να ανθίζουν οι αναμνήσεις σου και να είναι γλυκιές υπέροχες ,χρωματιστές...καλή σου μέρα

55fm είπε...

Ξωτικούλι μου,η ροζ αναρτησούλα ήταν αναρτησούλα διαμαρτυρίας!
Με ροζ πανό καταδικάζω την κακοποίηση του χρώματος!
Μακάρι να είναι πάντα ανθισμένο το δένδρο της φιλίας για όλους μας!
Όποτε δεν έχω κάτι καλό σε δικές μου φωτογραφίες, κάνω βουτιά στο Photobucket και καλύπτομαι θαυμάσια!
Στο προτείνω για τις δύσκολες μέρες!
Φιλάκια γλυκούλα μου.
Καλημέρα

55fm είπε...

Ντίνο μου,να είσαι καλά!
Χθές με επισκέφτηκαν όλες οι ομορφιές μαζί, και είπα να τις μοιραστώ μαζί σας...
Εσύ τόσα μου προσφέρεις σε κάθε ανάρτησή σου!
Φιλάκια
Καλημέρα!

55fm είπε...

eleni μου,μεγάλη υπόθεση το χαμόγελο!
Σαν τα μάτια μου,προσέχω τους φίλους μου!Είναι ο θησαυρός μου!
Σε αυτό επένδυσα στη ζωή μου!
Ο Γιώργης ο Κρόκος ήταν σπουδαία προσωπικότητα,εμπνευστής της θείας Λένας,αν θυμάσαι...
Και όχι μόνο, έχει τιμηθεί το 1991 με το κρατκό βραβείο παιδικής λογοτεχνείας,ποιήματά του υπήρχαν στα βιβλία του Δημοτικού,και πολλά άλλα τα οποία δυστυχώς σήμερα έχουν ξεχαστεί...
Αυτό με θλίβει ιδιαίτερα.
Πάντα να χαμογελάμε!
Φιλάκια

55fm είπε...

Ανθή μου,στο γραφείο μου έχω έναν πίνακα κιμωλίας,τον οποίο είχα πάρει όταν ο γιός μου ήταν στην εφηβεία, και του έγραφα κάθε φορά διάφορα.
Αυτό που έχει μείνει χρόνια και δεν το έχω σβήσει, είναι αυτό που μου έγραψες του Τ.Λειβαδίτη!
Ευλογημένες να είναι οι στιγμές μας και να τις μοιραζόμαστε!
Φιλάκια
Καλημέρα!

55fm είπε...

Ρίκη μου, έτσι είναι...
Δεν αποχωρίζομαι ποτέ, ότι με έκανε να αισθανθώ δυνατά!
Είναι το φυλαχτό μου!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Όλγα ήταν το όνομα της λατρεμένης μου γιαγιάς, που πέθαμε 104 χρονών!
Ήταν γενναίος άνθρωπος και αισθάνομαι όμορφα, που έχω το όνομά της.
Σε φιλώ
Καλημέρα!

eleni είπε...

Όλγα,ναι κάτι μου θύμιζε το όνομα,αλλά δεν ήμουν σίγουρη.
Εχουν μεγαλώσει γενιές με την ποίησή του,πολύ σημαντικό να απευθύνεσαι στην τρυφερή ηλικία.
Η θεία Λένα...τι μου θύμισες!Παρακαλούσα να αρρωστήσω,να μείνω σπίτι για να την ακούω,φανατική ακραάτρια.
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

ποτέ δεν θα πεινάσουν όσοι αφήνονται να νιώσουν το φως της της φιλίας. Πολύ όμορφη και αισιόδοξη ανάρτηση, με έκανες να χαμογελάσω και να νιώσω πολύ όμορφα, σ' ευχαριστώ

55fm είπε...

elenaki μου,καλά θυμάσαι...
Όλοι αγαπούσαμε τη θεία Λένα!
Σε ξαναφιλώ!

55fm είπε...

silena μου,η τρυφερή και ευαίσθητη ψυχούλα σου μόνο όμορφα δικαιούται να νιώθει!
Φιλάκια πολλά!

Sophia Kollia είπε...

Λοιπόν, ναι, το χαμόγελο είναι σημαντικό και το πιστεύω, από ότι έχεις καταλάβει. Όμως το πολύ δύσκολο είναι να το κρατάς όταν είσαι μόνος σου. Εκεί δυσκολεύομαι πολύ, και ένας λόγος που γράφω τόσο πολύ είναι και αυτός. Προσπαθώ να βρω μέσα μου και να βγάλω έξω κάτι που να με κάνει εμένα και τους άλλους να χαμογελάσουν έστω και λίγο.
Τις προάλλες με τις ανοιξιάτικες εικόνες, ήταν η μέρα που χάθηκε μια κοπέλα 20 χρονών σε τροχαίο. Την είχα μαθήτρια και είναι δύσκολες μέρες. Εκ πείρας σε ένα συμπέρασμα έχω φτάσει. Χαμογέλα μέχρι να το πιστέψεις και συ...
Καλημέρα

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Εξαιρετική η μουσική επιλογή για να ντύσει ένα τέτοιο συναίσθημα που προκαλεί η άνοιξη και η ευφορία της.
Την καλημέρα μας.

Mariela είπε...

Κι εγώ δεν ήξερα πως η Θεία Λένα ήταν του Γιώργη Κροκου...
που με πήγες να ήξερες...
Οι φιλίες που διατηρούμε στο πέρασμα των χρόνων είναι ότι πιο πολύτιμο και σημαντικό!
Φροντίζω όμως εξ ίσου και τις καινούργιες, είναι ο θησαυρός μου!!
Καλό ΣΚ και φιλιά!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως με τα λόγια, με τις φωτογραφίες, με τη μουσική, σε τούτη σου την ανάρτηση το χαμόγελο - το ανοιξιάτικο - μας το έφερες στα χείλη...

να ΄σαι καλά!

efhbos είπε...

Μην ρωτησεις γιατι, ή πως...Αλλα οτι εχει σχεση με αναμνησεις...Με κανει να συγκινουμε...:/

Ωραια τα παιδικα χρονια...Αχ...Αν και δεν εχουν περασει πολλα χρονια απο τοτε...Τα νοσταλγω...!

55fm είπε...

Sofίa μου, είναι σημαντικό το χαμόγελο και αυτό προσπαθούμε, να το διατηρήσουμε στη ζωή μας!
Συμβαίνουν πράγματι απίστευτα πράγματα , και είναι ακόμα μεγαλύτερη η ανάγκη του χαμόγελου!
Και θα πρόσθετα σε αυτό που πολύ σωστά συμπέρανες ,μην επιτρέπουμε σε κανέναν και για τίποτα, να μας παγώσει το χαμόγελο!
Αυτό το στοίχημα έχω βάλει με τον εαυτό μου!
Φιλάκια

55fm είπε...

Αστρο - Συμμορίτες,σας ευχαριστώ!
Το συναίσθημα οδήγησε σε αυτή τη μουσική…
Καλό απόγευμα!

55fm είπε...

Mariela μου, έχουν περάσει τόσα χρόνια από τότε…
Η θεία Λένα μας ομόρφυνε τα χρόνια της αθωότητας!
Και για μένα οι φιλίες μου είναι ο θησαυρός μου!
Παλιές και καινούργιες!
Φιλάκια
Καλό Σαββατοκύριακο!

55fm είπε...

Μια φορα κι εναν τρελο... ,χάρηκα που σου έφτιαξα τη διάθεση!
Λίγο να γλυκάνει η ψυχούλα μας!
Πολύ αγριάδα κυκλοφορεί!
Σε ευχαριστώ.
Φιλιά

55fm είπε...

efhbos ,δεν ρωτάω…φαντάσου τα νοσταλγείς εσύ, που ακόμα είναι νωπά…
Πάντα να τα κρατάς αγκαλιά!
Φιλάκια

IonnKorr είπε...

Άνθη, ποίηση και Μπετόβεν.

Η γυναικεία ευαισθησία στο ζενίθ.

55fm είπε...

evelina μου,είσαι πολύ θετικό πλάσμα!
Σε ευχαριστώ, για τις πανέμορφες ευχές σου, γλυκιά μου!
Εύχομαι τα καλύτερα για σένα!
Καλό βράδυ.

55fm είπε...

Ionnkorr,και τα τρία είναι υπέροχα!
Το τρίδυμο της ευαισθησίας σε χαιρετά!
Καλό βράδυ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))))

55fm είπε...

Skroytsako,σε ευχαριστώ πολύ!
Χρόνια πολλά και Καλό Πάσχα!
Εύχομαι τα καλύτερα!