Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Γυναίκα όπως ζωή...

...Και ζωή υπάρχει σε κάθε μέρα!
Μπερδεψουά...και αυτή η σημερινή γιορτή!
Ξεκίνησε επαναστατικά,στην πορεία φράκαρε,και στο τέλος κατέληξε να
γιορτάζεται, ως έκφραση συμπαθείας των ανδρών προς τις γυναίκες, με προσφορά λουλουδιών δώρων και ειδικών λέξεων με ημερομηνία λήξης το τέλος της μέρας !
Δεν θέλω τη συμπόνοια κανενός σιγοτραγουδάω...
Και πετιέται από μέσα μου, η κιτρινο-ποιητική μου τάση...δεν την εμποδίζω...και γράφει...

Ουδέποτε ασπάστηκα το φεμινισμό,
και είμαι χαρούμενη για αυτό!
Όμως πίστευα από καιρό ,
πως η γυναίκα δεν είναι μπιμπελό!
Είναι η δύναμη του μπορώ,

μπορώ και αποκτώ, το περιεχόμενο που είναι από τη φύση του, διαλεκτό!

Στην καθημερινότητα μας φιλαράκια μου,κρύβεται η γιορτινή σχέση μας, με το θείο πλάσμα που λέγεται γυναίκα!!!
Προσωπικά πιστεύω στον πληθωρικό,ευαίσθητο, τρυφερό,δυνατό,χρωματιστό,αγαπησιάρικο,δημιουργικό, εσωτερικό κόσμο της γυναίκας, και για του λόγου το αληθές, σας αφιερώνω τη ζωγραφιά μου και σας προτείνω να πάρετε μια γεύση από ένα Σαββατοκύριακο, μιας υπέροχης Γυναίκας,Terra Amata!
Α...και ένα μήνυμα...στα θηλυκούλια...
Μην πυροβολείτε τα αρσενικούλια...
Αν εξαφανιστεί το είδος, έχουμε τεράστιες ευθύνες!!!
Ε...καλά μη βαράτε..!
Αφήστε με να αεροβατώ και να ουρανοπερπατώ!!!
Αφήστε με να μην οπλοφορώ!!!
Καλή βδομάδα!

42 σχόλια:

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα,
ωραίο το ποιηματάκι, αν και λόγω εμπαγγέλματος- κέντρο αγγλικών- δυστυχώς για μας, τα αγόρια έχουν πιο γλυκειές ψυχούλες. Τώρα στη πορεία τι γίνεται, δνε ξέρω!!
Όπως και να έχει, μας αξίζει ένα μπράωο που μπορούμε και κάνουμε τόσα πράγματα μαζεμένα.
Πολλα΄φιλιά αισιόδοξε άνθρωπε!!

Sophia Kollia είπε...

Ξανά εγω, Ξέχασα να σου πω ότι ο πίνακας μου αρέσει τρομερά!! και ότι ε.....έχω δυο γιούς! χα,,,χα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εγω ουτε καν δεχομαι την σημαρινη μερα σαν γιορτή....

Dinos-Art είπε...

Ναι στη γυναίκα της κάθε μέρας.
Όχι στους νταβατζήδες της κάθε οκτώ Μάρτη. Ωραία και πρωτότυπη η ζωγραφιά σου Ολγάκι.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΑ σε όλες τις Γυναίκες της γης.
Χρόνια λίγα στα γύναια που ξεφτιλίζουν την υπόσταση του φύλου.
Καλή εβδομάδα.

ξωτικό είπε...

Γειά σου καρέτα καρέτα !!!!!

(το Link δεν δουλεύει )
πολύ ωραίος ο πίνακας !!!!
Δέν θέλω να νοιώθω "φεμινίστρια" !!!

(μπορώ να οπλοφορώ που και πού ;;;)
άσε μεγάλη πληγή ξύνεις ....άλλη ώρα το συνεχίζουμε.
φιλιάααααααααααααααααααααααααα !!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ :)))

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα 50fm!

Πηχυαίος ο τίτλος: Γυναίκα όπως ζωή. Μα η γυναίκα δίνει τη ζωή, καλή μου. Δίνει το δικό της άρωμα σε ό, τι υπάρχει δίπλα, κοντά ή γύρω της. Οι στίχοι του Ελύτη ερωτικοί: "Πριν απ' τα μάτια μου ήσουν φως, πριν απ' τον έρωτα, έρωτας κι όταν σε πήρε το φιλί, γυναίκα".
Ο πίνακας πανέμορφος!

Ανώνυμος είπε...

Να αφήσουμε τα πανηγυρια να δούμε την ουσία,
και συμφωνώ απόλυτα με τις επιλογικές φράσεις σου.
Μην ξεκάνουμε τον αλλο φύλο γιατί....μετά... χάλια!
:)
Φιλιά πολλά

ANAZHTHSH είπε...

Ζούμε επιτέλους σε μια εποχή που επί ίσοις όροις μπορούμε να επαναλάβουμε τα λάθη των προηγούμενων ή να φτιάξουμε δυνατές σχέσεις που θα στηρίζονται στην αμοιβαιότητα συναισθημάτων,στην κοινή αναζήτηση "κορυφών",στην αλληλοπροσφορά και το...παιχνίδι.
Φιλιά πολλά!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Χρονια πολλα στη γυναικα για την καθε μερα που παλευει να βγει δυνατη μεσα απο το πελαγος των υποχρεωσεων της.Στη μανα που χαριζει τη ζωη και αγωνιζεται γιαυτη μεχρι το τελος.
Χρονια πολλα γιατι η γυναικα με την συνεση και την σοφρωσυνη της μπορει να κανει την καθε μερα γιορτη.
Ολγακι μου φιλια μου.

Dinos-Art είπε...

Και μια περί "Γυναίκας", να κάτι που διάβασα παλιά:
"Η όμορφη γυναίκα είναι στολίδι, η καλή γυναίκα είναι θησαυρός".
Καλό βράδυ.

IZA είπε...

`Ολγα μου, με κάνεις και κοκκινίζω με τα τόσο καλά σου λόγια. Ποτέ δεν αισθάνθηκα ότι είχα κάτι να χωρίσω με το άλλο φύλο. Καλοί και κακοί υπάρχουν εκατέρωθεν. Η ευαισθησία που θεωρούνταν στοιχείο των γυναικών μπορεί να υπάρχει και στον άνδρα εξίσου έντονο. Τα δυο φύλα αλληλοσυμπληρώνουν το ένα το άλλο. Δε βλέπω το λόγο ύπαρξης της ημέρας της γυναίκας αν δεν υπάρχει αντίστοιχα και μέρα του άντρα. Η ζωγραφιά σου είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΕ ΥΠΈΡΟΧΑ ΧΡΏΜΑΤΑ. `Ενας ύμνος στη γυναίκα.

efhbos είπε...

Βρε καθε μερα γιορταζετε!!!Μα καθε μερα...!!!
Στα ωπα ωπα σας εχουμε...!!!

Αλλα χρονια πολλα!!Ειδικα στις μαμαδες, γιατι η ζωη δεν τελειωνει με την γεννηση ενος παιδιου...Δεν πρεπει να το ξεχνανε αυτο μερικες...!

Mariela είπε...

Ευχαριστούμε...
να πω πως ούτε κι εγώ οπλοφορώ....
μου άρεσε πολύ το κείμενο σου!!
αλλά και η ζωγραφιά σου!!!!!

Margo είπε...

Υπέροχη ανάρτηση όμως εσύ Όλγα μου έχεις τιμήσει την γυναίκα πολλές φορές. Κυρίως μέσα από τους πίνακές σου.
Αυτή την ημέρα δεν την θυμάμαι καν όμως λυπάμαι που μόνο τέτοια μέρα κάθε χρόνο θυμούνται τις καταπιεσμένες γυναίκες των Ανατολικών χωρών. Πολύ δύσκολες κοινωνίες!
Όσο αφορά τους άντρες θα έλεγα ότι είναι το αδύναμο φύλλο γι αυτό συνήθως γίνονται ο καθρέπτης της συντρόφου τους. Έχουμε μερίδιο ευθύνης λοιπόν:)
Καλή βδομάδα Όλγα μου

Υπέροχος ο πίνακας!!!

55fm είπε...

Σοφάκι μου, θέλει τρέλα η ζωή , που και που ποιητεύω !
Πολλά μπράβο μας αξίζουν, αλλά δυστυχώς δεν το πιστεύουμε και εμείς οι ίδιες!
Να χαίρεσαι τα αγοράκια σου!
Είναι πολύ τρυφερούλια τα αγοράκια!
Εγώ έχω ένα κορίτσι και ένα αγόρι.
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τη ζωγραφιά μου!
Φιλάκια πολλά!

55fm είπε...

Ρίκη μου,τι να δεχθούμε…την υποκρισία ως γιορτή;
Σε φιλώ!

55fm είπε...

Ντίνο μου, πόσο χαίρομαι τη ζωντάνια σου και τη σκέψη σου!
Χίλια ΟΧΙ στους νταβατζήδες!
Σε ευχαριστούν οι γυναίκες της ζωγραφιάς μου, σε γλυκοφιλώ εγώ,και σου στέλνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς!
Το περί γυναίκας που διάβασες μήπως αποκλείει από το όμορφο το καλό;
Αναρωτιέμαι αν είναι δίκαιο…
Θα το συζητήσουμε μια άλλη φορά.
Καλημέρα!

55fm είπε...

Αστρο - Συμμορίτες, σας βρίσκω πολύ δίκαιους!

Καλημέρα!

55fm είπε...

Ξωτικό μου, σε ευχαριστώ για το Link,το διόρθωσα!
Σε ευχαριστώ που σ΄αρέσει ο πίνακάς μου!
Σε ευχαριστώ που δεν νιώθεις φεμινίστρια!
Σε ευχαριστώ που μόνο, που και που θέλεις να οπλοφορείς!
Διάλεξε θερινούς ή χειμερινούς μήνες;
Σε ευχαριστώ που υπάρχεις και σε απολαμβάνω!
Φιλάκια!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Σκρουτζάκο,σου ανταποδίδω με χαρά την καλημέρα!
Σε ευχαριστώ για τη βόλτα σου στα μέρη μου!
Φιλιά

55fm είπε...

Ανθή μου,γλυκιά ψυχή έχεις δίκιο η γυναίκα δίνει ζωή…παντού!
Οι στίχοι του Ελύτη,υπέροχοι και πολυαγαπημένοι!
Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου στο εργάκι μου!
Φιλάκια πολλά!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Coula ,την ουσία και μόνο αυτή οφείλουμε να δούμε!
Ο πόλεμος μεταξύ των δύο φύλων με τρελαίνει!
Σε φιλώ γλυκά!

55fm είπε...

Αναζήτηση μου,να φτιάξουμε δυνατές σχέσεις και σχέσεις αγάπης, αυτό είναι το κλειδί για να ανοίξουν οι πόρτες της ελπίδας!
Σε φιλώ καλή μου
Καλημέρα!

55fm είπε...

Γιάννα μου, φιλεναδίτσα μου γλυκιά, για σκέψου τι προφέρεις κάθε μέρα παντού…
Η δύναμη μας είναι μεγάλη1
Φιλάκια πολλά
Καλημέρα

55fm είπε...

Μαρία μου δεν υπερβάλω καθόλου,είσαι ακούραστη!
Δημιουργείς υπέροχα πράγματα και συγχρόνως αντιμετωπίζεις την καθημερινότητα γενναία!
Ναι, τα δυο φύλα πρέπει να αλληλοσυμπληρώνονται!
Και αυτό θέλει την τέχνη του!
Χάρηκα που σου άρεσε η ζωγραφιά μου!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Έφηβε γενναίε νέε, δεν το ξεχνάμε ποτέ!
Φιλάκια πολλά!

akrat είπε...

καλημερούδια καλημερούδια

55fm είπε...

Mariela μου, πόσο χαίρομαι που δεν οπλοφορούμε!
Περήφανα τα αντιμετωπίζουμε και όταν τα βρούμε δύσκολα τα ζωγραφίζουμε!
Χαίρομαι που σου άρεσε η ζωγραφιά μου.
Σε ευχαριστώ ιδιαίτερα!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Margo μου,η αλήθεια είναι ότι έχω ζωγραφίσει αρκετά τη γυναίκα!
Είμαι περήφανη για το φύλο μου και το υποστηρίζω.
Θλίβομαι όταν βλέπω γυναίκες να αντιμετωπίζουν τη γυναίκα με κακία και σκληρότητα.
Και δυστυχώς συμβαίνει συχνά.
Δύσκολες και άδικες κοινωνίες!
Συμφωνώ για τους άνδρες και
την ευθύνη μας.
Σε ευχαριστώ για τη ζωγραφιά μου!
Καλημέρα όμορφο πλάσμα!
Να σε προσέχεις!

55fm είπε...

akrat,καλημέρα σε ένα αεράτο λαμποργκινάτο μπλογκόφιλο!

Dinos-Art είπε...

Όμορφη+Καλή=Το τέλειο.
Όμως, ποτέ δεν υπάρχει τελειότητα σε μια σχέση.
Καλό απόγευμα.

55fm είπε...

Μμ...
Εξ άλλου η ομορφιά της ψυχής ομορφαίνει τον άνθρωπο!
Που σημαίνει, ανοίγουμε άλλο θέμα...
Σε καλομεσημερίζω!

A.G.Selena είπε...

Λοιπόν θα σου πω κάτι που με έκανε να χαμογελάσω!
Εχτές το βράδυ μεταξύ τρομερού πονοκέφαλου και αϋπνίας σηκώθηκα και ζωγράφισα!Δε ζωγραφίζω εγώ.Δεν έχω χέρι.Κι όμως χτές μου ήρθε.Και το αποτέλεσμα μου θυμίζει τις φιγούρες που μόλις είδα από το δικό σου χέρι.Όχι στο είδος,μην παρεξηγηθώ,ούτε καν στο ύφος,στην τεχνική ίσως.Εντάξει οι δικές μου είναι άχαρες...Οι δικές σου είναι πανέμορφες αλλά εγώ θα συνεχίσω να χαμογελάω :)

"Είναι γυναίκα και μπορεί"!!!
Μόνο αυτό θα πω για το κείμενο σου γιατί με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη!

Φιλιά πολλά γλυκιά Ουράνια Ροδαλένια Όλγα!!!

55fm είπε...

selenaki μου,γλυκό χαθήκαμε!
Και εγώ χαμογέλασα που εναντιώθηκες στον πόνο με τόσο δημιουργικό τρόπο!
Πολύ καλή αντίδραση και είμαι σίγουρη ότι το αποτέλεσμα της ζωγραφιάς σου είναι πολύ όμορφο!
Όταν δεν είσαι ζωγράφος για να αναμετρηθείς με το έργο σου σοβαρά,και το κάνεις ελεύθερα έτσι για την έκφραση της ψυχούλας σου,οι τεχνικές δεν σε πολυαφορούν!
Θα ήθελα να το δω, αν συμφωνείς και εσύ.
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,γλυκούλα μου.
Και βεβαίως μπορούμε!!!
Φιλιά πολλά,κορίτσι πανέμορφο!

logia είπε...

ό,τι συχαίνομαι σ΄ αυτή τη μέρα
είναι τα γεμάτα μπουζουκομάγαζα, ρεμπετάδικα, ταβερνεία, μπαράκια κλπ από μεθυσμένες γυναικοπαρέες...

55fm είπε...

Nέλλη μου,ανατριχιαστικό θέαμα!
Τελείως τρισάθλιο!
Φιλιά τρυφερή ψυχή!

A.G.Selena είπε...

Εγώ τα έβαλα κι ο Θεός βοηθός!
Κι αν γελάνε 10χρόνια μαζί μου το κρίμα στο λαιμό σου :Ρ χαχαχα

Σε περιμένω να μου πεις τη γνώμη σου!
Φιλάκια όμορφη!

55fm είπε...

Selena, μπράβο!
Αναλαμβάνω κάθε πικραμένο που θα γελάσει με το όμορφο αποτέλεσμα μιας εξαιρετικής προσπάθειας!
Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να σταματήσεις!
Υπάρχει κάτι κρυμμένο μέσα σου,που είναι κρίμα να μην το φωτίσεις!
Είμαι δίπλα σου σε κάθε προσπάθεια!
Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα!
Φιλάκια πεντανόστιμη!

Un par de neuronas... είπε...

Γειά σου, φίλη μου! Αντι να μου το ζητάς, σε προσφέρω την μετάφραση μου στα ισπανικά σαν μικρό δώρο γιατί είσαι καταπλικτική:

Nunca abracé el feminismo,
y soy feliz por eso!
Pero pensé por un largo tiempo,
que la mujer no es objeto curioso!
Es el poder que puedo,
puedo y obtengo, el contenido que está en su naturaleza, el mejor!

Φιλάκια.

55fm είπε...

Βερόνικα,με άφησες άφωνη!
Ότι και να πω,είναι λίγο...
Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
Είσαι ξεχωριστή και πολύ γοητευτική ΓΥΝΑΙΚΑ!!!
Τα φιλιά μου και την εκτίμησή μου σου στέλνω!