Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Εκτός εποχής και εντός αγάπης!


Μπορεί να είναι εκτός εποχής η γλαστρούλα μου με το αλεξανδρινό φυτούλι μου, αλλά σας το παρουσιάζω,γιατί το κατόρθωμά μου ξεπερνάει κάθε εποχή!
Οι φωτογραφίες είναι χθεσινές και λιακαδάτες!
Σας πληροφορώ φιλαράκια μου, ότι διατηρώ αυτό το φυτούλι από πέρσι τα Χριστούγεννα!
Κλείστε το στοματάκι... και πιστέψτε το!!!
Μεγαλώνει χαριτωμένα και διακριτικά και είναι μια κούκλα!
Το πόσο χαίρομαι για αυτό δε λέγεται...ας θεωρηθώ φυτοχαρούμενη!
Έχω φάει ένα κόλλημα, ότι δεν συμβαίνει συχνά αυτό και ότι κατάφερα να το διατηρήσω, χάρη στην αγάπη και στη φροντίδα μου!
Καμαρώνω λοιπόν σαν γύφτικο σκεπάρνι!!!
Δεν είμαι ιδιαίτερα σχετική με τέτοιου είδους θέματα και θα ήθελα την άποψή σας!
Να καμαρώνω ή όχι!
Αν πραγματικά συμβαίνει συχνά, θα σας παρακαλούσα να μου το πείτε γλυκότροπα γιατί μια στενοχώρια θα την πάρω...ας είναι με τρόπο!
Όπως και να έχει, σας το αφιερώνω για καλή βδομάδα!
Να έχετε όλοι σας, μια κούκλα βδομάδα!
Θυμηθείτε και αυτό...

38 σχόλια:

IonnKorr είπε...

Φυτοχαρούμενη! χα..χα.. Η ορολογία σου με ξάφνιασε. Δεν το έχω ξανακούσει. Καλή εβδομάδα επίσης.

Νοσταλγικό σοκ διαρκείας... ε?

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δεν ξερω αν ειναι χριστουγεννιατικο το φυτο σου, εγω παντως το βλεπω σαν μια υπεροχη, ανβοιξιατικη εικονα!
Τελειο!
Αυτό το κοκινο φωτιζει υπέροχα ολα τα υπόλοιπα


Καλήμερα γλυκια μου!

Sophia Kollia είπε...

Όλγα, εσύ παιδί μου είσαι γλωσσοπλάστης! Άκου φυτοχαρούμενη!!
Να είσαι χαρούμενη γιατί δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται.
Νάσαι καλά με την καλή σου διάθεση και να την κρατάς να βοηθάς και μένα που αυτές τις μέρες μου είναι λίγο δύσκολο..
Καλή βδομάδα

55fm είπε...

ΙonnKorr,α...δεν σου έχω πει,είμαι και γλωσσοπλάστρια!
Δικής μου επινόησης η λεξούλα!
Ναι, η "νοσταλγική κρίση",αυτή τη φορά έχει διάρκεια...
Καλή βδομάδα!
Φιλιά ροκόφιλε!

55fm είπε...

Ρίκη μου,για Χροιστουγεννιάτικο το ξέρω,αλλά τελικά όλα μπορούν να συμβούν σε τούτο τον κόσμο!
Η ένταση του κόκκινου,ζωντανεύει ότι βρεθεί δίπλα του!
Σε ευχαριστώ!
Καλή βδομάδα!
Φιλιά!
Υ.Γ. Κυκλοφόρησε το βιβλίο σου στην Αθήνα;

Μαρια Νικολαου είπε...

Kαλημέρα και καλη βδομαδα εστω και με αλεξανδριανό φυτούλι!
Μεταξύ μας .... εχω να δω πασχαλιά χρόνια...

Dinos-Art είπε...

Λίγη φροντίδα και πολύ αγάπη θέλουν τα φυτούλια για να ζήσουν.
Έχω ένα μπέντζαμιν που μου το έφεραν πριν τριάντα χρόνια παστωμένο μαζί με άλλα φυτά σε μια σύνθεση. Ήταν τότε τριάντα εκατοστά. Το μεταφύτεψα αμέσως και σήμερα κοντεύει τα τρία μέτρα.
Όλα Όλγα μου θέλουν αγάπη, πώς να το κάνουμε.
Καλή εβδομάδα.

evelina είπε...

Καλημέρα καλή βδομάδα....Αν και Χριστουγεννιάτικο είναι μια χαρά για ανοιξιάτικο...Η αγάπη όλα τα κάνει .Νάσαι καλά

Mariela είπε...

Να καμαρώνεις... να καμαρώνεις...!!
και φυσικά... τραγουδάρα!! ότι π΄ρεπει για Δευτέρα πρωί πρωί!

fractal είπε...

Αντίο

55fm είπε...

Σοφάκι μου,τρομάρα μου να λες!
Απλά παίζω μερικές φορές με τις λέξεις και γλωσσοπλάθω για πλάκα!
Σίγουρα δεν είναι εύκολο να έχεις ανεβασμένη διάθεση με ό,τι συμβαίνει,αλλά πρέπει να αντιδράμε γιατί είναι πολύ εύκολο να μας πάρει από κάτω!
Σου στέλνω πολύ θετική ενέργεια, να διώξει τις όποιες δυσκολίες!
Φιλάκια!

55fm είπε...

Μαράκι μου έστω και με χριστουγεννιάτικη διακόσμηση,ας συντηρούμε το πάθος μας για ζωή!
Όσο για την πασχαλιά,είδα γύρω στο Νοέμβρη ανθισμένες και έπαθα πλάκα!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Ντίνο τρελάθηκα με την ιστορία του μπέντζαμιν!
Ολόκληρο δένδρο δηλαδή!
Και εγώ κοκορεύομαι για πέντε ανθάκια το χρόνο!
Ρομπούλα μήπως έγινα;
Αλλά που ξέρεις, μπορεί να γίνει και το δικό μου δένδρο...ζήλεψα τώρα και το βάζω στόχο!
Φουλάρω με αγάπη και πάμε για μεγάλα ύψη!
Φιλάκια καλό μου φιλαράκι!

Roadartist είπε...

Αν είναι να μας φτιάχνουν τη διάθεση ας κρατήσουμε τα στολίδια όλο το χρόνο.. Πάντως πραγματικά το πως διαμορφώνεις το χώρο σου έχει μεγάλη σημασία.. Και νομίζω πως αξίζει ο χρόνος να το γεμίζεις με όλα όσα σου φτιάχνουν τη διάθεση!

55fm είπε...

evelina,καλώς την!
Ναι η αγάπη δίνει ζωή!
Είναι μπροστά στο παράθυρό μου, κάθομαι στον καναπέ το χαζεύω και με γεμίζει ενέργεια!
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Mariela μου,να είσαι καλά!
Παίρνω δύναμη!
Χαίρομαι που μουσικά σε ευχαρίστησα!
Φιλάκια και καλή βδομάδα!

55fm είπε...

fractal,καλή αντάμωση!
Εύχομαι να περάσεις υπέροχα!
Καλό ταξίδι,είναι και μπόλικο!

55fm είπε...

Roadartist,καλές βόλτες με το σούπερ ποδήλατό σου!
Ναι,είναι απαραίτητο ο χώρος μας να μας προδιαθέτει θετικά!
Πολλά δηλώνει ο χώρος μας για εμάς!
Αν οι άνθρωποι έδιναν τη σημασία που πρέπει στο χώρο τους,θα ένιωθαν πολύ διαφορετικά!
Και αυτό δεν έχει να κάνει με ακριβά και παραστολισμένα πράγματα...
Με ελάχιστα μπορεί ο χώρος μας να μεταμορφωθεί.

Φιλάκια καλή μου!

ANAZHTHΣH είπε...

Η αγάπη σου το έκανε το θαύμα της-συνήθως αυτά δεν κρατάνε.
Καλημέρα, πάντα ομορφιές.

eleni είπε...

Όλγα μου το λουλουδάκι σου βρήκε αγάπη,γι΄αυτό κρατάει κι ανθίζει ακόμη!
Ακόμη και τα φυτά έχουν ανάγκη να τους ψιθυρίσεις μια γλυκιά λεξούλα,να τ΄αγγίξεις τρυφερά.
Φιλιά!

55fm είπε...

Aναζήτηση μου,έτσι λέω κι εγώ.
Η αγάπη και η πίστη μου να διατηρηθούν!
Σε φιλώ καλή μου!

55fm είπε...

eleni μου,όλα αυτά τα είχε με το παραπάνω το φυτούλι μου,για αυτό μου φέρθηκε και αυτό υπέροχα!
Φιλιά πολλά από τη ζεστή Αθήνα!

IZA είπε...

`Ολγα μπορείς να είσαι υπερήφανη για το φυτό σου. Θα σου πω κάτι, αλλά δε θέλω να σου κόψει τον ενθουσιασμό. Η γειτόνισσά μου φύτεψε ένα τέτοιο στον κήπο της πριν κάποια χρόνια και τώρα έχει γίνει ένα δέντρο που όταν είναι ανθισμένο είναι το κάτι άλλο. Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά.

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Καλά κάνεις και είσαι τόσο χαρούμενη!!! Εγω είμαι ατυχη και στον Πειραια δεν μπορώ να κρατήσω κανενα λουλούδι που λατρεύω... Και μονο στην εξοχή μπορώ να ειμαι "φυτοχαρούμενη"!!!!!

Τι υπέροχο τραγούδι!!!!

"Μυστικά" και πολύ πολυ ανοιξιάτικα φιλιά!!!

efhbos είπε...

Αυτο το τραγουδι δεν επρεπε να το βαλεις...
Οχι...Επρεπε, μου θυμιζει πολλα!
Εκτος απο καλη μαμα, εισαι και καλη κηπουρος...:P

55fm είπε...

Mαρία μου,σε ευχαριστώ!
Όσο για τη γειτόνισσά σου δεν θα μου κόψει τον εμθουσιασμό, γιατί θα το πάρω αλλιώς...
Φαίνεται και η γυναίκα το αγάπησε και το φρόντισε και έγινε δένδρο!
Βάζω και ένα φρενάκι,δεν διεκδικώ την αποκλειστικότητα, του μόνο εγώ,αλλά να,μην είναι και πολυσυνηθισμένο...
Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα!
Το φωτιστικό σου έγραψε!

55fm είπε...

Μυστικό Μονοπατάκι,ο Πειραιάς δεν σε φυτοχαρουμενεύει τελικά τόσο ,αλλά η εξοχή σε αποζημιώνει!
Εστίασε στην εξοχή!
Λες η φυτοχαρουμενιά να είναι μεταδοτική;
Είναι κομματάρα το άτιμο το τραγούδι!
Σε ευχαριστώ!
Πολλά φιλιά!

55fm είπε...

Έφηβε, ΩΠΑ, όχι της γιουροβίζιον,
δεν είναι φοβερό να συνοδεύονται οι αναμνήσεις και των δυο μας με την ίδια μουσική;
Διαχρονικότατες λοιπόν,οι τότε μουσικές!!!
Σε ευχαριστώ για την καλή σου κουβέντα!
Φιλάκια πολλά!

Betty's Cuisine είπε...

Τα φυτά αντιδρούν θετικά στην αγάπη και την προσοχή μας!
Απο τα Χριστούγεννα του 2009 έχω κι εγώ ένα ίδιο και είναι ακόμα ολάνθιστο!
Λατρεύω τα φυτά και τους το δείχνω παρόλο που δεν τα περιποιούμαι ιδιαίτερα, κι αυτά με ανταμείβουν ανάλογα, έτσι το εκλαμβάνω και χαίρομαι!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Τα φυτά Ολγα μου είναι σαν τους ανθρώπους,έλεγε η μαμά μου."αν τα περιβάλλεις με αγάπη,αγκάθι θα φυτεύεις,λουλουδι θ'ανθιζει.Και σένα σου περισεύει!και η ανθοφορία συνεχίζεται..όπως και η αγάπη...
Ολάνθιστες καλημέρες!

55fm είπε...

Mπέττυ μου,θέλουν κι αυτά την αγάπη τους!
Εύχομαι να σου διατηρηθεί και εσένα και να χαίρεσαι που θα το βλέπεις ολάνθιστο και κατακκόκινο!
Φιλάκια πολλά.
Καλημέρα

55fm είπε...

Πέλα μου γλυκιά φιλεναδίτσα,η μανούλα σου έχει δίκιο!
Με την αγάπη στην καρδούλα μας χαιρόμαστε τη ζωούλα μας!
Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!
Σου στέλνω την αγάπη μου και μια αγκαλιά φιλιά!
Καλημέρα

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Τα φιλια μου γλυκο πλασμα.Κι ας ειναι κατακοκκινη καθε στιγμη σου.
Στο φυτοχαρουμενη αν αλλαξουμε το πρωτο συνθετικο,μπορουμε να το κολλαμε οπου θελουμε.Δημιουργησες παλι.ΧαΧα

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα, καλή μου 50 fm!Λατρεύω τα φυτά και βρίσκω το δικό σου ένα όνειροοοοο!
Πόσο χαίρομαι που τα πιο απλά πράγματα σε κάνουν χαρούμενη! Με κάνει να νιώθω πως η ψυχή σου είναι γεμάτη καλοσύνη! Και μέσα σε όλα αυτά, η "ροκ πεθερά" προσδίδει μυρωδιά Ελύτη: λιακαδάτες, φυτοχαρούμενη, με μια δόση Καβάφη: γλυκότροπα!
Τι περίμενες, γλυκιά μου, όταν έχεις να κάνεις με τη "γλωσσική διαστροφή" της φιλολόγου; (Αστειεύομαι...εεεε!)

55fm είπε...

Γιάννα μου,θα ζήσεις χίλια χρόνια!
Αυτή τη στιγμή σκεπτόμουν να σου στείλω e-mail,γιατί είδα ότι δεν απάντησες στα σχολιάκια της ανάρτησής σου, και ψιλοανησύχησα.
Σε ευχαριστώ γλυκιά μου!
Ναι μπορεί, το χαρούμενη να πάει με όλα!
Δηλαδή τώρα που μου έγραψες νιώθω φιλιοχαρούμενη!
Όλα όμορφα και ανθισμένα να είναι στο δρόμο σου!
Φιλάκια

55fm είπε...

Aνθή μου,καλημέρα!
Αν ήξερες με τι μικροπράγματα χαίρομαι !
Ακόμα και ένα τριαντάφυλλο στο βάζο μου με κάνει να χαμογελάω!
Η αλήθεια είναι, όταν μου έρχονται στριφνοσκέψεις δεν τους δίνω σημασία και δεν τις κερνάω ποτέ!
Έτσι δεν βρίσκουν το κατάλληλο έδαφος και με αποφεύγουν!
Η «ροκοπεθερά» έχει καταπιεί ΕλυτοΚαφαβιακή ποίηση με το κουτάλι!!!
Μ΄αρέσει πολύ αυτή η «διαστροφή σου»!
Σε φιλώ απαλένια Ανθή!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου 50fm!
Πολύ όμορφο το αλεξανδρινό σου.
Έχε υπόψιν σου ότι μπορείς να το διατηρήσεις για πολλά χρόνια. Απλά θα σου κοκκινίζει την άνοιξη και όχι τα Χριστούγεννα. Αλλά και τί εγινε;Επίσης όταν θα χάσει τα φύλλα του να μην το πολυποτίζεις. Εμένα μου κράτησε ένα για 4 χρόνια. Και φέτος το πέταξα γιατί λίγο το παραμέλησα κι εκείνο με πλήρωσε με το ίδιο νόμισμα.
Καμάρωνέ το και θα σε ανταμοίβει.

55fm είπε...

Χρωματιστή μου,θα κάνω ότι μου λες!
Θέλω πολύ να κρατήσει, και ας κοκκινίζει οπότε το αισθάνεται!
Θα είναι ελεύθερο και φροντισμένο!
Σε ευχαριστώ!
Φιλάκια
Καλό βράδυ!