Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Περί τρίχας ο λόγος...

...Και όχι μόνο...

Γυναικεία έκδοση:

Γυναίκα 1: "Ω, έκοψες τα μαλλιά σου! Καλέ πώς σου πάνε; Θαύμα!"
Γυναίκα 2: "Λες; Εγώ δεν ήμουν της ίδιας άποψης όταν τα είδα στον καθρέφτη. Θέλω να πω δεν τα βρίσκεις υπερβολικά κατσαρά;"
Γυναίκα 1: "Κύριε των Δυνάμεων, όχι! Είναι τέλεια. Κι εγώ θα ήθελα να τα κόψω σε αυτό το στυλ αλλά είμαι πολύ στρογγυλοπρόσωπη και δε θα μου πηγαίνουν. Μάλλον είναι καλύτερα να τ'αφήσω ως έχουν".
Γυναίκα 2: "Μιλάς σοβαρά; Εγώ το πρόσωπό σου το βρίσκω αξιολάτρευτο. Και θα μπορούσες χωρίς πρόβλημα να κάνεις μία από αυτές τις νεανικές κομμώσεις που είναι αυτή την εποχή της μόδας. Θα είσαι υπέροχη! Θα'θελα κι εγώ να το κάνω αλλά φοβάμαι ότι θα φαίνεται ο λαιμός μου".
Γυναίκα 1: "Μα τι λες χρυσή μου; Εγώ πολύ θα ήθελα να έχω ένα λαιμό σαν τον δικό σου. Και τι δε θα'κανα για να κρύψω τις ωμοπλάτες μου".
Γυναίκα 2: "Καλέ τρελάθηκες; Ξέρω κοπέλες που θα έδιναν ό,τι είχαν και δεν είχαν για ν'αποκτήσουν ωμοπλάτες σαν τις δικές σου. Κοίτα τι ωραία που σου πηγαίνουν όλα τα ρούχα; Κοίτα τα δικά μου χέρια πόσο κοντά είναι; Αν είχα κι εγώ λίγο μεγαλύτερες ωμοπλάτες θα μπορούσα να φοράω ό,τι ρούχο γουστάρω".
Γυναίκα 1: "Αχ μη λες σαχλαμάρες και με κάνεις και γελάω! Αφού όλοι οι άνδρες πέφτουν στα πόδια σου! Αχ, πέρασε η ώρα κι έχω αργήσει, πρέπει να σ'αφήσω, τσάο τσάο!"
Γυναίκα 2: "Γειά σου χρυσή μου!"

Ανδρική έκδοση:

Ανδρας 1: "Ρε μαλακα, κουρεύτηκες;"
Ανδρας 2: "Ναι..."
Πάπαλα...

Δεν μιλάμε...γελάμε..!
Έτσι με γέλιο, να περάσει το Σαββατοκύριακο!
Ουφ...φόρτωμα στο φόρτωμα δεν λέει...
Kαι επειδή είμαι και ονειροπόλα και νοσταλγολόγα...
Ακούτε κι αυτό...

Σε τι αγκαλιές χαθήκαμε...κάποτε, ακούγοντας το...εμείς τα νιάτα!
Δεν μιλάμε...θυμόμαστε...
Και συνεχίζουμε να δημιουργούμε γοητευτικές αναμνήσεις!
Περνάνε τα χρόνια μην κάθεστε...τι θα θυμόμαστε;


Aφιερωμένο στη γλυκύτατη thumbelina μας!
Για τις νύχτες που δεν έκλεισε μάτι!

45 σχόλια:

Dinos-Art είπε...

Γιαυτό κάθε γωνιά και κομμωτήριο, κάθε γωνιά και σουβλατζίδικο. Όλα όμως ένα-ένα κατεβάζουν κιουπέγκια.
Αφήστε τα μαλλάκια σας ανακατεμένα και για σουβλάκια: υγιεινά σπιτικά.
Ας ξαναβρούμε τη φυσικότητά μας.
Ωραία Όλγα η ανάρτησή σου, γέλασα. Και το μελωδικό βιντεάκι.
Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μαλλί χτενίζεται. Τελειώνουν όμως όλα κάποια στιγμή.
Καλό απόγευμα.

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Μου αρέσει η λογική σου!!! Ο καιρός περνάει και εμεις δεν ζούμε αυτά που θέλουμε... και δεν εχουμε αναμνήσεις για να νοσταλγούμε, να χαιρόμαστε, να νευριάζουμε ή να δακρύζουμε!!!

Adamo??? Τι έχετε πάθει...??? :D

"Μυστικά" φιλιά καλή μου!!!!

eleni είπε...

Όλγα,ό,τι χρειαζόμαστε είναι ένα χαμόγελο!
Eμείς οι γυναίκες,τι να πω λακωνικότατες,όχι σαν τους άντρες!
Την έκπληξη την κράτησες για το τέλος-αχ,η γενιά μας!Τι όμορφο τραγούδι,πολύ μου άρεσε και εξακολουθεί να μου αρέσει ο Ανταμό.
Ας ονειροπολήσουμε εκείνα τα ανέμελα,αθώα θα έλεγα,χρόνια!
Πολύ το χάρηκα!
Φιλιά!

efhbos είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...Πολλες φορες...Δεν μιλαμε καν...Πεφτει φαπα κατευθειαν...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...
Εμεις ομως αυτο που κανουμε ειναι πιο αληθινο απο των γυναικων!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Για τριχες θα μιλαμε τωρα;
Ουφ....τριχες κατσαρες
χα χα

Πάντως εγω για να μην ασχολουμε συνεχως με τριχες, τις κοβω και ησυχαζω

Φιλια

thumbelina είπε...

χα,χα, πολύ καλό..
μα είμαστε εμείς καλή μου Όλγα τόσο φλύαρες και οι άντρες τόσο λακωνικοί? ποιος διαδίδει αυτές τις φήμες?

τι μου θύμισες τώρα,πόσες νύχτες έμενα ξάγρυπνη ακούγοντας υπέροχα γαλλικά και ιταλικά τραγούδια του 60, εμένα μου έρεσε πολύ το "la nuit"

kisses!!!!!

IonnKorr είπε...

Όλγα

Καλά, ούτε και εγώ δεν θυμάμαι, πόσα χρόνια πέρασαν από τότε που κάποιος φίλος πήρε είδηση ότι κουρεύτηκα και έκανε κάποιο σχόλιο γι αυτό.

Ούτε καν, σήμερα, που πήγα στο κουρείο να τα κόψω (καθόσον είχαν μακρύνει αρκετά, λόγω φόρτου εργασίας και μετακόμισης) άκουσα κάτι σχετικό από όσους συνάντησα.

Για να πω την αλήθεια, το μόνο σχετικό που θυμάμαι, για τα μαλλιά, είναι από το γυμνάσιο που όταν κουρευόμαστε έπεφτε "σύννεφο" από τους συμμαθητές!
("σύννεφο" = σε βάζανε στην μέση και σε ταράζανε στη φάπα!!)

Όμως, κάτι τέτοια ασήμαντα πράγματα δείχνουν την χαώδη διαφορά που υπάρχει στις ψυχοσυνθέσεις αντρών και γυναικών!!

Margo είπε...

Χαχαααα Μπράβο Όλγα μου είσαι έξω καρδιά:))

Για το μαλλί μάλλον είμαι εξαίρεση, μικρή τα έκοβα μόνη μου μετά τα άφησα στην τύχη τους:))

Λοιπόν μη καθόμαστε για να έχουμε να θυμόμαστε.. θα το θυμάμαι:))
Το τραγούδι ωραίο, μπίχτικο κατά την αντρική διάλεκτο:)
Φιλιά πολλά!!!

Margo είπε...

Ναι το ξαναέστειλα γιατί μου έδειξε ότι δεν ήρθε σωστά. Σβήσε το ένα Όλγα μου. Φιλάκιαααααα:)

55fm είπε...

Nτίνο είναι φοβερό με τα κομμωτήρια!
Ακριβώς έτσι είναι και εδώ στην Ηλιούπολη, κάθε γωνιά και κομμωτήριο!
Απορώ αν δουλεύουν.
Και από σουβλατζίδικα δεν πάμε πίσω.
Και τα μαλλάκια μας και τα μυαλάκια μας, αφήνουμε ανακατωμένα φιλαράκι μου!
Δεν προχωράει αλλιώς!
Η τρέλα ποτέ δεν έβλαψε κανέναν!
Ενώ πολλοί έγιναν βλαμένοι από την έλλειψή της!
Αυτές οι μουσικές έκαψαν καρδιές και καρδιές στα εφηβικά μας χρόνια!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Μυστικό Μονοπάτι , θέλει κίνηση η ζωή!
Τι περιμένετε;
Γράψτε τη δική σας, τρελή γεμάτη νιάτα ιστορία!
Πως θα πάρουμε χαρά και εμείς οι μεγαλούτσικοι;
Κάποτε πάθαμε πολλά με μπλουζ και Adamo,μετά μάθαμε και το ρίξαμε στο σεικ!
Φιλάκια τρυφερούλα μου.

55fm είπε...

eleni μου, έχουμε μια διαφορετικότητα που μας κάνει να ξεχωρίζουμε με την καλή έννοια!
Σας κέρασα και ένα σφηνάκι αναμνήσεις!
Να μη ξεχνιόμαστε…τι κι αν γίνουμε πεθερές;
Χάρηκα που χάρηκες!
Φιλιά.

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Ολγα μου υπεροχες μουσικες.Με γυρισες πολλα χρονια πισω.Καλο σαββατοκυριακο φιλεναδιτσα μου.Δεν σε εχω ξεχασει.Δουλευω ολες τις μερες.Θα σε παρω τηλ.Φιλακιαααααααααα

Sophia Kollia είπε...

Σε ένα παράθυρο έγραφε, δωρεάν το λούσιμο..έχει πέσει πείνα, αλλά και τόσα που είναι πάλι...
Έτσι είναι οι άντρες αλλά για να σου πω την αλήθεια εμένα δεν μου έχουν μιλήσει ποτέ τόσο ευγενικά...λέμε τώρα...σε τριχάδικο!!!χα..χα.
Καλό Σ/Κ

Dinos-Art είπε...

Στην μητέρα μιλάς στην μητρική γλώσσα, στις εμπορικές επαφές στην αγγλική και στην αγαπημένη σου στη γαλλική. Τι γλυκιά γλώσσα η γαλλική!! Κάτι μου έμειναν όταν πιτσιρικάς έκανα τρία χρόνια γαλλικά μόλις μετά την απελευθέρωση ξανάνοιξε το Γαλλικό Λύκειο απέναντι από το σπίτι μου.
Bonne nuit mon cherie Olga.

Ανώνυμος είπε...

Παιδί μου πήγα κομμωτήριο, έκανα βάση, ανταύγειες, κούρεμα, χτένισμα και πλέρωσα και 100 ευρώ, και μόλις πήγα σπίτι φουσκωμένη σα κοκκόρι να ακούσω το κοπλιμάν μου, ο Coulos μου έριξε μια φάπα στο σβέρκο και την έκανε για ούζα!!!!
Κάπου καταντάει και αηδία η τόση λακωνικότητα!

:)

Φιλιά

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα 50 fm!

Ναι, είμαστε διαφορετικές, εμείς οι γυναίκες. Κι όλα γίνονται για τη γυναικεία φιλαρέσκεια, αλλά και για να αρέσουμε στους άντρες, οι οποίοι αντιμετωπίζουν με περισσή αδιαφορία το θέμα.

55fm είπε...

Έφηβε,σημειωτών,προσοχή!!!
Καλημέρα αληθινέ εφηβούλι!

55fm είπε...

Ρίκη μου, είναι μια λύση πολύ ξεκούραστη!
Παλιά κι εγώ τα είχα κοντοκουρεμένα,αυτό που έχω βαρεθεί είναι οι βαφές!
Αλλά και το κάτασπρο ακόμα δεν το αντέχω...
Φιλάκα
Καλημέρα στην πανέμορφη Κρήτη,η οποία πρέπει να έχει βουλιάξει από τις πενταήμερες των σχολείων!

55fm είπε...

thumbelina,άσε να λένε οι μονόχνωτοι...
Η επιθυμία σου για το "la nuit"ήδη αναρτήθηκε και στο αφιερώνω με αγάπη!
Φιλάκια πολλά!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Margo μου,τι να κάνω;
Ασχολούμαι και με τρίχες καμμιά φορά!
Καλά κάνεις και τα έχεις αφήσει ελεύθερα τα μαλλάκια σου στα χεράκια σου.
Πόσες φορές και τα κομμωτήρια δεν σε κακοκουρεύουν...
Ναι, ακριβώς έτσι είναι το τραγουδάκι!
Μην καθόμαστε λοιπόν!Ανασκουμποθείτε!!!
Φιλάκια φιλεναδίτσα μου!

55fm είπε...

IonnKorr,τι μου θύμισες...το σύννεφο,γνωστό σε όλους μας!
Το έκανα και εγώ στα αδέλφια μου!
Η ψυχοσύνθεση της γυναίκας είναι διαφορετική από του άντρα,ας μη γελιόμαστε...
Κάτι ξέρει η φύση παραπάνω περί ισορροπίας!
Σε καλημερίζω!

55fm είπε...

Φιάννα μου ,θυμάσαι...τι όμορφα νιάτα είχαμε...
Μην ανησυχείς θα τα πούμε σίγουρα,αρκεί όλα να είναι καλά!
Φιλάκια πολλά φιλεναδίτσα μου.
Καλό Σαββατοκύριακο!

55fm είπε...

Σοφάκι μου,τώρα κάνουνε διάφορες προσφορές,αφού πρώτα για κούρεμα και βάψιμο ήθελες ενα σωρό λεφτά!
Το "άστα τα μαλλάκια σου ανακατωμένα" πάει γάντι και στη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης!
Φιλάκια πολλά!
Καλημέρα.

55fm είπε...

Ντίνο,πολύ καλό!
Τι να πω κι εγώ η άμυαλη, που έχω κάνει 6 χρόνια και δεν θυμάμει τίποτα...
Nous vous remercions de bien vouloir mon copain!

55fm είπε...

Coula μου,πας για μαλλί και βγαίνεις κουρεμένος με τις τιμούλες...
Και στο καπάκι να και η απογοήτευση!
Για αυτό σου λέω,αφανέ μαλλί,από δω και εμπρός!
Και στην υγειά μας!
Φιλιά.

thumbelina είπε...

Γλυκιά μου, καταπληκτική Όλγα, κάνω σχόλιο και μετά βλέπω το "la nuit" σκέφτομαι: "τα έχω χάσει τελείως, η Όλγα έχει αναρτήσει και αυτό το τραγούδι και εγώ της γράφω πάλι γι' αυτό". Που να φανταστώ ότι το έβαλες μετά για μένα!
Μου έδωσε πολύ μεγάλη χαρά η αφιερωσή σου, είσαι απίθανη, σ'ευχαριστώ πολύ, πολύ :))))
πολύ όμορφο σ/κο να έχεις, φιλάκια!!

Betty's Cuisine είπε...

Πω πω βρε Ολγάκι... πόσο πίσω με ταξίδεψες... πάρτυ με μπλουζ και να περιμένεις να ρθει αυτός που σου αρέσει να σου ζητήσει να χορέψετε... τι καρδιοχτύπια... τι υπέροχα ξέγνοιστα χρόνια!
Να σαι καλά για το όμορφο ταξίδι στο παρελθόν!
Σε φιλώ...

ΥΓ Όπως κατάλαβες, με ταξίδεψε τόσο πολύ το τραγούδι που για την ανάρτηση ούτε κουβέντα... γέλασα πάντως, να σαι καλά...

A.G.Selena είπε...

Όλγα μου γλυκιά να'σαι καλά που με έκανες και γέλασα χαχαχα Πω πω όντως λέμε πολλά οι άτιμες :Ρ

Φοβερά τα κομμάτια!Το Mi rol το ήξερα το θυμήθηκα στο ρεφρέν.Το La nuit είχα την τύχη να το ακούσω πρώτη φορά εδώ και σε ευχαριστώ γι'αυτό :)

Φιλιά πολλάααααααααααα!!!

Roadartist είπε...

Καλό σκ γλυκιά 50fm..
Με χαμόγελο και πολύ πολύ λιακάδα :)

55fm είπε...

Aνθή μου,θαρρείς μερικές φορές ότι είναι από άλλον πλανήτη!
Στο δικό τους κόσμο!
Έχει κι αυτό τη μαγεία του!
Σε φιλώ καλή μου!
Υ.Γ.Η ανάρτησή σου θαυμάσια!

55fm είπε...

Μπέττυ μου,ακριβώς!
Τι μπλουζ,τι καρδιοχτύπια,τι φλερτ,τι αγωνίες,όλα με τη σφραγίδα μιας γλυκύτατης αθωότητας!
Να είμαστε καλά να τα θυμόμαστε και να τα μοιραζόμαστε!
Χάρηκα που βρήκες στιγμές σου μέσα από αυτή τη μουσική!
Φιλάκια!

55fm είπε...

selenaki μου,είδες πόσο διαφέρουμε;
Έκαψαν καρδιές αυτά τα κομμάτια στην εποχή μας!
Χαίρομαι που σ΄άρεσαν!
Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!

55fm είπε...

thumbelina,σε μπέρδεψα λίγο,αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ στην επιθυμία σου!
Χαρισμένο με εκτίμηση και αγάπη!
Να είσαι καλά, να χαίρεσαι τις αναμνήσεις σου και όλες τις στιγμές σου!
Φιλάκια

Μαρια Νικολαου είπε...

Καλησπέρα Όλγα
Επειδή ένα πρόβλημα στο κομπιούτερ μου δεν με αφήνει να "δω" το μαιλ σου, στείλε μου τα στοιχεία σου στο δικό μου να σου στείλω το βιβλίο.
Σ ευχαριστώ πολύ
Καλό Σαββατοκύριακο

55fm είπε...

Μαράκι μου,στο έστειλα.
Σε ευχαριστώ, εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή και να συνεχίζεις...
Φιλιά καλή μου.
Καλό Σαββατοκύριακο!

55fm είπε...

Roadartist,έγιανες;
Σε ευχαριστώ καλή μου!
Σου εύχομαι υπέροχες ποδηλατοβόλτες με λιακάδα και χαρούμενη διάθεση!

Φιλάκια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

xe xe!!!ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ.
ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))

IonnKorr είπε...

Όλγα, μην το πάρεις πάνω σου!

Δεν πέρασα για σένα. Πέρασα να ακούσω τον Adamo. Που τον θυμήθηκες?

Κάποτε .. τον άκουγα και εγώ.

55fm είπε...

Σκρουτζάκο,η ευχή σου είναι ευχή όλων μας!
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

ΙonnKorr,θα το πάρω όπως το θες!
Κάποτε...τον ακούγαμε φίλε μου και την ακούγαμε!
Παθαίνω συχνά νοσταλγικό σοκ!!!
Φιλιά.

IonnKorr είπε...

"Παθαίνω συχνά νοσταλγικό σοκ!!!"

Σε μένα είναι πολύ συχνό. Για αυτό και ανησυχώ!!!

eleni είπε...

Όλγα,σου έστειλα mail,κοίταξε σε παρακαλώ και απάντησέ μου.
Καλή εβδομάδα-φιλιά!

55fm είπε...

IonnKorr,έχουμε ωραίο παρελθόν για αυτό!
Τι πιο υπέροχο!
Αυτό μας δίνει γοητεία, και δεν πρέπει να ανησυχείς καθόλου!
Το τιμούμε και το υμνούμε!
Άρα είμαστε υπέροχοι άνθρωποι!
Αχ πάλι,ξέφυγα... τράκαρα με τη μετριοφροσύνη μου!!!

55fm είπε...

eleni μου,το άνοιξα και ενθουσιάστηκα!
Σε χιλιοευχαριστώ!
Καλή βδομάδα!