Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Επικοινωνία...ώρα μηδέν!

smiley hug Pictures, Images and Photos

Τα αχ και τα βαχ πάνε σύννεφο...
Τα νεύρα στην τσίτα,τα πρόσωπα αγριεμένα,και οι άνθρωποι σε κατάσταση έξαλλη ψάχνουν να χωρέσουν... σε ένα ρόλο,ίσως σε μια αγκαλιά..!
Υποκριτική η κοινωνία μας!
Η επικοινωνία μας, όμως τι;
Υπάρχει;
Επικοινωνία...μια λέξη που κυκλοφορεί...βολτάρει...ξεκουράζεται...πίνει καφέ,πίνει χάπια,γλεντάει,πουλάει,αγοράζει,αλλά ανθεί σπανίως...
Κι όμως είναι λέξη κλειδί!
Λέξη που ξεκλειδώνει και ενώνει!

Οι ειδικοί λένε...

Η επικοινωνία είναι μια πολύπλοκη δεξιότητα και περιλαμβάνει την ικανότητα να μπορούμε κάθε φορά να ανακαλύπτουμε τι κρύβεται πίσω από τα λόγια κάποιου,ποιο είναι το πραγματικό νόημα του μηνύματος του και ποια τα συναισθήματά του.
Για να γίνει αυτό θα πρέπει να "μπαίνουμε" στη θέση του άλλου.
Να δεχόμαστε τον άλλον όπως ακριβώς είναι.
Αν τα καταφέρουμε τότε ο συνομιλητής μας αισθάνεται ότι τον καταλαβαίνουμε και νιώθει ασφαλής να εκφράσει άνετα τη γνώμη του και τα συναισθήματά του!

"Oυσιαστική επικοινωνία μπορεί να υπάρξει μόνο εάν μπορούμε,σε κάποιο βαθμό τουλάχιστον,να αναγνωρίζουμε και να επεξεργαζόμαστε τα συναισθήματά μας και όχι όταν προσπαθούμε να τα κρατήσουμε "κρυμμένα στο σκοτάδι"(Ντολτό Φ.1990)
Το νου μας, στα συναισθήματα!
Ας μη ξεχνάμε ότι έχουν και οι άλλοι συναισθήματα!
Είναι απαραίτητο να συνειδητοποιήσουμε αν τα αρνούμαστε ή τα παραδεχόμαστε!
Είναι απαραίτητο η ανθρώπινη επικοινωνία να βρει το χρόνο της και το χώρο της!
Αυτό πιστεύω...αυτό μοιράζομαι μαζί σας φιλαράκια μου...


36 σχόλια:

roadartist είπε...

To βασικότερο όλων.. και το blogging μια μορφή επικοινωνίας είναι..
Όσο μπορούμε ας μοιραζόμαστε..
Η κατάσταση γενικώς μοιάζει να ξεφεύγει..

Margo είπε...

Η επικοινωνία έχει ζωτική σημασία πιστεύω για όλους μας, η ουσιαστική επικοινωνία όμως όπως την περιγράφεις. Η ικανότητα να επικοινωνεί κανείς με τον εαυτό τους και κατά συνέπεια με τους άλλους γύρω του, να εστιάζει στα συναισθήματα, δεν είναι χαρακτηριστικό της σύγχρονης κοινωνίας.
Ευτυχώς υπάρχουν εξαιρέσεις όπως εσύ Όλγα μου.. λες "φιλαράκια" και το εννοείς!
Να σαι πάντα καλά:)

KOSTAS PAP είπε...

Και εγώ συμφωνώ για τους μπλόγκερς σαν επικοινωνία, αλλά η επαφή πρόσωπο με πρόσωπο είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και όταν επιτυγχάνεται είναι θαυμάσιο.
Καλό βράδυ.

Sophia Kollia είπε...

H επικοινωνία ήταν που ήταν δύσκολη, τώρα μοιάζει σχεδόν αδύνατη.
Ίσως φταίει η διαφορά στην εντύπωση που έχουμε εμείς για τον εαυτό μας από αυτόν που έχουν οι άνθρωποι που επικοινωνούμε, και αυτοί με τη σειρά τους, παρεκλίνουν από την εντύπωση που έχουμε εμείς για τον εαυτό τους..και πάει λέγοντας..
Καλή νύχτα αγαπητή μου.

PS
o γλυκός ο άνθρωπος δεν κρύβεται πάντως.

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Μιλας εσυ για επικοινωνια που καταθετεις την καρδια σου;
Αλλα ναι εσυ εχεις καθε δικαιωμα να μιλας και να κρινεις.
Ενα μεγαλο φιλι.

Betty's Cuisine είπε...

πω πω...άγγιξες ευαίσθητη χορδή!!
για το τραγούδι λέω...
ίσως είναι το πιο αγαπημένο μου τραγούδι ever!
φιλιά...

Dinos-Art είπε...

Ένα σχεδόν χρόνο είμαι σε αυτόν τον χώρο και γνώρισα πολλούς καλούς νέους φίλους, όπως εσένα έξω καρδιά-Ολγάκι. Κάποια στιγμή θα γνωριστούμε και από κοντά, όπως σήμερα στα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής στο ΔΙΠΟΛΟ, γνώρισα τον Αντρέα (πολύ ενδιαφέρον το blog του AND33). Θα αναρτήσω σύντομα φωτογραφίες για να έρθει και κοντά σε σας.
Καλό βράδυ σε όλους.

efhbos είπε...

Αισθηματα...Τι ωραια λεξη...Γεμιζει το στομα σου οταν την λες...Αισθηματα...!Εχουν χαθει στις μερες μας, γι'αυτο δεν υπαρχει επικοινωνια!

fractal είπε...

Για τον ίδιο λόγο πέρασα και εγώ από εδώ.

eleni είπε...

Όλγα μου πολύ σημαντική η επικοινωνία,μας φέρνει κοντά,μας κάνει να νοιώθουμε τους άλλους.
Μέσα από το blogging γνώρισα πολύ καλούς φίλους κι αξιόλογους-ίσως επειδή ήμουν πάντα λίγο απόμακρη και ντροπαλή,αυτή η πρώτη επαφή εξ αποστάσεως με βοηθά,για να ακολουθήσει η κατά πρόσωπο ζωντανή επικοινωνία.
Φιλιά!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Κι εγω πιστευω πως εχω βρει εδω ανθρωπους να επικοινωνω ουσιαστικα
Πιο ουσιαστικα ακόμα κι απο τους ανθρωπους που ζω και μοιραζομαι μαζι τους την καθημερινοτητα μου

Σε ακομα πιο μεγάλο επιπεδο τωρα, επικοινωνεις με ολο το σύνολο των ανθρωπων μοναχα οταν συνειδητοποιήσεις που δεν πρέπει να τους κάνεις αυτο που δεν θέλεις να κάνουν αυτοί σε σένα


Καλησπέρα Margo μου!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Επικοινωνία...άγγιξες ένα απο τα πιο δύσκολα Ολγα μου...σχεδόν ανύπαρκτη.
Είναι ανάγκη,σ'αυτές τις ψυχρές εποχές που ζούμε.Δεν είναι τυχαίο που οι άνθρωποι καταφεύγουν στο pc.Πολυ λυπηρο απ'την μια,αλλά αναγκαίο από την αλλη.Ευτυχως που υπάρχουν 1-2 φίλοι..στην καθημερινότητά μας.Αλλά και εδω,που ακουμπουν τις όποιες ευαισθησίες...αναγκες έσω, που πασχίζουν για...φως!
Σε γλυκοφιλώ!!

55fm είπε...

roadartist,eίναι απαραίτητη η επικοινωνία, αλλά δυστυχώς δεν τη καταφέρνουμε συχνά, και αυτό έχει σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητά μας!
Το blogging, είναι μορφή επικοινωνίας, αλλά δεν φτάνει, καλή μου φίλη.
Φιλάκια
Καλημέρα!

55fm είπε...

Margo μου, για την ουσιαστική επικοινωνία πρέπει να προσπαθούμε.
Η σύγχρονη κοινωνία έχει αντιεπικοινωνιακές λογικές και σε οδηγεί σε βασανιστική απομόνωση!
Αυτό πρέπει να παλέψουμε.
Σας λέω φιλαράκια μου, και νιώθω σαν να σας έχω δίπλα μου και πραγματικά το νιώθω, γλυκιά μου φιλενάδα!
Φιλάκια πολλά
Καλημέρα!

55fm είπε...

KOSTAS PAPAPOSTOLOU, καλωσήρθες στην παρέα μας!
Συμφωνώ μαζί σου, δεν υποκαθιστά το blogging την επαφή πρόσωπο με πρόσωπο,τη ματιά, την έκφραση ,την ουσιαστική επικοινωνία!
Όμως έχω γνωρίσει θαυμάσιους ανθρώπους μέσω του blog.
Καλημέρα

55fm είπε...

Sofia μου, δεν έχουμε μάθει να ακούμε και να σεβόμαστε.
Λες και όλος ο κόσμος μας ανήκει, μονολογούμε βαρετά πολλές φορές, και καταντάει εκτονωτική η όποια υποτιθέμενη επικοινωνία!
Σε ευχαριστώ για τη γλύκα σου!
Φιλάκια
Καλή σου μέρα

55fm είπε...

Γιάννα μου, αν δεν καταθέσεις την καρδούλα σου ,κανείς δεν την αναζητάει από μόνος του!
Δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για ό,τι έχουμε ανάγκη …
Όλοι έχουμε το ίδιο δικαίωμα στο να μιλάμε.
Γλυκόπιοτη φίλη μου ,στην υγειά της φιλίας μας!
Καλημέρα

55fm είπε...

Μπέττυ μου, ανοίγω στη διαπασών το υπέροχο τραγούδι και στο αφιερώνω με αγάπη!
Φιλιά πολλά.
Καλημέρα

55fm είπε...

Ντίνο ,καλώς τον με το καλό σου λόγο!
Και εγώ την Πρωτομαγιά κλείνω χρόνο και είμαι πολύ χαρούμενη που έχω γνωρίσει σημαντικούς ανθρώπους!
Περιμένω φωτογραφίες και από αυτή την έκθεση.
Με χαρά να γνωρίσουμε καλύτερα τον Ανδρέα!
Φιλάκια
Καλημέρα

55fm είπε...

Έφηβε, πόσο λυπάμαι να το ακούω αυτό από νέους της ηλικίας σου!
Μου έρχεται να αυτοχαστουκιστώ και στη συνέχεια να χαστουκίσω όλη τη γενιά μου για τη ζωή που σας παραδώσαμε!
Εσείς όμως μη μασάτε, θα τη βρείτε την άκρη σας σε πείσμα όλων!
Με αισιοδοξία και δύναμη,να κτίσετε τις δικές σας ιδέες!
Φιλιά

55fm είπε...

fractal,καλωσήρθες!
Με χαρά σε δεχόμαστε στην παρέα μας,η οποία ανοίγει την αγκαλιά της για ουσιαστική επικοινωνία!
Καλημέρα!

55fm είπε...

eleni μου, την έχουμε όλοι ανάγκη!
Τι μας πιάνει και χαζοααντιδράμε εγωκεντρικά και κακομούτσουνα δεν ξέρω…
Είμαι και εγώ περήφανη για τους ανθρώπους που έχω γνωρίσει ,μέσα από το blogging.
Ναι όταν είσαι ντροπαλός βοηθάει…
Μαζί μας λοιπόν θα απελευθερωθείς από τις ντροπές!
Φιλάκια πολλά
Καλημέρα

55fm είπε...

Ρίκη μου, είδες τελικά πόσοι πολλοί είμαστε που έχουμε γνωρίσει αξιόλογους ανθρώπους μέσα από το διαδίκτυο!
Ναι, είναι βασική αρχή επικοινωνίας, δεν πρέπει να κάνεις, ό,τι δεν θέλεις να σου κάνουν !
Φιλάκια πολλά!
Καλημέρα
Y.Γ Η γλυκιά μας Margo,είναι στη σκέψη σου και στη σκέψη όλων μας, πολύ αγαπημένα!

55fm είπε...

Πέλα μου, γλυκιά και ευαίσθητη, η τελευταία σου ανάρτηση με άγγιξε ιδιαίτερα…
Ναι είναι δύσκολο, αλλά εμείς για τα δύσκολα δεν προσπαθούμε;
Τα εύκολα τα αφήνουμε για άλλους, πιο ήσυχους…πιο βαριεστημένους…
Όλα στο φώς,φιλεναδίτσα μου!
Κάνε καμιά βόλτα στα μέρη μας…σε περιμένω!
Φιλάκια πολλά
Καλημέρα!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Η επικοινωνία είναι το κλειδί, η λέξη-κλειδί, αλλά, πρωτίστως, η πράξη-κλειδί, για όλα τα πράγματα της ζωής και για όλους τους ανθρώπους. Το να μη καταλήγουμε σε συμφωνία δεν πειράζει διόλου - το σπουδαίο είναι να συνδιαλεγόμαστε, να μιλάμε και να ακούμε, να επικοινωνούμε αμφίδρομα. Αυτό από μόνο του - ακόμη κι όταν, επαναλαμβάνω, δεν καταλήγει σε συμφωνίες και συναινέσεις και συγκλίσεις - τουλάχιστον επιτυγχάνει την αλληλοκατανόηση σε σχέση με τις θέσεις μας.

ANAZHTHΣH είπε...

"Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,γυρίζοντας συχνά κ' εκθέτοντάς την στων σχέσεων και των συναναστροφών την καθημερινήν ανοησία,ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική." Καβάφη
Ναι, ας επιδιώξουμε την ουσιαστική επικοινωνία.
Φιλώ σε.

ΑΝΘΗ είπε...

Καλή σου μέρα 50 fm!

Προσωπικά πιστεύω πως η επικοινωνία δεν έχει χαθεί, όσο υπάρχει η ανθρώπινη ζεστασιά. Αν χαθεί η 2η, χάνεται κι η πρώτη!

Poet είπε...

Εγώ τα βαριέμαι όλα αυτά τα κουλτουριάρικα που λένε οι ειδικοί. Όπως βαριέμαι και τον κάθε υποκριτή. Όχι, δεν θα ψάχνω να βρω τι κρύβεται πίσω απ' το κάθε φτιασίδι του.

Ουρανία μου, η επικοινωνία θέλει λεβεντιά, ευθύτητα, να έχεις το σθένος να παίζεις με ανοιχτά χαρτιά. Κι όποιος γουστάρει. Είσαι ένα ζωντανό παράδειγμα, μπαχτσέ μου εσύ. Τι μας χρειάζονται οι θεωρίες;

55fm είπε...

Asteroid καλωσήρθες στην παρέα μας!
Τα ίδια πιστεύουμε για αυτό και "συναντηθήκαμε"!
Χάρηκα που ήρθες!
Καλό Σαββατοκύριακο!

55fm είπε...

Αναζήτηση, για χρόνια υπήρχαν αυτά τα λόγια του Καβάφη σε ένα τοίχο στο γραφείο μου,πολλές φορές τα έχω πει σε πολιτικές και κοινωνικές συγκεντρώσεις, δεν ξέρω αν άκουγε κανείς...γιατί στην πορεία μαζεύτηκαν πολλοί μέσα σε ξένες ζωές!
Τι του είχανε σούρι και του Καβάφη...
Σε φιλώ γλυκιά μου!
Καλό Σαββατοκύριακο!

55fm είπε...

Ανθισμένη μου Ανθή,έχεις συναντήσει πολλούς στην καθημερινότητά σου με ζεστή καρδιά;
Παγωμένα συναισθήματα συνήθως κυκλοφορούν.
Εμείς φυσικά επιμένουμε στη θαλπωρή της παρέας και όχι μόνο!
Φιλάκια
Καλό Σαββατοκύριακο.

55fm είπε...

Τόλη μου,κάθε φορά που έρχεσαι στη γειτονιά,σαν μικρό παιδί με λαχτάρα σε διαβάζω...
Και κατά διαβολική σύμπτωση πάντα χαμογελάω και σε θαυμάζω!
Μια ζωή τα έβαζα με τους θεωρητικούς που στην πράξη την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια!
Σε ευχαριστώ, που κάθε φορά ποτίζεις με γάργαρο τρεχούμενο φυσικό νερό το μπαχτσέ μου!
Σε φιλώ αγαπημένε φίλε.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Το νου μας, στα συναισθήματα!
Ας μη ξεχνάμε ότι έχουν και οι άλλοι συναισθήματα!

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

55fm είπε...

Σκρουτζάκο,αυτό αναζητάμε όλοι!
Να είσαι καλά.
Καλή βδομάδα!

ξωτικό είπε...

Tι άλλο μας δίνει τέτοια βαθειά χαρά όπως όταν νοιώθεις οτι επικοινωνείς πραγματικά;;;
και πόσο σημαντικός είναι ο χρόνος που αφιερώνουμε γι αυτό !!!
Έτσι που τρέχουμε ούτε με τον εαυτό μας δεν επικοινωνούμε πραγματικά κι αυτό είναι το πρώτο και μεγαλύτερο βήμα για να μπορούμε να "δούμε" και να "ακούσουμε" και τους άλλους...

καλή εβδομάδα Ουρανίτσα !!!!

55fm είπε...

Ξωτικούλι μου,καλή βδομάδα!
Αν σου πω ότι είσαι υπερβολική θα είμαι υπερβολική!
Αυτό το τρέξιμο με ανησυχεί...
Ο χρόνος για τα οιυσιαστικά της ζωής περιορίζεται στο ελάχιστο!
Πάρε από μένα,ένα φιλί και βλέπουμε...