Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Χριστός γεννάται και φέτος..!

Aγαπημένοι μου,μπορεί ο χρόνος μου να είναι πολύ περιορισμένος λόγω του ευλογημένου μωρού,που μας δωρήθηκε και με έκανε  γιαγιά,(όνειρο ζωής)αλλά να ξέρετε,ότι δεν σας ξεχνώ και είστε στη σκέψη μου!
Εύχομαι σε όλους σας που περνάτε από το μπλογκοσπιτάκι μου,μέσα από την καρδιά μου,πολλά χρόνια πολλά και όμορφα Χριστούγεννα!
Υγεία αγάπη και ανατρεπτική,ζωηρή και χρωματιστή διάθεση να αγκαλιάζουν τις στγμές σας!
Φιλί και μια ζεστή αγκαλιά σας καλοσωρίζει!

18 σχόλια:

xristin είπε...

Χρόνια Πολλά Όλγα και Καλή Πρωτοχρονιά σε σένα και σε όλους τους αγαπημένους ανθρώπους σου.
Το μωρό και τα μάτια σας.
Τις φιλούρες μου

ΦΛΩΡΑ είπε...

Τυχερή γιαγιά!!!
Ελπίζω να δούμε το μωρό στην Άνδρο το καλοκαίρι μαζί με τη γιαγιά του.
Ως τότε σου στέλνω τις ευχές μου για Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το 2015.

MYSTELIOS είπε...

Χρόνια πολλά Όλγα μου και ευτυχισμένο το νέο έτος 2015 !!!

Άιναφετς είπε...

Τεράστια χαρά, αγαπημένη γιαγιά-Όλγα που είσαι κοντά μας αυτές τις μέρες και μοιράζεις όμορφες ευχές!
Στην δύσκολη εποχή που ζούμε, έτσι είναι οι σύγχρονες μοντέρνες γιαγιάδες (εδώ μιλά η πείρα 7 ετών!)ο ρόλος μας είναι ακόμα πιο επιτακτικός και ουσιαστικός!
Εύχομαι για το 2015 σε μικρούς και μεγάλους στην οικογένεια σου, να έχετε υγεία και πολύ αγάπη!
ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

55fm είπε...

Xristin,σε ευχαριστώ πολύ!Είμαι δίπλα του και το λατρεύω το μπομπιράκι μας!Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου και καλή χρονιά!

55fm είπε...

Φλώρα μου,είναι πολύ τύχη να έχεις στην αγκαλιά σου το εγγονάκι σου!Να είσαι πάντα καλά και μακάρι το καλοκαιράκι να συναντηθούμε στο νησί!
Καλή χρονιά!

55fm είπε...

Στέλιο μου,σε ευχαριστώ πολύ!Καλή χρονιά με υγεία!

55fm είπε...

Αιναφετς,έτσι ακριβώς,όπως τα γράφεις είναι τα πράγματα καλή μου!Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία,αγάπη και χαμόγελο!

Ευάγγελος είπε...

Χρόνια πολλά!

Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!

Καλή και δημιουργική χρονιά!

55fm είπε...

Eυάγγελε,σε ευχαριστώ πολύ!Καλή χρονιά με υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείς!

Poet είπε...

Καλή χρονιά γιαγιά-Όλγα από τον παππού-Τόλη. Ναι!! Ήρθαν τα Χριστούγεννα από την Πάρο ο Νίκος μας και η Υπαπαντή με το τριών μηνών κοριτσάκι τους. Οικογενειακές συγκεντρώσεις και χαρές. Ας είναι τυχερά τα μικρούλια, ας είναι ευτυχισμένα τα παιδιά !!

55fm είπε...

Αααααααααααααααααααααααα!!!Τι πανέμορφο νέο,παππού Τόλη!Το κοριτσάκι σας είναι υπερτυχερό που έχει εσένα παππού!Να σας ζήσει αγαπημένε ποιητή!Που ξέρεις, μπορεί να συμπεθεριάσουμε,ο παίδαρος μας είναι 8 μηνών!Φιλιά πολλά το καταχάρηκα!

akrat είπε...

έστω και αργά καλή χρονιά

55fm είπε...

akrat,ποτέ δεν είναι αργά για μια καλή ευχή!Σε ευχαριστώ πολύ,ανταποδίδω με χαρά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

Poet είπε...

Με ζωντανή την ανάμνηση μιας ωραίας εποχής για τα ιστολόγια και τη παρέα των φίλων, σου εύχομαι μ' όλη μου την καρδιά, Όλγα και Ουρανία μου, καλά Χριστούγεννα με την αθώα ματιά ενός παιδιού και ένα διαφορετικό 2016, ειρηνικό, φωτεινό και δημιουργικό μέσα στην αγάπη.

A.G.Selena είπε...

Δες τώρα τι γίνεται! Με έφερε στο μπλογκοσπιτο σου μετά από 10 χρόνια σχεδόν ένα μποτ του ίντερνετ και διαβάζοντας ξανά την τότε δημοσίευση σου και τα σχόλια μας με έπιασε μια τέτοια νοσταλγία! Να το χαίρεσαι το εγγονάκι σου! Τώρα θα είναι κιόλας 6 χρονών! Ολόκληρο ανθρωπάκι! Εγώ το 15' έγινα θεία από την αδερφή μου και ερωτεύτηκα για πρώτη φορά παράφορα και ολοκληρωτικά και για πάντα κι ακόμα παραπάνω! Να είσαι καλά γλυκιά μου Όλγα και όλοι οι παλιοί φίλοι που χαθήκαμε αλλά έχετε μια ξεχωριστή θέση πάντα στην καρδιά μου! 😘❤️

A.G.Selena

marina είπε...

Καλή και δημιουργική χρονιά!