Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Κύθνος η ξελογιάστρα....

Η πανέμορφη Κύθνος με ξελόγιασε...

Με τα ωραία της!

Με τα κολπάκια της!

Με τα καταγάλανα νερά της!

Με τα πανέμορφα εκκλησάκια της!

Με τα ανθισμένα δρομάκια της!

Με τις νοικοκυρεμένες αυλές της!

Με τις μερακλίδικες ζωγραφιές της!


Γνώρισα υπέροχους φίλους...

Ξεκουράστηκα σε ήρεμο περιβάλλον ...

Γεμάτο χρώματα και καλημέρες!

Με έργα τέχνης ...παντού!

Αισθάνθηκα για λίγο παιδί...

Μάζεψα όλες τις ομορφιές του νησιού ...

Και σας τις αφιερώνω φιλαράκια μου γλυκά!
Να είμαστε όλοι καλά!
Η συνέχεια σε άλλη ανάρτηση, γιατί με το που έφτασα το ποδαράκι μου στην Αθήνα, κατάλαβα ότι εκτός από τις ομορφιές της Κύθνου, πήρα μαζί μου και μια ιωσούλα γαστρεντερίτιδας που ευτυχώς εκδηλώθηκε στην έδρα μου!
Θα περάσει και θα μείνουν μόνο τα όμορφα!

46 σχόλια:

Roadartist είπε...

Μα τι υπέροχα!!!!!!
Πολύ ήρεμα, γραφικά..
Μήπως να μετακομίσουμε εκεί να ηρεμήσουμε;; Λέω τώρα!
περαστικά σου!!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλώς μας ήρθες Όλγα! Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!

Πανέμορφες οι εικόνες σου! Με ταξίδεψαν! Πώς φαίνεται, παιδί μου, το μάτι του καλλιτέχνη!

Για το μόνο που στενοχωρήθηκα είναι η ιωσούλα σου! Περαστικά σου, καλή μου!

Καλή κι ευλογημένη μέρα!

evelina είπε...

υπέοχο μέρος,γέμισαν οι μπαταρίες και του κι απ την αρχή ,όσο για την ιωσούλα θα πεάσει κι αυτή...περαστικάσου

eleni είπε...

Xριστός Ανέστη!
Έχεις δίκιο,ξελογιάστρα είναι η Κύθνος,φαίνεται στις υπέροχες φωτογραφίες!Κάθε γωνιά της ένα μοναδικό σκηνικό γαλήνης!
Όλγα μου,περαστικά σου!
Φιλιά!

Dinos-Art είπε...

Πάρα πολύ ωραία η ξενάγηση που μας έκανες Όλγα. Μαγευτικά πράγματι όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά για μας τους βορειοελλαδίτες δυστυχώς η πρόσβαση είναι δύσκολη. Έτσι παραμείναμε εντός των τειχών, αλλά και μεις είχαμε τα ωραία μας. Για μπες στο ιστολόγιό μου και θαρρώ θα ζουλέψεις λίγο. Με υγεία και του χρόνου. Α, και περαστικούλια σου.
Καλό απόγευμα.

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Ολγα μου καλως ηρθες.Μου ελειψες.Βλεπω ομως οτι περασες ομορφα και χαιρομαι πολυ για σενα.
Να εισαι καλα να γιορταζεις παντα με αγαπη και υγεια.Η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω τι να πρωτοθαυμασω.Τις ομορφιες του νησιου η την φρεσκαδα της μπλογκερ;Χρονια Πολλα κοριτσακι!!!

Margo είπε...

Καλωσόρισες
Υπέροχα όλα
Πάντα τέτοια
Είσαι κούκλα
Περαστικά!!!

Φιλιά πολλά:))

Ααα και Χρόνια πολλά Ολγίτσα μου:)

Μαρια Νικολαου είπε...

Η φωτογραφία με το κουνελάκι εκλάπη!
Θελω αυτό το κουνελάκι ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑ

Χαιρομαι που περασες ομορφα
και του χρονου καλύτερα

Και φυσικα περαστικά σου
Χρόνια πολλά και καλά

efhbos είπε...

ΠΩΩΩ...Εσυ βρε πρεπει να περασες ΤΕΛΕΙΑ!!!
ΠΣΣΣ...Τι δρομακια ειναι αυτα???
Το βραδυ το καλοκαιρι θα πρεπει να ειναι τελεια...!!!
Ερωτευτηκα τωρα...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Καμια βουτια στην θαλασσα εκανες?

Mariela είπε...

Αγαπώ πολύ την Κύθνο, έχω περάσει πολλές όμορφες στιγμές εκεί... και μου ξύπνησες αναμνήσεις!!!!
χαίρομαι που πέρασες τόσο καλά!!
περαστικά σου ευχομαι
πολλά φιλιά

IZA είπε...

`Ολγα μου, χρόνια πολλά. Η Κύθνος είναι από τ' αγαπημένα μου νησιά. Φαίνεται πόσο ωραία πέρασες και από την τελευταία σου φωτογραφία. Είσαι μια κούκλα. Φιλάκια και περαστικά.

ANAZHTHΣH είπε...

Τι όμορφα μπλε είναι αυτά...κι εκείνη η ξανθούλα επίσης...
Όσο για την ιωσούλα παρομοίως.Περαστικά μας.
Φιλιά!

Ευρύνοος είπε...

Οι ομορφιές της Κύθνου πολλαπλασιάστηκαν βλέπω :)
όταν υπάρχει ο σωστός πολλαπλασιαστής, όλα γίνονται..

τέλεια είναι, δέν έχω πάει (και απορώ πώς μου έχει ξεφύγει τόσα χρόνια) σε αντίθεση με την αδελφή μου που την έχει επισκεφτεί πολλές φορές..

περαστικά και με δύναμη :)

IonnKorr είπε...

Έξοχη η Κύθνος και οι φωτογραφίες σου.

Υ.Γ. Μια ξανθιά που έχεις βάλει στο τέλος τι είναι? Τουρίστρια. Και γιατί την φωτογράφισες?

Sophia Kollia είπε...

ΤΕΛΕΙΑ! ΤΕΛΕΙΑ!
Μα τι όμορφες φωτογραφίες! Και το δωμάτιο και οι αυλές, και τα δρομάκια!
Βλέπεις την θάλασσα δεν την λέω γιατί έχουμε και μεις!!
Χρόνια πολλά λοιπόν, περαστικά και με το καλό ...βύρα τις άγκυρες για άλλα λιμάνια!!

Betty's Cuisine είπε...

Ζούμε στην ωραιότερη χώρα του κόσμου!
Όσο για τα Κυκλαδονήσια, το καλύτερό μου! Τι χρώμα, τι ηρεμία, τι ομορφιά!
Αχ με ξεσήκωσες πάλι, να σαι καλά!

Περαστικούλια για την αδιαθεσία σου, πέρνα να σε φιλέψω "σεφουκλωτή" να γίνεις περδίκι!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Ολγα μου Χρόνια Πολλά!Πανέμορφο νησί!
φαίνεται ότι πέρασες ωραια..λάμπεις..Εισαι μια κουκλα!
Περαστικούλια.. να ταξιδεύεις και να περνάς πάντα 'ετσι όμορφα!Φιλιά!!

Τζούλια Φορτούνη είπε...

αχ πόσο σας ζήλεψα Όλγα μου... ξέρεις πόσο λατρεύω την Κύθνο... και οι απίθανες φωτογραφίες σου μου πήραν τα μυαλά...
Ας είναι ...περάσατε καλά κι αυτό έχει σημασία... κι όσο για τη ζήλεια μου ναι...ξέρω κι εσύ ζήλεψες εξίσου τη συνάντησή μας στο Ντορέ...
Όμως να το ξέρεις...ήσουν εκεί...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ολα τα ελληνικα νησια ειναι μαγικα!
Κι εσυ καλη μου εισαι κουκλα, καρακουκλάρα για την ακριβεια!


Σε φιλω και περαστικουλια

55fm είπε...

Roadartist,πόσες φορές το σκέφτηκα αυτό, περί μετακόμισης...
Άλλη ζωή,άλλοι ρυθμοί,πιο ανθρώπινοι και πιο όμορφοι δίχως κουβέντα!
Να είσαι καλά!
ΣΕ ευχαριστώ!
Φιλάκια

55fm είπε...

ΑΝΘΗ μου,σε ευχαριστώ!
Όπου και να στεκόταν η ματιά, συναντιόταν με την ομορφιά και την ηρεμία.
Δεν υπήρχε άνθρωπος που να μη σου πει καλημέρα!
Το νησί της καλημέρας και της νοικοκυροσύνης!
Χαίρομαι που ταξίδεψες στην ομορφιά του!
Η ιωσούλα δεν σου κρύβω με έχει διαλύσει...
Χρόνια πολλά!
Φιλάκια!

55fm είπε...

evelina μου γλυκιά σε ευχαριστώ!
Αξίζει να πας αν δεν έχεις πάει,είναι μόνο μιάμιση ώρα από το Λάυριο.
Και είναι πανέμορφο νησάκι!
Φιλάκια πολλά!

55fm είπε...

eleni μου,χρόνια πολλά!
Αυτό που λες, σε κάθε γωνιά υπάρχει και μια ομορφιά στην Κύθνο.
Με ειδοποίησαν από το ταχυδρομείο αλλά δυστυχώς δεν μπορώ ακόμα να βγω έξω λόγω ίωσης,ελπίζω αύριο να τα καταφέρω.
Να είσαι καλά φιλεναδίτσα μου!
Φιλάκια πολλά!

55fm είπε...

Ντίνο μου,με έκανε και ζούλεψα...τα κατάφερες!
Καταπληκτικοί άνθρωποι όλοι τους!
Νιώθω πολύ τυχερή που γνωριστήκαμε!
Την επόμενη φορά θα είμαστε όλοι!
Και εντός των τειχών, αν υπάρχει καλή παρέα συμβαίνουν θαύματα!
Φιλάκια πολλά!
Σε ευχαριστώ!

55fm είπε...

Γιάννα μου αγαπημένη,πέρασα υπέροχα,χαλάρωσα και φρεσκαρίστηκα,αλλά τώρα είμαι σαν τον Άγιο Ονούφριο!
Θα συνέλθω...
Ελπίζω να περάσατε και εσείς όμορφα!
Προσοχή στις ιώσεις...
Φιλάκια πολλά!

55fm είπε...

Μargo μου,σε ευχαριστώ!
Η καλή διάθεση και η επαφή με τη φύση κάνει θαύματα!
Εσύ το ξέρεις πολύ καλά αυτό!
Χρόνια πολλά γλυκιά μου!
Και του χρόνου να είμαστε καλά!
Φιλιά.

55fm είπε...

Μαρία μου,το κουνελάκι υπέροχο και ναζιάρικο με τρέλανε και εμένα!
Με χαρά στην χαρίζω τη φωτογραφία!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Να είμαστε καλά!
Φιλιά

55fm είπε...

Εφηβούλι μου, είναι ερωτεύσιμο νησί!
Όλα είναι πανέμορφα!
Δεν έκανα μπανάκι αλλά απόλαυσα τη θάλασσα!
Βάλτο κάποια στιγμή στο πρόγραμμά σου...
Φιλάκια

55fm είπε...

Mariela μου,χαίρομαι που σου θύμισα όμορφες αναμνήσεις!
Το νησί προσφέρεται...
Σε ευχαριστώ!
Χρόνια πολλά!
Φιλάκια!

55fm είπε...

Μαρία μου,να είσαι καλά!
Έχουμε πολλά κοινά...
Αλλά και εσείς στο ταβερνάκι ζήσατε αγαπημένες στιγμές!
Σε απόλαυασα στις φωτογραφίες,συνομίληκη με τις κορούλες σου έμοιαζες!
Σε ευχαριστώ φίλη μου,και του χρόνου!
Φιλιά

55fm είπε...

Αναζήτηση μου,σε ευχαριστώ!
Μάζεψα ομορφιά και γαλήνη,αλλά ήρθε η ιωσούλα που δυστυχώς γνώρισες, και με διέλυσε...αλλά κρατάμε!

Χρόνια μας πολλά!
Φιλάκια!

55fm είπε...

Eυρύνοε,σε ευχαριστώ για τα ιδιαίτερα σχόλια σου!
Η αδελφούλα σου κάτι ξέρει...κάποια στιγμή ακολούθησέ την,δεν θα χάσεις αντιθέτως θα ενθουσιαστείς!
Κι εγώ πρώτη φορά πήγα, και με ξελόγιασε!
Με την αγάπη σας θα γίνω καλά!
Φιλιά

55fm είπε...

ΙonnKorr,είναι μια κούκλα η Κύθνος!
Ξανθιά φυσική και αεράτη!
Τη φωτογραφία την έβγαλα για να δείξω τη διαφορά με τις όχι φυσικές ξανθιές!
Σε κάλυψα;
Έχω σγωνία...(χα,χα,χα!)

55fm είπε...

Σοφάκι μου,σε ευχαριστώ!
Εσείς δεν έχετε να ζηλέψετε και πολλά,διαθέτετε σπάνιες φυσικές ομορφιές!
Γραφικότατη,μικρή και πανέμορφη η Κύθνος!
Χρόνια μας πολλά!
Φιλάκια

55fm είπε...

Μπέττυ μου, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
Ζούμε σε μια χώρα με άπειρες ομορφιές!
Κυκλάδες, αξεπέραστος προορισμός!
Θα κάνω μια βόλτα να κεραστώ από τις λιχουδιές σου,αν και δεν μπορώ να φάω τίποτα...
Που ξέρεις, μπορεί να γιατρευτώ!
Φιλάκια γλυκιά μου!

55fm είπε...

Πέλα γλυκούλα μου φίλη ,να είσαι καλά!
Οι ομορφιές του νησιού με μάγεψαν και η διάθεσή μου έφτιαξε τη φωτογραφία!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Θα συνέλθω και θα σας αναρτήσω και άλλες ομορφιές!
Φιλάκια

55fm είπε...

Τζούλια μου,εσύ την έχεις απολαύσει,δεν περίμενα να είναι τόσο κούκλα!
Όσο για τη ζηλίτσα είναι μοιρασμένη αρμονικότατα!
Η παρέα στο Ντορέ έγραψε!
Και σε άλλα με υγεία!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη,οι ομορφιές των νησιών μας είναι μαγικές!
Σε ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια!
Είναι θέμα καλής διάθεσης και ηρεμίας!
Φιλάκια

Giorgos Varvakis είπε...

Υπέροχες εικόνες και περιγραφές!! Χρόνια πολλά και περαστικά :)

55fm είπε...

gvarvakis,να είσαι καλά.
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
Χρόνια πολλά!

kanella16 είπε...

Να σαι γερή να ξαναπάς! Ο Χριστός Ανέστη και σε μας να ανασταίνεται ό,τι καλύτερο μεσα μας! Περαστικά σου! Και πάλι γερή κοντά μας
(Είμαι λίγο ακριβοθώρητη -το ξέρω- τώρα που μπαίνει η άνοιξη θα επιστρέψω δυναμικότερα) Φιλια

Ανώνυμος είπε...

πολύ όμορφο φωτογραφικό ταξίδι. μπράβο

55fm είπε...

Eυγενία μου,καλώς την!
Σε διαβάζω στο λιβάδι του Τόλη μας και χαίρομαι πολύ!
Χρόνια μας πολλά!
Μακάρι να σε έχουμε περισσότερο στην παρέα μας!Η πόρτα είναι πάντα ανοιχτή για σένα,ό,τι ώρα μπορείς!
Είσαι αγαπημένη μας!
Φιλάκια πολλά
Σε ευχαριστώ πολύ!

55fm είπε...

Vaggelis ,καλώσηρθες!
Σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για τα καλά σου λόγια!
Ψιλοασχετούλα είμαι με τη φωτογραφία, αλλά κάπου κάπου, κάτι κάνω!
Ένας καλός λόγος από έμπειρο μάτι πάντα είναι ευπρόσδεκτος!
Καλημέρα!

Poet είπε...

Δεν ήξερα ότι είμαι τόσο ζηλιάρης! Έστω και καθυστερημένα. Ένας παράδεισος για το κορίτσι τ' ουρανού. Που του αξίζει. Αχ !

55fm είπε...

Τόλη μου,τι να πω τώρα;
Παρατηρώ πάλι τη γοητεία που είναι ανεξάντλητη σε σένα!
Σε ευχαριστώ!