Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Περάστε για ένα μελαχρινό τυροπιτάκι!

Επιτέλους πέρασε το ζεματιστό Σαββατοκύριακο!
Χθες λοιπόν, μέσα στην αφόρητα ζέστη με έπιασε πάλι το αντιδραστικό μου!
Πιστεύοντας με τρέλα στην αρμονία και όλα τα σχετικά ,σκέφτηκα ότι πρέπει η έξω ζέστη, να υπάρχει αρμονικά και μέσα σε όλο το σπίτι!
Επειδή στην κουζίνα μου, λόγω μεγάλων ανοιγμάτων και μιας βεραντούλας με φυτά, δεν έκανε την ποθούμενη ζέστη, σκέφτηκα να βοηθήσω την κατάσταση.
Αυτό το κατάφερα με ένα πολύ απλό και πανέξυπνο τρόπο…με το άναμα του φούρνου της κουζίνας όλο το πρωί!
Φώναξα και την κολλητούλα μου φίλη Ελένη, με την κορούλα της, και το όλο το πρωινό της Κυριακής, ζυμώναμε,ανοίγαμε φύλλο, ψήναμε…και ψηθήκαμε!
Την τιμητική τους είχαν τα τυροπιτάκια της γιαγιάς, που ανάρτησε στο ιστολόγιο της η καταπληκτική Μπέττυ, που κάνει τις διακοπές της στην πανέμορφη Κρήτη, και δεν μας ξεχνάει!
Μας έστειλε τη συνταγή της πεθεράς της, αυτή έφτιαξα, με μια μικρή παραλλαγή.
Αντί για τυρί φέτα, έβαλα ανθότυρο για πιο υγιεινό(έχουμε και μια ηλικία) και λίγο πιπεράκι παραπάνω.
Τα τυροπιτάκια έγιναν εξαιρετικά σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα !
Η φωτογραφία τραβήχτηκε, για του λόγου το αληθές!
Τη συνταγή θα τη βρείτε στο betty΄s cuisine.
Σας εύχομαι καλή και νόστιμη βδομάδα σαν τα τυροπιτάκια!

12 σχόλια:

Betty's Cuisine είπε...

Αχ έμεινα κυριολεκτικά άφωνη!! πόσο χαίρομαι που τα έφτιαξες, αλλά περισσότερο που σου πέτυχαν και σας άρεσαν... μείνε συντονισμένη ακολουθούν κι άλλες υπέροχες Κρητικές συνταγές. Πολλά φιλιά από το πανέμορφο Ρέθυμνο...

Seirios είπε...

Καλησπέρα γλυκιά μανούλα! Είπα να περάσω να πω μια καλησπέρα και τσίμπησα και τυροπιτάκι... εδώ στας εξοχάς μου έχει ανοίξει η όρεξη! Ελπίζω να είσαι καλά...

..κάνω αποτοξίνωση από το ίντερνετ, καθότι εξοχή και διαδίκτυο δεν είναι κι ο καλύτερος συνδιασμός! Μου λείψανε όμως τα νέα σας, καβάλησα το ποδήλατό μου και τσουπ, βρέθηκα στο διπλανό χωριό που είναι "εκσυγχρονισμένο" κι έχει νετ καφέ(παρακαλώ!!!).

Πολλά φιλιά και την αγάπη μου σου στέλνω υπέροχη μανούλα, κι αν ο δρόμος σας βγάλει από τα μέρη μας, σφυρίχτε το μου...

φιλώ σε!

Μαρια Νικολαου είπε...

Τωρα εγω αμα σου πω οτι διάβασα "περάστε για ένα μελαγχολικό τυροπιτάκι" τι θα πεις??

Ξανθιά γαρ!

55fm είπε...

Γειά σου seirie,γλυκό και τρυφερό παιδί μου!
Κάνεις πολύ καλά και απέχεις από το διαδίκτυο απολαμβάνοντας τις διακοπές σου!
Είμαι καλά και περιμένω την Παρασκευή να φύγω διακοπές για Άνδρο.
Τα μέρη σας είναι όμορφα και όποτε ξαναβρεθώ θα σου σφυρίξω σίγουρα.
Το ίδιο θα κάνεις και εσύ αν βρεθείς στα δικά μας!
Σου στέλνω κι εγώ την αγάπη μου και ευχές να περνάς σούπερ.
Φιλιά!

55fm είπε...

Μπέττυ μου,
ακολούθησα τη συνταγή σας και έγινε το θαύμα!
Να είστε καλά, να έχετε όρεξη, να μας μαθαίνεται τις ξεχωριστές συνταγές σας!
Δώσε ένα φιλί από μένα, στη χρυσοχέρα γιαγιά!
Ρέθυμνο υπέροχο!
Έχω πιεί κάτι ρακιές με τα ανάλογα μεζεδάκια στο Ρέθυμνο αξέχαστες!
Φιλιά!

55fm είπε...

Μαρία μου, ποίηση γράφεις,το μελαγχολικό είναι ποιητικό και σε παρασύρει...
Όσο για το ξανθιά,μεγαλώνοντας πληθαίνω τις ξανθιές ανταύγιές μου!
Καλό βράδυ!

Χρονοστιβάδα είπε...

Καλησπέρα μερακλού !!! :-)
Θα τα τιμήσω, καθόσον μαγειρευτό φαγάκι έχω καμιά βδομάδα να βάλω στο στόμα μου (... με φρούτα, γιαούρτια και τοστ τη βγάζουμε) χαρά στο κουράγιο σου, βρε Όλγα !!! Με τέτοια ζέστη κι άναψες φούρνο ? :-)

55fm είπε...

Χρονοστιβαδούλα μου,
με τις υπέροχες αναρτήσεις γιατί τέτοια σκληρή συμπεριφορά στον εαυτούλη σου;
Αν δεν με ξεγελάει η μνήμη μου είμαστε γειτονάκια!
Βύρωνας-Ηλιούπολη ένα δεκάλεπτο απόσταση!
Κόπιασε να σε περιποιηθώ!
Λειτούργησα,αντιδραστικά και πέτυχε!
Ζέστη στη ζέστη...κάπως έτσι δεν είναι η ομοιοπαθητική;
Είμαι και άσχετη με αυτά!
Καλό βράδυ!

Χρονοστιβάδα είπε...

Ήμασταν γειτονάκια (...τώρα γειτνιάζω με άλλη ιστολόγησα, χε χε), αλλά κι έτσι κοντά είμαστε... ένας "τρελός" μας χωρίζει. :-) Ένα τσουπ και να 'μαι κάτω απ' το μπαλκόνι σου... για καντάδα :
Βρε μελαχρινάααακι
βγες στο παραθυράααακι
πέτα μου ένα πιτάκι... μελαχρινοπιτάααακι !!! :-)

55fm είπε...

Έφυγες καλή μου;
Ο "τρελός" ποτέ δεν χωρίζει μόνο ενώνει!
Καλά, οι στίχοι δεν παίζονται!
Τώρα κατάλαβα, το τραγικό μου λάθος στον τίτλο και το διόρθωσα!
Η αφηρημάδα του μυαλού μου...το μελαχρινό με μελαχροινό!
Είμαι απαράδεκτη αυτοτιμωρούμαι...θα βλέπω μόνο τα τυροπιτάκια και δεν θα αγγίζω!
Κάνε το τσουπ και μη σε νοιάζει!

το πετάλι είπε...

μου αρέσουν τα τυροπιτάκια
και αυτά εδώ είναι... λαχταριστά!

πως γίνανε μελαχρινά; έβαλες αλεύρι ολικής;

55fm είπε...

Tο βρήκες Νίκο μου!
Μπράβο!
Υγιεινό και νόστιμο!
Έκανα και κάτι άλλο,σκέφτηκα τα Κρητικά μυζηθροπιτάκια, δοκίμασα και έριξα λίγο μέλι,από πάνω, ήταν πολύ ιδιαίτερη η γεύση!
Καλημέρα!