Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Ευτυχίας εγκώμιον!

love birds Pictures, Images and Photos
Ραντεβού με την ευτυχία μπορείς να κλείσεις;
Φυσικά μπορείς!
Τι;
Κάτι δεν πάει καλά με την Ολγίτσα-Ουρανίτσα, ίσως σκέφτεστε;
Εγώ πάντως επιμένω...μπορείς και παραμπορείς!
Το έκλεισα το ραντεβού και μάλιστα το δημοσίευσα και στην εφημερίδα…
Βρίσκομαι στην ευχάριστη και πολύ μα πάρα πολύ συγκινητική θέση,να σας πω γλυκά μου φιλαράκια ότι η φίλη σας 50fm και Όλγα και Ουρανία θα γίνει και... πεθερά!
Ολγα, Ουρανία, Πεθερά!
Ναι, καλά διαβάσατε…
Παντρεύεται ο πρίγκιπας μου! Την πριγκίπισα-κόρη του παραμυθιού!
Στο τέλος του καλοκαιριού,31 Αυγούστου ,σε μια όμορφη εκκλησία, με θέα, το απέραντο του ουρανού και της θάλασσας,του ονείρου και της ελπίδας!

Σας εξομολογούμαι ότι έχω χαζέψει!
Και έτσι θα πάω μέχρι τότε…

Το γαμήλιο εμβατήριο περνάει από τους δρόμους της ροκ!


Καλή βδομάδα!

66 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αχ μπραβο καλή μου, μπραβο!
Χιλιες φορες μπράβο!!!
Να ζησουν και να ευτυχησουν τα παιδια κι εσυ και με το καλό γιαγια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΠΡΑΒΟ!!!ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΣΤΙΓΜΗ.

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

eleni είπε...

Όλγα μου,μέσα από την καρδιά μου να ζήσουν τα παιδιά σου ευτυχισμένα κι αγαπημένα!
Στην ίδια κατάσταση είμαι,ξέρεις τα ν΄ςα για την κόρη μου.Άντε,βρε,και γρήγορα γιαγιά σαν κι εμένα!
Φιλιά!

Dinos-Art είπε...

Δεν μου αρέσει καθόλου το "πεθερά", γιατί έχει επικρατήσει να συνδέεται με κάτι αρνητικό στις διαπροσωπικές σχέσεις του ζευγαριού. Επίσης δεν γουστάρω να αποκαλούν "μαμά" τα παιδιά την μαμά του άλλου.
Μάνα είναι μόνο μία. Προσωπικά ζήτησα να με φωνάζουν με το όνομά μου, το γουστάρησαν γιατί ίσως να τους έβγαλα από αδιέξοδο.
Χάρηκα πολύ και είμαι βέβαιος ότι η τυχερή "πριγκίπισσα"
θα βρει στην Ολγίτσα μια γλυκιά και αληθινή φίλη.
Καληνύχτα.

ΦΙΛΙΠΠΟΣ είπε...

Προς το Blog σας
Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δώσει βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατότητα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες
Ζητάμε και την δική σας στήριξη καθώς το Blog προωθεί τις απόψεις των Blogger και των πολιτών, και όχι δικές μας…..
www.ksipnistere.blogspot.com

www.ksipnistere.gr
Βάλτε και εμάς στη λίστα με τα ιστολόγια σας... ότι θέλετε μπορείτε να το στείλετε στο e-mail μας και από κάτω το link σας και δημοσιεύετε ακέραιο.

55fm είπε...

Ρίκη μου ,χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου!
Μακάρι να με ζήσω και γιαγιά!
Σε φιλώ
Καλή βδομάδα

55fm είπε...

Σκρουτζάκο,έτσι όπως τα λες είναι καλέ μου.
Για τους γονείς είναι πολύ δυνατή στιγμή!
Σε χιλιοευχαριστώ!
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

eleni μου,σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχούλες σου!
Γνωρίζω τα υπέροχα νέα σου και χαίρομαι πολύ!
Να είμαστε καλά να απολαύσουμε αυτές τις ιδιαίτερες στιγμές!
Υγεία σε όλους!
Με το καλό!
Φιλάκια.καλή βδομάδα

Ανώνυμος είπε...

Μόνο να γίνεις καλή πεθερά, όχι σαν αυτές που ακούμε!
Άντε να μας ζήσουν τα παιδιά, η ώρα η καλή!
Φιλιάαααααα

55fm είπε...

Ντίνο μου έχεις δίκιο.
Είναι σκληρή λέξη και έχει συνδεθεί με "θανατηφόρες"σχέσεις!
Θα δώσω άλλο νόημα στη λέξη!
Όσο για το μαμά,και εδώ συμφωνούμε απόλυτα!
Είναι πολύ υποκριτικό,και εγώ ποτέ δεν μπόρεσα να το πω,και ούτε θέλω να μου συμβεί.
Επειδή κρατάει 5 χρόνια η σχέση των παιδιών,ήδη η σχέση μας είναι φιλική και δυνατή!
Σε ευχαριστώ πολύ Ντίνο μου!
Είμαι πολύ συγκινημένη...
Φιλιά,καλή βδομάδα!

55fm είπε...

ksipnistere,ευχαριστώ για την ενημέρωση.

akrat είπε...

ωωωωωωωωωωωωω
άντε βρε
μπράβο
στο χωριό μου έχει ένα γλυκίτατο άσμα για τους γάμους
σας το αφιερώνω νοερώς
να έχουν υγεία
όλα τα άλλα σάχνουν

55fm είπε...

Coula,μιλάς για τις θανάσιμες πεθερές;
Με τίποτα δεν θα το άντεχα πρώτα από όλους εγώ...
Ανήκω σε άλλο παραμύθι, χωρίς κακούς λύκους,δράκους, κ.λ.π.
Σε ευχαριστώ πολύ, καλή μου!
Φιλάκια

Sophia Kollia είπε...

Τι ωραία νέα!! Με το καλό να κυλήσουν οι ετοιμασίες και να έρθει η ώρα η καλή.
Βρήκες μια κόρη από ότι κατάλαβα από την χαρά σου... Μακάρι να σου μοιάσω!
Καλή βδομάδα να έχετε, όλοι σας!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Ξέρεις κοιτάζω την μικρή μου και προσπαθώ να φανταστώ πως νοιώθεις τώρα εσύ...
Να το έχεις αναστήσει και να φτάνει η στιγμή αυτή... πράγματι είναι χαρά.

Ολόψυχα σου εύχομαι τα καλύτερα και τόση κι άλλη τόση χαρά!!!!

απλο"Ποιηση" είπε...

τυχερή η νύφη!
που θα έχει
τέτοια πεθερά...
(και τέτοιον άντρα φυσικά)

άντε με το καλόοοοοοοο!!!!!

logia είπε...

βρε βρε βρεεεε
να και τα καλά τα νέα!!!!!!!
όλα καλά στην κοινή ζωή τους να πάνε
άντε η ώρα η καλή!!!!!

55fm είπε...

akrat,σε ευχαριστώ πολύ και ιδιαίτερα για το άσμα,έστω και νοερά!
Αυτό λέω κι εγώ υγεία,όλα τα άλλα τα αντιμετωπίζουμε!
Να προσέχεις τον ευατό σου με τους άσχετους που συναντάς.
Να είσαι καλά!
Καλή βδομάδα

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Μπράβο.
Αυτό είναι συνέχεια της ζωής.
Να ζήσουν τα παιδιά και όσο για το γαμήλιο τραγούδι, ΕΥΓΕ!!!
Μακριά από τυπικότητες, συμβουλή!!!
Την καλησπέρα μας.

55fm είπε...

Σοφία μου,δεν μπορώ να το πιστέψω πως πέρασαν τα χρόνια.
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Έχω δυο παιδιά,ένα αγόρι και ένα κορίτσι,τώρα μεγάλωσε η οικογένεια!
Είμαι πολύ χαρούμενη,είναι πολύ ταιριαστό και αγαπημένο ζευγαράκι!
Τους θαυμάζω!
Σε φιλώ
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Μια φορα κι εναν τρελο..,βαθιά η συγκίνησή μου!
Βλέπω τις παιδικές φωτογραφίες και το δάκρυ πάει κορόμηλο...
Περνάνε πολύ γρήγορα τα χρόνια...
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Φιλιά
Καλή βδομάδα

55fm είπε...

απλο"Ποιηση",με συγκινούν τα λόγια σου!
Σε ευχαριστώ πολύ.
Είμαστε όλοι τυχεροί, αλληλοσυμπληρωνόμαστε!
Χαζομαμά ήμουν,είμαι και θα είμαι...
Καλή βδομάδα

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Ολγακι μου απο την στιγμη που μου το ειπες το σκεφτομαι συνεχεια.Ειναι σπουδαια στιγμη και για τα παιδια και για σενα.Εχω καταλαβει ποσο αγαπιεστε και ποσο ωραια ειναι η σχεση σας και αυτο ειναι θεμελιο για την καινουργια μερα που θα ξημερωσει στη ζωη ολων σας.Ευχομαι να απολαυσουν τα παιδια ατελειωτες στιγμες ευτυχιας.Και να εχουν την δυναμη να αντιμετωπισουν τις δυσκολιες με συνεση και υπομονη.
Θα εισαι μια γιαγια κουκλα και δοσμενη ουσιαστικα,γιατι παντα βγαζεις την ψυχουλα σου.Φιλακια

ΑΝΘΗ είπε...

Καλή μου 50 fm, με το καλό ο γάμος!
Να ζήσουν τα παιδιά σου! Και ξέρεις, θα είναι πολύ τυχερή η μέλλουσα νύφη, αφού θα έχει την πιο γλυκιά-ροκ πεθερά!!!

efhbos είπε...

ΟΟΟΟΟ...Να τους χαιρεσε!!!!
Πεθερουλα ε?Ωραιο ακουγετε!!!:P

Ευρύνοος είπε...

Ωρα καλή και όμορφη..

στο ραντεβού..

καλησπέρα :)

A.G.Selena είπε...

Πω πω τι ευχάριστα νέα είναι αυτά?!?! :D
Με το καλό!Εύχομαι τα καλύτερα αν και θα τα πούμε πιο σωστά στις 31Αυγούστου!!!Τυχερή η νύφη με τέτοια σούπερ πεθερά!!!

Αγκαλιά ζεστή και μεγάλο φιλί :)

Seirios είπε...

καλησπέρα γλυκιά μανούλα! άντε με το καλό, να φτάσει γρήγορα εκείνη η ώρα κι ακόμα πιο γρήγορα να γίνεις γιαγιά (παρά το νεότατο της ηλικίας), που τόσο πολύ θες!

πέρασα για μια καλησπέρα, αλλά αφήνω και τις πιο εγκάρδιες ευχές μου!

Το Σμηνιτάκι (με τη μίνι έξοδο) σου στέλνει την αγάπη του! Μου λείπει η ανάγνωση των γεμάτων ευαισθησία κειμένων σου!

Φιλώ σε!

ANAZHTHΣH είπε...

Η πιο γλυκιά πεθερά- το εννοώ!

Margo είπε...

Μπράβο για το ευτυχές νέο Όλγα μου, μπράβο και για τη υγιή σχέση που έχετε με την κοπέλα. Για σένα ήμουν σίγουρη!!!
Με το καλό.. ευτυχία σε όλους σας!

Μα έχετε μια υπέροχη εβδομάδα!
Σε φιλώ

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Ειναι η πιο ευχαριστη ειδηση που ακουσα σημερα .Σε γνωριζω μεσα απο τις φωτογραφιες και βλεπω μια νεα μοντερνα πεθερα...Ευχομαι η προετοιμασια του γαμου να ειναι ηρεμη ...Να σου ζησουν τα παιδια...

IZA είπε...

`Ολγα μου, μόλις το είδα. (κι αναρωτιόμουν τι σήμαινε αυτός ο τίτλος). Με το καλό, να ζήσουν , να ευτυχήσουν και με το καλό γιαγιά. 31 Αυγούστου, σημαδιακή μέρα. Μέρα γέννησης της Αθηνούλας μου και της γιαγιάς μου. Φιλάκια καλή μου.

Betty's Cuisine είπε...

Άντε Ολγίτσα, με το καλό και γιαγιά!!! :))
Εύχομαι ότι καλύτερο για τα παιδιά, όσο για σένα είμαι σίγουρη ότι θα λάμπεις από ευτυχία και συγκίνηση!

Τυχερή η κοπελιά που θα κάνει τέτοια πεθερά!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Αχχχχχχ τι υπέροχα!!!! Πολύ χαιρομαι για τον πρίγκιπά σου!!! Θα εισαι η πιο τέλεια πεθερά!!! Αχχχχχ τι ωραία... να είναι παντα ευτυχισμένοι καλή μου!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

Χρονοστιβάδα είπε...

Η λέξη "πεθερά" μου χτυπάει ευαίσθητες χορδές αυτήν την περίοδο, μιας κι ο λόγος που απέχω εδώ και κάτι μήνες από την μπλογκογειτονιά μας, είναι σοβαρή ασθένεια της πεθεράς μου και η ανάγκη να βρίσκομαι συνέχεια στο πλευρό της και να την φροντίζω. Η γυναίκα αυτή από την πρώτη στιγμή μ' αντιμετώπισε καλύτερα κι από κόρη της και μ' έκανε να θέλω να την αποκαλώ "μαμά" χωρίς ίχνος υποκρισίας. Ποτέ δεν έδωσα σημασία σ' όλα αυτά τα αρνητικά που υποτίθεται πως κουβαλάει η λέξη, γιατί πολύ απλά, δε μ' ενδιαφέρουν οι προσδιορισμοί, αλλά οι άνθρωποι. Επίσης, ποτέ δεν έδωσα σημασία στη γνώμη των απέξω, για το πως θα εκφράσω αυτό που αισθάνομαι...
Θα σου ευχόμουν ευχαρίστως μια τέτοια σχέση με τη μέλλουσα νυφούλα σου, καλή μου Θεία Όλγα, αλλά απ' ότι κατάλαβα απ' τα σχόλια, μάλλον θέλεις κάτι άλλο, οπότε... :-)
Να ζήσουν τα παιδιά και με το καλό να ζήσετε (...εννοώ να βιώσετε) κι εσείς οι γονείς, όλες αυτές τις ευχάριστες αλλαγές !

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Να'ναι ευτυχισμένα τα παιδιά σου Ολγάκι και εμέις μαζί σου στη χαράσου!!!!!!!Θα είσαι και μια υπέροχη Μαμά-βήτα χα..χα..
και σιγά-σιγα να δεις δια ζώσης.."τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις"Μια αγκαλιά και από εδώ και ένα μπουκετάκι ολάνθιστες ευχές!!!!!!!!!!!!!!!!

55fm είπε...

Νέλλη μου, σε ευχαριστώ πολύ.
Είναι μεγάλη στιγμή για κάθε μαμά!
Άντε και στων παιδιών σου, όταν έρθει η ώρα!
Φιλάκια πολλά.

55fm είπε...

Αστρο - Συμμορίτες ,η συνέχεια της ζωής και της χαράς!
Έτσι και αλλιώς οι τυπικότητες ποτέ δεν είχαν στενή σχέση με την οικογένεια!
Σας ευχαριστώ πολύ!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Γιάννα μου, εγώ να δεις σκέψη, συγκίνηση ,χαρά και λατρεία!
Ναι είναι σημαντική στιγμή και σε ξεπερνάει!
Μακάρι να είναι γερά ,δυνατά και αγαπημένα!
Έχω δηλώσει την τρέλα μου περί του ρόλου της γιαγιάς!
Θα τον υπηρετήσω με τρέλα!
Γλυκούλα μου ,σε ευχαριστώ πολύ!
Να είσαι καλά και να ζήσεις την ανάλογη στιγμή με την λατρεμένη σου κορούλα!
Φιλιά πολλά.

55fm είπε...

ΑΝΘΗ μου,σε ευχαριστώ πολύ!
Είναι πολύ γλυκούλα και τρισχαριτωμένη η νυφούλα μου!
Έχει αποδεχθεί με ομορφιά τη ροκοπεθερούλα της!
Φιλάκια
Καλημέρα!

55fm είπε...

efhbos ,σε ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωω!!!
Όταν θα έρθει η ώρα του δικού σου γάμου, θα το κάψουμε στη μπλογκογειτονιά!
Η αισιοδοξία μου, αντέχει να περιμένω όσα χρόνια χρειαστούν!
Φιλιά

55fm είπε...

Ευρύνοος, σε ευχαριστώ πολύ!
Το ραντεβού με την ευτυχία, με κάνει να δυναμώνω και να ξεπερνάω τα δύσκολα της καθημερινότητας.
Χαίρομαι που συνεχίζεις…
Φιλιά!

55fm είπε...

Selena μου, ας μαθαίνουμε και κανένα ευχάριστο!
Πήξαμε στα δυσάρεστα!
Φυσικά η μέρα θα γιορταστεί ανάλογα!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Μη ξεχνάς τη ζωγραφική σου…
Φιλάκια πολλά γλυκιά μου.
Καλημέρα

55fm είπε...

Seirios ,Σμηνιτάκι μου γλυκό και τρυφερό ,σε ευχαριστώ πολύ.
Και εμένα μου λείπει η ξεχωριστή παρουσία σου!
Μακάρι να γίνω γιαγιά όσο ακόμα αντέχω…
Χάρηκα πολύ που ήρθες!
Εύχομαι τα ομορφότερα και για σένα.
Σε φιλώ γλυκά
Άντε και καλός πολίτης!

55fm είπε...

Margo μου, ήρθε η σπουδαία στιγμή!
Ποτέ δεν θα έφερνα αντίρρηση σε επιλογή του γιου μου.
Του έχω εμπιστοσύνη, τον εκτιμώ απεριόριστα και σέβομαι τις επιλογές του!
Διακριτικά είμαι δίπλα του, και στις σπουδές του και παντού.
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Εύχομαι και για τα δικά σου πλασματάκια τα ομορφότερα!
Φιλάκια

55fm είπε...

ANAZHTHΣH μου,το πιστεύω…
Είσαι υπέροχη ψυχή !
Η αύρα σου με γαληνεύει…
Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
Φιλάκια

55fm είπε...

Το blog της Θεσσαλονικιας., εύχομαι να ακούσεις και άλλα ευχάριστα,φτάνει πια με τα δυσάρεστα!
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Και στων παιδιών σου με το καλό!
Περνάνε τα χρόνια σαν νεράκι!
Μοντέρνοι καιροί, μοντέρνες πεθερές και πάει λέγοντας…
Φιλιά

55fm είπε...

IZA μου,τι σύμπτωση με την ημερομηνία!
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου φιλεναδίτσα!
Απόλαυσε όσο μπορείς τις κουκλίτσες σου ,γιατί τα χρόνια περνάνε…
Φαντάζεσαι να τις καμαρώνεις νυφούλες;
Μεγάλη στιγμή!
Φιλάκια

55fm είπε...

Betty's Cuisine,από το στόμα σου και στου θεού το αυτί!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Λάμπω… βουρκώνω…το πάω…
Φιλάκια πολλά!
Καλημέρα

55fm είπε...

Μυστικό Μονοπάτι ,είδες τι όμορφο και παραμυθένιο γεγονός!
Να πω και στα δικά σου…ή θα κάνω γκάφα!
Σε ευχαριστώ πολύ,γλυκούλα μου!
Πολλά φιλιά και όμορφες ευχές για τη ζωή σου!

55fm είπε...

Χρονοστιβάδα μου, ανιψούλα μου, λυπάμαι για τις δυσκολίες που περνάς.
Εύχομαι να περάσουν…
Η λέξη από μόνη της έχει τη σκληράδα της, αλλά το θέμα είναι ότι και πολλές περιπτώσεις το επιβεβαιώνουν!
Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις και χαίρομαι πραγματικά που απόλαυσες την όμρφη εκδοχή αυτής της σχέσης.
Δεν είναι πολύ συχνό, τόσο δυνατή σχέση μάνας/κόρης με πεθερά και νύφη!
Δεν την ένιωσα εγώ με τη συχωρεμένη την πεθερά μου αν και είχαμε καλή σχέση και ήμουν δίπλα της σε δύσκολες στιγμές της.
Υπήρχε όμως πάντα μια απόσταση…
Δεν βάζω κανένα απαγορευτικό, στη σχέση μου με τη νυφούλα μου, την αφήνω να εξελίσσεται με φυσικότητα και αγάπη.
Σε ευχαριστώ γλυκούλα μου για τις ευχές σου, με συγκίνησε που πέρασες!
Περαστικά στην πεθερούλα σου και καλή δύναμη σε σένα ανιψούλα μου.
Σε αγκαλιάζω και απολαμβάνω την πανέμορφη ψυχούλα σου!
Φιλιά

thumbelina είπε...

Όλγα-Ουρανία μου μπράβο, η ώρα η καλή για τα παιδιά,χίλιες ευχές μέσα από τη καρδιά μου, νιώθω τη συγκίνησή σου,δίκιο έχεις να αισαθάνεσαι τόσο όμορφα, είμαι σιγουρη ότι θα είσαι υπέροχη πεθερά γιατί είσαι καταπληκτικός άνθρωπος, δοτικός και ζεστός χωρίς κόμπλεξ κα κακία...
χαίρομαι πολύ για σένα, φιλιά πολλά, καλή σου μέρα!!!!!!!

55fm είπε...

thumbelina, μου χαίρομαι που πέρασες από τη γειτονιά μας!
Περνάω από τα μέρη σου,αλλά μάλλον έχεις περιορισμένο χρόνο και δεν σε διαβάζω συχνά!
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα ζεστά σου λόγια
Είναι σπουδαία στιγμή!
Φυσικά η αγάπη και η στήριξη στα παιδιά μας, δεν τελειώνει ποτέ όσο ζούμε!
Φιλάκια πολλά καλή μου!

Un par de neuronas... είπε...

Για προσωπικούς λόγους, έχω καθυστερήσει μερικές εβδομάδες για να ανταποκρινω τις παρατηρήσεις σου. Θα επικοινωνήσουμε και πάλι σιγά σιγά. Φιλιά.

A.G.Selena είπε...

Χμμμμ!!!Που ακριβώς έχεις τις κάμερες???Χτες με έπιασε πάλι...
Ή που με νιώθεις ή που έχεις κάμερες και με βλέπεις :Ρ αλλιώς δεν εξηγείται...

Φιλιά πολλά Όλγα μου!
Εύχομαι μόνο ευχάριστα από εδώ και πέρα :)Καλό μεσημέρι!!

IonnKorr είπε...

Ε και δικές μου ευχές μπορούσαν να λείπουν?

Πεθερά λοιπόν! (ελπίζω όχι κακιά...)

Γιατί, άραγε, έχει πάρει τόσο άσχημη σημασία αυτή λέξη? Γιατί δεν λέμε π.χ. κακιά θεία! Μόνον οι πεθερές είναι κακιές όχι οι θείες ή οι ανηψιές?

55fm είπε...

Βερόνικα,ελπίζω να είναι όλα καλά στη ζωή σου.
Εύχομαι γρήγορα να σε έχουμε στην παρέα μας!
Φιλάκια φίλη μου

55fm είπε...

SELENAKI μου,επειδή δεν τα πάω καλά με τις κάμερες, προτίμησα να σε νιώθω...
Χαίρομαι που θα ξαναδώ ζωγραφιές σου!
Το κοριτσάκι μας έχει έμπνευση!
Φιλάκια πολλά ζωγραφένια μου!

55fm είπε...

IonnKorr,με τίποτα δεν θα έκλεινε η ανάρτηση αν δεν ερχόσουν...
Για πες; Τι κακό είναι αυτό με τις κακές πεθερές;Ενώ υπάρχουν ένα σωρό άλλοι κακοί...
Οι ειδικοί λένε ότι,«Ο ανεπαρκής απογαλακτισμός ενός εκ του ζεύγους, είναι αυτός που θρέφει το ζιζάνιο της “κακής” πεθεράς, σε ένα παιγνίδι χειραγώγησης, παρέμβασης και εξουσίας».
Τόσοι πολλοί ανεπαρκογαλακτισμένοι τελικά υπάρχουνε...
Αναρωτιέμαι κι εγώ,μη νομίζεις.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Ελπίζω η μετακόμιση να ολοκληρώθηκε με επιτυχία!
Καλορίζικος ο νέος χώρος!

ξωτικό είπε...

KAΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕ χωρίς ξωτικό γίνονται αυτά ;;;;
στάσου ν'ακουμπήσω τα καλάθια με τα μαγικάαα !!!
να πάρω ..χαρτομάντηλλο
και.....
να σε φτύσω (μη σε βασκάνουνε βρεε)!!!!!
Να σου ζήσουνε μωρέ γλυκιά μου
με πολύ πού αγάπη και υγεία και....
με το καλό και ...γιαγιάαααααα !!!!

55fm είπε...

Ξωτικό μου, καλώς το!
Δεν γίνεται χωρίς την αέρινη αύρα!
Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου!
Όταν με το καλό γίνω γιαγιά,τριήμερο πάρτυ θα κάνουμε!
Δεν σκουπίζω το φτύσιμο για να υπάρχει η θετική ενέργεια...
Φιλάκια!

Mariela είπε...

Τι όμορφο νέο είναι αυτό....
σου εύχομαι τα καλύτερα για τον πρίγκηπα και την πριγκιπέσα του...
είμαι σίγουρη, όσο σε έχω γνωρίσει μέσα εδώ πως θα είσια μια πεθερά, ίσως και γιαγια (??) σε λίγο, πολύ σούπερ και πολύ ροκ!!!!
μ' αρέσει!!!!!!!!

Poet είπε...

Τι καταιγισμός ευχών είναι αυτός!!! Εγώ είμαι καθυστερημένος στις ευχές (να ζήσουν τα παιδιά!!) αλλά προηγούμαι στο γεγονός. Ο δικός μας πρίγκηπας παντρεύεται στις 8 Απριλίου με τη νησιωτοπούλα του. Καταρχήν στο δημαρχείο της Πυλαίας και θα ακολουθήσει, εν καιρώ, το πλήρες παραδοσιακό γλέντι στην Πάρο.

Αχ, Ουρανία μου, όλα τα κορίτσια πεθερά σαν κι εσένα να είχαν!

55fm είπε...

Mariela μου,σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!
Ροκομαμά,ροκοπεθερά και ροκογιαγιά!
Τι άλλο μπορεί να θέλει ενας ροκ άνθρωπος!
Το ρίχνω και στις ροκοζωγραφιές και κλείνω σαν γυναίκα!
Φιλάκια πολλά!

55fm είπε...

Τόλη μου,τι συμπτώσεις όμορφες είναι αυτές!
Παντρεύονται τα πριγκιπόπουλά μας τον ίδιο χρόνο!
Δηλαδή αν ζούσαμε στην ίδια πόλη μπορεί να συμπεθεριάζαμε κιόλας;
Έχω και κόρη ανύπαντρη βλέπεις...
Χίλιες πανέμορφες ευχές στέλνω για τα παιδιά και το νέο τους ξεκίνημα!
Η Πάρος πανέμορφη και το γλέντι που θα γίνει θα είναι τρικούβερτο!
Να είμαστε γεροί να τα χαιρόμαστε τα πλασματάκια μας!
Να δώσεις στη αρχόντισσα Σοφία τις ευχές μου!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Χαίρομαι διπλά!!!
Σε φιλώ υπέροχε πεθερέ!

55fm είπε...

Πέλα μου,σε νιώθω δίπλα μου και σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
Και το μαμά βήτα θα νιώσω,και το γιαγιά τρελαμένη μακάρι να ζήσω!
Άντε και στων παιδιών σου γλυκούλα μου!
Σε φιλώ και συγνώμη για τα κολλήματα των άψυχων μηχανημάτων!!!
Είναι και μπόλικα τα σχόλια και μπερδεύουν!!!
Φιλάκια πολλά!