Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Κυριακοσυννεφιές!

Από μικρή θυμάμαι της Κυριακής τα βράδια ένιωθα λίγο στενάχωρα...
Ευτυχώς αν και μεγάλωσα νιώθω το ίδιο...
Ανθεκτικά συναισθήματα στο χρόνο...
Βάζω λίγο μωβ στο φλου φεγγάρι μου...και τα ζωγραφίζω...

Έρχεται μια καινούργια βδομάδα...
Αύριο θα πάω τη μανούλα μου,για εξετάσεις στον καρδιολόγο της στο νοσοκομείο, δεν είναι και τόσο καλά τον τελευταίο καιρό, η καρδούλα της είναι αρκετά κουρασμένη...
Βάζω λίγο ασημί στο φεγγάρι μου...θέλω να με φωτίσει..!

Μετά γραφείο , κλίμα ηλεκτρισμένο!Παιδιά με σύμβαση που λήγει σε λίγο, χωρίς ακόμα να ξέρουμε τι θα συμβεί।Λίγοι είναι οι παλιοί συνάδελφοι ,οι περισσότεροι συνταξιοδοτήθηκαν βιαστικά και ακόμα πιο λίγοι είναι αυτοί που δεν στραβογερνάνε!

Την Τετάρτη έχουμε μια ομιλία που διοργανώνει η κίνηση ανεξάρτητων πολιτών Ηλιούπολης, "Σπίθα" με θέμα "Το τέλος των κομμάτων της αντιπολίτευσης"
Θα το ακούσω...και αυτό!Αντέχω!
Είναι τόσα πολλά τα κουφά που συμβαίνουν στο Δήμο μου, τον τελευταίο καιρό που για να τα αντιμετωπίσω, κουφάθηκα και έκανα την παρακάτω κουφή ερώτηση, σε τοπική ηλεκτρονική εφημερίδα, μετά από κουφές ανακοινώσεις του χρισματικού πασόκου Δήμαρχου(επαγγελματίας κομματικός) περί απογραφής!
Λες και φοβάται μήπως κρυφτούμε σε σπηλιές και δεν απογραφούμε! Λες και η απογραφή και μόνο θα καταφέρει,από μόνη της να ανοίξουν όλες οι πηγές χρηματοδότησης μόνο για το Δήμο μας!
Πήρα το ξανθό μου και ρώτησα...
Ερώτηση ξανθιάς, πλην όμως φυσικής γκριζομάλλας!
Aν κοιμάμαι στην Ηλιούπολη και ξυπνάω μόνο στην οδό Ιπποκράτους,αριθμός ΠΑΣΟΚ, που πρέπει να απογραφώ;
Υ.Γ.(Μήπως και βοηθήσω)Ενδιαφέρομαι για το καλό της Ηλιούπολης με τρέλα!
Ζω μαζί της 52 χρόνια!Δεν κρύβομαι αλλά με κρύβουν!
Με κουφά και μη, ξεκινάμε την καινούργια βδομάδα!
Το πιο κουφό βέβαια θα συμβεί στο τέλος της βδομάδας που θα κλείσω τα 53!
Τι θα ζωγραφίσω για αυτό φιλαράκια μου δε γνωρίζω...σήμερα έχω τις Κυριακοσυννεφιές μου και δεν δεσμεύομαι!
Είναι θέμα στιγμής...πως θα τη δώ...
Επιλέγω για ξεκίνημα, μουσικούλα με ασπρόμαυρες αξεπέραστες εικόνες!
Και εύχομαι για όλους μας , με δύναμη και χιούμορ να υποδεχτούμε την καινούργια βδομάδα!
Σας γλυκοασπάζομαι!

36 σχόλια:

Seirios είπε...

Κυριακητιδα το λεω εγω αυτο περιεργο συναισθημα...μερικα απ'αυτα που περιγραφεις ειναι μερος της καθημερινοτητας μου.Καλη βδομαδα να εχεις κ πολλες δυναμεις.Τις αλλες ευχες...στην ωρα τους

Seirios είπε...

Κυριακητιδα το λεω εγω αυτο περιεργο συναισθημα...μερικα απ'αυτα που περιγραφεις ειναι μερος της καθημερινοτητας μου.Καλη βδομαδα να εχεις κ πολλες δυναμεις.Τις αλλες ευχες...στην ωρα τους

vasiliki είπε...

Αυτό που περιγράφεις το είχα απο παιδί και με ακολουθεί πολύ πιστά ακόμα και τώρα πολλές κυριακές. Δεν μπορώ να το εξηγήσω , όπως έρχεται φεύγει σιγά -σιγά, αλλά μένει πάντα μια γλυκιά μελαγχολία.
Πολλές ευχές στη μαννουλίτσα σου για πολύ καλά νέα.
Ασημένια εβδομάδα σου εύχομαι φιλαράκι!!!!
φιλιά

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

πρώτα και κύρια, αύριο να πάνε όλα καλά με τη μανούλα σου!

η χαρά της Παρασκευής... η μελαγχολία της Κυριακής...
από τότε που μάθαμε τις μέρες να μετράμε με τις ημέρες-αργίας...

απογοήτευση και αισιοδοξία ταυτόχρονα στην ψυχούλα σου σήμερα...

φιλιά ομορφιά μου!

Mariela είπε...

Όμορφα τα φεγγάρια σου,
εύχομαι τα καλύτερα για τη μανούλα σοτ, όσο για τη μελαγχολία της Κυριακής, άστο καλύτερα, αύριο Δευτέρα!!
Νάχεις μια βδομάδα όσο γίνεται πιο όμορφη... και φυσικά περιμένουμε τούρτα!!!!!!!

Mariela είπε...

Ααααα, ξέχασα, και κεράκια!!

Margo είπε...

Με τέτοια που σκέπτεσαι είναι να μη μελαγχολήσει η Κυριακή Όλγα μου:)
Αστειεύομαι φυσικά το άγχος της Κυριακής το έχω και εγώ ακόμη και τώρα που δεν δουλεύω. Μάλλον γράφεται πολύ βαθιά η πληροφορία από τα μαθητικά μας ακόμη χρόνια και δεν την αποβάλλουμε εύκολα.
Όλα καλά για τη μαμά εύχομαι και τα φεγγάρια σου να είναι πάντα φωτεινά!

Καλή βδομάδα Όλγα μου

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα Όλγα!
Ελίζω να πάνε όλα καλά με τις εξετάσεις.. Πόσο θα μου άρεσε να ζωγραφίζω..Το προσπάθησα αλλά δυστυχώς ούτε γραμμή...Όλες σου οι ζωγραφιές είναι τόσο όμορφες!!!
Γεννέθλια λοιπόν σε λίγες μέρες!!
Μακάρι όλα να πάνε καλά και να γιορτάσεις με τους αγαπημένους σου!!
Πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

η έμπνευση που μοιράζεσαι είναι η πιο πολύτιμη!!!
όμορφους ήχους θα σου στείλω, και πολλά όνειρα..

καλημέρα

55fm είπε...

Σειριάκι μου,αυτή η Κυριακίτηδα,είναι γνωστή σε πολλούς!
Μαζεύτηκαν και διάφορα για αυτή τη βδομάδα!Θα τα καταφέρουμε γλυκό μου!
Σε ευχαριστώ που πέρασες!
Φιλιά πολλά,καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Bασιλική μου, κι εγώ από παιδί το θυμάμαι,φαίνεται συμβαίνει σε πολλούς!
Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου,οι εξετάσεις έδειξαν την καρδιακή αδυναμία της μαμάκας μου.Δεν είναι κάτι τωρινό,απλά όσο περνάει ο καιρός,κουράζεται...
Να είσαι καλά γλυκούλα μου!
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Λύχνε μου,σε ευχαριστώ πολύ!
Ναι έτσι,όπως τα λες!Η χαρά της Παρασκευής και η μελαγχολία της Κυριακής,όπως τα μάθαμε τελικά...
Είναι και μεταδοτικά μερικές φορές κάποια συναισθήματα!Βάρυναν πολύ οι άνθρωποι ψυχούλα μου!
Εύχομαι όμορφη να είναι η βδομάδα σου!
Σε φιλώ!

55fm είπε...

Μαριέλα μου γλυκιά σε ευχαριστώ κορίτσαρε!
Φυσικά θα είναι με τα ούλα της η τουρτίτσα!Λες να αντέξει τα κεράκια;
Σε φιλώ και σου εύχομαι μόνο όμορφα να σου φέρει η βδομάδα!

55fm είπε...

Μάργκο μου,είδες πως έρχονται όλες οι μαυροσκέψεις μαζεμένες;
Από τα μαθητικά χρόνια αυτή Η Κυριακή μας παιδεύει,έχεις δίκιο!
Σε ευχαριστώ γαι την παρεούλα σου!
Καλή βδομάδα γλυκό μου πλάσμα!

55fm είπε...

Σοφάκι μου,έχεις άλλα ταλέντα εσύ γλυκιά μου!
Εύχομαι να είμαστε καλά και να υποδεχτώ το χρονάκο μουμόπως του αξίζει!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή βδομάδα φίλη μου!

55fm είπε...

Silena ,είσαι υπέροχη!Σε ευχαριστώ για την ομορφιά που μου πρόσφερες!
Καλημέρα και καλή βδομάδα!
Πολλά φιλιά τρυφερούλα μου!

eleni είπε...

Όλγα,τα συναισθήματα ίδια-αχ αυτή η Δευτέρα και να φανταστείς δεν δουλεύω.
Όπως και να είναι καλή σου εβδομάδα,εύχομαι να πάνε όλα καλά με τη μανούλα σου.
Η μουσική σου όμορφη και μελαγχολική,αλλά με συνεπαίρνει!
Φιλιά!

55fm είπε...

Eλενάκι μου,γαντάσου και αν δούλευες!
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Εύχομαι σιδερένιο και από εδώ το μικρούλι σας!
Αυτό νιώθω κι εγώ με τη μουσική!
Καλή βδομάδα και όλα να είναι περαστικά!

roadartist είπε...

Το χειρότερο είναι ότι κανένας δε σε νοιάζεται. Όλοι εξακολουθούν να κοιτάζουν τον εαυτό τους, να πιστεύουν σε κόμματα, λες και πρόκειται αυτοί που μας έφτασαν ώς εδώ, (ούτε καν τιμωρούντε όσοι έκλεψαν - απόδειξη πως μεταμέλεια δεν υπάρχει.. και όχι μόνο δεν βλέπεις μεταμέλεια, αλλά αντίθετα μόνο ψέμματα και θράσσος λες και μιλάνε σε ζώα - )είμαι βαθιά απογοητευμένη από όλους αυτούς.
Άντε να διαλύσουμε και ότι απέμεινε. Αυτό ζούμε.

nameliart είπε...

Τα φεγγάρια σου πανέμορφα!
Η Κυριακάτικη μελαγχολία σου, γνώριμη και μοιρασμένη με τους περισσότερους από εμάς..
Τα γενέθλια προσπέρασέ τα χωρίς αριθμητική! Παίξε μόνο με χρώματα και λέξεις…
Τα δεινά της πολιτείας (και όχι μόνο) και «τον κακό μας τον καιρό»,
με προοπτικές δυσοίωνες, με προϋπολογισμούς κομμένους, με φαεινές ιδέες «σκεπτόμενων κεφαλών» που ξεσπάνε στα δικά μας κεφάλια και με συναδέλφους συμβασιούχους που σε κοιτούν με μάτια απελπισμένα… άστα… τα περνάμε παντού… άσε που περιμένουμε πότε θα χτυπήσει το καμπανάκι και για μας τους «««μονίμους»»»…

Χαιρετισμούς στην αγαπημένη Ηλιούπολη! Γέννημα θρέμμα Γλυφάδας (τα τελευταία χρόνια μόνο έχω πάρει απόσταση γιατί είχα γίνει νευρασθενής με το καθημερινά χιλιόμετρα δουλειά-σπίτι) είχα πάντα εκεί φίλους, συμμαθητές, παρέες… Αχ, ωραία ήτανε τότε...

Φιλιά και καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσουν τα κουλά φλου φεγγαρια.
Μου αρέσουν οι ακομπλεξάριστοι κουλοί άνθρωποι που δεν φοβούνται να γερνάνε γιατι γερνανε όμορφα. (αν κι εσυ θες πολλα ψωμια ακομη για να γεράσεις)
Μου αρέσουν οι κουλές ερωτήσεις αθρώπων που ακόμη ονειρεύονται ενα ομορφότερο αυριο για το τοπο τους!

Μου αρέσεις!

φιλια πολλα

55fm είπε...

nameliart,ανάλογα με τη διάθεσή μου,βγαίνουν και οι ζωγραφιές μου,το θέμα μου είναι ό,τι το χέρι μου πάει συνέχεια στην αφαίρεση,σαν να μη θέλει να ζωγραφίσει πιο συγκεκριμένα!
Στο φευγάτο είμαι...
Έχω σαλτάρει με το κλίμα του γραφείου,σε κοιτάνε με αγωνία στα μάτια τα παιδιά και σε ρωτάνε "μάθατε κάτι για εμάς;"και μούρχεται τρέλα!
Καλή βδομάδα γλυκούλα μου!
Και για εμάς τους μόνιμους έχουνε ράμματα για τη γούνα μας!άρχισαν με τις περικοπές και βλέπουμε!
Χαίρομαι που αγαπάς την Ηλιούπολη!
Μετά την Ηλιούπολη, στη Γλυφάδα ήταν τα στέκια μας από τα εφηβικά μας χρόνια!Ανοιχτόκαρδα προάστια!
Έκανες την καλύτερη δουλειά που έφυγες,δεν παλεύεται η κίνηση!

55fm είπε...

roadartist,είναι απίστευτα αυτά που συμβαίνουν!
Το θράσος του δεν έχει όρια!Δυστυχώς θα έρθουν πολύ χειρότερα...Μας έδωσαν στεγνά!
Άντε να δούμε!
Καλή βδομάδα,φίλη μου!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μέσα από τα φεγγάρια σου φαίνεται η ομορφιά σου κι ας έχω δίπλα της φωτογραφίες σου. Εκεί μέσα, στα φεγγάρια ή ότι άλλο πλάσει η ψυχή σου θα βλέπεις πόσο θα ομορφαίνεις με τα χρόνια.
Η μανούλα σου που τόση τρυφερότητα την αγκαλιάζεις να είναι καλά και είναι περήφανη που έφερε τούτο το πλάσμα που βλέπουμε εδώ.
Όλα καλά εύχομαι ολόκαρδα!

55fm είπε...

Coula μου,παίρνω δύναμη απ΄τα λόγια σου!
Γραφική θα χαρακτηριστώ,αλλά δεν πτοούμαι!
Τι να ονειρεύομαι πως θα τα οικονομήσω εις βάρος άλλων;
Μπορώ να μιλάω ελεύθερα γιατί δεν με έχει κανείς στο χέρι! Πάντα προσέφερα από άμισθες θέσεις από αγάπη και για κανένα συμφέρον!
Τα χρονάκια μου τα έχω, αλλά τα καλοπιάνω όσο μπορώ!Μ΄αρέσει να γράφουν την ιστορία τους τα πρόσωπα καθώς μεγαλώνουν και όχι να μουμιοποιούνται βρε παιδάκι μου!
Σε ευχαριστώ κουλοκοριτσάκι μου!
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Xριστόφορε μου,σε ευχαριστώ πολύ για τα εκλεκτά λόγια σου!
Ξέρεις έχω πιάσει τον ευατό μου να έχει μια παράξενη αγωνία με το θέμα των γονιών μου.Μάλλον ξεφεύγει από τα φυσιολογικά,σαν να ψάχνω να βρώ πως θα γυρίσω το χρόνο πίσω για αυτούς!Εμ δε γίνεται!
να είσαι καλά φίλε μου!
Καλή βδομάδα!

IZA είπε...

Τι ωραίος τρόπος να ξορκίζεις τις αγωνίες και τις μελαγχολίες. Υπέροχα τα έργα σου. Τα λάτρεψα, `Ολγα μου. Ελπίζω να πάνε όλα καλά με τη μανούλα σου και αναμμένουμε τουρτίτσα. Φιλάκια.

55fm είπε...

Mαράκι μου,το παλεύω!Σε ευχαριστώ!Εκρήξεις στιγμής αποτυπώνονται με χρώματα!
Η τουρτίτσα στην ώρα της θα αναβοσβήσει!
Φιλιά πολλά!

Dinos-Art είπε...

Ζωγράφιζε Όλγα μου και όλα τ'άλλα
χε@@α. Αυτό κάνω κι εγώ ασταμάτητα. Καλή εβδομάδα/φιλιά.

Unknown είπε...

Nτίνο μου,πολύ χάρηκα που βρήκες λίγο χρόνο και πέρασες!
Έχεις δίκιο φίλε μου,αλλά με πνίγει και το άδικο!
Ας είναι καλά τα τελαράκια με τα χρωματάκια!
Καλή δύναμη για την καινούργια σου σειρά!
Φιλιά!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλησπέρα
κι εγώ δεν την πάω με τίποτα την Κυριακή , ειδικά το απόγευμά της , μάλλον γιατί αρχίζει πάλι ο εβδομαδιαίος κύκλος και ξανά μανά Δευτεροτριτοτεταρτοπεμτη, μέχρι την Παρασκευούλα βούλα βούλα που έχει καθιερωθεί η αγαπημένη μέρα της βδομάδας και το απογευμά της έχει γίνει το πιό ραχάτικο και τεμπέλικο απόγευμα όλων των ημερών !! Το Σάββατο καλό και βολτατζίδικο και πάμε πάλι από την αρχή !! Αγαπημένες αποχρώσεις , όμορφα έργα, με καμβάδες, πινελάκια και χρώματα ομορφαίνει όλη η εβδομάδα , ακόμα και το Κυριακάτικο απόγευμα, σαμιώτικους χαιρετισμούς

Unknown είπε...

Aθηνούλα μου,τι όμορφα τα περιγράφεις!
Η δημιουργική σου φύση πάντα να ομορφαίνει όλες τις μέρες σου!
Σε φιλώ,χάρηκα που φύσηξε ωραίο σαμιώτικο αεράκι στη γειτονιά μου!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Εύχομαι τα καλύτερα για την μητέρα σου

55fm είπε...

Φάνη μου,σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Καλημέρα!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

kαποια φιλη Ολγα μου προχθές μου είπε αυτη η δεκαετία στη ζωη μιας γυναίκας ..κόρης..μανας είναι πολυ χαρακτηριστικη(με προβλήματα παιδιων..γονιων..προσωπικών.υγειας κ.τ.λ)αν την σκαπουλάρουμε μετα δεν μας πιάνει τίποτα αχαχαχα!!

υ.γ ευχομαι να'ναι καλά η μανούλα σου!! τα ίδια έχω και εγω με την δικιά μου την έχω μαζί μου..

Unknown είπε...

Πέλα μου,η φίλη σου έχει δίκιο!
Εμένα είναι και υπερ της ελευθερίας και θέλουν το δικό τους χώρο!
Ευτυχώς μένουνε Ηλιούπολη ,υπάρχει γυναίκα που μένει μαζί τους κι εγώ πηγαινοέρχομαι σαν το Βέγγο!
Να είμαστε καλά να τους φροντίζουμε φίλη μου!
Πάντως η δεκαετία των 50 είναι ζόρικη!
Φιλιά πολλά!