Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Μουσικός αποχαιρετισμός και διαμαρτυρία χωρίς προσωπεία!

Έφυγε ξαφνικά ο θρύλος της κιθάρας...
Απρόβλεπτος και ανατρεπτικός ήταν, πως αλλιώς θα έφευγε...
Ο καλός φίλος, ΑΘΕΟΣ http://epic-atheist.blogspot.com/, σε ένα σχόλιο του, σε προηγούμενη ανάρτηση μου, γράφει,"περίμενα να έχεις κάνει ανάρτηση για το χαμό του Gary Moore."



Είναι μερικές φορές, που η αμηχανία μπροστά στην εικόνα δυνατών αναμνήσεων... μας μπλοκάρει , φίλε μου Άθεε, με τις θεικές ευαισθησίες!
Καλό ταξίδι στο Αστέρι..!
Με τη μουσική είχα από μικρή εξαρτημένη σχέση...είπαμε η ροκ με μεγάλωσε!
Η μουσική με έντυνε, με έγδυνε, με γέμιζε, με άδειαζε, μου αποκάλυπτε τον εαυτό μου!
Κάθε στγμή, μου υπενθύμιζε...
Το έρωτα!
Την αγάπη!
Τη φιλία!
Την ποίηση!
Το ρομαντισμό!
Την ευαισθησία!
Το όνειρο!
Την ελπίδα!
Την ελευθερία!
Τη διαφορετικότητα!
Την ανατροπή!
Την αμφισβήτηση!
Μου παρουσίαζε τον αυθόρμητο δρόμο της ζωής!
Έτσι αυθόρμητα λοιπόν,αυτόν ακολούθησα στη ζωή μου! Με τα πάθη μου,τα λάθη μου,τα καλά μου,τα άσχημά μου, συνεργάστηκα..!
Τα αναγνώρισα, με αναγνώρισαν και με οδήγησαν σε δυνατές συμφιλιώσεις!
Με μουσική λοιπόν και συγκεκριμένα με τη μουσική/ύμνο που ακούτε, αποχαιρετώ και τις σκατένιες αντιλήψεις κάποιων...εκφράζοντας την αγανάκτησή μου, για όλη αυτή, την καρακίτς διάθεση, περί συνεντεύξεως Δημάρχου Μπουτάρη!
Είπε με ειλικρίνεια τις απόψεις του, ο άνθρωπος για τους γκέι και άρχισαν τα ξεκούρδιστα οργανάκια ενός ξεπουλημένου συστήματος, να παίζουν ξέφρενους κακόηχους συντηριτικορυθμούς με χυδαίους στίχους φτηνού κουτσουμπολιού!
Ρε παιδιά έλεος!Μη φοβάστε το χορτάτο άνθρωπο!
Δεν έχει ανάγκη από τη ψυχομιζέρεια σας ο άνθρωπος, μπορεί να εκφράζεται όπως σκέφτεται!
Δεν βαρεθήκατε τα ξύλινα δήθεν λόγια, από τους άριστους οικογενειάρχες της πολιτικής, που πουλάνε και τη μανούλα τους για μια ψήφο και για λίγο εξουσία, εκμεταλλεύονται κοριτσάκια, αγοράκια και ό,τι βρουν μπροστά τους;
Δεν βαρεθήκατε τους ανεπάγγελτους βλαχοδημάρχους;
Δε φρικάρετε με την υποκρισία τους;
Δηλαδή ,όλος ο κόσμος σας είναι το τρίπτυχο; ΠΑΤΡΙΣ -ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ;
Ενώ ταυτόχρονα όλα αυτά, τα καταβροχθίζετε μαζί με τις χρυσές από τις λαμογιές μασέλες σας;
Ντίνο και Τόλη μου,Τόλη μου και Ντίνο , και φίλοι Θεσσαλονικείς, κρατείστε με!!!

Φρίκη και αηδία με πιάνει,συγχωρέστε με, αγαπημένοι μου...

Έξω έχει λιακάδα...λέω να την αγκαλιάσω...θα μου κάνει καλό!
Με αγκαλιά τον ήλιο, κλείνω ,αφού σας ευχηθώ,
ΚΑΛΟ και ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!
Εγώ έτσι κι αλλιώς, τρελαμένη γεννήθηκα ,τρελαμένη μεγάλωσα και τρελαμένη θα μεγαλώνω...το ορίζει η ροκομπλούζ ψυχοσύνθεση!

26 σχόλια:

Velvet είπε...

Η μουσική με έντυνε,
με έγδυνε,
με γέμιζε,
με άδειαζε,
μου αποκάλυπτε
τον εαυτό μου!

Γεια σου Rock Woman
...

KANTHAR0S είπε...

Αθάνατος είναι.

Mariela είπε...

Πες τα....
αντί άλλου σχολίου, θα σου κάνω πρόταση:
Αύριο στο Rainbow bar, Γκάζι, Δεκελέων 40, παίζει το συγκρότημα Zero Zero (τραγουδάει μια φίλη μου μαζί τους)εξαιρετικό Rock - blues...
θα είμαι εκεί με φίλους... αν κάνεις κέφι είσαι ευπρόσδεκτη!!

Άθεος είπε...

Μ άρεσε αυτό το τρελαμένη. Όποιος ακούει Rock ακόμα και στα «γεράματά» του, μάλλον δεν πρέπει να τον λέμε γέρο, αφού τα συναισθήματά του πάλλονται σε ξέφρενους ρυθμούς. Και μεις Όλγα μου δεν πρόκειται να γεράσουμε ποτέ, γιατί τα νιάτα βρίσκονται μέσα μας, κάθε ώρα και κάθε στιγμή. Αλίμονο απ’ αυτόν τον άτυχο καλλιτέχνη που τόσο άδοξα και απρόσμενα άφησε την τελευταία του πνοή πριν καν νιώσει να τον αγγίζει ο χρόνος.
Κάθε φορά που θα τον ακούμε θα είναι μαζί μας!

(Mariela το σκέφτομαι σοβαρά αυτό που πρότεινες στην Όλγα)

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

είναι φορές που δεν μπορείς να μιλήσεις για κάτι που τόσο πολύ έχεις αγαπήσει...
που είναι κομμάτι από τα διαρκή σου νιάτα... ανάσα σου... δάκρυ σου... όνειρό σου...

υ.γ. εμείς που τόσο αγαπήσαμε τον "δρόμο και τις διαδρομές" πως θα μπορούσαμε ν' αλλάξουμε και σε σκυλάκια του καναπέ να μεταμορφωθούμε; φρίκη, κοριτσάρα μου!

Άθεος είπε...

Άσε με να δευτερολογήσω…
Αυτός ο ΛΥΧΝΟΣ… με έκαψε με τα ποιητικά του λόγια!
Πώς να μιλήσεις για κάτι που τόσο αγάπησες...
που είναι κομμάτι από την... ανάσα σου... δάκρυ σου... όνειρό σου..

dhmhtra είπε...

Ολγα καλημέρα!
Διβάζω καθημερινά ...ότι γρλαφεις!
Μου κάνει καλό ...

Υ.Γ. παρουσιάστηκαν προβλήματα και δεν βγήκε ακόμη το περιοδικό.Θα τα ξαναπούμε
Πολλά φιλιά

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

ΟΛΓΑ ΜΟΥ!!Η μουσική..με στίχους..με ηχους πάντα πάντα με αγκάλιαζε..με ψίθυρους..με κραυγές..με χαμόγελα..με δάκρυα..σε χαρές και σε λύπες..με παρεα και στο "κατα μόνας
"ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ μου και ΑΠΟΨΗ..ΕΚΦΡΑΣΗ..ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ..ΣΤΓΜΕς!!

Ενα χαίρετισμο σε έναν ακόμη αθάνατο τονGary Moore

MYSTELIOS είπε...

Γειά σου Όλγα μου , μπράβο σου , χαίρομαι για το πόσο πολύ καλά τα γράφεις , καλό σου Σαββατοκύριακο και καλό ταξίδι στο λαμπρό αστέρι !!!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Ο μουσικος αποχαιρετισμος με συγκινησε.Το τραγουδι αυτο που ειναι πολυ γνωστο παιζει για μερες τωρα και ακουγεται δυνατα ακομα και μεσα μας.
Για τον Μπουταρη δεν ηξερα τιποτα,αλλα ακουγοντας την οργη σου καταλαβαινω.Δεν χρειαζεται να πω βεβαια ποσο με βρισκουν συμφωνη τα λογια σου.
Φιλια του πρωινου.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εγώ έτσι κι αλλιώς, τρελαμένη γεννήθηκα ,τρελαμένη μεγάλωσα και τρελαμένη θα μεγαλώνω...


Nα προσθέσω:
Και τρελαμένη θα πεθάνω....δεν θα τους κανω ποτέ την χάρη να βολευτω......

55fm είπε...

Velvet,φίλε μου σε ευχαριστώ που με αφουκγράζεσαι!
Την καλημέρα μου και τη φιλία μου σου στέλνω.

55fm είπε...

KANTHAR0S,ακριβώς!
Ήχοι γεμάτοι...
Καλημέρα!

55fm είπε...

Μαριέλα μου κάνω κέφι,αλλά είμαι καλεσμένη σε γιορτή από φιλικό ζευγάρι και δεν θα τα καταφέρω!
Μια άλλη φορά πολύ ευχαρίστως.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη σκέψη σου!Φαντάζομαι θα είναι πολύ καλά!

Φιλιά!

55fm είπε...

Άθεε μου,συμφωνώ απόλυτα με ό,τι λες,απομακρύνονται τα γεράματα όταν σολάρουν τέτοια χέρια!
Όπως ακούγαμε και ακούμε έτσι θα συνεχίζουμε να ακούμε τις αθάνατες μουσικές!
Είναι πολύ καλή η πρόταση της Μαριέλας,κρίμα που δεν μπορώ,αν είσαι ελεύθερος πήγαινε,είμαι σίγουρη ότι θα περάσεις καλά!
Να κανονίσουμε μια συνάντηση,να τα πούμε από κοντά.
Όσο για το Λύχνο μας,κάνε μια επίσκεψη στο μπλογκάκι της και θα απολαύσεις πολλά!
Είναι ψυχάρα!
Φιλιά πολλά και τρελαμένα!

55fm είπε...

Δήμητρά μου,σε ευχαριστώ!Χαίρομαι που διαβάζεις πράγματα και σε ευχαριστούν!
Με το καλό να ξεπεραστούν τα προβλήματα και να κυκλοφορήσει το περιοδικό!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Πέλα μου για αυτό σε γουστάρω πολύ!
Είσαι δυνατή ψυχή με ακούσματα τρανταχτά!Λες ένα μεγάλο όχι στα χλιαρά με τρόπο όμορφο!
Σε ευχαριστώ για την κομματάρα που άκουσα!
Ήταν σπουδαίος...
Φιλάκια πολλά!

55fm είπε...

ART-TRAVELLER,τα λέω όπως τα νιώθω φίλε μου!
Σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε,όπως λέει και το τραγουδάκι!
Να είσαι καλά!

55fm είπε...

Γιάννα μου,μιλάει η μουσική του...
Έγινα έξαλλη από το βαθύ συντηριτισμό και την απύθμενη υποκρισία κάποιων που τελειωμό δεν έχουν να κατασκευάζουν τα δικά τους σενάρια!
Μη δούν άνθρωπο να μπορεί να εκφραστεί ελεύθερα τον κατασπαράζουν!
ΣΕ ευχαριστώ φιλεναδίτσα μου για τη συμπαράσταση!
Μ΄αρεσαν πολύ τα φιλιά του πρωινού...
Σε φιλώ!

55fm είπε...

Ρίκη μου,ελεύθερη ψυχή,μαζί σου!
Λεβέντικα πράγματα όχι κοτουλιές και αραλίκια!
Σε φιλώ γλυκά!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Καλημέρα Όλγα!!!!

55fm είπε...

Δήμητρα,σε ευχαριστώ για τη χαρούμενη καλημέρα σου!
Σου αφιερώνω το φως της Κυριακάτικης λιακάδας!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΑΥΡΙΟ :))ΑΝ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.

Un par de neuronas... είπε...

θα είναι αθάνατος, μας αφήσε την μουσική του για πάντα.

Πολύ αγάπη για άυριο, φιλενάδα!

Φιλιά.

55fm είπε...

Σκρουτζάκο μου,καλή βδομάδα και πάντα να γιορτάζεις τον έρωτα πέρα από ειδικές μέρες!Κάθε μέρα!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Βερόνικα μου,αθάνατος ναι...
Σε ευχαριστώ!
Καλή βδομάδα!