Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Αχ...έρωτα..,ακριβοπληρωμένε..!

Φιλαράκια μου, πάρτε το καφεδάκι σας ή το ποτάκι σας ανάλογα με τη διάθεση και την ώρα...

Ακουμπήστε τα, στα χρωματιστά σουβεράκια που έφτιαξα για πάρτη σας, έτσι για να σας φτιάξω λίγο τη διάθεση και διαβάστε...

Μια αληθινή ιστοριούλα, που μου είπε φίλη μου, το μεσημέρι γυρνώντας απ΄το γραφείο. Γέλασα και ξεπέρασα έτσι, την ένταση από την απελπιστική κίνηση λόγω απεργίας των Μ.Μ.Μ, και είπα, αξίζει να τη μοιραστώ μαζί σας!
Πήγε λοιπόν η φίλη μου τη Δευτέρα 14/02/11 και ώρα μεσημβρινή σε μια κηδεία (μακριά από εδώ), του πατέρα ενός φίλου της.
Στην είσοδο του νεκροταφείου υπάρχει ένα ανθοπωλείο,το επισκέφτηκε λοιπόν για να αγοράσει λίγα λουλούδια.
Σημείωση:Δυστυχώς πριν μια βδομάδα είχε ξαναεπισκεφτεί το ίδιο ανθοπωλείο για μια άλλη κηδεία.Πελάτισσα καλή η Βασούλα!
Η ανθοδέσμη ήταν συγκεκριμένη, ξέρετε λίγα άσπρα χρυσάνθεμα ...
Παίρνει την ανθοδεσμούλα και ρωτάει πόσα χρωστάει , η απάντηση ήταν 8 ευρώ.
Έλα όμως, που την προηγούμενη βδομάδα,στο ίδιο μαγαζί, την είχε πληρώσει 5 ευρώ για τον προηγούμενο μακαρίτη!
Γίνεται έξαλλη η φιλεναδίτσα μου, καθότι και τσαούσο, δε χαμπαριάζει Χριστό και λέει:
Μα καλά κύριε, πριν μια βδομάδα είχε 5 ευρώ ακριβώς η ίδια ανθοδέσμη, πως ακρίβυνε έτσι;
Ο ανθοπώλης, παίρνει το σοβαρό του και το αδιαπραγμέτευτό του και απαντάει:
Μα κυρία μου,δεν ξέρετε ότι σήμερα είναι του Αγίου Βαλεντίνου και έχουμε άλλες τιμές!
Έμεινε κάγκελο η φιλεναδίτσα μου!Αφού σιχτίρισε την ώρα και τη στιγμή, έδωσε τα 8 ευρουλάκια υπέρ αναπαύσεως της ψυχής και ταυτόχρονα υπέρ του έρωτα!!!
Συμπέρασμα: Έρως ζωντανός ή πεθαμένος πληρώνεται ακριβά, με τις ευλογίες του Αγίου του!!!
Είμαστε φοβεροί τύποι οι Ελληνάρες!Απ' τη μύγα ξίγκι βγάζουμε οι παλαβοί!
Άχ...έρωτα πανούργε!!!
Ελπίζω να χαμογελάσατε λιγάκι, πάω κι εγώ να κάνω το μπανάκι μου και σιγά σιγά να προετοιμάζομαι για την αυριανή μέρα, που έχει το σχετικό της φορτωματάκι!
Ας χαλαρώσουμε και με λίγο μουσικούλα απ΄τα παλιά...
Ξημερώνει...μην τρομάζουμε...
Είναι μια καινούργια μέρα!



Ας την υποδεχτούμε με ζεστή καρδιά!!!
Φιλιά καληνύχτας σας δίνω γλυκά!

28 σχόλια:

Rena είπε...

Πολύ όμορφα τα σουβέρ και όσο για τα λουλούδια το έχω δει κι εγώ αυτό το <>!

Ανώνυμος είπε...

Τα σουβερ πάρα πολύ όμορφα.
Η ιστορία όχι μόνο δεν μου έφτιαξε τη διάθεση αλλά με σύγχυσε. Βαρέθηκα αυτή τη νοοτροπία του Έλληνα.
Άντε πάω κι εγώ τώρα για ύπνο γιατί περασε η ώρα.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Οτι ακριβως ειπε η Χρωματιστη, ούτε λέξη δεν αλλαζω...

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα!
Τα σουβέρ πολύ σούπερ!! Όσο για τα λουλούδια...είναι τόσο κουφό που θα το βάλω μέσα στο θέατρο...Είναι αυτό που λέμε..Ούτε στα έργα! χα..χα.!
Φιλάκια!

Seirios είπε...

Καλημέρα Πέρα για πέρα e-μανούλα μου!
Τα σουβερ, όπως κι όλα τα έργα σου υπέροχα! Όπως πάντα, επιλέγεις μιαν απόχρωση του κόκκινου που αγαπώ ιδιαίτερα.

Τα φτερωτός έρως ίπταται πάνω από τα κεφάλια μας...ο ανθοπώλης θα κατάλαβε ότι τα λουλούδια πήγαιναν για το επουράνιο ταξίδι κ σου λέει ας τσιμπήσω λίγο της τιμές, με τις ευλογίες πάντα του "Αγίου". Γέλασα με την ιστοριούλα σου.

ΥΓ. Ότι οι Poll θα μου αποκαλύπτονταν έτσι...κι ότι θα έτρωγα κ κόλλημα με τα τραγούδια τους;

55fm είπε...

rena, καλωσήρθες στην παρέα μας!
Σε ευχαριστώ που είδες θετικά τα παιχνιδίσματά μου!
Είσαι και εσύ καμένη από υπερτιμημένα άνθη!
Συμβαίνουν συχνά φαίνεται...
Καλημέρα!

55fm είπε...

Xρωματιστή μου,από κοντά είναι πιο όμορφα!Σε ευχαριστώ!
Η αλήθεια είναι, ότι είναι για κλάματα η ιστοριούλα,όπως και ό,τι,συμβαίνει πια,αλλά το πήρα αλλιώς γιατί δεν πάει άλλο,το ρίχνω λίγο στην τρελή!
Καλή και όμορφη να είναι η μέρα σου!

55fm είπε...

Ρίκη μου, καλύφθηκες απόλυτα δηλαδή;
Στείλε τουλάχιστον ένα φιλί βρε αγριοκάτσικο!Σε πειράζω...
Φιλιά και χαμόγελα στέλνω στην Κρήτη!

55fm είπε...

Σοφάκι μου,χαίρομαι που σου δίνω θεματάκι για το εργάκι σου!Μπορεί να γίνει πολύ καλό!
Σε ευχαριστώ!
Φιλιά!

55fm είπε...

e-γιόκα μου,Σειριούλη,πήρες απ΄τη
e-μανούλα σου αγόρι μου και σε γοητεύει το βαθύ κόκκινο!
Κι εγώ γέλασα με την ανάλυσή σου για την ιστοριούλα!
Με τους Poll,έχω το σχετικό μου κολληματάκι!Κάτι παθαίνω βέβαια όταν ακούω να αναζητάμε με στίχους τα ίδια πράγματα από τότε...
Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι μια όμορφη μέρα να σε αγκαλιάσει!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εχεις απολυτο δίκιο Ολγα μου, χίλια συγνώμη, χίλια συγνμώμη....σου εξηγώ αμέσως αλλου.....


Την καλημέρα μου και χίλια φιλιά αορινά σου πέμπω....

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

τα σουβέρ σου Ολγάρα μου, γράψανε!!!

προσπάθησα να διαβάσω με την πρέπουσα σοβαρότητα την ιστορία... να θυμώσω με την αισχροκέρδεια που πουκάμισο την κάνανε!!!

όμως... πειράζει που αντιθέτως έσκασα στα γέλια;

ξωτικό είπε...

Nα αυτές τις μπούρδες αν δεν είχαμε δεν θα με ενοχλούσε η ευκαιρία για γιορτή με τις διάφορες "μέρες"
Κουκλιά τα έκανες τα σουβέρ (κάτι πρέπει να τα κάνω κι εγώ ,γιατί η ιδέα της φωτογραφίας δεν μου άρεσε τελικά ,σε ποιανού τη μούρη να ακουμπάω το ποτήρι μου;; χαχα)
Κουράγιοοοοοοο !!!
Φιλίιιιι !!!

nameliart είπε...

Αχ έρωτα! Δεν φτάνει που τον ακριβοπληρώνουμε σαν συναίσθημα, τα θέλει και σε ρευστό! Θα μου πεις βέβαια τι φταίει ο έρωτας; Μήπως αυτός ζήτησε να ρευστοποιηθεί;; Ας είναι καλά το εμπορικό μας δαιμόνιο!
Η ιστορία πράγματι σε κάνει να γελάς, αλλά λίγο πικρά όπως μας συμβαίνει πάντα με τα παθήματά μας…
Τα σουβέρ, σε κάνουν να θέλεις τόσο να τα κοιτάς, που δεν ακουμπάς το ποτήρι επάνω, με αποτέλεσμα να πίνεις περισσότερο… Πρόβλημα για τον αντιαλκοολικό αγώνα…
Αλλά τι μας πειράζει; Είναι πολύ όμορφα!
Φιλιά!!

Betty's Cuisine είπε...

Τη διάθεση μου την έφτιαξαν τα σουβέρ σου!
γιατί η ιστορία (που επαναλαμβάνεται) είναι πλέον για κλάματα, όχι για γέλια!
Σε φιλώ...

vasiliki είπε...

Τα σουβέρ τέλειαααα!!!!!!
Οσο για την ιστορία δεν φταίει ο ανθοπώλης αλλά η φιλενάδα σου που δεν του την έφερε στο κεφάλι.
Γίναμε τόσο χονδρόπετσοι που τα καταπίνουμε ολα και δεν αντιδράμε καθόλου.
φιλιά

ElenaG είπε...

Τα σουβέρ όμορφα όπως και το στεφανάκη σου Όλγα μου που τώρα το είδα!
Όσο για την ιστορία της φίλης σου
το συμπέρασμα είναι κατά την άποψη μου φυσικά πως είναι κρίμα
να πετάμε λεφτά σε λουλούδια
για κηδείες ας κάνουμε μια εισφορά κάπου στη μνήμη του ανθρώπου
που χάσαμε.
Όσο μικρή και αν είναι θα πιάσει τόπο παρα να μας πιάνουν κορόιδα!

55fm είπε...

Ρίκη μου,απλά σε πείραξα λίγο,δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη!
Σε γλυκοφιλώ!

55fm είπε...

Λύχνε μου, κι εγώ έτσι το αντιμετώπισα!Δεν είχα κουράγιο για σοβαρότητες,ήμουν αρκετά φορτωμένη!
Σε ευχαριστώ!
Καλημέρα όλη μέρα!

55fm είπε...

Ξωτικούλι μου,έλα που στις μπόρδες είμαστε πρωταθλητές!
Έχεις πολλές μούρες να διαλέξεις για σουβεράκια!
Σε ευχαριστώ!
Φιλάκια καλό μου ξωτικό!

55fm είπε...

nameliart,όλα σχεδόν μας φταίνε τον τελευταίο καιρό και την πληρώνει κι ο υπέροχος έρωτας!
Σε ευχαριστώ!Δίνουν μια νότα χαράς τα σουβεράκια!
Φιλιά καλημέρας.

55fm είπε...

Έλα Μπεττούλα μου, γέλα λίγο και με τα αχώνευτα!Μετά πάρε το σουβεράκι σου να ακουμπήσεις το κρασάκι σου,δίπλα στο πεντανόστιμο φαγητάκι σου!
Φιλιά πολλά!Σε ευχαριστώ!

55fm είπε...

Βασιλική μου,σε ευχαριστώ!
Έπρεπε να του τη φέρει γιατί δεν είναι και ήσυχο άτομο,αλλά το κλίμα της κηδείας τη σταμάτησε!
Γενικά αντιδράει εντόνως!Την έχουμε σώσει πολλές φορές από μαλλιοτραβήγματα!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Ελενάκι μου,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου!
Αυτή η υπερβολή με τα λουλούδια δεν έχει νόημα,απλά κινούνται κάποια επαγγέλματα!
Σε φιλώ!
Έχεις χαιρετισμούς απ' την υπογραφή!

Un par de neuronas... είπε...

Στα ίδια χώρα μένουμε;;;

Καλά που ξημέρωσε!!!

Φιλάκια, φιλενάδα.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Σουβέρ απλά χρωματιστά
κάδρα ζωγραφισμένα
είναι για την περίσταση
λουλούδια ανθισμένα.

Καλό Σ/Κ

55fm είπε...

Bερόνικα, διακρίνεις ομοιότητες φίλη μου!
Φιλάκια πολλά!

55fm είπε...

Φάνη μου καλέ,σε ευχαριστώ!
Πάντα με τα ωραία σου!