Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Χαριτωμένες πλευρές...

Αρκετά με την ένταση!Ας κάνω ένα διαλειμματάκι!
Είπα λοιπόν, να έρθω λίγο στα ίσια μου και να εστιάσω στις χαριτωμένες πλευρές της ζωής μου!
Φωτογράφισα , το αφηρημένο στεφανάκι μου...




Καμάρωσα την αισθητική και τον ήχο της αγαπημένης κιθάρας του πεντανόστιμου γιόκα μου!

Xαμογέλασα με το στυλάκι που έδωσαν στο σκυλάκι τους,τα αγαπημένα μου φρεσκοπαντρεμένα ανιψάκια!

Σήμερα βέβαια, είναι και ο έρωτας που γιορτάζει...
Βρίσκει και αυτός μια μέρα μέσα στον κουτσοφλέβαρο,να κάψει τις καρδιές!
Κατακοκκινίζουν τα πάντα!Φλογερές συναντήσεις ,ζεματιστοί όρκοι αφοσίωσης,καβουρδισμένοι οι ερωτευμένοι, προτείνουν ερωτικά φίλτρα που τα πίνουν στην υγειά του Αγίου Βαλεντίνου!
Την άλλη μέρα, η ερωτική ζωή συνεχίζετε υποτονικά...γιατί ο Άγιος Βαλεντίνος, ξεκουράζεται και ετοιμάζεται να ξανασκάσει τον επόμενο χρόνο!
Αυτό το περίμενε...έναν ολόκληρο χρόνο,είναι βασανιστικό,αλλά χαλάλι του!
Προσωπικά έχω τις επιφυλάξεις μου,περί του συγκεκριμένου Αγίου του έρωτα γιατί είναι πολύ συγκεκριμένη η κατασκευή του και θεωρώ ότι δεν του ταιριάζει !Δεν του αρκεί μόνο μια μέρα !Ψιλοξεπέτα μου κάνει!
Είμαι υπερ άλλων εορταστικών εκδηλώσεων του έρωτα!
Όμως κάποιοι τον προτιμούν έτσι και είναι δικαίωμά τους!
Πιστεύω, ότι ο Γιάννης Πάριος είναι ένας ερωτικότατος τραγουδιστής και επειδή γνωρίζω από πρώτο χέρι και δυο πραγματάκια για αυτόν,σας λέω ότι είναι και μεγάλη ψυχάρα!



Σιγοτραγουδάω μαζί του και σας εύχομαι με όλη μου τη χαριτωμενιά,
Καλή βδομάδα!
Οι ψυχάρες θαρρώ... δημιουργούν συχνότερες γιορτινές αγαπημένες στιγμές..!

37 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εχω κι εγω Ολγα μου αμέτρητες επιφυλάξεις για την σημερινή μέρα...αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα....

ΥΓ 1 Η νυφη σου φοβερη!

ΥΓ 2 Το στεφανάκι σου υπέροχο

ΥΓ 3 Αλλά ο σκύλος σου μου έκλεψε την καρδια...είπαμε,περί ορέξεως κολοκυθόπιτα....χα χα χα χα

Καλημερούδιαααααααααααα

Mariela είπε...

Εγώ νομίζω πως ο έρωτας πρέπει να γιορτάζει καθημερινά!!
αλλά δεν με χαλάει οποιαδήποτε ευκαιρία για γιορτή...
όπου γάμος και χαρά, η Βασίλω πρώτη!!
στις γκρίζες μέρες που ζούμε, χρειαζόμαστε και κάποιες αχτίδες φωτός, εστω και αν είναι μόνο ψευδαισθήσεις!!!!
οι στιγμές σου μοναδικές, θα συμφωνήσω με τη Ρίκη, ο σκύλος όλα τα λεφτά!!!!!!!!!!!!!
σε φιλώ

Sophia Kollia είπε...

Τι γλυκό σκυλάκι!!!
Συμφωνούμε όλοι, αλλά ποια θα έλεγε όχι σε καλό και αγαπησιάρικο λόγο πάρα πάνω..?
Πολλά φιλάκια!

dhmhtra είπε...

Ολγα καλημέρα!
Καλή εβδομάδα γεμάτη αγάπη, υγεία και ευτυχία.
Πολλά φιλιά.
Υ.Γ. Πολύ καλό το στεφάνι σου.

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

έρωτας-αιτία για γιορτή είναι η πανέμορφη οικογένειά σου!

με τα υπέροχα παιδιά σου. τον γλυκούλη σκύλο των φρεσκοπαντρεμένων ανιψιών σου. οι ζωγραφιές σου. η μουσική σας. οι ψυχές σας. η πελώρια ανοιχτή σου καρδιά στο παλιό, στο καινούργιο και στο κόκκινο.

αυτά είναι αιτία γιορτής Ολγάκι μου!!! γιορτής καθημερινής και ευλογημένης!
όσο για την σημερινή, άσε να την χαρούν οι έμποροι και οι στεγνοί των 364 ημερών!!!

σε φιλώ αγαπημένη μου φίλη, και να ξέρεις πως χαίρομαι και είμαι περήφανη για σένα!

nameliart είπε...

Όχι απλώς «ψιλοξεπέτα», μάλλον «χοντρο-ξεπέτα» θα το έλεγα τον Άγιο του Φλεβάρη,
αλλά, όπως οι περισσότεροι άγιοι, βολεύει το «think pink» μας…
Το στεφανάκι σου με κέρδισε όμως!
Χωρίς να σημαίνει ότι δεν χαμογέλασα ευχαριστημένη και στις υπόλοιπες πτυχές της ανάρτησής σου!

Καλή εβδομάδα – φιλί εορταστικό – με ψυχή!!!

Dinos-Art είπε...

Είμαι κι εγώ ερωτευμένος μια ζωή Όλγα μου με τα πάντα γιατί πρώτον και κύριον αγαπώ εμένα, δεν είναι εγωιστικό αυτό που λέω, έτσι δεν αφήνω κανέναν να με παρασύρει σε "χοντροξεπέτες", όπως λέει η Μελίνα πιο πάνω. Τι πιο ωραίο να αγαπάς τα απλά πράγματα της καθημερινότητας, όπως όλα αυτά ωραία που ανάρτησες. Καλή εβδομάδα-πολλά φιλιά Όλγα μου.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Εγώ που δεν πιστεύω στις εμπορικές και ξενόφερτες εορτές γιόρτασα με τις εικόνες που μας έδειξες και με την τρυφερότητα σου για κείνους που αγαπάς.

Μικρές ανάσες είπε...

Βρήκα σε μια βιτρίνα στη Σόλωνος ένα μπλουζάκι και τη στάμπα του την ασπάζομαι σα στάση ζωής: Fuck Valentine's Day, I love you every day....

55fm είπε...

Ρικάκι μου,τι να μας κάνει μια στημένη μέρα!
Στήνεται ο έρωτας;
Σε ευχαριστώ!
Φιλιά!

55fm είπε...

Μαριέλα μου,αν αυτό ξεγκριζάρει τη ματιά σου,γιατί να μην είσαι πρώτη στη γιορτή!
Το σκυλάκι είναι άπαιχτο!
Σε φιλώ γλυκιά μου!

55fm είπε...

Σοφάκι μου,σε γνήσια τρυφερά αγαπησιάρικα λόγια δεν λέμε όχι,αρκεί να μην τυποποιούνται.
Φιλάκια.

55fm είπε...

Δήμητρά μου,σε ευχαριστώ πολύ!
Να χαίρεσαι το καμάρι σου!
Το στεφανάκι φέρνει λίγο από άνοιξη!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Λύχνε μου,τα λουλουδάτα λόγια σου με συγκίνησαν καλή μου!
Σε ευχαριστώ για τη ματιά σου, μίλησε στη ψυχή μου!
Σου στέλνω την αγάπη μου!
Φιλιά!

55fm είπε...

nameliart,έχεις δίκιο για το χοντρό-ξεπέτα!
Χαίρομαι που σου άρεσε το στεφανάκι μου!Σε ευχαριστώ!
Η δυνατή ψυχή σου αποτυπώνεται Θαυμάσια στα έργα σου!
Σου ανταποδίδω το φιλί τηε ψυχής!
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Ντίνο μου,για όλα αυτά που έγραψες και είσαι σε γουστάρωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!
Κράτα γερά!
Πολλά φιλιά σου στέλνω γαι καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Χριστόφορε,αν πίστευες, δεν θα έγραφες τόσο ιδιαίτερες ιστορίες!
Σε ευχαριστώ!
Φιλιά και καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Μικρές ανάσες,μαζί σου!
Το φοράω άνετα το μπλουζάκι,μέσα έξω!
Φιλιά!

MYSTELIOS είπε...

Πέρασα να ευχηθώ καλή εβδομάδα και έπεσα πάνω σε μια πολύ όμορφη ανάρτηση , πραγματικά από τα απλά και τα καθημερινά μπορούμε να αντλήσουμε μεγάλη χαρά και να πάρουμε ανάσα από τα όσα δύσκολα μας καταπιέζουν !!!
Το στεφάνι είναι εκπληκτικό και μυρίζει Άνοιξη που όπου νάναι μας έρχεται!!!

Ανώνυμος είπε...

Το μάτι σου πρέπει να έχει ειδικό φακό που συλλαμβάνει όλα τα χαριτωμένα. Ή το μυαλό σου έχει έναν ειδικό μηχανισμό που τα αντιλαμβάνεται και τα μεταδίδει ως χαριτωμένα.
Είναι πάντα αναζωογοννητικό να περνά κανείς από 'δω.
Κι όσο για τον Άγιο Βαλεντίνο, αυτός τί φταίει; Εμείς τον παραφορτώσαμε και τον κάναμε κιτς. Αυτός είχε καλές προθέσεις.

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Αυτη η γιορτη με τον τροπο που εκφραζεται δεν ταιριαζει καθολου με την αισθητικη μου.Πανηγυρι για λαικη καταναλωση.Ας αφησουμε τον ερωτα να γιορταζει ελευθερα οποτε θελει.Αυτος ξερει.φιλια

Margo είπε...

Εγώ που διάβασα μαζεμένες την προηγούμενη και αυτή την ανάρτηση δυσκολεύτηκα λίγο να χαλαρώσω έρχομαι και από την ανάρτηση της Ρίκη.. καταλαβαίνεις:)

Η τέχνη, η γιόγκα και η τρέλα θα μας σώσουν :)
Τέλειο το στεφάνι σου!!!!

Φιλιά πολλά Όλγα μου

D.Angel είπε...

Δεν έχω λόγια!
Ερωτας είναι η μουσική, τα χρώματα, η γιόγκα....το κάθε τι που γεμίζει την ψυχή μας και την κάνει να χαμογελά!!!
Γι αυτό είναι κρίμα να αμπαλάρουμε ένα φθηνό άψυχο δώρο και να το προσφέρουμε μία φορά το χρόνο για να εκφράσουμε όλα αυτά τα πολύτιμα.....
Καλησπέρες πολλές
Φιλιά

55fm είπε...

ART-TRAVELLER,ας λουλουδιάσουμε λίγο,γιατί έχει πέσει ξεραίλα μεγάλη γύρω μας!
Ζωντανές,απλές, αγαπησιάρικες εικόνες μας βελτιώνουν τη διάθεση και χρωματίζουν τις στιγμές μας!
ΣΕ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Το στεφανάκι μου είναι περήφανο που τα ακούει από σένα!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Xρωματιστή μου,χαίρομαι που πέρασες!Πάντα η αύρα σου ζεσταίνει το χώρο!
Η αλήθεια είναι, ότι με απλά πραγματάκια μπορεί να χαρώ σαν παιδί!Αντιλαμβάνομαι την εσωτερική διάθεση και δεν στέκομαι στα γιαλιστερά περιτυλίγματα της ζωής!
Σε ευχαριστώ,γλυκούλα μου!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Γιάννα μου,έχεις απόλυτο δίκιο!Ο έρωτας ελεύθερα αναπνέει και ελεύθερα ζωντανεύει!
Σε φιλώ γνήσια ψυχή!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Μάργκο μου, κι εγώ παραφορτωμένη είμαι γενικώς με όλα αυτά που μας αποκαλύπτονται,αλλά είπα να τη δώ λίγο αλλιώς,μήπως και χαλαρώσω!
Λίγο άνοιξη από στεφανάκι και πολλές τρυφερές εικόνες,με ξεκουράζουν!
Σε ευχαριστώ!
Καλημέρα με χαμόγελο!

55fm είπε...

D.Angel,είναι όπως τα λες γλυκό μου αγγελάκι!
Είναι και αυτές οι ροκοκαταβολές που δεν αφήνουν περιθώρια για δηθενιές και άλλα κιτσοκαμωμένα πράγματα!
Φιλάκια πολλά!
Καλημέρα!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

ερωτας να'ναι οι ζωή και σε στιγμές σαν αυτές που μας αφήνεις με αγάπη εδώ!!
Παίρνω και το στεφανάκι με την γλύκα των χρωμάτων του!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!

55fm είπε...

Πέλα μου,πάρε ό,τι θέλεις!Δικαιούσαι τα πιο όμορφα της ζωής!
Φιλιά αγαπημένη!

Velvet είπε...

Ερωτας ειναι θαρρω
οτι νοιωθω, αγγιζω και ζω...
λεει το τραγουδακι
Για την γιορτη και καθε γιορτη
τι να πω. Σ' εμενα αρεσει που υπαρχουν και οι γιορτες και τα πανηγυρια να βλεπω εστω και για μια μερα χαμογελαστους ανθρωπους.
Ειναι σαν τις Κυριακες, τοτε που μικροι αλλα χαρουμενοι χωρις να ξερουμε γιατι, φοραγαμε τα καλα μας και πηγαιναμε στην εκκλησια και επειτα ολοι μαζι τρωγαμε γυρω απο το μεγαλο τραπεζι.
Τι φταιει ο Αγιος επειδη εμεις δεν ερωτευομαστε πλεον και αρχιζουν να μας ενοχλουν οι γιορτες των ερωτευμενων...

Καλη εβδομαδα κυρια μου
...

akrat είπε...

καλημέρα

χρόνια πολλά και ευτυχία

έρως...

55fm είπε...

Velvet,εγώ πάλι κουράστηκα με τα ψεύτικα χαμόγελα βρε φιλαράκι μου!
Οι Αγιοι, μάλλον δεν φταίνε για αυτό αγιάσανε κιόλας,αλλά μη ξεχνάς και το "και ο Άγιος φοβέρα θέλει!"
Αυτή η "σύγχρονη" για μας γιορτή, δεν είναι τίποτ' άλλο, παρά ένα πανάρχαιο ειδωλολατρικό έθιμο,οπως αναφέρεται στη βιβλιογραφία.
Το θέμα είναι ότι και στα ερωτικά φουλ μου,ουδέποτε τον γιόρτασα Αγιοβαλεντινίστικα!
Οι ερωτευμένοι άνθρωποι πάντα με ενθουσιάζουν!Αυτό δεν περνάει γιατί κι εγώ από γεροντοέρωτα πάσχω φιλαράκι μου!
Σε γλυκοφιλώ εξαιρετικέ μου Κύριε!

55fm είπε...

akrat ,τα σέβη μου και τις ευχαριστίες μου,σου αφήνω.
Γειά και χαρά!

vasiliki είπε...

Το στεφάνι σου τα λέει ολαααα!!!!
Πολύ όμορφο!!!
Ο σκυλάκος σας υπέροχος!!!
Ο έρωτας γιορτάζει καθημερινά Ολγάκι μου, αλλά εεε, τωρα με την κρίση χρείαζονται πιο πολλοί άγιοι μηπως δουλέψουν και τα μαγαζιά που βαλθήκανε να τα ξεκάνουν.
Φιλιά πολλά- πολλά
Υ.γ. Είσαι μια όμορφη νότα μέσα στην μπλοκογειτονιά και ρουφάω πολύ την θετική σου αύρα- Σε ευχαριστώ πολύ!!

55fm είπε...

Βασιλική μου,αν μετριόταν η τρέλα σε λεφτά θα ήμουν πολυεκατομμυριούχα!
Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!
Πίστεψέ με τρέμω την αρνητική αύρα στον άνθρωπο!
Το στεφανάκι μου και η ζωγραφική γενικότερα με ηρεμεί,καθώς και η καλή παρέα όπως εσείς!
Η αλήθεια είναι ότι η αγορά στενάζει και οι Άγιοι καλό είναι να βάλουν το χεράκι τους!
Να είσαι καλά κορίτσι γλυκό!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

anisixos,σε ευχαριστώ, θα τη διαβάσω!