Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

...Και ο Φεβρουάριος έπλασε την Όλγα!!!

Φεβρουάριος...ή αλλιώς Φλεβάρης, επειδή ανοίγει «τις φλέβες του» και γεμίζει τον κόσμο νερά, η αλλιώς Κουτσοφλέβαρος, η αλλιώς Μεθυσμένος, λόγω άστατου καιρού , δεν ξέρει τι κάνει, ή αλλιώς ,χορευταράς και ξένοιαστος, γιατί μέσα στο Φλεβάρη πέφτουν συνήθως οι Απόκριες!
Μόνο ένας μήνας που περιέχει όλα αυτά,μπορούσε να με υποδεχτεί φιλαράκια μου!
Τυχαίο; α..μπά...
Για αυτό τρελαίνομαι για τη βροχή, για τα μεθυσμένα από φαντασία μυαλά,για χαρά,χορό και ξεγνοιασιά!

Γιορτάζω!

Και με την ευκαιρία της επετείου των γενεθλίων μου, εύχομαι σε όλους σας, ένα…ευτυχισμένο παρελθόν!

Η ευχή, είναι δανεική από το Νιόνιο, αλλά πάντα επίκαιρη, πόσο μάλλον στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε!

Στο παρελθόν λοιπόν, στην αφετηρία μας, εκεί που πρωτογνωρίσαμε τα όνειρα και τις ελπίδες, ότι κάποτε θα αλλάζαμε τον κόσμο, ενδεχομένως και το Σύμπαν!

Δεν είναι η ώρα για απολογισμούς ,είναι όμως η ώρα για φευγάτες σκέψεις ,έτσι φευγάτα όπως έζησα!

Το πάρτι αρχίζει τώρα!

Χρόνια μας πολλά!

Χορεύοντας...



Με σόλα ψυχής ...



Που με μεγάλωσαν...



Και δημιούργησαν μια γλυκιά συνομωσία των χρόνων μου με την ίδια τη ζωή!
Μια βελούδινη συμφιλίωση του χθες και του σήμερα!
Και με έμαθαν να δίνω...
Ένα χάδι στο παρελθόν μου!
Ένα χέρι στο μέλλον μου!
Και τα πάντα στο παρόν μου !
Σας υποδέχομαι με λουλούδια στην καρδιά!

Με αγάπη και με κεράκια πολλά!

Γιορτάζω μαζί σας , σβήνω τα κεράκια μου και χαίρομαι τα χρονάκια μου!
Είμαι
πια, 53 fm!!!
Δηλαδή, 53 γυναίκες φτιαγμένες από μουσική , σε συσκευασία μιας, που θα αναζητούν να σας διαβάζουν και να μοιράζονται μαζί σας,ό,τι σας κάνει κέφι και ό,τι μου κάνει κέφι! !!!
Έτσι λοιπόν , η Όλγα ,με τους
έρωτές της που την απελευθέρωσαν, με τις φιλίες της που τη δυνάμωσαν, με τις αγάπες της που τη βελτίωσαν , με τη δουλειά της που την έκαναν να μην αποχωρίζεται την αισθητική, με τα λάθη της που την ωρίμασαν και όλους εσάς, τους διαδικτυακούς της φίλους ,συνεχίζει να ξεφαντώνει και να δέχεται με χαρά τις ευχές σας!!!
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!
ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!

ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ!
Το νού μας μη στεγνώσει η ψυχή και η σκέψη μας!

64 σχόλια:

eleni είπε...

Ολγάκι μου,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Να είσαι πάντα η Όλγα της νιότης,της ορμής της καλαισθησίας!
Να είσαι πάντα καλά!
Πολλά φιλιά!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΛΓΑΚΙ ΜΟΥ!!!

elena porcupine είπε...

Τόσο όμορφη, τόσο γλυκειά!Περνάς τη δεύτερη εφηβεία ή μου φαίνεται;

Χιλιόχρονη γεμάτη υγεία και αγάπη!!!

:-)

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

χρόνια σου πολλά κοπελάρα μου!

χρόνια πολλά ροκάροντας έζησες... το ίδιο ροκάροντας θα ζήσεις χρόνια άλλα τόσα...

φιλιά και όλες οι ευχές μου για σένα...

Άθεος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Πάντα με την ίδια ζωντάνια θέλω να σε υποδέχομαι!
Έτσι δεν πρόκειται να στεγνώσει ούτε ο νους μας ούτε η ψυχή μας!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ολγα μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Θα τα καταφέρουμε!

vasiliki είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ !!!
γεμάτα απο υγεία, και ζωντάνεια χορεύοντας μέσα στον τρελλό ρυθμό της ζωής ερωτικά πάντα με παρτενέρ την αισιοδοξία και το χαμόγελο.
Ολγάκι μου είσαι μια νότα τρυφερή και χαρούμενη μέσα στην μπλογκόσφαιρα που σε απολαμβάνω με ολη την ψυχή μου
Φιλιά

Sophia Kollia είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!
ΜΕ ΥΓΕΙΑ- ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ και για όλους!
(βλέπεις τα μικρά γράμματα είναι γιατί είναι η σειρά τους..χα..χα)
Να σε χαίρονται Όλγα μου και μεις βέβαια, αφού πάντα είσαι μια θετική αξία στην γειτονιά της blogland.
Πολλά πολλά φιλιά και να περάσεις τέλεια!!

Ανώνυμος είπε...

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ (αυτο ειναι το κυριοτερο...) ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΡΟΚ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΟΥ ΤΟΠΟΥ...!!!

Velvet είπε...

Θυμαμαι την πρωτη φορα
που ηρθα εδω
ειχε συννεφια εξω
Κι εδω ειχε ενα μπλε παραθυρο
γεματο θαλασσα και ουρανο
Πηρα μαζι μου
λιγο απο το μπλε οταν εφυγα
Συνηθως τωρα ερχομαι εδω
τα πρωινα
Μ' αρεσει να κλεβω
λιγο απο την ομορφια
της ομορφιας και να φευγω

Πολυχρονη κι ευτυχισμένη Ολγα

Κι αυτο για σενα
Chris Rea - only to fly
http://www.youtube.com/watch?v=dI30hRorelY&feature=related#

...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τα χρόνια σου αυτά που περάσανε είναι σαν στιγμές, στιγμές, που αν τις ενώσεις όλες μαζί φτιάχνουν έναν ολοκληρωμένο άνθρωπο, μια πανέμορφη γυναίκα, ένα ξεχωριστό πλάσμα στο οποίο εύχομαι να έχει υγεία και την μεγαλοσύνη που την διακρίνει στα χρόνια τα πολλά, πολλά και καλά που ακολουθούν.
Με όλη μου την καρδιά και την τιμή που νιώθω.

nameliart είπε...

Χρόνια σου πολλά!!!
Με ψυχή γεμάτη φως, χρώμα, μουσική, αγάπη!
Ευτυχισμένο παρελθόν λοιπόν, καθώς αυτό αναβαθμίζεται παίρνοντας πάνω του κι' άλλες μέρες μας,
και πλούσιο σε συναισθήματα παρόν!
Να θυμάσαι:
Το παρελθόν και το μέλλον έχουν διαστάσεις (τέλος ή αρχή)... Το παρόν όμως, είναι αδιάστατο!!! Ζήσε το στη κάθε του στιγμή, με όλο σου το είναι!!!
Φιλιά πολλά!!!

KANTHAR0S είπε...

Γεια σου ρε Όλγα γιγαντόνι. Χρόνια πολλά.

Dinos-Art είπε...

Έτσι εξηγούνται όλα!
Σου έχω πει και από παλιά, η καλύτερη ηλικιακή περίοδος για τη γυναίκα είναι το +/-50.
Χρόνια σου πολλά-καλά Όλγα μου με πολλά σβουριχτά Σαλονικιώτικα φιλάκια.

Mariela είπε...

Όλγάκι, χρόνια σου πολλά και καλά και αγαπησιάρικα....
σου εύχομαι να τα διπλασιάσεις (ναι, ναι, 106....) και να γιορτάζεις πάντα με το ίδιο κέφι και με την ίδια ματιά στη ζωή...
σε φιλώ πολύ πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου Πολλά κι ευτυχισμένα!
Και να μας "κερνάς" τις δροσερές σου αναρτήσεις που και μες στο καταχείμωνο ζεσταίνουν το μυαλό και την καρδιά μας.

ξωτικό είπε...

Oλγάκι
Χρόνια πολλάααααα ,πάντα μεθυσμένα απο έρωτα για τη ζωή,γεμάτα τρελλή φαντασία πάντα στην υπηρεσία της αγάπης!!!! Να σε χαιρόμαστε !!!

(Κατι τέτοιες στιγμές ,όταν είμαι εδώ μέσα ,δεν φοβάμαι τίποτα....)

ElenaG είπε...

Ολγάκι μου χρονια πολλα
κοριτσάρα μου ότι επιθυμείς σου εύχομαι!
...και στο "υπογράφω" και τα υπόλοιπα ΡΟΚ θα είναι!!!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Όλγα,

Χρόνια πολλά κι ό,τι ποθείς να το 'χεις στη ζωή σου
να είσαι πάντοτε καλά και ο Θεός μαζί σου!!!

Margo είπε...

Όλγα μου χρόνια σου πολλά!!!!!
Μπήκα να σου δώσω ευχές και είμαι συγκινημένη με όσα διάβασα. Πολύτιμη φίλη, ανάσες μας χαρίζεις κάθε φορά και πώς να ανταποδώσω;;;;

Γέλασα πολύ και με την Όλγα Καρβέλα:))))
Να σαι καλά Όλγα μου και θα τα καταφέρουμε σίγουρα όσο υπάρχουν άνθρωποι σαν εσένα.
Φιλιά πολλά πολλά!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

χρόνια πολλά!! Ολγάκι!!
και ανθισμένα..σαν το μπουκέτο που μας χαρίζεις!!
ΦΙΛΙΑ!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

λάτρεψα αυτό το 50fm που έγινε 53!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ. ΧΡΟΝΙΑ ΦΩΤΕΙΝΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ.
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Ο ΜΗΝΑΣ ΜΑΡΤΗΣ.

55fm είπε...

Eλενάκι μου,σε ευχαριστώ!Να είμαστε καλά να μεγαλώσουμε και τα εγγονάκια μας!
Φιλιά πολλά!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Χρονια πολλα αγαπημενη Ολγα.
Να ζεις παντα τη ζωη σου με παθος και να χαιρεσαι οτι αγαπας.Θαυμαζω την υπεροχη αυτογνωσια σου και τη χαρη με την οποια στολισες το παρελθον σου.

55fm είπε...

Ρικάκι μου,σε ευχαριστώ κορίτσαρε!
Εύχομαι ό,τι επιθυμείς να πάθεις!
Φιλιά!

55fm είπε...

porcupine,τέτοια μου λέτε και δεν λέω να ,μεγαλώσω!
Κορόιδο είμαι;
Σε ευχαριστώ γλυκούλα μου!

55fm είπε...

Λύχνε μου ,πανέμορφε μια ζωή ροκάροντας και ροκανίζοντας ό,τι δεν γουστάρω!
Σε ευχαριστώ γλυκιά μου!

55fm είπε...

Άθεε,δεν γλυτώνει η τρέλα από εμάς!
Όσο πάει, έτσι και χειρότερα θα πάει!
Σε ευχαριστώ πολύ!

55fm είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη ,παίρνω δύναμη από σένα γλυκιά μου Αντιγόνη!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Με τα πάνω μας και τα κάτω μας θα τα καταφέρουμε!
Γιλιά πολλά!

55fm είπε...

Βασιλική μου,σε ευχαριστώ πολύ!
Εύχομαι και για σένα τα ομορφότερα!
Εμείς οι μεγαλύτεροι έχουμε χρέος να δίνουμε αισιοδοξία σε εσάς τους νεότερους!
Φιλιά!

55fm είπε...

Σοφάκι μου,σε ευχαριστώ πολύ!
Μαζί θα προχωρήσουμε!
Είπαμε όποιος γερνάει τελευταίος γερνάει καλύτερα!
Περάσαμε τέλεια με πολύ γέλιο είχα κέφια!
Σε φιλώ!

55fm είπε...

Lilium ,σε ευχαριστώ γλυκούλα μου!
Ροκ και ξερό ψωμί!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Velvet σε ευχαριστώ φίλε μου!
Είσαι πάντα βελούδινος!
Χαίρομαι που σε γνώρισα!
Σε φιλώ!

55fm είπε...

Χριστόφορε,υποκλίνομαι στην ευγένειά σου!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Μ΄αρέσουν οι καλλιεργημένοι άνθρωποι όπως εσύ!
Είμαστε ό,τι ζήσαμε στη ζωή!
Φιλιά!

55fm είπε...

KANTHAR0S ,γειά και χαρά σου ερωτευμένο αγόρι!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Ξέρεις τι ευχή κάνω;

55fm είπε...

Ντίνο μου,τα καταφχαριστήθηκα τα Σαλονικιώτικα φιλιά σου!
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου!
Όλα εξηγούνται...αρκεί να έχεις γεννηθεί Φλεβάρη!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

nameliart,σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου!
Το παρόν μας, να μη το χάνουμε με τίποτα!
Φιλιά!

55fm είπε...

Mariela μου,η γιαγιά μου έφυγε 104 χρονών!Λες να πάθω τέτοια νίλα;
Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
Εύχομαι πανέμορφες δημιουργίες!
Φιλιά!

55fm είπε...

Χρωματιστή μου,σε ευχαριστώ πολύ για το χρώμα που μου δίνεις!
Δυνατά και αγαπημένα θα συνεχίσουμε!
Καλό βράδυ!

55fm είπε...

Ξωτικούλι μου,μη φοβάσαι τίποτα!Καθαρίζω εγώ!Σε ευχαριστώ πολύ!
Να αλληλοχαιρόμαστε την τρέλα μας!
Γλυκά φιλιά !

55fm είπε...

Ελενάκι μου,εμείς πάντα με υπογραφές τα βρίσκουμε!Σε ευχαριστώ πολύ!Η πρόβλεψή σου με κάνει καταχαρούμενη!
Φιλιά!

55fm είπε...

Δήμητρα καλή μου,σε ευχαριστώ!
Να είμαστε καλά και να κάνουμε παρεούλα!
Φιλιά!

55fm είπε...

Μάργκο μου,ό,τι τρέλα μπορείς να φανταστείς την υπηρέτησα ευλαβικά! Ακόμα και τον Καρβέλα!
Σε ευχαριστώ πολύ! Σε εκτιμώ ιδιαίτερα και τα λόγια σου με συγκινούν!
Φιλιά πολλά!Να χαίρεσαι την πανέμορφη ψυχή σου και να τη φροντίζεις!

55fm είπε...

Πέλα μου,σε ευχαριστώ φίλη μου!
Μπουκετάκια θα παραμείνουμε ,έτσι για να σκάνε οι εχθροί μας και να χαίρονται οι φίλοι μας!
Φιλιά!

55fm είπε...

Λύχνε μου,και ούτε που το κατάλαβα πως έγινε...πού γρήγορα περνάνε τα χρόνια!Λες να είναι απ΄τη μουσική και την ποίηση;

55fm είπε...

Σκρουτζάκο σε ευχαριστώ με πολλά χαμόγελα!
Γρήγορα συμβαίνουν όλα σήμερα!
ΦΙλιά πολλά!

55fm είπε...

Γιάννα μου,οφείλω πολλά στο παρελθόν μου!Και το κυριότερο είναι ότι πάντα με θυμάται!Δεν με ξεχνάει!
Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου γλυκιά!
Εύχομαι ό,τι ονειρεύεσαι!
Φιλιά πολλά!

Dinos-Art είπε...

Για δες και το καθυστερημένο σχόλιό μου στην ανάρτησή σου "Αχ..απόκριές μου...ξεχαστήκατε".
Καλή εβδομάδα με φιλιά.

55fm είπε...

Nτίνο μου,βρήκα εξαιρετική την αληθινή ιστορία σου!
Μιλάμε για απίστευτη φάση!
Μετά από αυτό, ανέβηκες κι άλλο στην εκτίμησή μου,στο κομμάτι τρέλας!

Καλή βδομάδα φίλε μου!
Σε χαίρομαι!

Katerina είπε...

Μπορεί να μην γνωριζόμαστε
αλλά νιώθω τόσο οικεία εδώ!!

Θέλω να σου ευχηθώ από καρδιάς
χρόνια σου πολλά και καλά,
γεμάτα υγεία και ευτυχία!

Να χαμογελάς πάντα γλυκιά μου φίλη!

D.Angel είπε...

Μέχρι εδώ μύρισαν οι φρέζες!
ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΑΝΤΟΥ
Χρόνια πολλά γλυκιά μου
Χρόνια καλά, γεμάτα δημιουργία!
Φιλιά

AlexMil είπε...

Φαντάσου,
τα βήματά σου ν' ακολουθείς,
να συναντήσουν τα ίχνη που άφησαν,
σε μακρινές στο παρελθόν στιγμές,
ευτυχισμές στιγμές,
και στο χρόνο μιας αναπνοής,
στο σήμερα να τις ξαναγευτείς.

Χρόνια πολλά

MYSTELIOS είπε...

Xρόνια Πολλά Όλγα μου γεμάτα με υγεία , χαρά και ευτυχία !!!

MYSTELIOS είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
MYSTELIOS είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
55fm είπε...

Κατερινάκι μου,σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!
Χαίρομαι που νιώθεις άνετα στο μπλογκοσπιτάκι μου!Η θετική σου αύρα γεμίζει το χώρο όταν περνάς από εδώ!
Καλό μήνα!
Φιλιά!

55fm είπε...

D.Angel,σε ευχαριστώ πολύ!Οι φρεζούλες είναι πανέμορφες και μοσχοβολάνε για αυτό σας τις προσφέρω με αγάπη!
Καλό μήνα!

55fm είπε...

AlexMil ,πολύ χάρηκα που πέρασες!Σε ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες ευχές σου!
Η ευαισθησία σου με συγκινεί!
Καλό μήνα φίλε!

55fm είπε...

diaskronos ,ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Καλό μήνα!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Πολλές ευχές αληθινά
και κάθε ευτυχία
την κάθε μέρα εύχομαι
να ζεις μες τη μαγεία

Τα χρόνια είναι σχετικά,
πολλές ευχές μαζί σου,
να χαίρεσαι κάθε στιγμή
σε όλη τη ζωή σου.

55fm είπε...

Αγκαλιάζω τις όμορφες ευχές σου και σε ευχαριστώ πολύ Φάνη μου!
Να είσαι καλά!

Mariela είπε...

Φοβερή η γιαγιά!!!!!!!!!

55fm είπε...

Kάποτε όμως Mαριέλα μου!