Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Η κρίση φέρνει κρίση...

Tελικά είναι μεγάλη ανοησία να διαβάζεις εφημερίδες!
Ενώ ήμουν μια χαρά, μετά τις γιορτές μας και τις χαρές μας , είπα να διαβάσω λίγο από εφημερίδα και τα νευράκια μου γυμνάστηκαν εντόνως !
Τα έβαλα με όλους και με όλα, με έπιασε και το αναρχικό μου και έγινα τούρμπο!
Δείτε πως κατάντησα, σε μια μέρα! Στα κόκκινα!!!


Ξεκίνησα από πολύ παλιά...
Την έπεσα η αθεόφοβη ακόμα και στο Διογένη το Σωκράτη κ.λ.π.μιλάμε για πολύ άρνηση...
Παράδειγμα..δυστυχώς δεν είναι ένα...
"Κάποιος έλεγε ότι η ζωή είναι άσχημη, και ο Διογένης του είπε: Άσχημη δεν είναι η ζωή, άσχημη είναι η άσχημη ζωή"
Πλάκα μας κάνει ο Διογένης; στην καλύτερη περίπτωση τον χρεώνω ως φλύαρο...
Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται βρε Διογένη μου...λες να λέμε την όμορφη ζωή άσχημη;

Ρώτησε κάποιος τον Σωκράτη πως θα μπορούσε να γίνει πλούσιος, και ο Σωκράτης του απάντησε: "Αν γίνεις φτωχός στις επιθυμίες"
Με απεριόριστο σεβασμό στο Σωκράτη μας, μου τη δίνει σήμερα η απάντησούλα του τρελά!
Τι μνημονιακές προπαγάνδες είναι αυτές; Αυτά διάβασαν οι Δουνουτούδες και σου λένε επάνω τους!Το έχουν οι Ελληνάρες στη φιλοσοφία τους το σκεπτικό μας!

Όταν κάποιος πετάχτηκε και μίλησε για πράγματα που δεν ήταν καθόλου άχρηστα σε στιγμή εντελώς άσχετη και άκαιρη, του λέει τότε ο Λέων ο γιος του Ευκρατίδα:
"Ξένε, μην λες αυτό που πρέπει όταν δεν πρέπει"
Μας τι είπε... και ο γιος του Ευκρατίδα!
Και ποιος καθορίζει την ώρα του πρέπει ρε μεγάλε;
Εσύ γιατί πρέπει να μας βάζεις στη θέση μας κατά την ώρα που εσύ νομίζεις ότι πρέπει;
Όχι επειδή είσαι ο γιος του Ευκρατίδα να πρέπει όποτε γουστάρεις να τρώνε πόρτα τα χρήσιμα!

Αριστοτέλης: "Όταν τα πράγματα δεν γίνονται όπως θέλουμε, τότε πρέπει να τα θέλουμε όπως γίνονται"
Ακούτε πράγματα...ο Αριστοτέλης! Σώνει και καλά να θέλουμε ό,τι δεν θέλουμε!
Δηλαδή να θέλω εγώ αυτά που γίνονται σήμερα;

Επίκουρος: "Αν θέλεις να κάνεις κάποιον πλούσιο, μην του προσθέτεις χρήματα, να του αφαιρείς επιθυμίες"
Κυβερνητικός και μνημονιακός και αυτός μέχρι το κόκαλο ! Νώθω ζάμπλουτη φίλοι μου!

Βίαντας: "Άτυχος είναι αυτός που δεν μπορεί να υποφέρει την ατυχία"
Ε...τώρα τι να του πεις, φιλαράκια μου;
Είμαι σούπερ τυχερή, γιατί υποφέρω την ατυχία μου!
Για διαστροφή λίγο μου κάνει...

Κάποιος που τιμωρούνταν για κάποια πράξη έλεγε: ¨αμάρτησα χωρίς να το θέλω¨του λέει ένας Λάκωνας: ¨δέξου και την τιμωρία χωρίς να το θέλεις¨

Εδώ ο κυνισμός παίρνει σάρκα και οστά!
Περί γλυκιάς αμαρτίας γνωρίζω... περί γλυκιάς τιμωρίας δε σκαμπάζω κύριε Λακωνικέ Λάκωνα!
Με αυτά από τα παλιά και άλλα πολλά από τα καινούργια, προετοιμαζόμαστε για την καινούργια βδομάδα!
Ωστόσο η ανυπακοή δημιουργεί τους πυρήνες της, η Κυβέρνηση δημιουργεί τις τιμωρίες των πυρήνων, η Στάη δίνει μια ευκαιρία στις ειδήσεις της κρατικής τηλεόρασης, σχεδόν εθελοντικά ,δηλώνοντας ότι δεν την ενδιαφέρουν τα λεφτά!Και πάει λέγοντας...
Οι άνθρωποι ρομπότ που ονειρεύονται είναι υπό κατασκευή...
Εύχομαι κάτι να συμβεί και να μην ολοκληρωθεί αυτή η κατασκευή!
Αχταρμάς η ζωή μας, οι σκέψεις μας, η καθημερινότητά μας!
Θα εκτονωθώ...μα τι λέω εκτονώθηκα ήδη!
Στη διαπασών λοιπόν ροκάρουμε και πάμε δυνατά στην καινούργια βδομάδα!



Δυνατά είπαμε...στην κρίση απαντάμε με κρίση!!!
Η εκτόνωση κάνει καλό!
Καλή βδομάδα με μπόλικη εκτόνωση!

16 σχόλια:

Mariela είπε...

Μαζί σου...
καλή εβδομάδα!! και δώσε... δυνατά!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΣΤ :
Η ΕΚ ΒΑΘΕΩΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΩΜΑ
ΜΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ!
http://anisixos.blogspot.com/2011/02/whats-next_06.html

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

μακάρι να γίνεσαι τούρμπο και να σε πιάνει το αναρχικό σου πιο συχνά!!!

κεντάς έτσι!

καληνύχτα ομορφιά μου!

KANTHAR0S είπε...

Και ανησυχίες και Led Zeppelin. Σε βρίσκω σωστή.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Πολύ καλή ανάρτηση
θα μας προβληματίσει;
Με κρίση λες πως το μπορείς
να πολεμάς την κρίση;

Μύνημα αισιόδοξο
δείχνει τις αντοχές σου
σίγουρα κρίση , μέσα σου,
δεν θα τη δεις ποτέ σου.

καλή εβδομάδα..

55fm είπε...

Mαριέλα μου,εμείς δίνουμε δυνατά και κάποιοι άλλοι βολεύονται δυνατά!
Σε γλυκοφιλώ δυναμικά!

55fm είπε...

anisixos,σε ευχαριστώ για την ενημέρωση!Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ,ήρθα στο στέκι σου σήμερα και πήρα γεύση!Συμφωνώ μαζί σου φίλη μου!
Το κεντηματάκι μου,δυστυχώς είναι πισωβελονιά και αυτό μου τη δίνει!
Τα ίδια πράγματα είναι τα αιτούμενά μας, χρόνια ολόκληρα!
Μας προδώσανε πολλοί ιδεολόγοι...
Φιλάκια!

55fm είπε...

KANTHAR0S,ανήσυχη και ροκού είμαι τα τελευταία 38 χρόνια φίλε μου!
Ετών 15 ξεκίνησα...
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Φάνη μου,με ενθουσίασες!Καταπληκτική η μαντινάδα σου!
Μιλάμε την καταχάρηκα!
Είσαι αστείρευτος φιλαράκι μου!
Καλή βδομάδα!

Un par de neuronas... είπε...

Και εδώ, εμείς αντέχουμε με το στόμα κλειστό και χαρούμενοι είμαστε απ' ότι βλέπω. Κάθε σάββατο τα σουπερ μαρκετ γίνεται της τρελής με τα ψώνια... κρίσι; ποιά κρίσι;

Φιλάκια.

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Την Καλημέρα μου. :-))
Με αυτά που ακούμε και διαβάζουμε σε τηλεοράσεις, εφημερίδες και περιοδικά μπουχτίσαμε από την κρίση.
Φοβάμαι ότι θα πάθω νευρική “κρίση” στο τέλος....

55fm είπε...

Bερόνικα,δύσκολοι καιροί για εμάς τους πρίγκιπες!
Φιλάκια!

55fm είπε...

Δήμητρα μου,άστα να πάνε!Από παντού μπάζει!
Στα πρόθυρα νευρικής κρίσης είμαστε...
Φιλιά μη χάσουμε,το χιούμορ μας!

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα χα χα χα
Συγνώμη που γελάω με τον πόνο σου
Είναι που δεν έχω ανοίξει ακόμα εφημερίδα!
Χα χα χα χα χα χα χα
Πολλές πολλές rock καλημέρες
Φιλιά

55fm είπε...

D.Angel,γέλα όσο θές κορίτσι μου!
Είναι το σπουδαιότερο!Και εγώ για να γελάσω τα σκέφτηκα!
Φιλιά!