Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

Όπως και να΄χει η ζωή, ένα πράγμα ξέρω...


Βαρέθηκα ν' ανάβω φωτιές για να ζεσταθούν οι άλλοι και στο τέλος να ξεπαγιάζω εγώ.
Να μοιράζομαι στην καρέκλα μου με τον κάθε κουρασμένο και στο τέλος να στρογγυλοκάθεται αυτός κι εγώ να κουλουριάζομαι στο πάτωμα.
Να σκουπίζω με τα χείλια μου τα δάκρυα των άλλων και τα δικά μου να ξεραίνονται στα μάγουλά μου και να κάνουν κρούστα...
Κουράστηκε η ράχη μου να κουβαλά πληγωμένους.
Στέγνωσε το στόμα μου να τους φωνάζω. Μη σωριάζεστε, ρε ξεφτίλες.
Σταθείτε στα πόδια σας. Μπόρα είναι.
Βγάλτε τις τσίμπλες από τα μάτια σας. Ξημερώνει.

Βαρέθηκα να φτιάχνομαι με τα λάθη μου.
Να φυτεύω βολβούς πάνω σε σωρούς από σκατά.
Να βγάζω αθώους τους ένοχους και να κάθομαι για πάρτη τους στο σκαμνί.

Να μουλιάζω στη βροχή γιατί άνοιξα την ομπρέλα μου να μπουν από κάτω δυο τρεις μουρόχαβλοι που μου φάνηκαν κρυουλιάρηδες.


Πάντως, όπως και να 'χει το ζήτημα, ένα πράγμα ξέρω καλά. Πως γουστάρω πολύ.
Γουστάρω τη φάση και περισσότερο την αντίφαση.
Γουστάρω την τρέλα μου και περισσότερο την τρέλα των άλλων.
Γουστάρω να μυρίζομαι την ανθρωπίλα.
Γουστάρω τ' αγόρια που έχουν κορδέλες στα μαλλιά και στα μάτια ένα ματσάκι μενεξέδες.
Γουστάρω τα κορίτσια που τραγουδούν στις ακρογιαλιές μ' ένα θαλασσοπούλι ανάμεσα στα φρύδια.


Απλά, γουστάρω...να γουστάρετε..!
Έτσι για καλή βδομάδα!

(Αποσπάματα από το βιβλίο,
ΣΚΙΣΜΕΝΟ ΨΑΘΑΚΙ Αλκυόνη Παπαδάκη)

40 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Kατι γινεται σημερα
Δεν ξερω τι, αλλα ολοιαισθανομαστε ενα 'καπως" χαλι...

Καλημερα απο μενα

Betty's Cuisine είπε...

κάπως έτσι προχτές έβγαλα κι εγώ από μέσα μου πολλά "βαρέθηκα" και δυο μέρες τώρα νοιώθω πιο ανάλαφρη, πιο αεράτη, πιο εντάξει απέναντί μου...
σε φιλώ
καλή βδομάδα και καλή δύναμη

efhbos είπε...

Αυτος εισαι...!
Ετσι γιατι γουσταρουμε!
Ποσο δικιο εχεις στο πρωτο μερος...
Συμβαινουν καθημερινα τα οσα ειπες...!
Αλλα γουσταρουμε!Μου εφτιαξες την μερα!!

logia είπε...

γουστάρω που γουστάρεις να αποτινάξεις όλα από πάνω σου...

όμορφη Κυριακή για σένα
και πιο όμορφη βδομάδα
ανάλαφρη!!!

οι φωτό σου πανέμορφες
Ο Λάντσιας αγαπημένος

φιλί και χαμόγελα

Ελενα καπακιώτου είπε...

Γουσταρωωωωωωωωωωωωω!!!!!


καλο βραδυ κουκλα μου....


μου αρεσε πολυ το κειμενο σου!!!!!

IZA είπε...

Κι εγώ γουστάρω πολύ που υπάρχετε, που είστε όπως είστε και σκέφτεστε όπως σκέφτεστε. Πολλά φιλιά.

55fm είπε...

Mαράκι μου,δεν ξέρω τι να φταίει...
Προσωπικά εστιάζω στο γουστάρω...
Το συνεχές κλαψούρισμαμε το βαριέμαι...
Φιλάκια

55fm είπε...

Μπέττυ μου,μια χαρά έκανες!
Δεν ταιριάζει σε σένα το βάρος.
Ανάλαφρη και όμορφη να είναι η βδομάδα σου!
Σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε...
Φιλιά!

55fm είπε...

ΕΦΗΒΕ , καταλαβαίνεις τη χαρά μου!
Όταν φτιάχνω τη μέρα σε έναν έφηβο,
είναι καλό σημάδι...
Γουστάρωωωωωωωω!!!

55fm είπε...

Νέλλη μου γλυκιά σε ευχαριστώ!
Ναι, μακριά από μιζέριες...
Ο Λάντσιας, είναι και δικός μου αγαπημένος.
Φιλάκια πολλά και πολλά χαμόγελα και μουσικές!

55fm είπε...

ΖΙΝΑΑ,
Έτσι για μια χαρά...
Έτσι γιατί γουστάρω που κυκλοφορεί το καινούργιο σου βιβλίο!
Καλή βδομάδα γλυκιά μου!

55fm είπε...

ΙΖΑ μου πανέμορφη φίλη,εγώ να δείς πόσο γουστάρω που γουστάρουμε!
Έχω ένα όμορφο μαντήλι δικό σου στο σπίτι, μη το ψάχνεις...
Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα!

ξωτικό είπε...

NAIAIAIAIAIAI !!!!
Γουστάρωωωωωωωωωωωωωωω
έντασηηηηηηηηηηη
πάθοοοοοοοοοοοοος
λάθηηηηηηηηηηη

γουστάρω που τα κάτω μου είναι πολύ κάτω, και τα πάνω μου πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυ πάνω,
και που την βρίσκω και γουστάρω κάτι τύπους σαν κι εσένα
που μ'ένα "τσάκ" μου φτιάχνουνε τα κέφια
και γουστάρω να γουστάρω !!!!

IZA είπε...

Το blog που σου έλεγα είναι το beautyelixirs.blogspot.com. Ψάξ'το δε θα χάσεις.

thumbelina είπε...

Γουστάρω που σε γνώρισα και απολαμβάνω την παρέα σου έστω και με αυτόν το τρόπο...είσαι απίθανη..
φιλιά!!!

Dinos-Art είπε...

Από τότε που άρχισα να κάνω απιστίες στη ζωγραφική, μικρές εν πάση περιπτώσει (σαν το ολίγον έγγυος), ασχολούμενος με το διαδίκτυο, ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ!!!
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα σε όλους.

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Τι μας κανεις ρε γ....το ,πρωινιάτικα!Και..ναι γουσταρουμε..''καπέλο μας! και αν το γουσταρουμε με φτερό ακόμη καλύτερα''που λεει και η Αλκυόνη Παπαδάκη!!!!Εισαι απίστευτη..και ο Λαντσιας επίσης!!Φιλια!!!και καλη εβδομάδα!!

το πετάλι είπε...

πολύ αισιόδοξη σε βίσκω σήμερα!!!
σα να πήρερς πολύ αέρα μου φαίνεται...
για μιζέριασε λιγάκι...
βάλε και λίγη γκρίνια λίγο κλάμα...
άντε να δούμε άσπρη μέρα!!!

καλή εβδομάδα!!!~
φιλιά

55fm είπε...

Ξωτικούλι μου,γλυκούλι μου,
απ΄όλα έχει η ζωή…
Αν δεν την πάρουμε και λίγο αλλιώς, θα είμαστε συνέχεια στο παράπονο…
Ναι στο πάθος, στο λάθος, στην τρέλα, στη δημιουργία μιας καλύτερης στιγμής!
Κλικ στη στιγμή και στην αγάπη και με ένα «τσακ» φύγαμεεεεεεεεεεεεεεεε!!!
Καλημέρα!

55fm είπε...

ΙΖΑ μου, σε ευχαριστώ που το θυμήθηκες.
Φιλιά

55fm είπε...

thoumbelina μου,
Κι εγώ όταν κάνω βόλτες στη γειτονιά σου, γουστάρω τη γλυκιά και φιλόξενη αύρα σου!
Και λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε ό,τι μας προστατεύει από το ξενέρωμα, του "δεν γουστάρω τίποτα…"
Φιλιά πολλά . Σε ευχαριστώ για την όμορφη παρέα σου!

55fm είπε...

Καλημέρα Ντίνο!
Η ζωγραφική η αιώνια ,πιστή ερωμένη σου, πρέπει να είναι πολύ ευτυχισμένη, που επιτέλους απολαμβάνουν κι άλλοι διαδικτυακοί άνθρωποι, αυτή την πανέμορφη σχέση σας!
Γουστάρω ιδιαίτερα το ιστολόγιό σου!
Φίλοι μου, αν δεν έχετε επισκεφτεί του Ντίνου το χώρο, κάτι σας λείπει…
που δεν το ξέρετε…με ένα κλικ θα το μάθετε!
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Πέλα μου, η καλή μέρα απ΄το πρωί φαίνεται…
Ξεκινάμε με ένα γουστάρωωωωωωωωωωωωωωωω…
Και γουστάρουμε , να γουστάρουν όλοι.
Δεν το κρατάμε για τον ευατό μας, το μοιραζόμαστε!
"Το γουστάρειν κάνει καλό στην υγεία!"
Φιλιά πολλά !

55fm είπε...

Νίκο μου,
Η αλήθεια είναι ότι το παρατράβηξα…και γουστάρω !
Αλλά είναι και κάτι παρέες που κάνω τα βράδια , και με παρασύρουν βρε αδελφέ…
Και εκεί που πάω να φλερτάρω με τη μιζέρια , με τραβάνε προς τα πάνω, τα γουστάρω!
Και τότε, αντί να βλέπω άσπρη μέρα…βλέπω χρωματιστή μέρα!
Φιλιά και πολλά ευχαριστώ!

Poet είπε...

Δεν γουστάρω τον πληθυντικό, δεν γουστάρω τις γραβάτες, δεν γουστάρω τους κρυόκωλους. Πνιγόμουν και γι' αυτό γύρισα από το Λονδίνο. Γι' αυτό έζησα με πάθος και έκανα τόσα λάθη. Και γι' αυτό γουστάρω την τρέλα σας, φιλαράκια.

55fm είπε...

Αχ Τόλη μου,
τι να σου πει εσένα, η Λονδρέζικη κρυοκωλιά...
Τι να σου πούν οι κομπλικέ τύποι...
Με την ιερή τρέλα σου, έζησες πολλές ζωές σε τούτη τη ζωή!
Φίλε μου ξεχωριστέ, γουστάρω ότι γούσταρες να ζήσεις όπως σου γούσταρε!
Σε φιλώ!

elis.pandora. είπε...

Πόσο μού αρεσε το μη σωριάζεσται βρέ ξεφτίλες ,όλοι στη κλάψα κανένας στον αγώνα μη και χάσουνε... και μένουν να ΄χασκουνε με ανοικτό το στόμα
Γουστάρω πού τα έριξες χύμα και τσουβαλάτα... τόν φίλο σου πού πέταξε για πάντα τη γραβάτα...
Καλή βδομάδα το λοιπόν σέ όλους τούς ατόφιους και ας πάψουνε οι μερικοί να παριστούν τους ψοφιους.

ΣΤΡΟΥΓΚΑ είπε...

ΝΑ ΤΩΡΑ!ΕΙΔΕΣ?ΜΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΙΔΕΕΣ...ΝΑ ΦΥΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ (ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ)ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!
ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ?

55fm είπε...

elis.pandora,καλωσήρθες στην παρέα μας!
Γουστάρω που δεν γουστάρεις τα κλαψουρίσματα!
Δίκιο έχεις αναπαύονται στην αναπαυτική σου θέση,ισοπεδώνουν τα πάντα και αν βρούν και την ευκαιρία βρίσκεις και το μπελά σου!
Γούσταρα την αύρα σου,ευωδιάζει ζωηράδα και αυθεντικότητα!
Καλή βδομάδα και θα τα ξαναπούμε...

55fm είπε...

Στρουγκίτσα μου,αν δεν σου βάλω ιδέες τι φίλη θα είμαι;
Αλλά και εσύ,πας κατευθείαν στην άλλη άκρη...
Την έχεις την πετριά κι από μόνη σου...
φαντάσου να έχεις και παρέα...
Η ταπεινή μου άποψη είναι, να κάνεις το γύρο της Ηλιούπολης σε λίγες μέρες και αν δεν σε αναζητήσουνε μέσω Ερυθρού Σταυρού,προχωράς στα επόμενα βήματα.
Σιγά σιγά και αποφασιστικά...
Σε ασπάζομαι και γουστάρω που είσαι φίλη μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φορτσάτη σε βλέπω ..μια χαρά ..αυτό σημαίνει διάθεση για αγώνα, αισιοδοξία για τα δύσκολα..συντρόφισα κοντά σου!

ΣΤΡΟΥΓΚΑ είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΘΑ ΑΡΚΕΣΤΩ Σ'ΕΝΑ 'ΤΑΞΙΔΙ'ΣΤΟ SUPER MARKET!
ΤΑ ΑΛΛΑ...ΕΝ ΚΑΙΡΩ!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!

55fm είπε...

Aχτίδα μου,τι να κάνω;
Αυτά τα "αν" μου τη δίνουν στα νεύρα...
Άν δεν είχε γίνει αυτό...
Άν δεν ήταν έτσι...
Άν δεν είχε πει το άλλο...
Άν δεν μου είχε κάνει εκείνο...
Άν είχα τύχη...
Αν...αν...αν...
Αμάν φτάνει πιά!
Παίρνω την κατάσταση που λες συντρόφισσα στα χέρια μου,και λέω:
Αν και εγώ ,είχα την τρέλα μου σε χρήμα θα ήμουν τράπεζα...
'Ομως δεν το κάνω θέμα, με ένα μπλογκάκι είμαι σούπερ
βρε αδέλφια μου!
Χαιρετίζω την αγωνιστική σου διάθεση και στάση!
Γνωρίζεις πόσο εκτιμώ τη γενναία σου ψυχή!
Φιλιά

55fm είπε...

Στρουγκίτσα να προτιμήσεις Βερόπουλο,για να γυρίσεις χαρούμενη!
Φιλιά πολλά και αγκαλιές ζεστές!

Poet είπε...

Τρελοκόριτσα !!! Μας παίρνετε την καρδιά και μετά γελάτε, ε; Και καλά κάνετε. Αγωνιστική στάση θα πει και γέλιο και δάκρυ. Όλα τα χαρτιά ανοιχτά κι όλα τα λεφτά στο τραπέζι.

ΥΓ. Ουρανία μου, εξηγείται, η elis.pandora. είναι Σαλονικιά !!!

55fm είπε...

Όλα τα χαρτιά ανοιχτά Τόλη μου, χωρίς σημαδεμένη τράπουλα!
Την καρδούλα σας,αν καταφέρουμε να την ταξιδέψουμε...τότε οι αγώνες μας δικαιώνονται..!
ΥΓ.Ναι παρατήρησα τον αέρα...έχει αυτή τη γοητεία της πόλης σας!

Poet είπε...

Και μια και το ρήμα «γουστάρω» έχει την τιμητική του, να προσθέσω, μαζί με την καλημέρα μου, το λατινικό μου: "de gustibus et de coloribus non est disputandum". Και σε ελεύθερη μετάφραση : «περί ορέξεως και χρωμάτων ουδείς λόγος».

Υ.Γ. Μια μια ελαφρά (έως βαρύτατη) μεροληψία υπέρ του κόκκινου βεβαίως.

55fm είπε...

Γουστάρουμε και το λατινικό σου και τη μεροληπτική σου διάθεση!
Τόλη μου,
καλημέρααααααααααααααα!!!

Eva F. είπε...

Το γουστάρω το γουστάρω σου και γουστάρω και την σελίδα σου.
Σε βρήκα από την Γλαρένια...
Να είσαι καλά.

55fm είπε...

Eva F.
Πολύ χαίρομαι που ήρθες και γουστάρεις!
Καλωσήρθες στην παρέα μας!
Είναι βράδυ,δικαιούμαι μια έξοδο,ρίχνω κάτι επάνω μου και έρχομαι στα μέρη σου...