Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Διανυκτερεύω και εφημερεύω... λόγω γενεθλίων!

Του Poet μας!

Ξυπνήστε φίλοι μου!
Η ώρα είναι 2.30 το βράδυ και θα ξημερώσει το Σάββατο!
Η γειτονιά μας γιορτάζει!
Σα σήμερα γεννήθηκαν τα απέραντα λιβάδια των ονείρων, τα γοητευτικά δευτερόλεπτα της ζωής,ο υπέροχος ποιητής μας, που μας ταξιδεύει και μας μαγεύει!
Μόλις γύρισα στο σπίτι και πέρασα να πω μια καληνύχτα στα φιλαράκια μου, έπεσα πάνω σε είδηση!
Ανακάλυψα στο ιστολόγιο του φίλου μας,dinos- art , ότι σήμερα έχει τα γενέθλιά του,
ο φίλος μας, ο Τόλης μας, ο Poet μας!
Ήταν αδύνατον να σας το κρύψω, τέτοια γιορτινή μέρα και να μη τη μοιραστείς.. !
Είμαι σίγουρη ότι θέλετε να του ευχηθείτε!
Παρακαλώ να πάρετε και το κοματάκι σας από την τουρτίτσα-λιβάδι!
Τόλη μου αγαπημένε, σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου,
χρόνια πολλά!
Να είσαι γερός και δημιουργικός και να μας φωτίζεις πάντα!
Υποκλίνομαι στο μεγαλείο και στην απεραντοσύνη της ψυχής σου!
Μιλώντας Αστρολογικοχρωματιστά έχω να σου πώ, ότι τα χρώματά σου ως Σκορπιός είναι το κόκκινο,το μαύρο, το μπλε, και το πράσινο του σμαραγδιού!
Το ότι είσαι τύπος παθιασμένος και συναισθηματικός, με πολύ βαθιά αισθήματα, το γνωρίζεις από πρώτο χέρι!
Ανοίγω τις πόρτες μου και δέχομαι ευχές,εδώ στην Αθήνα!
Η γειτονιά γιορτάζει!

37 σχόλια:

Τζούλια Φορτούνη είπε...

σα σήμερα γεννήθηκε ένας ποιητής...
κι ένας υπέροχος άνθρωπος...
ο δικός μας άνθρωπος που με την ευαισθησία του μας εκπλήσσει συνέχεια και κάνει την κάθε μέρα διαφορετική...

Χρόνια πολλά Τόλη...

Margo είπε...

Τι όμορφη είδηση, τα γενέθλια του λατρεμένου μας Poet! Ξεκινώ λοιπόν από τη Μύκονο, στάση στην Αθήνα ν΄αφήσω τις θερμότερες ευχές μου εδώ πριν κινήσω για την αγαπημένη πλέον Θεσσαλονίκη οπού ζουν τόσο καλοί φίλοι!
Πολύ όμορφη η ανάρτηση για τον ποιητή μας, να σαι καλά!
Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι γιορτινό:)

Dinos-Art είπε...

Ουρανία-Όλγα είσαι ένας ανοιξιάτικος ανθόκηπος σε ό,τι σχολιάζεις.
Καλημέρα

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Αφηνω ευχες και λουλουδια.Χρονια πολλα, γεματα απο την μαγεια της ποιησης και την ομορφια της δημιουργιας.Να εχετε μια χαρουμενη μερα.

55fm είπε...

Τζούλια μου,είμαστε τυχεροί που η γειτονιά μας, επικοινωνεί με την αυλή των θαυμάτων του Τόλη μας!
Χρόνια του πολλά!

55fm είπε...

Μargo μου,καλό σου ταξίδι!
Είδες και ο καιρός είναι με το μέρος μας!
Κανένα απαγορευτικό σήμερα,μέρα γιορτινή!
Μέρα ταξιδιών και ευχών!
Μέρα ομορφιάς!
Να είσαι καλά!
Όμορφο Σαββατοκύριακο!
Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Ελπίζω να πήρες τουρτίτσα...
Φιλιά!

mareld είπε...

Αγαπημένη μας!!!

Θαμπώθηκα από την ομορφιά, Θαμπώθηκα από την μαγεία!!

Έφυγα και πήγα μακριά..
έξω από τη Γρανάδα έχουμε ένα φίλο που καλλιεργεί..τι..;
Υάκινθους..
τους λάτρευε και ο Λόρκα..
μάζεψα μια αγκαλιά και ήρθα γιατί μόνο αυτούς προσφέρω στους λατρεμένους μου ποιητές και ένας από αυτούς είναι και ο Τόλης μας..ήρθε η ώρα να το μάθει..

Χρόνια Πολλά λοιπόν Τόλης μας με την ευχή να συνεχίσεις στο μαγικό κόσμο της ποίησης και να ποτίζεσαι στη καθημερινότητά σου από χάδι και γλύκα, σε ένα ανοιχτό πράθυρο, τυλιγμένος σε πέπλο από Φως!!!

«[…] Ως εκ τούτου, λένε, δεν μπορεί να υπάρξει σχέση μεταξύ του ποιητή και της σημερινής εποχής. Ανοησίες. Αυτά τα συμβάντα είναι επιπόλαια. Δεν κατεβαίνουν σε τέτοιο βαθμό ώστε να καταστρέψουν το πιο βαθύ και πρωτόγονο των ενστίκτων, το ένστικτο του ρυθμού. Το μόνο που χρειάζεσαι τώρα είναι να σταθείς στο παράθυρο και ν' αφήσεις την αίσθηση του ρυθμού ν' ανοίγει και να κλείνει ν' ανοίγει και να κλείνει, ν' ανοίγει και να κλείνει, τολμηρά, ελεύθερα, ωσότου το ένα πράγμα λιώσει μέσα στο άλλο, ωσότου τα ταξί να χορέψουν με τους νάρκισσους, ωσότου όλα τα κομμάτια σχηματίσουν ένα όλον [...]»
Βιρτζίνια Γούλφ

Φιλιά και αγκαλιές από μια βροχερή..Στοκχόλμη!

55fm είπε...

Ντίνο μου,σε ευχαριστώ για την πανέμορφη ανθοδέσμη ψυχής, που μου πρόσφερες!
Πάρε τουρτίτσα είναι υγιεινότατη!
Φτιαγμένη με γνήσια υλικά από τον κήπο καρδιάς!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Γιάννα μου, σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου!
Η γειτονιά μας γίνεται φωτεινότερη με τον ποιητή μας, και γεμίζει ζεστασιά από το πέρασμά σου!
Καλημέρα!
Φιλιά!

Appelsinpigen είπε...

ετσι ευχομαστε 2 φορες!!!!

να σαι καλά!!

καλημέρες :) :)

efhbos είπε...

Χρονια τους πολλα λοιπον.
Τα δικα σου αργουν...?

IZA είπε...

Χρόνια του πολλά και να είναι πάντα γερός και να θυμούνται πάντα τα γενέθλιά του. Να 'χει πάντα κοντά του ανθρώπους σαν κι εσένα να του διοργανώνουν τέτοια πάρτυ. `Εχεις το χάρισμα `Ολγα μου ν' ανεβάζεις τους ανθρώπους στον έβδομο ουρανό. Η γεναιοδωρία της ψυχής σου είναι το καλύτερο δώρο για όλους μας.

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Χρόνια πολλά και στη γειτονιά σου Ολγα!Γιατί όταν γιορτάζει ενας ποιητής σαν τον Τολη Νικηφόρου,γιορτάζουν και όλες οι ψυχουλες που τους αγγίζει η πένα του!!!

55fm είπε...

Christine,the Elf,σε ευχαριστώ καλή μου !
Πολλές φορές και πολλές ευχές για τον ποιητή μας! Το αξίζει!
Καλό Σαββατοκύριακο!

55fm είπε...

Mareld μου,γλυκιά μου φίλη σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα πανέμορφα λουλούδια σου,τις ευχές σου για τον ποιητή μας,και την αστείρευτη αγάπη σου!
Σε φιλώ πολύ και σε σκέπτομαι...

55fm είπε...

ΕΦΗΒΟΥΛΙ-ΓΛΥΚΟΥΛΙ,
σε ευχαριστώ για τη βόλτα σου και τις ευχές σου!
Οι ευχές των εφήβων πιάνονται διπλές!
Τα δικά μου λέω να τα κάνω με τον καινούργιο χρόνο, το Φεβρουάριο κατα τις 26...
Φιλιά!

55fm είπε...

Πέλλα μου,ευχαριστώ!
Πως τα καταφέρνουμε. όλο κάτι συμβαίνει για να ανάψει το κέφι!
Προχθές στα μέρη σου το απόλαυσα!
Φιλιά φίλη μου!
Είσαι πολύ τρυφερούλα!

55fm είπε...

ΙΖΑ μου, σε ευχαριστώ για τα πολύ ιδιαίτερα λόγια σου!
Δεν κάνω κάτι σπουδαίο καλή μου φίλη,την αγάπη μου απλά εκδηλώνω...
Είμαι εκδηλωτικός τύπος!
Έτσι εκδηλώνομαι ανοιχτά και σε αντίθετη περίπτωση ,όταν κάτι δεν μου πάει,το εκδηλώνω...
Σε φιλώ γλυκά!

crazy jim είπε...

Χρόνια πολλά στον Τόλη, να τον χαίρεστε. Το μπλόγκ σας είναι πολύ ωραίο. Καλό σαββατοκύριακο!

55fm είπε...

Αχ...τι συγκινητική παρουσία!
Αγόρι μου γλυκό με τη γλυκιά μανούλα (Sweet Dreams-Thubelina),σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα γλυκύτατα λόγια σου!
Χαίρομαι μέχρι τον ουρανό, που ακούω τόσο όμορφα λόγια, από ένα ευγενέστατο αγόρι 12 χρονών!
Είμαι σίγουρη ότι ο ποιητής μας, θα ενθουσιαστεί!Λατρεύει τη νεολαία μας!
Εύχομαι για σένα τα ομορφότερα,να είσαι γεμάτος υγεία και όνειρα!
Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!
Φιλιά στους υπέροχους γονείς σου και στην αδελφούλα την πανέμορφη!

ΣΤΡΟΥΓΚΑ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!
ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΖΑ,ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΝΑ ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ,ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ!
ΚΑΙ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ...
ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΗ ΣΟΥ...


Υ.Γ.ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ Σ'ΕΝΑ ΠΑΡΤΑΚΙ?

55fm είπε...

Στρουγκίτσα μου,
ξέρεις πόσο σ΄ αγαπώ και ξέρεις ότι σε θεωρώ αδελφούλα μου!
Να είσαι καλά,σε ευχαριστώ για τις ευχές σου στον ποιητή μας!
Το μάθαμε και οι δυό μας!
Δεν αξίζει να δίνεις τίποτα άλλο παρά μόνο τον ευατό σου!
Αν δεν δίνεις δε ζείς καλή μου φίλη!
Με δανεικά συναισθήματα, δεν περνάς καλή ζωή...τα λέμε συχνά αυτά...
Εγώ νιώθω τυχερή που 45 χρόνια υπάρχουμε μαζί!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Στρουγκίτσα, τριήμερο θα είναι το πάρτυ το δικό σου!
Αρκεί να έρθεις...
Γούνστοκ θα σου διοργανώσω...
Με μουσικές αγάπη και όνειρα!
Και ας μας τα κλέβουν...εμείς επιμένουμε...μια ζωή!

Poet είπε...

Ξέρετε εκείνα τα παιδάκια που ντρέπονται όταν τους λένε καλά λόγια, χώνουν τα δαχτυλάκια τους μέσα στο πουλόβερ και το στρίβουν με αμηχανία; Έτσι αισθάνομαι εγώ τώρα.

Ανάρτηση με ευχές ο Ντίνος στο ιστολόγιό του, ανάρτηση η Αγγελικούλα στο Λιβάδι, ανάρτηση η Τζούλια στον Πλοηγό, ανάρτηση εορταστική τώρα εδώ. Μα τι κορίτσι είσαι εσύ, Ουρανία μου; Μ' έχεις κάνει να στερέψω από λέξεις.

Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ. Σας ευχαριστώ όλους. Ως Σκορπιός (με ωροσκόπο τον Λέοντα) είμαι ακριβώς όπως με περιγράφεις. Και στα χρώματα έπεσες διάνα. Πράσινα είναι τα μάτια μου, το κόκκινο και το μπλε είναι τα αγαπημένα μου χρώματα και το έχω εκφράσει πολλές φορές στα ποιήματά μου. Ντύνομαι σχεδόν πάντα με μπλε ρούχα.

Θα μου επιτρέψεις μερικές ακόμη σύντομες ευχαριστίες μια η μέρα και γιορτή σύντομα φτάνει στο τέλος της.

Poet είπε...

Τζούλια, θα με κάνεις να αρχίσω να απαριθμώ τα ελαττώματά μου. Έστω ως αντιστάθμισμα.

Σ' ευχαριστώ και πάλι.

Poet είπε...

Margo μου και Ντίνο μου, σας ευχαριστώ και πάλι.

Poet είπε...

Γιάννα μου, το ότι είσαι φίλη της Όλγας-Ουρανίας μου αρκεί. Χαίρομαι που σε γνωρίζω. Σε ευχαριστώ θερμά.

Poet είπε...

Mareld, με συγκίνησες. Χαίρομαι τόσο πολύ που σε γνωρίζω. Πώς θα μπορέσω να σας τα ανταποδώσω όλα αυτά; Έχω πάει στην Ισπανία και έχω πάει στη Στοκχόλμη. Και τα δύο μέρη με διαφορετική γοητεία.

Να είσαι καλά, καλό βράδυ.

Poet είπε...

Χριστίνα μου, σε ευχαριστώ και πάλι, efhbos, σε ευχαριστώ, ΙΖΑ μου, έχεις δίκιο, η Ουρανία είναι ίσως ο πιο γενναιόδωρος άνθρωπος που έχω γνωρίσει. Σε ευχαριστώ για μια φορά ακόμη, καλή μου.

Poet είπε...

Η Ιλύς του Χρόνου είναι μια νέα γνωριμία και χαίρομαι πολύ. Βέβαια, ρώτησα τη Σοφία να μου θυμίσει πώς κλίνεται το ιλύς. Μπροστά στα εγκώμια όμως, τι είναι η αμηχανία; Σε ευχαριστώ, καλή μου.

Poet είπε...

Σ' ευχαριστώ, crazy jim. Είσαι 12 χρονώ; Μυθική ηλικία. Συνιστώ να γραφτείς στο 7ο δημοτικό Χαϊδαρίου. Έχω μάθει ότι έχουν εκεί μια καταπληκτική δασκάλα. Ως εναλλακτική λύση, προτείνω το 5ο Χαϊδαρίου με τον καταπληκτικό διευθυντή.

Να είσαι καλά,αγόρι μου. Καλή πρόοδο και να σε χαίρονται οι γονείς σου και η αδελφούλα σου.

Poet είπε...

Τέλος, σ' ευχαριστώ Στρούγκα. Είσαι για την Ουρανία μας κάτι ανάλογο όπως ο Ντίνος για μένα. Πολύτιμη φίλη μιας ολόκληρης ζωής.

Ανώνυμος είπε...

XRONIA POLLA KAI KALA STON AGAPHTO FILO TOLH APO TO BROXERO LONDINO POY BRISKOMAI!
EYXOMAI TOY XRONOY NA TOY FTIAXOYME MIA TOYRTA STHN HLIOYPOLH KAI NA TON GIORTASOYME OLOI MAZI!
OLGAKI MOY SE LIGES MERES ERXOMAI PISO, THA TA POYME!!
POLLA FILAKIA SE OLOYS SAS KAI POLLA FILAKIA KI AGALIES ZESTES STON TOLH!
POLY

55fm είπε...

Πόλυ μου γλυκιά σε ευχαριστώ!
Ναι,του χρόνου να είμαστε καλά θα κάνουμε τουρτίτσα με τα χεράκια μας!
Έφτασε η χαρά μας και στο βροχερό Λονδίνο!
Φιλάκια στην Κατερίνα.
Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να την έχουμε κοντά μας!
Καλημέρα και φιλιά!

55fm είπε...

Τόλη μου,
σε ευχαριστώ για τη βόλτα σου στη γειτονιά της Ηλιούπολης!
Είναι πολύ συγκινητικό που αγκάλιασες με τόση αγάπη, όλους τους φίλους μας που ήρθαν και απλόχερα μας γέμισαν με τα δώρα της ψυχής τους!
Δεν σε αφήσαμε σε χλωρό κλαρί...έγραφες όλη τη μέρα χθές...
Αυτά παθαίνουν οι αιώνια έφηβοι..!
Φιλιά πολλά!

thumbelina είπε...

Γλυκειά μου να χαίρεστε τον φίλο σας Τόλη, σίγουρα είναι τόσο υπέροχος ανθρωπος όπως εσύ.
Η ανάρτηση σου για τα γενέθλια του είναι πολύ όμορφη και συγκινητική, μας κάνεις να δούμε τον Τόλη με τα δικά σου μάτια και να νιώσουμε και εμείς φίλοι του.
σε φιλώ γλυκά, καλή σου μέρα!

55fm είπε...

Thubelina μου,καλημέρα!
Είναι πολύ όμορφο να υπάρχουν τόσοι άνθρωποι που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους,και να προσφέρουν τόσα όμορφα συναισθήματα!
Είναιμια απάντηση στην ψυχρότητα και την απομόνωση των καιρών!
Ό γιός σου καταπληκτικός, να τον χαίρεσαι!
Ήρθε με ευγένεια και μας άφησε τον καλό του λόγο!
Σε ευχαριστώ γλυκιά μου για την ευαίσθητη και τρυφερή παρέα σου!