Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Πάμε...για καλή βδομάδα!

Πως πέρασε το Σαββατοκύριακο ούτε που κατάλαβα φίλοι μου!
Όλα πήγαν θαυμάσια!
Η γιορτή για τα γενέθλια του Τόλη, ανέβασε το κέφι και η διάθεση πεταχτή και χαρούμενη,προετοιμάζεται..!
Η σπανακόπιτα μου είχε επιτυχία, θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τη Μπέττυ μας betty΄s cuisine,για την πεντανόστιμη συνταγή της!
Ντίνο σου στέλνω κομμάτι με κούριερ.
Μέσα σε αυτή τη θετική ατμόσφαιρα, υποδεχόμαστε σιγά-σιγά την καινούργια βδομάδα.
Λόγω της ευχαρίστησης που νιώθω σήμερα, για καλή βδομάδα σας έχω τρείς προτάσεις!
Πρόταση 1η
Είναι η παρουσίαση του βιβλίου, της καλής μου φίλης, Σόνιας Ζαχαράτου.
Αφορά στους φίλους, που κατοικοεδρεύουν στη δυστυχισμέμη Αθήνα.
Το βιβλίο γοητεύει με το ύφος και τη γλώσσα του, είχα απολαύσει την παρουσίασή του στην Ελευσίνα, στον καταπληκτικό χώρο στο Παλαιό Σαπωνοποιείο.


Για όποιον ενδιαφέρεται, παρακαλώ η πρόσκληση δική σας!

Οι εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα και το βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης
σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου της Σόνιας Ζαχαράτου

«ΤΡΕΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ (ΚΑΙ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ

την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009, στις 7.00 μ.μ. στο χώρο του βιβλιοπωλείου
(Πανεπιστημίου 17)
Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:Τέα Βασιλειάδου, βιβλιοκριτικός
Αθηνά Ραπίτου, δημοσιογράφος Γιώργος Δουατζής, ποιητής-δημοσιογράφος
Ελένη Κεχαγιόγλου, υπεύθυνη τμήματος λογοτεχνίας Ελληνικά Γράμματα
Αποσπάσματα από το βιβλίο θα διαβάσει η ηθοποιός Καρυοφυλλιά Καραμπέτη

Πρόταση 2η

Είναι να ακούσετε αυτό το κομμάτι από την υπέροχη Χαρούλα Αλεξίου!
Οι στίχοι και η μουσική είναι της ίδιας.Έχω γνωρίσει τη Χαρούλα.
Πριν πολλά χρόνια, όταν ο μικρός της Μάνος,ο γιός της, που διαβάζω είναι παραγωγός του δίσκου της, ήταν πολύ μικρός ...μας καλούσε στα γενέθλιά του.
Έχω απολαύσει,εξαιρετικές συναυλίες της, την παρέα της και τη μεγάλη ευαισθησία της.
Είναι από τα πιο εκφραστικά πλάσματα που έχω συναντήσει!
Η φωνή της συγκλονιστική!

Πρόταση 3η

Είναι να ανασκουμπωθείτε και να φτιάξετε ένα στεφανάκι!
Δεν υπάρχει περιορισμός τόπου, όπου και αν βρίσκεστε είναι πανεύκολο!
Το έφτιαξα από αποξηραμένους καρπούς, κάποιου δένδρου που φύεται στους δρόμους.
Συρματάκι, κορδελίτσες και έτοιμο το στεφανάκι.
Ταιριάζει μια χαρά, δίπλα σε παλιά ξύλινα έπιπλα.
Πιστεύω να μη σας κούρασα,γλυκά μου φιλαράκια...
Μεγάλωσα και μυαλό δεν έβαλα...και το κακό είναι ότι δε βλέπω φως στον ορίζοντα...
Αλλά εσείς με δέχεστε όπως είμαι...δεν κάνω λάθος!
Τις προτάσεις μου τις έκανα και είμαι βέβαιη ότι η βδομάδα θα πάει πολύ καλά!
Μας βρίσκει προετοιμασμένους!

38 σχόλια:

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Αφηνω την καλησπερα μου για μια χαρουμενη βραδια που ερχεται...Ειμαι μακρια για να ελθω...

Dinos-Art είπε...

-Courier με σπανακόπιτα περιμένω (δεν πιστεύω να χαλάσει καθ'οδόν)
-Στεφανάκι επίκαιρο έφτιαξα ζωγραφικά με ερωτηματικό (δες ιστοσελίδα μου)
-Για τις προσκλήσεις ευχαριστώ αλλά λίγο μακριά.
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα Ουρανία-Όλγα

Betty's Cuisine είπε...

ζηλεύω φριχτά! έχεις γνωρίσει τη χαρούλα???!! πρέπει να είναι πολύ τρυφερός και ενδιαφέρων άνθρωπος...
το στεφανάκι σου τόσο όμορφο, από τα πιο ταπεινά υλικά φτιάχνεις εξαιρετικής αισθητικής αντικείμενα! σε ζηλεύω και γι αυτό!

χάρηκα πολύ που σου άρεσε η σπανακόπιτα! είναι από τις συνταγές που φτιάχνω από πολύ νέα και την αγαπώ ιδιαίτερα!
σε φιλώ...

55fm είπε...

Μαρία της Θεσσαλονίκης,
σε ευχαριστώ!
Ελπίζω ο μικρός σου μετά τη ψαρόσουπα της μαμάς,να είναι καλύτερα!
Έκανα κι εγώ σήμερα σπανακόπιτα της Μπέττυς μας!
Εκανα το τραπέζι, στα παιδάκια μου και σε καλούς φίλους και πέτυχε!
Καλή βδομάδα γλυκιά ου!

55fm είπε...

Ντίνο μου λες, να φτάσει μουχλιασμένη...
Είδα την ανάρτησή σου και πόνεσα...
Πρέπει να γίνει μια παρουσίαση στη Θεσσαλονίκη!
Θα εισηγηθώ...
Καλό βράδυ!

55fm είπε...

Μπέττυ μου, λόγω δουλειάς(μουσικός) του πρώην πλην όμως πολυαγαπημένου μου συζύγου έχω γνωρίσει πολλόυς καλλιτέχνες.
Η Χαρούλα ήταν ιδιαίτερος άνθρωπος.
Φορτωμένη πολύ με ευαισθησία...
Λάτρευε το γιό της,τότε ήταν με τον Θεοφίλου παντρεμένη και έμενε στο Καλαμάκι.
Μου έκανε εντύπωση, στο τραγούδι της, αναφέρει το ζαχαροπλαστείο PALET που βρίσκεται στο Καλαμάκι.
Ξετυλίγει τη ζωή της, με τους στίχους της...
Το στεφανάκι μου. είναι πολύ εύκολο να το φτιάξεις.
Εδώ μου πέτυχε κοτζάμ σπανακόπιτα!
Τόλμησα!
Φιλιά, σε ευχαριστώ!

ΣΤΡΟΥΓΚΑ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ,Η ΣΟΔΕΙΑ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ...ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΜΕΡΤΙΚΟ ΣΟΥ!
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΩΡΑΙΕΣ.ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ?
Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΒΡΑΔΥΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ,ΚΑΙ Η ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΑ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ.ΟΠΩΣ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ,ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ Η ΜΟΙΡΑ,ΜΑΣ 'ΕΡΡΙΞΕ' ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ!!!
ΤΗΝ ΧΑΡΟΥΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ,ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΕ ΤΟ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ Η ΚΕΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΥΨΕΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΩΜΕΝΕΣ,ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ.ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ.
ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΣΥ,ΕΓΩ ΘΑ ΜΑΖΕΨΩ ΥΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ...
ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ!!!

55fm είπε...

Στρουγκίτσα μου πολυαγαπημένη,
Έλαβα το σχόλιό σου και τα συναισθήματά μου είναι πολλά και διαφορετικά!
Με ευχαρίστησε το γεγονός, ότι στις σαλάτες μου θα γεύομαι λάδι εκλεκτής ποιότητας σαν το δικό σου!
Ενθουσιάστηκα για μια ακόμα, φορά που η κουλτούρα σου, δεν επηρεάστηκε από την απομάκρυνσή σου στην περιφέρεια!
Το θέατρο της Επιδαύρου, πιστεύω,είναι ο δεύτερος σοβαρός λόγος που παραμένεις εκεί…
Αυτά είναι τα ευχάριστα συναισθήματα μετά την ανάγνωση του σχολίου σου.
Πάμε στα δυσάρεστα τώρα…
Ανεπίτρεπτο μια γυναίκα σαν εσένα, να μην έχει λύσει το πρόβλημα της κεραίας…
Έχεις λύσει και έχεις δέσει κοριτσάκι μου τα δυσκολότερα, εκεί κολλάς;
Και το επόμενο δυσβάσταχτο για μένα είναι περί στεφανακίου,,,
Ξέχασες λατρεμένη μου, το στεφανάκι που σου έκανα…με τα ίδια υλικά!
Δεν θυμάσαι τίποτα πια…από το γουστόζικο σπίτι σου, στην Ηλιούπολη;
Δεν έχω άλλη αντοχή να συνεχίσω…γιατί έλαβα και ένα e-mail πριν λίγο, από τη συμπαθέστατη καθηγήτρια φίλη μας, και είμαι κατάκοπη…
Αν διαβάσεις τη διεύθυνσή της, θα πάθεις υπερκόπωση!
Με σεβασμό στην περιφέρεια ,στη φύση και τα υλικά της, σε γλυκοφιλώ!

Dinos-Art είπε...

Δες και το βιντεάκι με το αγαπημένο μου τραγούδι της εποχής, που μόλις ανάρτησα στην ιστοσελίδα μου.
Ξέχασα να σου πω, θαυμάσιο το στεφανάκι σου. Από το τίποτα μπορείς να κάνεις έργα τέχνης.
Εγώ έχω τρέλα με τα γυαλόξυλα και τις πέτρες. Τα ζωγραφίζω και γίνονται άλλο πράγμα.
Γεια και πάλι.

55fm είπε...

Ντίνο μου,το είδα και το σχολίασα με αρκετή δόση πίκρας...
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το στεφανάκι μου.
Έχω μια τρέλα να αξιοποιώ πράγματα που για άλλους θεωρούνται άχρηστα.
Τι ωραία που έχεις και εσύ τις δόσεις σου...
Καλό βράδυ

ΣΤΡΟΥΓΚΑ είπε...

ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΧΩ ΣΕ ΠΕΡΙΟΠΤΗ ΘΕΣΗ-ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ?ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΛΛΩΣΤΕ!
0ΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΦΘΙΝΕΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ.
ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΕΡΑΙΑΣ,ΘΑ ΔΩ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΗ,ΝΑ ΔΕΝΩ ΟΧΙ ΝΑ ΛΥΝΩ...

AlexMil είπε...

δεν ξέρω αν ανέβηκε το σχόλιό μου.

πάντως, ωραίες οι προτάσεις σου, προτιμώ την Αλεξίου που συμφωνώ πως είναι μια εξαιρετική ερμηνεύτρια.

μου αρέσει η θετικότητά σου, που τόσο μας λείπει

καλό βράδυ

thumbelina είπε...

πολύ όμορφες και οι τρεις προτάσεις σου, μάλλον θα προτιμήσω τη δεύτερη, μου αρέσει πολύ η Χαρούλα, είσαι τυχερή που τη γνωρίζεις και εκείνη επίσης,
σχετικά με τα στεφάνια παρόλο που είναι πολύ όμορφα, έχω τις αμφιβολίες μου αν θα τα καταφέρω και εγώ τόσο καλά, όσο για τα βιβλία μου αρέσουν πολύ, η ώρα παρουσίασης όμως είναι πρόβλημα για μένα.

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια στη προηγούμενη ανάρτησή σου, να είσαι καλά, πολλά πολλά φιλιά

55fm είπε...

Καλημέρα Στρουγκίτσα μου!
Χάρηκα που θυμήθηκες και μου θύμησες!
Και επειδή εκτιμώ ιδιαιτέρως τη θέση που έχεις τοποθετήσει τα εργάκια μου, έπεται συνέχεια…
Κρίση και στις παραστάσεις του Θεάτρου της Επιδαύρου…θλίψη!
Είμαι σίγουρη ότι θα βρεις λύση για την κεραία!
Τώρα για την ειδικότητα, πως νομίζω ότι τα καταφέρνεις και στα δυο μια χαρά!
Σε φιλώ φίλη μου, καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Βεβαίως και έφτασε το θετικό σχόλιό σου!
Ναι, η Αλεξίου πάντα με γοητεύει με την ερμηνεία της!
Χάσαμε την περπατησιά μας, στους σύγχρονους καιρούς.
Όσο για τη θετικότητα, προσωπικά τουλάχιστον πριν μπω στον κόπο να διορθώσω τους άλλους, ρίχνω και μια ματιά στον ευατό μου…
Καλή βδομάδα να έχεις

55fm είπε...

thubelina μου,
είναι ότι πρέπει η Χαρούλα για τις ευαισθησίες μας…
Το στεφανάκι δεν είναι δύσκολο, χρόνο θέλει και υλικά!
Εγώ σε ευχαριστώ για την όμορφη παρουσία σου και το τρυφερό ιστολόγιό σου!
Καλημέρα και καλή βδομάδα!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Καλημερα και ευχαριστουμε για τις προτασεις.Η παρουσιαση θα εχει πολυ ενδιαφερον,αλλα δυστυχως δεν μπορω να λειψω απο τη δουλεια μου και πολυ λυπαμαι Ολγακι μου.Ευχομαι στην συγγραφεα πολλες επιτυχιες,δεν εχει σημασια που δεν την γνωριζα ως τωρα,μου αρκει που την προτεινεις εσυ.Αλεξιου υπεροχη παντα.Το στεφανακι σου μου αρεσει και αν βρω χρονο θα το παλεψω.Υπεροχη εβδομαδα σου ευχομαι.Να μας γραψεις τα νεα της παρουσιασης.

55fm είπε...

Kαλημέρα Γιάννα μου!
Σε ευχαριστώ,εκ μέρους της Σόνιας για τις ευχές σου.
Η Αλεξίου μοναδική ερμηνεύτρια!
Θα τα καταφέρεις το στεφανάκι αν βρεις χρόνο!
Θα σας ενημερώσω σχετικά με την παρουσίαση.
Σε φιλώ και καλή βδομάδα!

efhbos είπε...

Καλη εβδομαδα κουκλα μου!!
Θα ηθελα πολυ να ειμαι και εγω στην παρουσιαση του βιβλιου...Αλλα δεν γινετε...!

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Kαι 'γω ξεχασα να σου πω για το στεφανι...με τις δικες σου οδηγιες θα φτιαξω το χριστουγεννιατικο στεφανακι...Καλο απογευμα...

ξωτικό είπε...

Aπολαμβάνω την ενέργειά σου
λατρεύω αυτά τα σπόρια του στεφανιού σου
και θα στείλω ένα γλυκό φιλί στην Τέα που εκτιμώ και αγαπώ πολύ και η φωτογραφία της σε παλαιότερη ανάρτησή σου με έκανε να βυθιστώ στην εξερεύνιση του μπλόγκ σου.....και να μείνω !!
δεν πειράζει που δεν θα ξέρει ακριβώς ποιό , η αγάπη ενός ξωτικού φέρνει πάντα χαρά.
Και θα τρέξω να αγοράσω το βιβλίο.

Margo είπε...

Πρόταση πρώτη είμαι μακρυά όμως το βιβλίο το σημειώνω
Πρόταση δεύτερη μια Αλεξίου διαφορετική με εξέπληξε ευχάριστα. Τη λατρεύω έτσι κι αλλιώς από πάντα
Πρόταση τρίτη το στεφανάκι πολύ όμορφο με ζεστά φθινοπωρινά χρώματα και αίσθηση φύσης μέσα στο σπίτι
Καλή βδομάδα με ομορφιές και αισιοδοξία!
Καλησπέρα

55fm είπε...

EΦΗΒΕ,σε καταλαβαίνω κούκλε μου!
Φτάνει η διάθεση!
Ένας μαθητής του σήμερα, έχει πολλές υποχρεώσεις και καλό είναι να τις αντιμετωπίζεις γενναία!
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Γειά σου Ξωτικούλι μου, με την ανεξάντλητη ζωηράδα!
Όταν περνάς από τη γειτονιά μου,ανοίγουν τα παραθύρια και ξεσηκώνεται ο τόπος, από χαρά!
Να είσαι καλά!
Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου,το στεφανάκι μου καμαρώνει όλο ευχαρίστηση!
Φιλάκια πολλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

55fm είπε...

Margo μου, η αλήθεια είναι ότι η Μύκονος πέφτει λίγο μακριά...
Είναι κάτι το διαφορετικό αυτό το κομμάτι της Αλεξίου.
Μ΄αρέσει!
Η φωνή της μπορεί και κάνει θαύματα, σε διάφορα είδη μουσικής!
Σε ευχαριστώ που σου άρεσε το στεφανάκι!
Είναι πράγματι φθινοπωρινής απόχρωσης!
Το βιβλίο είναι ιδιαίτερο και έχει ενδιαφέρον.
Σε φιλώ να περνάς όμορφα!
Υ.Γ Είδα τη ζωγραφική σου και με ενθουσίασε!
Δυνατή η ψυχή σου,αποτυπώνεται στα έργα σου!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Μαρία μου,σε ευχαριστώ πολύ για το στεφανάκι μου!
Ναι, για τα χριστούγεννα μπορεί να κάνεις και με χρώματα πιο γιορτινά!
Φιλάκια!

55fm είπε...

Καλή και χαμογελαστή βδομάδα γενναιόδωρε Σκρουτζάκο!
Περνάω από τα μέρη σου και γελάω με την ψυχή μου!
Να είσαι καλά!

ΣΤΡΟΥΓΚΑ είπε...

Καλη μου φιλη, δεν μπορουσα να μην κανω το περασμα μου απο τον ... καναπε σου!!!
Τις νοσταλγω αυτες τις καναπεδατες ανταλλαγες αποψεων.
Λοιπον δεν καταφερα να σε μπερδεψω, εχεις δικιο, τα καταφερνω καλα και στο λυσιμο και στο δεσιμο.Μη σου πω οτι το πρωτο το κατεχω καλυτερα...
Σε φιλω

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Ολγα μου χλωμό το βλέπω να ειμαι στην παρουσίαση του βιβλιου της φίλης σου με 500χλμαπόσταση απο Αθήνα.Αλλά θα προτείνω στη λεσχη ανάγνωσις που είμαι,μεσω ΕΚΕΒΙ να μπορέσουμε να κανουμε μια παρουσίαση του βιβλίου της και εδώ βόρεια.
Η Αλεξίου πάντα αγαπημένη!
Και το στεφάνι σου πολύ όμορφο!
Καλη εβδομαδα φιλιά!

55fm είπε...

Kαλημέρα Στρουγκόφ μου!
Εγώ να δεις, πως νοσταλγώ τις αναπαυτικές καναπεδάτες συζητήσεις,
που πολλές φορές έφταναν μέχρι το κόκαλο…
Για αυτό είπα με σχετική σιγουριά, ότι μπορείς και τα δυο!
Έχει καταπληκτική μέρα εδώ στην πόλη!
Φιλάκια πολλά!

55fm είπε...

Πέλα μου γλυκιά καλημέρα!
Χαίρομαι για τη συμμετοχή σου, στη λέσχη ανάγνωσης!
Μ’ αρέσουν αυτές οι πρωτοβουλίες!
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.
Μας ενώνουν μουσικές και ζωηρές σκέψεις!
Το στεφανάκι μου, καμαρώνει με τα λόγια σου!
Φιλιά πολλά!

Eva F. είπε...

Όμορφες οι προτάσεις σου....
Όμορφη γενικά η ανάρτησή σου και ενδιαφέρουσα.
Καλώς σε βρήκα!
Αλεξίου πολύ πολύ αγαπημένη... ατελείωτη θα έλεγα.
Να είσαι καλά.

55fm είπε...

Σε ευχαριστώ Eva f.
Όμορφες είναι και οι δικές σου φωτογραφικές προτάσεις!
Καλωσήρθες με χαρά!
Ατελείωτα αισθαντική, η Αλεξίου!
Φιλιά!

IZA είπε...

Φιλεναδίτσα μου έδωσες πολύ ωραία ιδέα. Στην αυλή του σχολείου έχουμε ένα μεγαλο δέντρο με τέτοιους. Θα φτιάξουμε λοιπόν στεφανάκια με τα παιδιά. `Οταν θα είναι έτοιμα, θα σου στείλω φωτογραφίες.

55fm είπε...

IZA μου,πολύ ωραία τα υλικά τα έχετε μέσα στην αυλή σας!
Χαίρομαι!
Θα περιμένω να μου στείλεις φωτογραφίες!
Ξέρεις εσύ, τι μπορεί να προσθέσεις για να γίνει γιορτινό.
Φιλάκια φιλεναδίτσα μου!

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Σημερα εμαθα τ ονομα σου Ολγα...Καλημερα ,ναχεις μια δημιουργικη μερα...

55fm είπε...

Mαρία μου,το όνομά μου είναι Όλγα,μικρή με φωνάζαν Λόλα,και τελευταία ο αγαπημένος ποιητής μας Σαλονικιός Τόλης Νικηφόρου,με βάπτισε Ουρανία!
Διαλέγεις όποιο σου πάει...
Ακούω και στα τρία με ευχαρίστηση!
Καλημέρα, όμορφη Μαρία!