Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Καιρός...για γκρίνια..!

Σήμερα θα βγάλω λίγο, γκρίνια…

Τα έχω βάλει με τον καιρό!

Μου θυμίζω λίγο κάτι μεγάλους ανθρώπους, που για ό,τι νιώθουν φταίει ο καιρός!

Έχει ο καιρός γυρίσματα και τώρα κάνω και εγώ το ίδιο.

Ό,τι κοροϊδεύεις το λούζεσαι…σοφότατο!

Καλά να πάθω!

Αφού το έπαθα, συνεχίζω…

Αντί να ξεσπάσω σε κανένα άνθρωπο, που δεν μου φταίει τίποτα, ας τα βάλω με τον καιρό, πιο έντιμο μου φαίνεται…θα εκτονωθώ και θα ηρεμήσω!

Αυτή η περίεργη ζέστη , που δεν λέει να χειμωνιάσει, μου τη δίνει στα νεύρα.

Είναι δυνατόν τέλη Νοεμβρίου και να είμαστε με τα παράθυρα ανοιχτά και τα κοντομάνικα;

Ωστόσο, παρατηρώ ότι σάλεψε και η φύση.

Στη γειτονιά μου, άνθισαν οι πασχαλιές!

Θυμάμαι στα χρόνια τα φυσιολογικά των 4 εποχών, οι όμορφες πασχαλίτσες άνθιζαν το Πάσχα και αναρωτιέμαι έχουμε πράγματι Χριστούγεννα σε ένα μήνα ή άλλαξε κάτι, και θα έρθει πρώτα το Πάσχα!

Πάει το κλίμα της Ελλάδας μας, σκέφτομαι με λύπη...


Ανάμεσα στις ανθισμένες πασχαλιές και στα κοντομάνικα, ήρθε και η καταρροή μου με πόνο στο λαιμό, βάρος στο κεφάλι και μου ενίσχυσε την άποψη και τη γκρίνια!

Παίρνω το φιλαράκι μου το γιατρό, να μου δώσει οδηγίες και να μου αποκλείσει την Η1 Ν1 και τον πετυχαίνω στο Ντουμπάι ,να κάνει τα ψώνια του!

Του λέω μπάι, του ευχήθηκα να περνάει καλά, πήρα τα μπογαλάκια μου και ήρθα να γκρινιάξω στον αγαπημένο μου σύντροφο!

Προς το παρόν ,μου φέρεται άψογα (από χθες ), με τις σούπες μου τις πορτοκαλάδες μου και όλα όσα έχει ανάγκη, μια ταλαιπωρημένη από τον καιρό γυναίκα!

Ελπίζω να τη σκαπουλάρω, γιατί με τα εμβόλια και τα φάρμακα δεν τα πάω καλά!

Κρύο και πάλι κρύο!

Και τα μικρόβια σκοτώνει και η ενέγειά μου είναι σούπερ!

Μareld μου, αγαπημένη μου,ζητώ συγνώμη που ξέχασα να πω το τρίτο μου όνομα.

Το όνομα που μου χάρισες, με τόση αγάπη, το Ροδαλένια!

Πάμε από την αρχή…με λένε, Όλγα-Ροδαλένια -Ουρανία!

Σας συστήνω φίλοι, μου να εξερευνήσετε τη ΡΟΗ, της σπουδαίας ερευνήτριας μας, Mareld!

Η μυτούλα μου, έτσι όπως είναι , ακούει στο όνομα με καμάρι είναι καταροδαλένια!

Α…μια που είπαμε για μυτούλα ,να σας διηγηθώ και κάτι να γελάσουμε,να ξεχάσω και εγώ τον πόνο μου!


Κάποτε πριν χρόνια, ήμουν καλεσμένη σε ένα σπίτι.

Ήταν αρκετός κόσμος, διάφορα επαγγέλματα, μεταξύ των οποίων και ένας πλαστικός χειρουργός.

Η δική μου μυτούλα, είναι από γεννησιμιού μου ελαφρώς ανασηκωμένη.

Μου λέει λοιπόν, ο ντόκτωρ κάποια στιγμή, στο πουθενά…

Ωραία η μυτούλα σας πολύ πετυχημένη…

Τον κοιτάζω απορημένη …τι εννοείται ρωτάω...

Καλή δουλειά, μου απαντάει …

Ναι, έκανε καλή δουλειά η μαμά μου,λέω...

Είναι φυσική δηλαδή, με ξαναρωτάει…

Ολωσδιόλου απαντώ.

Παίρνει και άλλο ύφος, και συνεχίζει…

Τότε Γαλλίδα η μαμά , ε..;

Λίγο πιο έξω από το Παρίσι, απαντώ χαμογελαστή...

Καρδίτσα…τη γνωρίζετε;

Καταλαβαίνετε, το γέλιο...αλλά ως πλαστικός γιατρός, μου άδειασε εντελώς το μάτι!

Μεγάλο θέμα και οι γιατροί!

Ελπίζω να γίνω σύντομα καλά, ο καλός μου, λέει ότι δεν έχω τον υιό ,έχω τη θυγατέρα της γρίπης!

Οπότε δεν ανησυχώ, τα κοριτσάκια/θυγατέρες, είναι τρυφερά πλάσματα!

Να προσέχετε τον παλιόκαιρο!

Καλή βδομάδα!

46 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

Περαστικούλια!
Κι εγώ θέλω να χειμωνιάσει και το εκφράζω συνεχώς στους γύρω μου.
Σου στέλνω θεραπευτικά φιλιά.

Dinos-Art είπε...

Θα σου σύστηνα τον γιατρό που μόλις ανάρτησα στην ιστοσελίδα μου αλλά...
Περαστικά ψηλομυτούλα.

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Περαστικα βρε καλο μου.Και μενα δεν μου αρεσουν οι γιατροι,αλλα με την καινουρια γριπη καλυτερα να προσεχουμε.Κανε υπομονη και να παιρνεις τα απαραιτητα.Οσο για τον καιρο, μας εχει κανει τα νευρα κροσια.Θελω επειγοντως κρυο,βροχη,τζακια αναμενα,και στη αναγκη χιονι,πολυ χιονι.Αμα πια τον καλο μας τον καιρο,τον βαρεθηκα.

efhbos είπε...

Την γλιτωσαμε ελαφρα την γκρινια...:P
Κανε με οτι αλλο θες...Εκτος απο το να γκρινιαζεις...:P
Ελπιζω να γινεις συντομα καλα...Για να ξεκινησουν παλι τα ωραια κειμενα!!!

mareld είπε...

Καρδούλα μου!

Μα αφού ξέρεις ότι σε αγαπάω τόσο πολύ..τι πειράζει αν ξέχασες το Ροδαλένια..

Αρρώστησες μάτια μου..θα περάσει γρήγορα..αρκεί να μη στενοχωρηθείς..να σκέφτεσαι ωραίες στιγμές που έχεις βιώσει.. να κλείνεις τα μάτια και να βλέπεις τον εαυτό σου όπως ακριβώς θέλεις να νιώθεις..δίνεις σήμα στον εγκέφαλο να σε αναλάβει και συγχρόνως σε ποτίζει με ευφορίνες..ξαπλωμένη στα ζεστά..πολλά υγρά.. φρούτα, μέλι σε χλιαρό νερό με σταγόνες λεμόνι.. αλλά και σουπίτσα κοτόπουλο για τα πνευμόνια.

Το καλύτερο βέβαια χάδια..χάδια..και πάλι χάδια από τον αγαπημένο σου!!

Φιλιά και στους δυο Σας!!
Καλή σας νύχτα!!
Το πρωί να είσαι καλά!!!

ΥΓ
Για το καιρό..δεν μιλάω..σιωπή..

thumbelina είπε...

Να σου ευχηθώ περαστικά και γρήγορη ανάρρωση μέσα απο την καρδιά μου
Εχεις δίκιο για τον καιρό, όμως λένε ότι όσο έχουμε υψηλές θερμοκρασίες δεν εξαπλώνεται τόσο εύκολα ο Ν1Η1, οπότε για λίγο ακόμα μας συμφέρει η ζέστη,
Υπέροχο και λατρεμένο το τραγούδι!!
καλό βράδυ, πολλά φιλιά!!!:)

AlexStre είπε...

για το κλίμα και τις τρελες του καιρού φταίει κυριώς η δικιά μας παρέμβαση και στο περιβάλλον...ή μ.αλλον να το θέσω σωστότερα, τα έχουμε γα... όλα και συνεχίζουμε ακαθεκτοι την καταστροφική μας πορεία προς την υπερθέμανση του πλανήτη! για την γρίπη το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι περαστικά! ( μεχρι να κάνει τον κύκλο της...(αλλα φαντάζομε τα ξέρετε αυτα! )
θα σας παρακολουθώ απο δω και πέρα για να δω πως παει η υγεία σας! : )

Ανώνυμος είπε...

Τhumbelina, νομίζω ότι επειδή φέτος φάνηκε ότι ο χειμώνας θα άρχιζε νωρίς, όλοι όσοι δεν αντέχουμε το κρύο, τη συννεφιά και τις βροχές βάλαμε με τη σκέψη μας τόση ενέργεια και τελικά ανατρέψαμε την αρχική διάθεση του καιρού. Αλλα άντε τώρα ας χειμωνιάσει.
Περαστικά και καληνύχτα και από 'δω:)

logia είπε...

εμένα καθόλου δεν με χαλάει ο καιρός, γιατί τώρα βρήκα ευκαιρία για μπάνια και είναι μούρλια η θάλασσα!!!!

Περαστικούλια σου και να προσέχεις!!!

Επειδή βλέπω συλλέγεις allstarακια,
σου στέλνω και δυο δικές μου φωτό στο mail σου για τη συλλογή σου, βρε!!!
σε φιλώ
καληνύχτα

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη 50fm, έπεσε το μάτι μου στο όνομα της Thumbelina, που έκανε το τελευταίο σχόλιο και από λάθος σε αποκάλεσα Thumbelina. Συγγνώμη.

Εφη είπε...

περαστικα σου καλη μου. παροτι εισαι αρρωστουλα, μας εκανες να γελασουμε. αυτο με την Καρδιτσα κοντα στην Γαλλια, ηταν το καλυτερο. σου ευχομαι , να περασει η γριπη σου πολυ γρηγορα. οσο για τον καιρο, εμενα με βολευει στην δουλεια μου. γιατι αν πιασει κανενα χιονι, τοτε ουτε δουλεια θα εχουμε, ουτε κρεμουλες για τα εγγονακια μου. εχουμε πλυντηριο αυτοκινητων , βλεπεις και ο καιρος αυτος μας ευνοει.
ευχομαι να εχεις ενα ομορφο βραδυ και ενα καλυτερο ξημερωμα. περαστικα σου.

IZA είπε...

Ολγίτσα μου, περάστικα. Δεν είναι κι άσχημα να ξεκουραστείς λίγο και να νιώσεις "στοργή και προδέρμ" απ' τον καλό σου. Ξέρεις έχω κι εγώ την Αθηνά στην ίδια κατάσταση μ' εσένα και το ευχαριστιέται που κάθεται στο σπίτι. Πολλά φιλιά.

55fm είπε...

Aναζήτησή μου,έχει και πολύ υγρασία.
Εμένα μ΄άρέσει και ο χειμώνας...
Θα περάσει!
Σε ευχαριστώ για τα θεραπευτικά σου φιλιά!
Να είσαι καλά!

55fm είπε...

Ντίνο μου,ήρθα αμέσως να τον βρω το γιατρό σου,αλλά όταν κατάλαβα...είπα να μην επιμείνω,εκεί που είναι...
Εξαιρετικός γιατρός/άνθρωπος/ζωγράφος!
Σε φιλώ!

55fm είπε...

Γιάννα μου,ναι και χιόνι!
Παίρνω τις προφυλάξεις μου,δεν θα πάω στο γραφείο αύριο.
Χουχούλιασμα και βλέπουμε.
Ευτυχώς δεν έχω πυρετό και συμπτώματα εξάντλησης.
Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Αγαπημένη μου Mareld,όλες σου τις πολύτιμες συμβουλές τις διάβασα στον Κώστα και ευτυχώς δεν τον είδα να διαφωνεί!
Τώρα για τον καιρό, το καταλαβαίνω...και εγώ στη θέση σου θα διαφωνούσα και θα παρακαλούσα για λίγο φως και ζέστη!
Έχεις φάει το κρύο και την παγωνιά με το κουτάλι!
Σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου!
Δου στέλνω πολλά φιλιά και μπόλικο ήλιο!

55fm είπε...

Έφηβε,συμφωνώ και εγώ με σένα,δεν αντέχω τη γκρίνια των άλλων,παρά μόνο τη δική μου..!
Που θα πάει, θα επανέλθω δριμύτερη και τότε θα ξεχαστού και οι γκρινίτσες!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Thubelina μου,ο μήνας θέλει και το κρυάκι του!
Δεν ήξερα ότι είναι καλύτερος αυτός ο καιρός για τη γρίπη.
Νόμιζα το αντίθετο.
Τι να πω,αν την αδρανοποιεί ας συνεχίσει...
Είναι και μερικές καλές φίλες ,που κάνουν τα μπάνια τους στη θάλασσα και χαίρονται,σκέφτομαι να κάνω υπομονή...
Μην ειμαι μονοφαγού!
Φιλιά ,σε ευχαριστώ!

55fm είπε...

Χρωματιστή μου,τώρα εξηγούνται όλα...
Έπεσε συνομωσία χρωμάτων!
Εκεί δεν μπορώ να πω τίποτα!
Σέβομαι τέτοιες δυνάμεις!
Καθόλου δεν πειράζει για το όνομα,είναι τόσο όμορφο...
Σε ευχαριστώ,φιλιά!

55fm είπε...

Νέλλη μου,το δώρο σου τέλειο!!!
Τα allstarακια,έργα τέχνης!
Άντε με πείσατε με τον καιρό,ας συνεχίσει...
Απόλαυσε τα μπανάκια σου!
Απολαμβάνω και εγώ το χουζούρι της αδιαθεσίας και τα λέμε...
Φιλάκια!
Καλημέρα,σε ευχαριστώ!

55fm είπε...

Stoolenblood,καλωσήρθες από την όμορφη Θεσσαλονίκη!
Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου!
Όσο για τον πλανήτη,έχεις δίκιο.
Αυτά είναι τα ελάχιστα...ακολουθούν πολύ χειρότερα!
Αλλά τι να λέμε,στου κουφού την πόρτα,πάρε την πόρτα και φύγε...
Να προσέχετε,εσείς οι νέοι.
Κι εμείς να πάρουμε τα επιτεύγματά μας και να σωπάσουμε...
Καλημέρα!

55fm είπε...

Εφάκι μου σιδερένια!
Τι να κάνω διασκεδάζω τον πόνο μου!
Μη μας πάρει από κάτω...
Έβαλα νερό στο κρασί μου,για τον καιρό.
Άν είναι να πάθετε ζημιά,δεν το συζητάω!
Είδες, ο καθένας μας κρίνει για τον ίδιο,όμως υπάρχουν τόσες άλλες περιπτώσεις που κάνει καλό η καλοκαιρία.
Έτσι είναι η ζωή!
Εγώ υποχωρώ...μου μιλησες και για τα εγγονάκια και με αφόπλισες!
Φιλιά!Ευχαριστώ!

55fm είπε...

ΙΖΑμου,ναι,έτσι την έχω δει και εγώ προς το παρόν!
Χουχούλιασμα και απόδειξη αγάπης!
Η Αθηνούλα,δεν πάει σχολείο και το φχαριστιέται...
Ούτε εγώ θα πάω στο γραφείο σήμερα.
Φιλάκια περαστικά στο παιδί.
Σε ευχαριστώ!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Γλυκούλαμου,ακόμα και την γκρίνια σου με ναζι και γλύκα μας την δίνεις.Περαστικούλια,με αγκαλίτσες, χαδάκια καιζεστά τσαγάκια ,θα περάσει κι αυτό!Οσο για τον καιρο εχει σαλτάρει κι αυτός κι εμείς μαζί του.Που θα πάει θα στρώσει..Καλημέρες!!!

Μαρια Νικολαου είπε...

Φτου και πέρασα σήμερα απο δω!
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ Ε????

Καλημερουδια και περαστικά :)

55fm είπε...

Mαράκι μου,φοράω μάσκα όταν σας πλησιάζω!
Σε ευχαριστώ για τις ευχούλες σου!

55fm είπε...

Πέλα μου,δεν απογοητεύομαι με τέτοια...
Το ρίχνω λίγο στην τρελή!
Απλά είναι ευκνευριστικό,που δεν μπορώ να αναπνεύσω καλά, από το μπούκωμα!
Είχα και χρόνια να το πάθω!
Ήρθε και η σειρά μου!
Σε ευχαριστώ για το χαριτωμένο σου γραμματάκι!
Φιλιά να προσέχεις!

A.G.Selena είπε...

Πρώτα από όλα περαστικά σου Ουράνια Ροδαλένια Όλγα :) Εύχομαι γρήγορη ανάρρωση :) Επίσης καλή δύναμη στον σύντροφο που σε νταντεύεις :Ρ

Τώρα θα σου εξηγήσω την περιέργη αλλαγή του καιρού και θα καταλάβεις :)
Το Μάιο μου συνέβει ένα ατύχημα και αναγκάστηκα να μείνω στο σπίτι όλο το καλοκαίρι.Λοιπόν επειδή με λυπήθηκε τράβηξε την άνοιξη λίγο παραπάνω κι έτσι όλα μεταφέρθηκαν λίγο αργότερα.Τώρα όπως καταλαβαίνεις βιώνεις τις επιπτώσεις της βοήθειας του καιρού προς το άτομό μου. :Ρ

Πολύ ωραίες οι εικόνες σου...
Χαιρετώ!

55fm είπε...

Selena μου,σε ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου,για τις ευχές σου και εκ μέρους του καλού μου, που πραγματικά τις έχει ανάγκη!
Μετά την ιστορία που μου είπες,δεν θα κάνω υπομονή,με τον καιρό,θα παρακαλάω να έχει διάρκεια!
Ήδη μετά από τις εξομολογήσεις και άλλων φίλων,είχα πει θα τον ανεχτώ!
Τώρα μετά και τη δική σου άσχημη περιπέτεια, που σε ανάγκασε όλο το καλοκαίρι να είσαι σπίτι,δεν το συζητάω!
Να είναι δίπλα σου ο καιρός,όσο θέλεις, είμαι μαζί του!
Τα αγαπημένα παπουτσάκια μου,είναι γλύκα και σε εικόνες!
Ελπίζω να είσαι τώρα εντελώς καλά!
Σιδερένια γλυκούλα μου!

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Καλη μου Ολγα περαστικα και ενα φιλακι στην ταλαιπωρημενη ροδαλενια σου μυτουλα...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΛΟΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΙΩΣΟΥΛΑ.ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΕΣΥ.ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΥΙΟ.
ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Margo είπε...

Περαστικά κι από μένα!
Εγώ βέβαια θα συμφωνήσω μαζί σου στη γκρίνια για τον καιρό, η υγρασία μου έχει τσακίσει τα οστά πονάνε όλα και το χειρότερο είναι ο αυχένας που με κρατά στο κρεβάτι δύο μέρες με ίλιγγο. Σήμερα κάπως καλύτερα όμως θέλω χειμώνα δεν αντέχω αυτή τη κουφόβραση. Ααα τα είπα και ξεθύμανα:)))
Μου έφτιαξες το κέφι με την πετυχημένη μυτούλα:)
Καλό βραδάκι Όλγα Ουρανία Ροδαλένια:)

55fm είπε...

Μαρία μου,σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και την τόλμη σου, να πλησιάσεις τόσο κοντά στην καταταλαιπωρημένη μου μυτούλα!
Να είσαι καλά! Καλό βράδυ!

55fm είπε...

Σκρουτζάκο μου,το πέρασες και εσύ και καταλαβαίνεις!
Τα φτερνίσματα δεν λένε να σταματήσουν!
Αλλά αντέχω!
Σε ευχαριστώ!Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Μargo μου,υποφέρεις και εσύ από τον παλιόκαιρο.
Φαντάζομαι εκεί, η υγρασία δίνει και παίρνει.
Περαστικούλια σου,αλλά όπως είδες είναι άλλες φίλες, που το απολαμβάνουν γιατί χάσανε το καλοκαιράκι, οπότε λέω να κάνω ότι δεν βλέπω...για το χατήρι τους!
Τώρα με εσένα, πάλι τα πήρα με τον καιρό!
Τρελίαση φίλη μου όλη η κατάσταση!
'Εχουν βγεί οι μύγες, και κυκλοφορούΝ κουνιστές και λυγιστές!
Καλά έκανες και τα είπες!
Όσο για το γιατρό, είχε μεγάλη πλάκα.Το θυμόμαστε με τις φίλες μου και γελάμε!
Φιλάκια πολλά.
Αύριο θα είσαι εντελώς καλά, σου στέλνω ενισχύσεις, με τη θετική μου σκέψη!

ΣΤΡΟΥΓΚΑ είπε...

Κοριτσακι μου τωρα εμαθα οτι εισαι αρρωστουλα.Ευτυχως που εχεις τον καλο σου και σε προσεχει.
Χθες βραδυ μιλησα με τη φιλη μας αλλα δεν μου ειπε τιποτα.
Περαστικα και πολλα φιλια σε σενα και τον καλο σου!

55fm είπε...

Στρουγκίτσα μου,ξαφνικά από την Κυριακή το βράδυ ξεκίνησε.
Το μεσημέρι είχα το καθιερωμένο τραπέζι της Κυριακής ήμουν μια χαρά!
Η φίλη μας και αυτή μια χαρά φρεσκοκουρεμένη και παιδούλα!
Χθές πήγα στο γραφείο,αλλά δεν τράβαγα και το μεσημέρι εκδηλώθηκε κανονικά.
Έμεινα Παγκράτι για φροντίδα!
Η φίλη μας το ήξερε γιατί μιλήσαμε,αλλά δεν είναι μαρτυριάρα!
Φοβάτε για τη δημόσια εικόνα μου,μήπως με πουν αρρωστιάρα...και δεν με κάνουν παρέα!
Αυτά μου κάνει και με τρελαίνει!
Να φανταστείς έχει κάνει τις εξετάσεις της το έχει ξεχάσει και εγώ μέσα στην αδιαθεσία μου την παίρνω να μου πει, τι έγινε με τα αποτελέσματα,και το είχε ξεχάσει!
Σήμερα την έστειλα στο γιατρό άρον άρον και περιμένω να με πάρει να μου πει για το πόδι της.
Τι να κάνω, θα τη γηροκομήσω...
Όταν λέω, να κάνουμε εκείνο το κοινόβιο των ηλικιωμένων, δεν λέει να δώσει κομμάτι της περιουσίας της...κατά τα άλλα ΚΚΕ και ξερό ψωμί!
Ενώ εσύ,διαθέτεις τα στρεμματάκια σου άμα λάχει...
Γλυκούλα μου σε ευχαριστώ για τις ευχούλες σου!

55fm είπε...

Καλά το φοβάτε...βγάζει μάτι και όχι μόνο, αλλά η αρρώστια η καταραμένη...Στρουγκίτσα μου!
Είναι σαν να το έχω διορθώσει...

ξωτικό είπε...

περαστικούλια μωρέεεεε !!!
και.... να προσέχεις την μυτούλα σου

και εγώ νόμιζα πως μόνο εγώ ανατρίχιασα βλέποντας ανθισμένες πασχαλιές....

άλλη μια ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!
(Γία να πιάσει καλά)

55fm είπε...

Bρε ξωτικούλι μου,
καταλαβαίνεις γιατί σε λέω κοριτσάκι;
Έχεις μια ενέργεια που όλα τα αναδυκνύει...υπέροχα!
Το παρατήρησες και εσύ με τις πασχαλιές...
Σαν να νιώθω καλύτερα, μετά τις διπλές ευχές!
Φιλιά φιλεναδίτσα!

Betty's Cuisine είπε...

περαστικά, περαστικά, περαστικά!
μια ζεστή αγκαλιά θα σε κάνει να νοιώσεις καλύτερα;
φιλιά για γρήγορη ανάρρωση!

55fm είπε...

Μπέττυ μου,έχω πήξει στις χορτόσουπες, κοτόσουπες και σε ό,τι έχει σχέσει με σούπα!
Μια σούπα η ζωή μου, από τη μια μέρα στην άλλη!
Αλλά έχει και τη νοστιμιά της!!!
Σε ευχαριστώ γλυκιά μου,για την καλοσύνη σου!

ΣΤΡΟΥΓΚΑ είπε...

Ελπιζω οτι σημερα εισαι καλυτερα!Εγω παλι,ετσι και ετσι... Εχω τις μουρτζουφλιες μου.
Οσο για τα χαρισματα των στρεμματων,να σου λειπουν,εγω ειμαι δεξιων πεποιθησεων και πιστευω στην ιδιοκτησια!!!
Πλακα κανω,μια κοινοκτημοσυνη μας σωζει...
φιλια πολλα

55fm είπε...

Στρουγκίτσα μου,δε λέει να σταματήσει η καταρροή.
Πήγα στο γιατρό,κρύωμα γερό, μου είπε ότι είναι,θέλει τα σχετικά του.
Το βάρος στο κεφάλι είναι ασήκωτο,έχω και το μπόλικο μυαλό, που έτσι κι αλλιώς με βαραίνει και δέσανε!
Πάνε και έρχονται οι μουρτζουφλίτσες,μην τους πολυδίνεις σημασία.
Κοριτσάρα μου με την κοινοκτημοσύνη σου,θα περάσεις
τα καλύτερα γεράματα!
Πολλά φιλιά!

Poet είπε...

Μπα, εγώ δεν τη βρίσκω καθόλου ανασηκωμένη τη μυτούλα σου. Βρίσκεσαι μεν στον ουρανό αλλά όλο στη γη κοιτάζεις.

Σου συνιστώ ανεπιφύλακτα το λεμόνι, Ουρανία μου. Εγώ το χρησιμοποιώ και ως φάρμακο. Λοιπόν, λεμονάδες, εντριβές, μάλλινες κουβέρτες για να ιδρώσεις και αντίο κρυολόγημα. Ε, και μερικά φιλάκια από τον Κώστα για ψυχολογική στήριξη.

Περαστικά σου, καλή μου.

55fm είπε...

Tόλη μου,έτσι είναι, την απαραίτητη επαφή μου με τη γη,δεν την ξεχνάω...
Λεμόνι,θαυματουργό,το ξεκινάω...
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου,θα τις ακολουθήσω.
Σε φιλώ!
Καλημέρα!