Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Για τα χρωματιστά σεργιάνια μας...















Αφιερωμένο το εργάκι μου, στις πολύχρωμες...πολυταξιδεμένες ψυχές...
Αφιερωμένο στην πολυαγαπημένη μου φίλη,
Μιμή Στρουγκόφ...
Για τα πορτοκαλί... φεγγάρια της ζωής μας...
Για τα μωβ... φεγγάρια της ζωής μας...
Για τις απορίες μας...
Για τις συνομοσίες μας...
Για τις βελούδινες ελπίδες μας...
Για τα ιερά μας "όχι" ...
Για τον πόνο που χαιδέψαμε...
Για τη χαρά που δεν πονέσαμε...
Για το όνειρο...
Κι ας μην είναι όπως πρώτα..!

24 σχόλια:

Τζούλια Φορτούνη είπε...

Αυτό σου το εργάκι το είχα λατρέψει από τη στιγμή που το πρωτοείδα αριστερά στο ιστολόγιό σου, σε μικρές διαστάσεις. Τώρα που το βλέπω σε μεγέθυνση το θαυμάζω ακόμη περισσότερο, για τα ολοζώντανα χρώματά του και για την κίνηση την ονειρική που έχει...
κι ο αλκίνοος που το συνοδεύει...

για το όνειρο λοιπόν...
μόνο γι΄αυτό...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΟΥΔΙΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΦΥΛΑΜΕ ΚΑΛΑ.
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

55fm είπε...

Ονειρεμένη Τζούλια για το όνειρο...
Τι κι αν αλλάζει θέση...
Η κίνηση μας,πάντα προς το όνειρο θα πορεύεται...
Φιλιά

thumbelina είπε...

Γιατί τα όνειρα πρέπει να είναι γελαστά και πολύχρωμα...γιατί δεν πρέπει να μας εγκαταλείπουν ποτέ...

καλό βράδυ και πολλά φιλιά:)

τελικά είσαι καλλιτεχνική φύση!!

55fm είπε...

Σκρουτζάκο πάντα η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...
Όσο υπάρχει, το χάδι της πάντα είναι βελούδινο!
Καλό βράδυ

Betty's Cuisine είπε...

η χαρά και ο πόνος αγκαλιά...
για να έχει γεύση και ουσία η ζωή..
για να θυμόμαστε, να ονειρευόμαστε και να ελπίζουμε...
τι όμορφη κίνηση που έχει το έργο σου, σαν να νοιώθω τις σκέψεις της κοπέλας...
φιλιά, καλό σου βράδυ...

efhbos είπε...

Ονειρο ητανε και μου φενετε οτι δεν θελεις να ξυπνησεις!Ηταν ωραια απ'οτι καταλαβαινω!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Κρατώ για μένα το πορτοκαλί σου μπαλόνι για να απλωθεί το χρώμα και να φωτίσει κάποιες γκρι νυχτες και να τις ξορκίσει..
Κι ας μην είναι όπως πρώτα..!Φιλια!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Αφιερωνεις το εργο σου στη φιλια και καταλαβαινω ποσο σημαντικο ειναι για σενα.Ευχομαι Ολγα μου να εχεις παντα γυρω σου ανθρωπους που αγαπας και σ'αγαπουν.Να γευεσαι τη θεια μεταληψη της ανθρωπινης επαφης,με ουσια και περιεχομενο.Νομιζω πως κατι σημαντικο εχεις ανακαλυψει στη ζωη σου και αυτο ειναι που σε κανει και φεγγεις στους γυρω σου.Ενα φως φαινεται κι εδω μεσα,στα εργα σου,στα λογια σου.Φιλια πολλα.

55fm είπε...

Thoubelina μου,είναι απαραίτητα τα χρωματιστά όνειρα και όταν πάνε να ξεθωριάσουν, στο χέρι μας είναι να βάλουμε μια πινελιά χρώμα.
Η καλλιτεχνική μου φύση επιδεινώνεται,απ' την τρελική μου φύση, που επιδεινώνεται απ΄το το DNA μου!
Άντε να βρείς άκρη...
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Μπέττυ μου,σε ευχαριστώ για την τρυφερή σου ματιά στην κοπέλα μου!
Έπιασες το νόημα των σκέψεων...
Σε φιλώ!

55fm είπε...

ΕΦΗΒΕ,δεν σου κρύβω ότι ήταν πολύ αρμονικές οι αναλογίες χαράς και λύπης!

55fm είπε...

Πέλα μου,κράτα ότι φωτίζει...
Οι νύχτες όμως, για να είναι ατμοσφαιρικές θέλουν χαμηλό φωτισμό...
Δες το κι έτσι...
Είσαι κούκλα, φιλιά!

55fm είπε...

Γιάννα μου,έχω φιλίες που κρατάνε 40 χρόνια.
Μια απ΄αυτές είναι και η φίλη μου η Μιμή.
Από το Δημοτικό μαζί...
Τι να πρωτοθυμηθείς...
Υμνώ τη ζωή γιατί είμαστε καλά.
Η ανακάλυψή μου, είναι πολύ απλή.
Δηλαδή,πιστεύω ότι,μόνο μέσα απ΄τη δράση μας και τη θετική μας σκέψη, υψώνονται φράγματα ενάντια στην απόγνωση και το τέλμα.
Φιλιά πολλά.

dhmhtra είπε...

Τόσο η ζωγραφιά σου όσο και τα γραφομενά σου δείχνουν το μεγαλείο της ψυχής σου.
Ειχα ανάγκη αυτές τις μέρες από λίγες τέτοιες ζεστές σκέψεις!
Φιλιά

ΣΤΡΟΥΓΚΑ είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ ΛΟΓΙΑ,ΠΟΥ ΓΕΝΝΟΥΝ ΤΡΥΦΕΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΑΣΠΑΛΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΚΟΚΚΙΝΟΜΩΒ ΧΡΩΜΑΤΑ...ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ,Η ΖΩΗ ΜΑΣ...ΠΟΣΟ ΦΩΛΙΑΣΑ ΚΑΙ ΧΟΥΧΟΥΛΙΑΣΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΣΟΥ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ... ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!

55fm είπε...

Δήμητρα μου,σε ευχαριστώ.
Όλοι έχουμε ανάγκη από ζεστασιά...
Παγώνουμε από διάφορα που συμβαίνουν στην καθημερινότητά μας.
Σε φιλώ, να περνάς να τα λέμε...

55fm είπε...

Στρουγκοφίτσα μου,
στο έχω χιλιοπεί,έλα κοντά μου στην αγκαλιά μου!
Αρκετά με το αγροτικό σου.
Πήρες ειδικότητα...έλα τώρα για χουχούλιασμα!
Φιλιά πολλά!

IZA είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟΣ πίνακας. Αυτή ηπολύχρωμη ψυχή, είσαι εσύ καλή μου `Ολγα. καληνύχτα και φιλάκια.

55fm είπε...

IZA μου,ειδικά σήμερα η ψυχούλα μου φωσφορίζει...
Φιλεναδίτσα μου,σε ευχαριστώ που αγκάλιασες το εργάκι μου!
Καλημέρα!

Ελενα καπακιώτου είπε...

και οχι μόνο ενα χαδι....

αλλα και μια........
αληθινη αγκαλια!!!


το τραγουδι αυτο
παντα με συνοδευει
σε καθε ταξιδι μου....
μαλλον.....
στα χαμενα ονειρα μου!!!

νασαι καλα....

55fm είπε...

zinaa kapa,τι τρυφερό πέρασμα...
Σου στέλνω γλάστρα με βασιλικό, να μοσχομυρίσουν τα όνειρα που μόλις ξεκινάνε...
Σε φιλώ και καλή επιτυχία στο βιβλίο σου!

logia είπε...

ΖΗΤΩ οι φιλίες που μας εμπνέουν και μας στηρίζουν και συνοδοιπορούν μαζί μας!!!

πολύ όμορφο το έργο σου!!!

πολύ όμορφη η αφιέρωση!!!

την καλημέρα μου

55fm είπε...

ΖΗΤΩ!
Νέλλη μου, έχω φίλους και φίλες, από το Δημοτικό!
Η φιλία για μένα είναι ιερή!
Το εργάκι μου κι εγώ σε ευχαριστούμε για τη συμπάθειά σου!
Καλό βράδυ!
Καλό βράδυ!