Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Καλό μήνα!




Επιτέλους, αρχίζω να συνέρχομαι...
Το τι έχει συμβεί από την ημέρα του πάρτι των γενεθλίων στο μπλογκόσπιτο, δεν μπορείτε να φανταστείτε φίλοι μου.
Πάνω που το κέφι είχε φτάσει στο καλύτερο σημείο και πήγα να αλλάξω μουσική, έγινε το μοιραίο...
Πάνω κάτω όλα!
Το σπιτάκι άλλαξε μορφή, χρώμα, αναρτήσεις άλλαξαν θέση...
Ένας χαμός και εγώ να προσπαθώ, μάταια...
Σαστισμένη ζήτησα τη βοήθεια της Τζούλιας μας, η οποία λειτουργεί ως 166 του διαδικτύου!
Πάντα καλοσυνάτη, με διάθεση προσφοράς και με τις άριστες γνώσεις, ασχολήθηκε με το θέμα και με το μαγικό ραβδάκι της, κατάφερε να επαναφέρει στη τάξη το μπλογκοσπιτάκι!
Οι απώλειες που είχαμε, από αυτή τη "σκληρή μάχη" με το διαδικτυακό τέρας ήταν να χαθούν τα υπέροχα σχόλια σας.
Προσπάθησα να τα βάλω ξανά με έναν τρόπο, όχι και τόσο καλό, αλλά τα κατάφερα!
Η άλλη αλλαγή, είναι του προτύπου. Απλώθηκε λίγο παραπάνω ο χώρος.
Δεν σας κρύβω, ότι νιώθω λίγο άβολα, αλλά είναι θέμα χρόνου να προσαρμοστώ.
Τώρα λοιπόν, που τα πράγματα μπήκαν σε μια σειρά, ξαναβρήκα τη διάθεσή μου, πήρα το πινελάκι μου και τις μπογιές μου και μέσα από την καρδιά μου, σας αφιερώνω ένα εργάκι μου μαζί με τις ευχές μου, για καλό μήνα!
Η ιδιαιτερότητα που έχει το συγκεκριμένο εργάκι είναι ότι έχει γίνει με κερί.
Δηλαδή με τις σταγόνες ενός αναμμένου κεριού στην περιφορά του πάνω στον καμβά.
Με τον τρόπο που εκείνη τη στιγμή το κέφι, η έμπνευση, η καρδιά, οδηγούν το χέρι!
Τις ευχές μου και τη γλυκιά μου διάθεση, συνοδεύω μουσικά με Sade!

35 σχόλια:

Betty's Cuisine είπε...

Καλημέρα και Καλό σου μήνα.
Μην ανησυχείς για τις αλλαγές, προσωπικά δεν με ξενίζουν καθόλου, εκείνο που μετράει είναι να είμαστε εδώ και να τα λέμε!
Το έργο σου πολύ όμορφο, τα χρώματά του μου αρέσουν ιδιαίτερα ~ η αφιέρωσή σου πολύ τρυφερή...

efhbos είπε...

Αυτο το κακο εχουν τα παρτυ...Περνας καλα και μετα το πληρωνεις!
Ολα τωρα μια χαρα ομως!

*Nc music

55fm είπε...

Μπέττυ μου,
πέρασα μια λαχταρίτσα...
Με την Τζούλια μας,στα τηλέφωνα...
Να φανταστείς είχα φίλους την Παρασκευή το βράδυ για φαγητό κι εγώ διόρθωνα το μπλογκ!
Ευτυχώς είχα την κατανόησή τους!
Τό εργάκι μου, το ξεχωρίζω.
Όταν το έκανα είχα και το φόβο, μήπως ο αναπτήρας που έλιωνα το κερί με το χρώμα δημιουργούσαν και καμμιά εκρηξούλα!
Ευτυχώς όλα πήγαν καλά!
Τον τρελό άνθρωπο, τον αγαπάει τελικά ο θεός!
Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.
Δεν μας τρομάζει η τεχνολογία,θα είμαστε εδώ και θα τα λέμε και θα τα γράφουμε και θα τα ζωγραφίζουμε και θα τα μαγειρεύουμαι...
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Έφηβε καλέ μου,
όχι τίποτα άλλο, αλλά πρώτη φορά ήρθες στο σπιτικό μας και είδες πράγματα, που φοβάμαι μήπως σου δημιουργήσουν τραυματική εμπειρία!
Τέλος καλά,όλα καλά!
Πάντα το τίμημα σε περιμένει στη γωνιά...
Αυτό είναι το δίδαγμα!
Για να μαθαίνεις...
Σε χαιρετώ και σε ευχαριστώ που μας κάνεις παρέα!
Δέχομαι παρατηρήσεις, από τη νεολαία!
Θέλω να διορθωθώ όπου χρειάζεται...
Θέλω να γίνω άριστη γιαγιά!

thumbelina είπε...

Χαίρομαι που όλα διορθώθηκαν και είσαι πάλι κοντά μας, το έργο σου είναι υπέροχο και τα χρώματα φανταστικά, όπως η καρδιά σου.
Καλό μήνα.

dhmhtra είπε...

50fm γειά σου.
Τέλος καλό όλα καλά!
Δεν υπάρχει λόγος να στεναχωριέται κανείς για τέτοια πράγματα.
Υπάρχουν προβλήματα πιό σοβαρά και κυρίως τα προβλήματα υγείας που κάνουν τη ζωή μας δύσκολη.
Ετσι λοιπόν καλή μου μην στεναχωριέσαι για προβλήματα που μας δημιουργεί η τεχνολογία.Εξ' άλλου γι΄αυτό υπάρχουν οι φίλοι, για να βοηθούν.
Καλό μήνα και φιλιά

dhmhtra είπε...

50fm γειά σου.
Τέλος καλό όλα καλά!
Δεν υπάρχει λόγος να στεναχωριέται κανείς για τέτοια πράγματα.
Υπάρχουν προβλήματα πιό σοβαρά και κυρίως τα προβλήματα υγείας που κάνουν τη ζωή μας δύσκολη.
Ετσι λοιπόν καλή μου μην στεναχωριέσαι για προβλήματα που μας δημιουργεί η τεχνολογία.Εξ' άλλου γι΄αυτό υπάρχουν οι φίλοι, για να βοηθούν.
Καλό μήνα και φιλιά

Μαρια Νικολαου είπε...

Σιγουρα ετσι ειναι καλυτερο ομως υπαρχει ενα προβληματακι.
Πανω σε ανοιχτο γκρι δεν φαινονται καλα τα γαλαζια γραμματα.
Καλο θα ταν να ταν σε μπλε σκουρο ή οτιδήποτε σκουρο.
Εγω προσωπικα "στραβωνομαι" να τα διαβασω :(

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Ετσι συμβαινει στα πάρτυ που έχουν επιτυχια!Το κέφι στα ύψη,ημουσικες στη διαπασών και...πεφτουν οι ασφάλειες.κάτι τετοιο φαινεται συνεβη και διαδικτιακα.Καλό μήνα γλυκειά μου!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Πάλι εδώ είμαι.Το έργο σου υπέροχο!!Και οσο για το new look είναι πολυ όμορφο ετσι που είναι απλόχωροΘατο΄θελα και εγώ αλλά δεν ξέρω πως. φιλια!

55fm είπε...

thumbelina,σε ευχαριστώ γλυκιά μου για τα καλά σου λόγια.
Ευτυχώς όλα πήγαν καλά.
Τώρα θα αρχίσω τα σεργιάνια στις γειτονιές σας!
Καλό μήνα και καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Δήμητρα έχεις δίκιο,αυτό το πρόβλημα ίσως είνα για γέλια,αλλά δένομαι συναισθηματικά...
Οι φίλοι σπουδαία υπόθεση...
Φιλιά πολλά!
Έχει παγωνιά στην πόλη σου;

55fm είπε...

Μαράκι μου, έβαλα πιο σκούρο γκριζάκι, μπόλνταρα και τα γράμματα,ελπίζω να διαβάζεις καλύτερα.
Έχω ένα κόλλημα με τα πολύ σκούρα...επιλέγω το γκρί, γιατί υποδέχεται με μια ηρεμία...τα άλλα χρώματα.
Τις "σκληρές" χρωματικές αντιθέσεις,τις αποφεύγω λόγω ψυχοκινητικών προβλημάτων!
Φιλιά σε ευχαριστώ!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Ολγα μου καλο μηνα.Φαινεται πως το καλο ξωτικο που φυλαει το σπιτικο σου επαιξε ενα παιχνιδακι μαζι σου ,ετσι για το καλο.Τελικα και σπιτακι καινουριο εχουμε και πινακα υπεροχο να το διακοσμησουμε.Για δυναμωσε λιγο τη μουσικη.Ωραια μια χαρα ειναι ετσι,τα φωτα πιο χαμηλα και το κεφι ψηλα.Εμενα η απλωσια σου μου αρεσει πολυ.Σου στελνω πολλα φιλια

55fm είπε...

ΙΛΥΣ μου ναι,έτσι ακριβώς!
Και να φανταστείς όλοε ο σαματάς έγιμε όταν πήγα να βάλω τα κομμάτια σου,που έφερες δώρο!
Δεν άντεξε τόσο συγκίνηση ο χώρος...
Λοιπόν αν θέλεις να αλλάξεις πρότυπο είναι απλό(τρομάρα μου έχω θράσος!)
Θα πας στον πανόπτη θα πατήσεις διάταξη.
Εκεί στην πάνω μπαρούλα θα δείς "επιλογή νέου προτύπου"κάνεις κλικ.
Σου βγαίνουν ένα κατεβατό πρότυπα, θα πατάς όποιο θέλεις και θα βλέπεις πως είναι.Χωρίς να αποθηκεύεις.
Αν επιλέξεις κάποιο άλλο πρότυπο και το αποθηκεύσεις,τα στοιχεία της σελίδας μένουν, αυτό που θα πρέπει να επεξεργαστείς είναι τα χρώματα.
Τώρα αν κατάλαβες... είμαι πολύ χαρούμενη...
Άν όχι,ζήτα μου διευκρινήσεις.
Οι Χιώτες γιαυτό πάνε δυο δυο...
Σε φιλώ και σε ευχαριστώ για τη βόλτα σου στα μέρη μου!

Ελένη Μπέη είπε...

Πολύ τη χάρηκα την απλοχωριά στο σπιτικό σου. Αυτό θέλω να κάνω κι εγώ αλλά δεν ξέρω πώς. Μάλλον θα πρέπει να διοργανώσω κανένα πάρτι, μου φαίνεται. :)))

Συμφωνώ κι εγώ πως μάλλον πρέπει να σκουρήνεις λίγο το γκρι σου.

Καλό μήνα!

55fm είπε...

Γιάννα μου,
τελικά τα πάρτι αν είναι πετυχημένα βρίσκεσαι με καινούργιο σπιτικό!
Αυξήθηκαν τα τετραγωνικά...
Ευτυχώς, έχουμε ένα σωρό πίνακες για τους τοίχους!
Να είσαι καλά γλυκιά μου, να ζήσεις έναν πανέμορφο μήνα!
Φιλιά.

55fm είπε...

Νερένια μου,κάνε ένα παρτάκι...τι κάθεσαι στριμωγμένη!
Το σκούρηνα το γκριζάκι.
Περνάω σε λίγο από τη γειτονιά σου να δω τι γίνεται στην Καλαμάτα...
Φιλιά καλό μήνα!

LIA είπε...

Καλησπέρα, Όλγα και καλό μήνα σε όλους μας. Εδώ ο Νοέμβρης, μας έφερε πολύ κρύο και πολλές πολλές βροχές. Η θάλασσα αγρίεψε για τα καλά. Είναι ίδια, με εκείνη που φαίνεται από το παράθυρό σου.
Κι εγώ πολλές φορές τα θαλασσώνω στον υπολογιστή μου και αμέσως φωνάζω το γιο μου, για βοήθεια.
Το έργο σου, υπέροχο και πρωτότυπο. Τα χρώματά του, μου αρέσουν πολύ.
Και το σπιτάκι σου, πολύ ωραίο έγινε.
Εύχομαι να έχεις ένα γλυκό Νοέμβρη!

Καλό σου βράδυ

IZA είπε...

Ολγάκι μόλις γύρισα από ένα αληθινό παρτάκι ενός παιδικού μου φίλου κι είδα το σχόλιο και την ανάρτησή σου. Καλό μήνα να έχουμε.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλησπέρα και καλό μήνα.
Είδαμε το σχόλιό σου στο μπλογκ, δεν ξέρουμε αν είσαι και αναγνώστρια, μάλλον όμως έχουμε κάτι κοινό, την Ανδρο.
Χαρήκαμε για την επικοινωνία.

ΣΤΡΟΥΓΚΑ είπε...

ειναι ολα τελεια!αντικειμενικα το κρινω.Δεν εχει καμμια σχεση το ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ σοκ που επαθα...αυτα για αρχη!Σε φιλω ...και σου στελνω μυρωδιες φυσης...δωσε και στην φιλη μας που της αρεσουν.Εμενα παλι καθολου.-

55fm είπε...

ΣΤΡΟΥΓΚΑ μου,στρουγκίτσα μου,έπαθα στρουγκοσόκ!!!
Τι έκπληξη απίθανη!
Η φύση κέρδισε ένα μεγάλο ταλέντο!
Έστειλα ήδη στη φίλη μας, τις υπέροχες μυρωδιές της φύσης και βεβαίως εκστασιάστηκε...
Εγώ παραμένω ακόμα άφωνη...
Φιλιά πολλά παιδική μου, υπέροχη φίλη!

55fm είπε...

LIA μου,αγρίεψε τόσο ο καιρός και στην Κρήτη!
Όμορφα θα είναι...
Είναι μυστήρια αυτά τα μηχανήματα...
Ο γιόκας σου όμως αμέσως βοηθάει.Έτσι κι ο δικός μου έκανε όταν μέναμε μαζί.
Τώρα δεν θέλω να τον ζορίζω, γιατί είναι πνιγμένος με δουλειές,μεταπτυχικό,ταξίδια.
Αύριο φεύγει για Ισπανία και έχω πάντα μια αγωνία...δεν θα το ξεπεράσω ποτέ!
Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και τον καλό σου λόγο!
Όμορφο μήνα σου εύχομαι και σου στέλνω πολλά φιλιά.

55fm είπε...

ΙΖΑ μου,μπράβο ζωηρές εξόδους βλέπω και χαίρομαι!
Καλό μήνα γλυκιά μου και τα άσχημα να ανήκουν στο παρελθόν!

Poet είπε...

Έμαθα ότι είχες πρόβλημα με το ιστολόγιό σου, καθυστέρησα κι εγώ και τα 'χασα όλα. Γενέθλια, επισκευές, επετείους, νέο μήνα, νέα αμφίεση. Ποτέ όμως δεν είναι αργά για μια βόλτα στα μέρη τ' ουρανού.

Τις ευχές μου από την καρδιά μαζεμένες τώρα και να είσαι καλά με την ωραία σου τρέλα, Ουρανία μου.

55fm είπε...

Αχ...Τόλη μου τρέμω να μη μου φύγει...η απαραίτητη μου τρέλα!
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!

Φιλιά πολλά.

Mariela είπε...

Καλό μήνα, μου αρέσει πολυ το έργο σου, πολύ γαλάζιο, πολύ βρόχινο....

Τζούλια Φορτούνη είπε...

πολύ τα απόλαυσα όλα αυτά...
το πάρτυ, το χαμό, το σιγύρισμα, αλλά πιο πολύ τα σχόλια των φίλων...
πραγματικά περισσότερα τετραγωνικά ουρανού για να στεγάσουν τα όνειρά σου...
και..ναι είναι καλύτερο το σκούρο γκρι για να φαίνεται το αγαπημένο σου τουρκουάζ...
όσο για το έργο σου, μένω έκθαμβη για το τι καταφέρνεις κάθε μέρα με τόσο απλά υλικά...

ή τελικά...δεν είναι και τόσο απλά;

φιλάκια πολλά και γλυκειά καληνύχτα

το πετάλι είπε...

καλό μήνα
και όμορφες εμπνεύσεις
πλάσμα δημιουργικό!

καλύτερο το σκούρο γκρι
σαν φόντο
διαβάζονται καλύτερα τα γράμματα...

φιλιά

55fm είπε...

Aστρο-Συμμορίτες,καλωσήρθατε!
Χαίρομαι για τον κοινό μας προορισμό την Ανδρο!
Έχουμε κι άλλο κοινό...
Έχουμε το ίδιο καταφύγιο...
Τα άστρα!
Καλημέρα

55fm είπε...

Τζούλια μου,αν δεν είχα εσένα τι σιγύρισμα και τι προέκταση θα κατάφερνα...
Απόλαυσα και το κέφι των φίλων!
Σε φιλώ και σε ευχαριστώ για όλα.
Το χρωματάκι με ένα χέρι έστρωσε μια χαρά!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Νίκο μου, καλημέρα και καλό μήνα!
Το καλό είναι ότι είναι νόμιμη η προσθήκη στο χώρο...
Δεν έχει σχέση με ημιυπαίθριες παρανομίες!
Με τη ανεκτίμητη βοήθεια της Τζούλιας,όλα έγιναν μια χαρά!
Φιλιά

55fm είπε...

Mariela σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Νιώθω σαν μαθήτρια, που η δασκάλα επιβραβεύει την προσπάθεια...
Είμαι βρόχινος και γαλάζιος τύπος.
Το πέτυχες σωστά!
Καλό μήνα!

logia είπε...

Φιλενάδα
καλό μήνα

μην ανησυχείς, οι αλλαγές πάντα κάνουν καλό...
έργο και μουσική υπέροχα!!!!


σε φιλώ