Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Το ρόδο...

Για να ξεφύγουμε από την ασχήμια των προηγούμενων φωτογραφιών...και να γλυκάνει η ψυχούλα μας...
Αντιγράφω από χειρόγραφο, του μεγάλου ποιητή, Τάσου Λειβαδίτη (δυστυχώς δεν διαθέτω την κατάλληλη υποστήριξη, για να το αναρτήσω ως έχει)
Είναι συγκλονιστικό, να δεί κανείς τα γράμματά του, με τις διορθώσεις και τη γνησιότητα της γραφής.
Ο τίτλος γραμμένος με όρθή γραφή και παρακάτω, στους στίχους, η γραφή γίνεται πλάγια και χαιδεύει...

Το ρόδο
Οι ανταύγειες του φεγγαριού στα τζάμια σαν τα
μικρά αποσπάσματα ενός ονείρου,
που κυνηγάμε χρόνια.
Έρωτες για πράγματα μακρινά,
φιλίες με δρόμους ή άστρα
κι η παιδικότητα που σε ό,τι καλύτερο είχε, έμεινε
για πάντα άγνωστη.

Ώσπου μια νύχτα παραμέρισα τη ζωή μου και βρήκα
το ωραίο ρόδο που μου είχαν υποσχεθεί.

Για καλό βράδι!!!

8 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

O ίδιος ο ποιητής είναι συγκλονιστικός
Πολυ καλη επιλογή

Καλο βραδυ και σε σενα :)

Poet είπε...

Είναι τόσο όμορφα και τόσο ζωντανά τα τριαντάφυλλά σου, Όλγα, που λες και φτάνει ως εδώ η ευωδιά τους. Όπως και της καρδιάς σου.

55fm είπε...

Ναι, ο Λειβαδίτης είναι συγκλονιστικός, Μαρία της ποίησης...
Είναι δώρο αγαπημένου φίλου, σέ κάποια γενέθλια μου.
Πολλές φορές το αναζητώ...και το ξαναδιαβάζω!
Ακόμα και η γραμμή που έσβηνε μια λέξη, είχε ευαισθησία!
Καλημέρα!Σε ευχαριστώ!

55fm είπε...

Πόσο χαίρομαι, που απλώθηκε τόσο η ευωδιά τους και έφτασε σε σένα Τόλη μου!
Όμορφα τα λόγια σου, σε ευχαριστώ μέσα απ΄την καρδιά μου!
Καλημέρα!

το πετάλι είπε...

εξαιρετικοί στίχοι
όμορφα τριαντάφυλλα

ωραίος ήλιος έξω...

καλημέρα, Όλγα

55fm είπε...

Αυτός ο πανέμορφος ήλιος, μπήκε και στο μπλογκάκι και το φώτισε Νίκο μου!
Σε ευχαριστώ ιδιαίτερα!
Καλημέρααααα!

Vicky Papaprodromou είπε...

Αχ, αυτός ο Λειβαδίτης των ρόδων και των ονείρων μας. Θα φωτίζει πάντα τις μέρες και τις νύχτες μας ώσπου να παραμερίσουμε τη ζωή μας...

55fm είπε...

'Ετσι όμορφα...όπως τα λές είναι Βίκυ!
Να είσαι καλά!