Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Μια χαρούμενη πρόταση..!



Για καλή βδομάδα σήμερα, γίνομαι πιο πρακτική!
Σας προσφέρω σίγουρα ένα λουλουδάκι , αλλά έχω και μια ιδέα, για παλιά κουταλοπήρουνα που σας έχουν απομείνει , από κάποιο σερβίτσιο.
Παίρνουμε λοιπόν, ένα ξύλο όποιο σχήμα θέλουμε,το βάφουμε πολύχρωμο, βιδώνουμε επάνω τα τρυπημένα, στο σημείο που βλέπετε κουταλοπήρουνά μας, αφού πρώτα με μια πενσούλα τους έχουμε δώσει το σχήμα(κρεμάστρα-φωτο) και τα έχουμε βάψει όπως μας αρέσει.
Αν θέλουμε περνάμε βερνίκι, αλλιώς τα αφήνουμε ματ.
Έτσι απλά, έχουμε μια πρωτότυπη κρεμαστρούλα φτιαγμένη εύκολα με τα χεράκια μας!
Καλή επιτυχία για όσους το προσπαθήσουν και καλή,χαρούμενη βδομάδα σε όλους!

10 σχόλια:

IZA είπε...

Πολύ ωραία ιδέα η πολύχρωμη κρεμάστρα. Μόλις βρω χρόνο θα προσπαθήσω να την κάνω.

55fm είπε...

Eίναι πανεύκολη ΙΖΑ μου, ειδικά για σένα, που έχεις ιδιαίτερο ταλέντο!

Seirios είπε...

Πολλή έξυπνη κι ευρηματική η ιδέα σου για μια τόσο όμορφη και διαφορετική κρεμάστρα!

Με εντυπωσιάζουν οι άνθρωποι που με κάτι τόσο απλό φτιάχνουν κάτι χρήσιμο!

καλή Βδομάδα να έχεις!

** Τι να πω για τα ηλιοβασιλέματα σου! απλά τέλεια. πόσο αγαπώ τα ηλιοβασιλέματα...

55fm είπε...

Σε ευχαριστώ seirie,η απλότητα πάντα είναι χρήσιμη!
Τα αγαπημένα μου ηλιοβασιλέματα,αδικούνται λίγο, λόγω της ερασιτεχνικής μου φωτογράφισης,αλλά τα χρώματα τα καθορίζουν έτσι κι αλλιώς.
Εύχομαι και σε σένα υπέροχη βδομάδα!

το πετάλι είπε...

από τα όμορφα ηλιοβασιλέματα

στην πολύχρωμη κρεμάστρα

που είναι πραγματικά

ξεχωριστή

Όλγα,
νομίζω ότι έχεις καλλιτεχνικό ταλέντο
πολύπλευρο μάλιστα...

55fm είπε...

Ax...Νίκο μου,σε ευχαριστώ!
Γενικά, δεν κάθομαι ήσυχη!
Καταλαβαίνεις τι πειραχτήρι υπήρξα, στα μαθητικά μου χρόνια!
Έχω μια κλίση καλλιτεχνική,ασχολήθηκα και κάμποσα χρόνια εκτός της σταθερής εργασίας, με την εσωτερική διακόσμηση και πάει μόνο του!
Είναι εκτόνωση, μεγάλη,χάνεσαι δημιουργώντας...
Υπάρχουν και κάτι, καλοί άνθρωποι σαν και σένα,και τους άλλους διαδικτυακούς φίλους, λένε την καλή τους κουβέντα και συνεχίζω απτόητη!

Να σαι καλά!

LIA είπε...

Στέλνω την καλησπέρα μου από την Κρήτη.
Πολύ μου αρέσει η πρωτότυπη, εύκολη και όμορφη κρεμάστρα σου. Όταν κανείς έχει φαντασία, υπομονή και γνώσεις, μπορεί με απλά πράγματα να κάνει υπέροχες και χρήσιμες δημιουργίες.

Καλό ξημέρωμα

XRISTINA G.V. είπε...

Καταπληκτική ιδέα!!!Ευχαριστούμε!!!!

55fm είπε...

LIA μου,χρόνια πολλά,να είσαι γερή,χαρούμενη καινα εκπέμπεις πάντα, αυτή τη γλυκύτατη αύρα!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Θα έχουμε και συνέχεια...
Καλημέρα!

55fm είπε...

Χριστίνα μου,χαίρομαι που σ΄αρέσει.
Έχει μια παιχνιδιάρικη φρεσκάδα, η εικόνα της.
Καλημέρα!