Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

ΚΤΕΟ σημαίνει ΑΝΔΡΑΣ..!

Εν όψει των αργοπορημένων διακοπών μου, είπα να κλείσω κάποιες εκκρεμοτητούλες!

Θέλω να σας εξομολογηθώ ότι υπάρχουν ορισμένα πράγματα που αρνούμαι…
Όπως, φορολογικές δηλώσεις και ότι έχει να κάνει με ένα ατελείωτο περίμενε…λόγω γραφειοκρατίας!
Και ότι έχει σχέση με το αυτοκίνητο!
Συνεργεία και διάφορα άλλα πολύπλοκα πράγματα!
Είναι τα χειρότερά μου!
Πριν λίγο μέρες ο γιος μου, με ενημέρωσε ότι έχω ξεχάσει να περάσω το αυτοκίνητό μου ΚΤΕΟ.
Ο μήνας που έπρεπε να είχε συμβεί αυτό, ήταν o Απρίλιος του 2009.
Αυτό σημαίνει πρόστιμο, δηλαδή διπλό παράβολο.
Δεν λέω κουβέντα για αυτό φταίω, θα πληρώσω!
Για τα ΚΤΕΟ ξέρω, ότι υπάρχουν και ιδιωτικά και ότι υπάρχουν κάποιοι που αναλαμβάνουν να το περάσουν, χωρίς εσύ να ασχοληθείς καθόλου.
Στη δική μου περίπτωση, έπρεπε να πληρώσω 74 ευρώ παράβολο με το πρόστιμο μαζί.
Ο άνθρωπος που αναλαμβάνει να ασχοληθεί , ζητάει 140 ευρώ.
Είδατε ωραίες δουλίτσες…για αυτό πήξαμε στα τζιπ και τα σούπερ αυτοκίνητα!
Η μίζα της μίζας και παντού παραμάγαζα!
Επειδή εκνευρίζομαι ιδιαίτερα με όλα αυτά τα νόμιμα –παράνομα, πήρα την απόφαση να περάσω μόνη μου το αυτοκινητάκι μου ΚΤΕΟ.
Δημόσιο ΚΤΕΟ γιατί πιστεύω οι Δημόσιοι φορείς ,πρέπει να εργάζονται…
Σήμερα λοιπόν, 7,30 το πρωί, βρισκόμουν στο ΚΤΕΟ του Ελληνικού.
Ακολούθησα όλες τις διαδικασίες, μη σας κουράζω, σε μιάμιση ωρίτσα ήμουν έτοιμη!
Η κουκλίτσα μου(αυτοκίνητο) πέρασε με άριστα τον τεχνικό έλεγχο!
Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι από τα 50 άτομα που περιμέναμε, τα 49 ήταν άνδρες.
Η μόνη γυναίκα, ήμουν εγώ και μπορώ να πω, αισθάνθηκα λίγο άβολα, ήταν και κάτι άγριοι φορτηγατζήδες…
Σκέφτομαι λοιπόν με απορία, ο έλεγχος ΚΤΕΟ αφορά μόνο άνδρες;
Που πήγαν οι γυναίκες οδηγοί; Άφαντες…
Λέτε να έχασα κάτι από την γυναικεία μου κομψότητα;
Λύστε μου την απορία, καλές μου φίλες!
Ενημερώστε με καλοί μου φίλοι-άνδρες !
Μήπως να απευθυνθώ στη Γενική Γραμματεία Ισότητας των φύλων;
Έχω σκάσει, θέλω να μάθω….

Ουφ… επιτέλους πάει κι αυτό!
Μετράω ακόμα τρεις μερούλες, για να πατήσω το ποδαράκι μου στο καράβι του φευγιού!


12 σχόλια:

Seirios είπε...

Γλυκιά μανούλα, σε διαβεβαιώ ότι δεν έχεις χάσει τίποτα από τη γυναικεία τσαχπινιά σου, ούσα οδηγός!

Οδηγός κι εγώ έξι χρόνια τώρα, σου λέω ότι οι περισσότερες γυναίκες οδηγοί είναι ιδιαίτερα προσεχτικές κι αδίκως τις κατηγορούν οι άρρενες...

Για έναν αδιευκρίνιστο λόγο, όταν ήμουν μικρουλάκι θαύμαζα τη μητέρα μου επειδή οδηγούσε. Απο την άλλη θεωρούσα αυτονόητο ότι ο πατέρας μου ήταν οδηγός...

..είδες τι σου είναι τα πρότυπα και τα στερεότυπα? πως εμφυσώνται στα παιδιά από νηπιακή ηλικία?

Μέσα από την καρδιά σου εύχομαι να περάσεις όμορφα στην Άνδρο.

φιλώ σε!!!

Poet είπε...

Μου θύμισες ότι δεν έμαθα ποτέ να οδηγώ. Και δεν μετάνιωσα. Έμαθα όμως να τρώω τυροπιτάκια. Πέτα κανένα από τα πιο κάτω κατά δω. Και για όλο το πιάτο δεν θα έλεγα όχι. Λιχούδηηηης.

55fm είπε...

Αφού το λες εσύ SEIRIE,
που ξέρεις ότι σ΄αγαπώ και σε εμπιστεύομαι,νιώθω εντάξει!
Είδες τι τραβάμε εμείς τα κοριτσάκια από κάτι μαντραχαλάδες!
Μας έχουν λίγο άχτι, τα αγοράκια!
Κάποτε ήμουν και μηχανόβια.
Ευχαριστώ για τις ευχές!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Τι σύμπτωση, ούτε ο Κώστας οδηγεί!
Καλομαθημένους σας βρίσκω...
Όλο το ταψί,δικό σου Τόλη μου!
'Εγιναν πεντανόστιμα και εξαφανίστηκαν!
Κι εγώ είμαι λιχούδα!
Στα φαγητά, μεζεδάκια κ.λ.π.και εξαρτημένη από το ψωμί!
Τα γλυκά δεν τα λιμπίζομαι,δεν μου είναι απαραίτητα, μ΄αρέσει μόνο η πικρή σοκολάτα.
Ευτυχώς με βοηθάει ακόμα ο μεταβολισμός μου (δεν τον έχω ταλαιπωρίσει με δίαιτες)και κρατιέμαι σε φυσιολογικά κιλά.
Ως πότε κι αυτός θα μ΄αντέξει...
Φιλιά!

Μαρια Νικολαου είπε...

Φτου να μην ειμαι στη θεση σου!!!
Και συ καθεσαι και αναρωτιεσαι που πηγαν οι γυναικες οδηγοι!

Τετοιες ευκαιριες παιδί μου ειναι μοναδικες χαχαχα

55fm είπε...

Mαρία μου,
ήταν όλοι,εξαιρετικά χάλια!
Δεν σε χαραμίζω...

Μαρια Νικολαου είπε...

Τόσο χάλια ε? :( Φτου!

Kiki (Run Kiki Run) είπε...

Xa xa xa! Bravo wraio post, poli gelasa!

55fm είπε...

Πίκρα Μαρία μου!
Μεγάλη πίκρα στη θέα τους!

55fm είπε...

Καλωσήρθες kiki!
Χαίρομαι που σου άρεσε και γέλασες!
Σπουδαίο το γέλιο!
Πραγματικά ένιωσα κάπως...

Χρονοστιβάδα είπε...

Θεία Όλγα, πολύ καλά έκανες και το πέρασες μόνη σου ! Κι αν προς στιγμήν και λόγω περιβάλλοντος, άφησες στην άκρη τη θηλυκότητά σου, την ανέκτησες στην έξοδο :-)
Εγώ, αν υπολογίζω σωστά, θα πρέπει να το περάσω -για πρώτη φορά- του χρόνου... βλέπεις, είμαι σχετικά νέα οδηγός ακόμα... να σκεφτείς, το "Ν" το έβγαλα φέτος το χειμώνα :-)
Με τα συνεργεία και γενικώς με τα εργαλεία, τα πάω μια χαρά. Ό,τι μικροπροβλήματα παρουσιάζονται τα κουτσοβολεύω μόνη μου. Τις προάλλες μόνο, που βγήκα και το είδα σύσκατο (...κυριολεκτώ... φαίνεται πέρασε κανένα σμήνος ψαρόνια και μου το κουτσούλησε από παρμπρίζ μέχρι πορτμπαγκάζ) βαρέθηκα ή μάλλον σιχάθηκα να το πλύνω και το πήγα σ' ένα αυτόματο πλυντήριο, απ' αυτά που κάθεσαι μέσα στ' όχημα και φρρρρρρρρρρ... μέσα σε πέντε λεπτά βγαίνει λαμπίκο ! :-)
Το λέω για όσους δεν το έχουν δοκιμάσει... έχει πολύ γέλιο (...νευρικό, για να είμαι ειλικρινής, αλλά τι σημασία έχει... νευρικό ξενευρικό, εγώ στο τέλος μάζευα το σαγόνι μου)... έστω και μόνο για μια φορά, αξίζει. :-)

ΥΓ. Η όλη κουβέντα μου θύμισε την ημέρα που έδινα εξετάσεις για το δίπλωμα... κάπου έχω κι ένα σχετικό κειμενάκι. Θα κοιτάξω να το μεταφέρω στο βλογ...
Την καλησπέρα μου κι αν δεν προλάβω να σου κουνήσω το μαντίλι, καλές διακοπές και καλά μπάνια... να περάσεις ΑΞΕΧΑΣΤΑ !!! :-)

55fm είπε...

Χρονοστιβάδα μου,
σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Ομολογώ δεν ήξερα το αυτόματο πλυντήριο, που ο οδηγός κάνει και το ηλεκτροσόκ του!
Ενδιαφέρον ακούγεται!
Επειδή κι εγώ έχω πρόβλημα με τις κουτσουλίτσες, μου είπανε ότι το χρώμα,ασημί είναι το δικό μου, παίζει ρόλο!Δηλώνω άσχετη και ακούω απλά!
Ότι χρειαστείς περί ΚΤΕΟ στη διάθεσή σου!
Θέλω να διαβάσω το κείμενο για το δίπλωμα σου.
Μου θύμησες, όταν έδωσα εγώ εξετάσεις, πριν 28 χρόνια και όλοι μου έλεγαν πόσο δύσκολο ήταν να περάσω.
Μεταξύ αυτών που επέμεναν ότι δεν θα περάσω ήταν και ο τότε σύζυγός μου.
Θυμάμαι, όταν πέρασα με την πρώτη φορά, είπα στο δάσκαλο οδήγησης να μου κάνει μια υπεύθυνη δήλωση ότι πέρασα,γιατί είχε μια διαδικασία μέχρι να εκδοθεί το δίπλωμα.
Δεν κρατιόμουν και ήθελα επιστρέφοντας στο σπίτι να έχω αποδεικτικό στοιχείο.
Έτσι κι έγινε...την έχω ακόμα αυτή τη δήλωση!
Γύισα λοιπόν και με αυτό στα χέρια τους αποστόμωσα όλους τους απαισιόδοξους!
Καταλαβαίνεις την πλάκα!
Η θεία Όλγα συμβουλεύει μην τρέχεις!
Γλυκούλα μου να είσαι καλά!
Σου δίνω ένα φιλί για τις καλοκαιρινές ευχές σου!