Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

Τι να σου γι' πω αυτά τα σύννεφα, γι' αυτό τον ουρανό;


Έχουν το σχήμα της καρδιάς μου, απόψε...βρίσκονται στον ουρανό της Άνδρου..!


Ο Ουρανός, της Άνδρου είναι για μένα...

Ορίζοντας, ανάσα, αναζήτηση, νοσταλγία, θάλασσα, αμμουδιά, αρμονία, αβεβαιότητα, δύναμη, υπόσχεση, προφητεία, υποταγή, ελευθερία, αντάμωση, μουσική, αγκαλιά, αποχαιρετισμός, ανατολή, δύση, έρωτας, αγάπη, πάθος, λησμονιά, ενέργεια!

Οι φωτογραφίες από τα χέρια του αγαπημένου μου!

Φέτος, θα αργήσουμε να την επισκεφτούμε...

Άς μας περιμένει κι αυτή μια φορά..!




Kαλή βδομάδα, σε όσους παραμένουν στην πόλη!
Όμορφες διακοπές, σε όσους απόδρασαν!

18 σχόλια:

Poet είπε...

Μα φυσικά και είναι όλα αυτά ο ουρανός της Άνδρου. Κι ακόμη περισσότερα. Χρώματα και αρώματα και μουσικές. Ο ουρανός και το θαύμα της αγάπης.

Μαρια Νικολαου είπε...

Γλυκιά μου οπου κι αν εισαι ο,τι κι αν κανεις να ναι καλοκαιρι παντα οι μερες σου

stratos o ψήστης είπε...

Καλησπέρα Όλγα και καλώς σε βρήκα. Πέρασα να σου πω χρόνια πολλά αν και καθυστερημένα. Όπως λένε όμως η γιορτή κρατάει σαράντα μέρες. Σου εύχομαι ότι επιθυμείς και να είσαι πάντα καλά!

55fm είπε...

Τόλη μου,
μας λείπει φέτος το νησί.
Λόγω των έκτακτων γεγονότων, θα φύγουμε τον Αύγουστο.
Η αγάπη όλα τα ελπίζει... η αγάπη όλα τα υπομένει...που λέει και το σχετικό τραγουδάκι!

Έτσι κι εγώ ως γνήσια Ουρανία τόχω ρίξει στον Ουρανό και τις ομορφιές του, μιας και τις αποθανάτισε ο καλός μου με υπέροχο τρόπο!
Καλό απόγευμα!

55fm είπε...

Μαράκι μου,
σε ευχαριστώ πολύ!
Όμως τελικά, έρχονται στην ψυχή μας όλες οι εποχές...η διάρκεια παίζεται!
Φιλιά!

55fm είπε...

Γειά σου Στράτο!
Καλώς ήρθες!
Σε ευχαριστώ,καλοδεχούμενες πάντα οι ευχές,χωρίς χρονικούς περιορισμούς!
Καλό απόγευμα!

Betty's Cuisine είπε...

Καλή βδομάδα και σε σένα, μια καλησπέρα ήθελα μόνο να σου πω, μετρώ το χρόνο ανάποδα, σε λίγες μέρες θα σου στείλω ένα άλλο μαγευτικό ουρανό, αυτό της Κρήτης!

55fm είπε...

Σε ευχαριστώ Μπέττυ μου!
Την αγαπώ την Κρήτη,έχω υπέροχες αναμνήσεις,έχω πάει σχεδόν παντού!
Περιμένω τον ουρανό της!
Καλές διακοπές!

Ανώνυμος είπε...

να περνάς όμορφα!!

55fm είπε...

Kάποιο πουλάκι,είπε ότι είσαι Σκόπελο;
Να περνάς πανέμορφα!
Θυμάμαι αρκετά παλιά,δεν μπορούσαμε να σταθούμε από πλήθος μελισσών!
Χάρηκα που πέρασες!
Φιλιά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Να περνάς καλά όπου κι αν είσαι, όιπως ακριβώς το0 θέλεις καλή μου.

Seirios είπε...

Ο Ουρανός είναι για μένα... ΥΠΟΣΧΕΣΗ!

μια γρήγορη σκέψη που γεννήθηκε διαβάζοντας το κειμενάκι σου! την καλησπέρα μου κι ένα φιλάκι!

55fm είπε...

Αχτίδα, να είσαι καλά!Σε ευχαριστώ!
Καλόκαρδη και δημιουργική να προσφέρεις χαρά και ζεστασιά!
Καλό απόγευμα!

55fm είπε...

Seirie,
όμορφο αυτό που έγραψες,σαν τη νέα φορεσιά του ιστολογίου σου!
Υπόσχεται κι αυτό τα καλύτερα!
Φιλιά και ένα μπράβο τεράστιο σου ανήκουν!

ΑΝΘΟΣ είπε...

ΤΕΛΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΟΛΕΣ ΑΠΟ ΟΣΕΣ ΕΙΔΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΙΣΕΙΣ ΣΟΥ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ. Ο ΟΥΡΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΘΑΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ. ΟΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΟΝ ΟΥΡΝΟ ΕΝΙΣΑΝΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ http://mariatweety.blogspot.com

SHMERA KA8WS TRIGYRNOUSA TA BLOGS VRHKA KAI AUTO TO BLOG OPOU MESA VRISKETE ENA NEO KORITSI POU MOLIS EX8ES EKLEISE TA 24 THS XRONIA KAI PALEYEI GIA NA ZEI. ETSI AS THS DWSOUME OLOI MAS KOURAGIO, OPWS MPORUME.

ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΟΥ ΦΙΛΟ.

55fm είπε...

ANΘΟΣ,
σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Καλως ήρθες!
Επισκέφτηκα το ιστολόγιο και συγκινήθηκα με τη δύναμη αυτού του κοριτσιού.
Πως είναι δυνατόν, να δοκιμάζονται τόσο σκληρά, αθώες ψυχούλες, με τρελαίνει αυτό.
Να είσαι καλά,σε ευχαριστώ για τη φιλία σου!
Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

οι μέλισσες,λοιπόν, για σένα

55fm είπε...

Άσε σε μένα τις μέλισσες και απόλαυσε εσύ τις πολλές άλλες ομορφιές!
Η Όλγα των μελισσών...δεν είναι άσχημο!
Καλημέρα!