Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Ένα καράβι γεμάτο ευχές!

Σήμερα θέλω να αφιερώσω αυτό το εργάκι μου, σε όλους όσους αντιμετώπισαν προβλήματα υγείας και τα μοιράστηκαν μαζί μας
Tα αμπάρια του , είναι γεμάτο ευχές και θετική ενέργεια!
Ευχές για υγεία, δύναμη, γρήγορη ανάρρωση και περαστικά σε όλους...
Μαράκι, το μεγαλείο της ψυχής σου νικάει!
Κηπουρέ σπουδαίε, η αγάπη σου και η δύναμή σου, είναι το καλύτερο φάρμακο για να εξοντώσει κάθε κακό, που απείλησε το ομορφότερο λουλούδι της ζωή σου, το γιόκα σου! Σιδερένιος!
Κ....συντροφάκι μου αγαπημένο, απέδειξες για μια ακόμα φορά τη γενναία σου ύπαρξη!
Σε θαυμάζω αφάνταστα!
Μαμά μου γλυκιά και τσαχπίνα, ελπίζω να καταφέρεις και φέτος στα 88 χρόνια σου,να φύγεις διακοπές και να απολαύσεις την υπέροχη θέα , από τη βεράντα του σπιτιού σου, στο χωριό που λατρεύεις ,την πανέμορφη Νεραίδα σου!
Το καραβάκι μου, είναι πανέτοιμο και σαλπάρει να ικανοιποιήσει όλες τις ευχές !!!
Να είστε όλοι καλά και να περάσετε ένα ήρεμο όμορφο Σαββατοκύριακο!
Κερνάω μουσική για χαλάρωση!!!

10 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Πολυ ομορφο το καράβι σου και επίκαιρο
Και συ να σαι καλα και να χεις ενα ομορφο διήμερο :)

Εφη είπε...

ωραια η αναρτηση σου. γλυκιες οι ευχες σου για οσους ασθαινουν.ευχομαι και εγω σε ολους να ειναι καλα και να ξεπερασουν τα προβληματα υγειας τους. και επισης βρισκω την ευκαιρια, αν μου επιτρεπεις να ευχηθω και στον Θαναση τον Μακεδονα καλη επιτυχια στην επεμβαση ου θα κανει αυτες τις μερες. ευχηθητε και σεις ολοι οι μπλοκοφιλοι, να πανε ολα καλα και σαυτον.
καλο σ/κ σε ολους

55fm είπε...

Σε ευχαριστώ, Μαρία μου!
Βλέπεις είναι πολλοί αυτοί που φεύγουν διακοπές, αλλά δυστυχώς μπορεί να είναι περισσότεροι αυτοί που δοκομάζονται...
Να είσαι καλά!
Κάποια στιγμή θέλω να κάνω μια ανάρτηση για το donna σου,αν μου ρτο επιτρέπεις.

55fm είπε...

Έφη μου,
μέσα από την καρδιά μου ευχές για καλή επιτυχία στο Θανάση Μακεδόνα.
Να πάνε όλα τέλεια.
Είσαι υπέροχος άνθρωπος και φανταστική γιαγιά,μη το ξεχνάμε!
Καλό Σαββατοκύριακο!

το πετάλι είπε...

...πειρατές
οι ναύτες του καραβιού σου
κάνουν "ρεσάλτο"
στη ζωή...

καλημέρα Όλγα!

(το χωριό Νεράιδα πού βρίσκεται;)

55fm είπε...

Δυνατή η καλημέρα σου!
Nίκο μου,είναι ορεινό χωριό,του
Νομού Καρδίτσας.
Γύρω στα 30 χιλιόμετρα από Καρδίτσα και άλλα τόσα από τη λίμνη Πλαστήρα.
Πλατάνια,καστανιές καρυδιές και καθαρός αέρας!
Είναι το χωριό του μπαμπά μου.
Μπορούμε να οργανωθούμε,να βρεθούμε επιτέλους, και να κάνουμε μια εκδρομή στα μέρη μου!
Υπάρχει σπίτι,που χωράει μέχρι 8 άτομα.
Άντε να δούμε...
Καλημέρα!

το πετάλι είπε...

σε ρώτησα γιατί πρέπει να έχουμε περάσει παλιότερα (από τη Νεράιδα)
πηγαίνοντας από Μεσολόγγι(μέσω Άρτας)

για το χωριό της Τζούλιας(Μετέωρα)

Τζούλια Φορτούνη είπε...

ένα καράβι με ένα τέτοιο φορτίο αγάπης δεν μπορεί να μην είναι καλοτάξιδο...
πολύ όμορφο κι αυτό το έργο σου Όλγα και ο προορισμός του το κάνει να φαντάζει ονειρικό...

55fm είπε...

Νίκο, τί ωραία που έχουμε τα χωριά μας!
Ο συνδιασμός ιερό Μεσολόγγι,θεικά Μετέωρα, είναι για μένα υπέροχος!
Μας ενώνει με τη Τζούλια και η Θεσσαλία!

55fm είπε...

Τζούλια μου,
σε ευχαριστώ!
Χάρηκα που έμαθα τη θεσσαλική σου καταγωγή!
Μετέωρα, δέος...δύναμη της φύσης!!!
Εικόνες της Τζούλιας,δύναμη ψυχής!
Ποίηση της Τζούλιας,δύναμη γραφής και όχι μόνο!
Φιλιά!