Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

Όλγα... όπως γιορτή...γλυκό και κιθάρες..!


Σήμερα γιορτάζω!
Παραδοσιακά και αγαπημένα , κερνάω γλυκό του κουταλιού!
Όλγα, ήταν το όνομα της λατρεμένης μου γιαγιάς, μητέρας του μπαμπά μου!
Ήταν μια γενναία, υπέροχη γυναίκα, που πέθανε 104 χρονών, και έχω να θυμάμαι, τα πιο όμορφα!
Η αγάπη και η φροντίδα της, πάντα απλόχερα μας δωριζόταν!
Νιώθω δυνατή, που έχω το όνομά της!
Η μουσική που θα συνοδέψει αυτή τη γιορτινή μέρα μου, είναι κιθάρες, από τρεις εξαιρετικούς και αγαπημένους μου, μουσικούς!
Απολαύστε τους!


18 σχόλια:

Ελένη Μπέη είπε...

Χρόνια σου πολλά! Να είσαι πάντα καλά και να μπορείς να χαρίζεις κι εσύ με τη σειρά σου αγάπη, φροντίδα, παρουσία...

Με συγκίνησε η αναφορά σου στη γιαγιά. Παρόμοια σχέση "πάθους" είχα κι εγώ με τη δική μου, τη μητέρα της μητέρας μου, που έχω (αν και μοναχοκόρη) τ' όνομά της. Πάνε τριάντα χρόνια που έφυγε κι ακόμα νομίζω καμιά φορά πως τριγυρνάει στο σπίτι.

Και πάλι πολύχρονη! Καλημέρα!

55fm είπε...

Nερένια μου γλυκιά, σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
Λατρεμένες γυναίκες οι γιαγιάδες!
Και εμένα έφυγε πρίν 27 χρόνια,αλλά πάντα υπάρχει ανάμεσά μας!
Ήταν τόσο έντονη παρουσία,αγέρωχη και αρχόντισσα!
Η άλλη μου γιαγιά, της μητέρας μου,ήταν αρκετά απόμακρη και εσωστρεφής,χρειαζόταν μια απόσταση από όλους μας.
Να είμαστε καλά, να τις θυμόμαστε Νερένια μου τις γιαγιάδες μας!
Φιλιά!

Betty's Cuisine είπε...

Πολύχρονη, πολύχρονη!!!
Έχεις ένα πολύ όμορφο όνομα, όπως και μια πολύ όμορφη ανάμνηση από τη γιαγιά σου που είμαι σίγουρη ότι σε συντροφεύει πάντα, στα καλά και στα άσχημα...
Και του χρόνου, να ΄σαι πάντα γερή και χαρούμενη!
Φιλιά...

55fm είπε...

Mπέττυ μου,
σε ευχαριστώ ιδιαίτερα!
Πράγματι έτσι είναι,κάποιοι άνθρωποι θαρρείς γίνονται φύλακες άγγελλοι!
Να χαίρεσαι και εσύ όσους αγαπάς!
Φιλιά!

LIA είπε...

Εύχομαι από καρδιάς, χρόνια πολλά και καλά. Να σε αξιώσει ο Θεός, να ζήσεις πολλές χαρές και να καμαρώνεις τα παιδιά και τα...εγγονάκια.
Το γλυκάκι κουταλιού υπέροχο, διαχρονικό και πάντα νόστιμο. Αν είναι φτιαγμένο και από τα χεράκια της γιαγιάς, ακόμα πιο νόστιμο.
Η ζωή σου, να είναι γλυκιά και απαλή, σαν τη μαγική μουσική, που μας χάρισαν οι υπέροχες κιθάρες, στο βιντεάκι σου.
Και πάλι οι ευχές μου για χρόνια πολλά.

Giorgos Varvakis είπε...

Χρόνια σου πολλά γλυκά κι ονειρεμένα! Τα κεράσματά σου μαζί με τις θύμισες, ονειρικά κι αυτά.
Καλό σου βράδυ

Poet είπε...

Είναι τόσο ζωντανό το γλυκό σου (όσο ζωντανή είσαι κι εσύ) που κόντεψα να το φάω στην οθόνη. Οι κιθάρες μου θύμισαν τη φλογισμένη Ισπανία. Η γιαγιά σου τη γιαγιά μου με το γλυκό χαμόγελο και τα βελούδινα χέρια.

Χρόνια πολλά και καλά, Όλγα μου, και να μας θυμάσαι όταν θα γίνεις 104 ετών.

Τζούλια Φορτούνη είπε...

τι υπέροχο κέρασμα!!!
χρόνια πολλά Όλγα μου, από μένα και το Νίκο, ήθελα από χτες να σου ευχηθώ αλλά το σήμα ήταν αδύνατο...
πάντα υγιής και αισιόδοξη...
στα εύκολα και στα δύσκολα...

φιλάκια από τη Δονούσα

55fm είπε...

LIA μου,
σε ευχαριστώ!
Πανέμορφες οι ευχές σου!
Τα πεντανόστιμα γλυκά του κουταλιού, από τα χεράκια της γιαγιάς μου,στο δισκάκι με το ασπροκέντητη δαντέλα,είναι εικόνα που δεν χάνεται με τίποτα!
Φιλιά να είσαι καλά!

55fm είπε...

gvarvakis,
σε ευχαριστώ!
Ελπίζω να σου άρεσε η γεύση!
Είναι σπιτικό,εσύ ξέρεις πολύ καλά από αυτά!
Να είσαι καλά!

55fm είπε...

Τζούλια και Νίκο,
σας ευχαριστώ!
Το διαμάντι των μικρών Κυκλάδων,η Δονούσα, υποδέχτηκε τα τα άλλα διαμάντια...εσάς!
Πανέμορφα να περνάτε!
Φιλιά και στους δυο!

55fm είπε...

Τόλη μου,
σε ευχαριστώ πολύ!
Λένε ότι το Όλγα, στα Ρώσικα, σημαίνει φλόγα.Οι φλογερές, γεμάτες ένταση νότες της κιθάρας, νομίζω του ταιριάζουν.
Όσο για τα χρόνια της γιαγιάς δε νομίζω να τα φτάσω.Εκείνη ζούσε αλλιώς,έμεινε μόνο πέντε μέρες στο κρεβάτι και έφυγε ήσυχα.Χωρίς ταλαιπωρία με κίνηση και κοφτερό μυαλό μέχρι το τέλος!
Την ακολουθεί ο μπαμπάς μου, είναι 96, κάθε πρωί κάνει τη γυμναστική του,γράφει,διαβάζει και θυμάται καλύτερα από μένα!
Να σου πώ μόνο, ότι δεν έχει αλλάξει μέγεθος παντελόνι από τα χρόνια που ήταν νεαρός!
Όταν τον ρωτάω να μου πει το μυστικό,μου λέει:Με τα τσιγάρα που καπνίζεις πάλι καλά που έφτασες μέχρι εδώ!
Καταλαβαίνεις...
Φιλιά!

IZA είπε...

Χρόνια πολλά `Ολγα μου. Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και δυναμική σαν την αγαπημένη σου γιαγιά. Φιλιά από Σάμο.

55fm είπε...

IZA μου,
γλυκιά και αγαπημένη σε ευχαριστώ!
Μακάρι, όλοι μας να πάρουμε τη δύναμή της!
Εύχομαι να περνάς πανέμορφα!
Περιμένω φωτογραφίες και ιστορίες!
Φιλιά,από την ανηπόφορη Αθήνα!

Seirios είπε...

Χρόνια πολλά γλυκιά μανούλα!

Στας εξοχάς ο μικρός Σείριος, μακρυά από το ίντερνετ και το λαπτοπ σου στέλνεις σήμερα τις πιο εγκάρδιες ευχές του για υγεία!

Αχ, θέλω γλυκό του κουταλιού με ένα ποτήρι κρύο νερό! Πόσο πολύ ταιριάζει το γλυκό του κουταλιού με το ελληνικό ζεστό καλοκαίρι...

Να είσαι πάντα καλά εσύ κι η οικογένειά σου και σύντομα να γίνεις γιαγιά (μιας και τόσο πολύ το θες!)

Με ειλικρινή Αγάπη κι εκτίμηση
SEIRIOS

55fm είπε...

Seirie,
Γλυκιέ και αγαπημένε,
πολύ σε ευχαριστώ!
Εύχομαι να περνάς τέλεια!
Πάντα θα σε περιμένει, ένα γλυκό του κουταλιού στην Αθήνα!
Το σπίτι μου είναι ανοικτό για σένα!
Η "μανούλα" χαίρεται όταν περνάς όμορφα!
Φιλιά!

kanella16 είπε...

Να σε χαιρόμαστε διαδικτυακά!Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου!
Λίγο καθυστερημένες οι ευχές λόγω πρώιμων διακοπών.Να σαι καλά και καλό καλοκαίρι!!!!!
Σε φιλώ
Ευγενία

55fm είπε...

Eυγενία μου,
σε ευχαριστώ από την καρδιά μου!
Εύχομαι, σούπερ να είναι οι διακοπές σου!
Φαντάζομαι, θα μας έρθεις δημιουργικά φορτωμένη!
Φιλιά πολλά!