Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

Για τη Μαρία...tweety...

... Όνειρα, ζωντανά και πολύχρωμα, που δικαιούται, ένα κορίτσι με τα 24 όμορφα χρόνια του...Ξαφνικά πάγωσαν...
Και το κορίτσι παλεύει γενναία να τα ζεστάνει και να τα ξαναζωντανέψει!
Φίλοι πολλοί, προσκαλούν αγγέλων ελπίδες και θαύματα να προστατεύσουν τα αθώα ,αυτά γεμάτα νιάτα χρόνια!

Τα νιάτα, δεν τα τρόμαξε η παγωνιά , παλεύουν μαζί της και θα νικήσουν!
Φίλοι μου, όλων των εποχών και χρόνων, ας στείλουμε όλοι μαζί ,της αγάπης τη δύναμη στη Μαρία , την αξιολάτρευτη Μαρία, που μέσα από το ιστολόγιό της http://mariatweety.blogspot.com/, το παλεύει μέχρι που παλεύεται και μπορεί...λέει.
Εμείς είμαστε σίγουροι ότι η νίκη, είναι δική της!
Ευχαριστώ τον "ΑΝΘΟ",για την επίσκεψή του και την πληροφόρησή του, για το ιστολόγιο της Μαρίας.

10 σχόλια:

Seirios είπε...

Μπράβο γλυκια μανούλα για τη δημοσίευση... 24 τα χρόνια της κοπέλας όσα και τα δικά μου... αλήθεια υπάρχει μεγαλύτερη κουβέντα από το

"είμαι γερός και δυνατός και σήμερα!"

Ας το σκέφτονται τούτο όσοι καθημερινά εύχονται να είχαν περισσότερα χρήματα ή υλικά αγαθά...

φιλώ σε!

*Μελαγχόλησα με τούτη την ανάρτηση!Ας σου στείλω το κομμάτι που έπαιζε στην playlist μου όσο διάβαζα την ανάρτησή σου και το μπλογκ της Μαρίας.

http://www.youtube.com/watch?v=HxbPmJ2y7Yc

(σε αυτή ακριβώς τη version)

Φιλώ σε!

ΑΝΘΟΣ είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑ, ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΑΛΓΗΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ.

ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.

ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ

Μαρια Νικολαου είπε...

Οπως ειπα και στην ίδια δεν εχω λογια για κατι τετοιο.
Η δύναμη και η αισιοδοξια της ψυχής εχουν την μεγαλύτερη δύναμη

55fm είπε...

Seirie,όμορφο και μελαγχολικό το τραγούδι!
Γλυκιέ seirie,τι πολυτιμότερο απ΄ την υγεία.
Είναι άδικο πολύ...
Φιλιά!

55fm είπε...

ΑΝΘΟΣ
Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς φίλε μου.
Αμήχανα νιώθω...
Μόνο εκείνη ξέρει τι περνάει!
Μακάρι, να πάνε όλα καλά!
Καλό απόγευμα!

55fm είπε...

Μαρία μου,
έχεις και το όνομα της κορούλας μου,
με τρελαίνουν αυτά που συμβαίνουν!
Είναι τόσο κοντά μας,μπορεί και μέσα μας...
Μερικοί, θεωρούν ότι συμβαίνουν μόνο στους άλλους, θαρρείς ότι εξουσιάζουν τα πάντα!
Ας παραμείνουμε άνθρωποι!
Να είσαι καλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.


ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΣΕ ΛΕΝΕ ΟΛΓΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

55fm είπε...

SKROYTZAKO,σε ευχαριστώ για τις ευχές!
Όλοι ευχόμαστε τα καλύτερα για το Μαράκι.
Να είσαι καλά!
Καλό βράδυ!

LIA είπε...

Ας ευχηθούμε όλοι, με την αγάπη μας, με τη θετική σκέψη μας, με τις ολόθερμες ευχές μας, να ζεσταθούν τα όνειρα, της γλυκιάς, όμορφης Μαρίας.
Είναι δυνατή, κι αν η ζωή την έβγαλε σ' άλλα ταξίδια, ευχόμαστε, να τη βοηθήσει ο Θεός, να αντέξει όλες τις δυσκολίες, όλες τις σκληρές δοκιμασίες, να αντέξει τον πόνο και να βγει νικήτρια, από το δύσκολο αγώνα της.
Μεγάλη αγκαλιά και πολλή αγάπη για το Μαράκι.

55fm είπε...

Γλυκιά μου LIA,
οι ευχές της μεγάλης σου καρδιάς και της τρυφερής ψυχής σου,ενώνονται με τις ευχές όλων μας, γίνονται αγκαλιά γεμάτη αγάπη για το Μαράκι!
Φιλιά,να είσαι καλά!