Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Σκέφτομαι και ζωγραφίζω...

Δύο χρωματιστά τριαντάφυλλα ζωγραφίζω και ελπίζω...
Ελπίζω να μάθουμε να σκεφτόμαστε...
Η σκέψη μπορεί να είναι σπόρος ζωής ή σπόρος δηλητήριο.
Ας μη δηλητηριάζουμε τις σκέψεις μας και ας αποζητάμε πάντα σκέψεις φωτεινές!
Ας μην απαρνιόμαστε τη ζωή με λόγο ή με σκέψη!
Και επειδή έρχεται μια καινούργια βδομάδα λέω να υποδεχτούμε τις σκέψεις μας, με λίγες ελεύθερες πινελιές από χρωματιστά τρυφερά τριαντάφυλλα!
Σας τα προσφέρω φιλαράκια μου, με την αγάπη μου!
Νοσταλγώ...τις όμορφες ελπιδοφόρες παρείστικες σκέψεις!
Και χαίρομαι όταν τις συναντάω εδώ, σε αυτή τη διαδικτυακή γειτονιά!
Σας ευχαριστώ για αυτό!
Καλή και τρυφερή βδομάδα!

46 σχόλια:

Roadartist είπε...

Noσταλγία.. λέξη με πολύ νόημα..
Καλή σου Κυριακή!

Dimitrios Tilis είπε...

Σκέπτομαι,άρα υπάρχω λέει η προσωπική μου επαγωγική εξίσωση.
Κι όσο βλέπω γύρω μου ανθρώπους οι οποίοι έχουν παραχωρήσει το δικαίωμα να σκέπτονται σε κόμματα,οργανώσεις,ιδεολογίες ή ιδεοληψίες,θλίβομαι διότι,στην ουσία, έχουν παραχωρήσει το δικαίωμά τους να ζούν.

ΑΝΘΗ είπε...

Όποιος προσφέρει χρωματιστά τρυφερά τριαντάφυλλα, σκορπίζει απλόχερα την ευγένεια και την καλοσύνη της ψυχής του. Η ομορφιά, άλλωστε, ξεκινά πρώτα από μέσα μας, ώστε να διοχετευθεί στους συνανθρώπους μας.
Σ' ευχαριστούμε, καλή μου Όλγα! Ανταποδίδουμε με τη φιλία και την αγάπη μας!
Ευλογημένη Κυριακή!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Η τρυφερή σου χειρονομία μοσχοβολάει γλυκύτητα. Ας έχουμε την διάθεση για τέτοιες προσφορές και πολλά μπορούμε να αντιπαλέψουμε.
Τα δεχόμαστε με χαρά

efhbos είπε...

Οταν ακους Yanni...Δεν ειναι δυνατον να μην θες να ζησεις...:P

Dinos-Art είπε...

Έτσι μπράβο. Χαρούμενες και αισιόδοξες ζωγραφιές θέλω να βλέπω, όπως αυτή. Πολύ όμορφη η ζωγραφιά σου Όλγα, όπως εσύ.
Καλή εβδομάδα.

IonnKorr είπε...

Όλγα

Εσύ ζωγραφίζεις πίνακες, εγώ πορτραίτα, μήπως να ανοίξουμε καλλιτεχνικό συνεταιρισμό, χρηματοδοτούμενο από το κράτος??

Παρατήρησα και αυτό το φοβερό που έγραψε ο φίλος παραπάνω:
Κι όσο βλέπω γύρω μου ανθρώπους οι οποίοι έχουν παραχωρήσει το δικαίωμα να σκέπτονται σε κόμματα, οργανώσεις, ιδεολογίες ή ιδεοληψίες, θλίβομαι διότι, στην ουσία, έχουν παραχωρήσει το δικαίωμά τους να ζούν.
Συμφωνώ απόλυτα!! Αλλά δεν θλίβομαι! Αυτοί δεν θέλουν να ζουν, θέλουν οι άλλοι (δηλ. οι ηγέτες τους) να ζούν απ'αυτούς!!!!! Μπράβο φίλε.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πολύ όμορφα τα λουλούδια σου , σπατουλιές χρωμάτων και ζωής,λατρεύω τα χρώματα που βάζεις.

Sophia Kollia είπε...

Λατρεύω τα λουλούδια σε πίνακες και μακάρι να τα είχα και αυτά , είναι υπέροχα!
Καλό βράδυ Κυριακής και καλή βδομάδα!

Velvet είπε...

Δύο χρωματιστά τριαντάφυλλα
Βellissime
Ζηλευω
Θελω να ζωγραφισω κι εγω
Καλο βραδυ
....

Seirios είπε...

καλησπέρα γλυκιά μανούλα! ελπίζω και θέλω να είσαι καλά! έχω κολλήσει με τη "δυναμική" μουσική του Yianni, σου γράφω και τα δάχτυλα μου χτυπούν το πληκτρολόγιο ρυθμικά...στο δυναμισμό που έχει η μουσική του!

περίεργο ΣΚ για μένα! Με ανάλογες σκέψεις και αίσθημα νοσταλγίας πέρασαν οι ώρες του. Κι ήρθε τούτη η ανάρτησή σου να πει όσα η σκέψεις μου...

να είσαι καλά Ολγάκι μου!

Με εκτίμηση και περισσή αγάπη το Σμηνιτάκι Σείριος!

eleni είπε...

Όλγα,να είσαι καλά για την όμορφη προσφορά σου!Είναι ό,τι καλύτερο αυτή τη στιγμή παρεούλα με τη "Νοσταλγία".
Να περάσεις νια όμορφη εβδομάδα!
Φιλιά!

ANAZHTHΣH είπε...

Ένα παρόμοιο ροζ-μωβ μοσχοτριαντάφυλλο άνθισε σήμερα στον κήπο μου στο νησί...
Φιλιά τριανταφυλλένια.

Un par de neuronas... είπε...

Όμορφα χρώματα. Σε ευχαριστώ. Όμορφη μουσική που συνοδεύει. Χαλαρωτικό.
Σκέψεις πάντα προς τα εμπρός.

Ένα φιλί, φίλη μου.

Margo είπε...

Τι όμορφο.. ελεύθερο.. εκφραστικό.. το ροδαλό δραπετεύει κι αυτό, σκορπίζει στο χώρο.
Οι σκέψεις μπορούν να μην είναι ελπιδοφόρες Όλγα μου;
Για καλό γίνονται όλα είμαι σίγουρη και οι άνθρωποι θα έρθουμε ακόμη πιο κοντά.
Φιλί γλυκό

55fm είπε...

Roadartist,η λέξη έχει επιστροφή... πόνο...και δυνατά συναισθήματα!
Σε φιλώ καλή μου, καλό βράδυ!

55fm είπε...

dimitil ναι, σκέπτομαι άρα υπάρχω ή υπάρχω γιατί σκέπτομαι...
Περάσα και από τις σκέψεις κόμματος,οργάνωσεων,ενεργών πολιτών,κ.λ.π.,με πολλά αχ...πήρα το βραβείο της ανοιχτής παλάμης γιατί απλά ήθελα να συνεχίζω να σκέπτομαι...και αυτό ήταν πολύ ενοχλητικό για τις αρχές τους!
Καλό βράδυ

LIA είπε...

Καλησπέρα Όλγα μου,

Τι όμορφα τα τριαντάφυλλα που μας ζωγράφισες!!! Ευχαριστούμε. Μέχρι εδώ, στα κύματα του Λιβυκού πελάγους, έφτασε το άρωμά τους, ταξιδεύοντας στα λευκά φτερά αγγέλων. Το τριαντάφυλλο είναι το άρωμα των αγγέλων, λένε.
Και με την υπέροχη μουσική του Yanni είναι ότι καλύτερο για την εβδομάδα που αρχίζει.
Να το ξέρεις κι εμείς χαιρόμαστε, όταν σε συναντάμε στο όμορφο "σπιτκό σου".
Άραγε βγαίνουν φεγγάρια στις γειτονιές του διαδικτύου;
Ναι, λέω εγώ, βγαίνουν.
Κι έχουν άρωμα από δυο υπέροχα τριαντάφυλλα, ζωγραφισμένα με χρώματα καρδιάς.

Καλή μας εβδομάδα.

Φιλάκια πολλά

55fm είπε...

Ανθή μου γλυκιά και ευλογημένη,με τις εξαιρετικές αναρτήσεις σου σε ευχαριστώ!
Δεν πρέπει να χάσουμε την πίστη μας...
Φιλάκια

55fm είπε...

Χριστόφορε και η δική σου η ευγένεια ανακουφίζει την καρδιά!
Σε ευχαριστώ,χαίρομαι για την όμορφη παρέα μας!
Καλό βράδυ!

55fm είπε...

έφηβε,οι σκέψεις σου με απογειώνουν!
Σε γλυκοφιλώ!

55fm είπε...

Ντίνο μου ,είδες πως σε ακούω!
Μου είπες να δώσω χαρά στο τελάρο και με οδήγησες στα τριανταφυλλάκια!
Σε ευχαριστώ φιλαράκι μου αγαπημένο!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

IonnKorr,δελεαστική η πρότασή σου!
Λες να υποκύψω;
Του φίλου μας οι σκέψεις ζωγραφίζουν...
Φιλιά ,καλή δύναμη για τα επόμενα πορτραίτα σου!

55fm είπε...

Αχτιδούλα,σε ευχαριστώ καλή μου!
Η γνώμη σου μετράει...
Με τη σπάτουλα λοιπόν βάζουμε χρώμα στην καθημερινότητά μας!
Σε φιλώ

55fm είπε...

Σοφία μου είναι κάτι που γίνεται να έχεις!
Μπορεί να σου στείλω το εργάκι,είναι μικρό αλλά τρυφερό.
Θα τα πούμε,με ποιό τρόπο.
Καλή βδομάδα
Φιλιά

55fm είπε...

Velvet2 ,είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις μια χαρά αν το προσπαθήσεις!
Το διαισθάνομαι...
Καλό βράδυ!

Ευρύνοος είπε...

Καλή εβδομάδα και όπως γράφω στον τίτλο του μπλόγκ μου,
"λευτερία στην σκέψη"!

καλό βράδυ :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Η ζωή μόνο όταν τη μοιράζεσαι υπάρχει!
(Τ.Λειβαδίτης)

Γραφεις στο μπλογκ σου.....αυτες οι λέξεις κρυβουν μεσα τους το θαυμα της αναγέννησης!!!!
Κι ετοιμασου για μεγάλο μοίρασμα, θα «βγαλουμε τα καρεκλάκια μας στο πεζοδρομιο» οπως τις παλιές καλες εποχές, θα πάρουμε τις κλωστες μας, και θα πλέξουμε κουβεντιάζοντας ένα υπεροχο πλεκτό ομορφο σκέψεων...
Ολγα μου, υπομονη λιγες μερες ακομα, φτάνω με αγριες διαθεσεις
χα χα χα

55fm είπε...

Γλυκιέ μου Σειριούλι πόσο χαίρομαι όταν με επισκέπτεσαι!
Συναντήθηκαν οι σκέψεις μας και είχαν την ανάγκη να δυναμώσουν με δυνατή μουσική!
Σμηνιτάκι μου, μαζί θα προχωρήσουμε με σημαία την ελπίδα!
Σε φιλώ γλυκά και σε παίρνω μια αγκαλιά σαν καλή μανούλα!
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Ελενάκι μου,οι σκληρές μέρες θέλουν τρυφερότητα και καλή παρέα!
Αυτό βοηθάει!
Σε ευχαριστώ
Φιλάκια

55fm είπε...

Αναζήτηση μου,χαίρομαι πολύ που ήρθες να αφήσεις τη γλυκιά σου αύρα!
Να υποθέσω ότι μιλάς για την Άνδρο μας;
Να περνάς όμορφα!
Φιλιά πολλά,λείπεις...

55fm είπε...

Βερόνικα γλυκιά μου,αφιερωμένα τα τριαντάφυλλα και η μουσική στην ευαίσθητη καρδούλα σου!
Καλημέρα

55fm είπε...

Μαργκουλίνι μου,καλορίζικο το εικαστικό στεκάκι σου!
Μακάρι όλα αυτά να μας φανερώσουν όλα εκείνα που θα μας γλυκάνουν καιθα μας δυναμώσουν!
Οι σκέψεις μας θετικές θα χοροπηδήσουν από τη χαρά τους!
Σε γλυκοφιλώ καλή μου φίλη!
Καλή βδομάδα!

55fm είπε...

LIA μου,βγαίνουν και φεγγάρια και ήλιος,και λουλουδιάζει ο τόπος όταν ύπάρχουν άνθρωποι σαν εσένα!
Πάντα όταν έρχεσαι στη γειτονιά κρατάς το πιο όμορφο και το πιο μυρωδάτο μπουκέτο σκέψεων!
Σε φιλώ και σου εύχομαι τα ομορφότερα!
Καλημέρα όλη μέρα!

55fm είπε...

Ευρύνοε,μου άρεσε πολύ το σύνθημά σου!
Μαζί σου φίλε μου!
Καλημέρα

55fm είπε...

Ρίκη μου,καλή επιτυχία για σήμερα!
Είμαι σίγουρη ότι θα την έχεις!
Έχουμε να μοιραστούμε πολλά!
Ανυπομονώ!
Σε σφιχταγκαλιάζω!
Καλημέρα!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Καλή βδομάδα...
με σκέψη αλήτισσα που να το σκάει απ' το παράθυρο, για γειτονιές που λάμπουν!!!

55fm είπε...

Μια φορα κι εναν τρελο...,ενθουσιάζομαι με τις αλήτισσες σκέψεις που δραπετεύουν για συνομοσίες λαμπερές!
Να είσαι καλά κορίτσι μου,φώτισες τη διάθεσή μου!
Καλημέρα!

Dimitrios Tilis είπε...

Aυτό το...βραβείο το...μοιραστήκαμε πολλοί φαίνεται.
Στην αρχή μου φαινόταν σα στίγμα,σα ρετσινιά(περίοδος απογαλακτισμού)
Τώρα είναι το παράσημό μου.
Χαίρομαι κι απολαμβάνω τη ζωγραφική σου.Εγείρει πολλές εσωτερικές προσλαμβάνουσες,όμως,είμαι εντελώς ακατάλληλος να σχολιάσω μιά τέχνη στην οποία δεν εντρύφησα ποτέ.

55fm είπε...

dimitil,είμαστε πολλοί αλλά σκόρπιοι!
Αυτό που κρατάμε είναι ότι δεν κλωσήσαμε τα αυγά τους!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,οι ζωγραφιές μου απευθύνονται σε όσους τις αισθάνονται,δεν απευθύνομαι καθόλου σε υψηλόβαθμα εικαστικοεμπορικά συστήματα!
Εξ άλλου και εγώ δεν είμαι και δεν δηλώνω ζωγράφος,απλά συναισθήματα αποτυπώνω στο τελάρο!
Καλό μεσημέρι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))
ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ YIANNI!!!!!!

55fm είπε...

Σκρουτζάκο καλό μήνα!
Εύχομαι καλό και χαμογελαστό καλοκαίρι!
Είμαι σίγουρη ότι κάνεις κεφάτο ποδαρικό!
Φιλιά

MYSTELIOS είπε...

Πολύ όμορφα χρώματα και ένα γεμάτο ελπίδα έργο με μια υπέροχη μουσική επένδυση !!! καλό βράδυ Όλγα μου...

55fm είπε...

ART-TRAVELLER,κάποια στιγμή σε έχασα από τη σελίδα σου...μπέρδεμα ίσως...
Σε ευχαριστώ πολύ,αναζητάω απεγνωσμένα την επλίδα!
Όταν δε,μου μιλάνε με ευαισθησία για τις ζωγραφιές μου άνθρωποι που σέβομαι και θαυμάζω για το ταλέντο τους,όπως εσύ,ελπίζω...στην επλίδα!
Καλό βράδυ,φίλε μου!

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Πολύ όμορφος ο πίνακάς σου. Αφήνει μια αίσθηση υγρασίας συναισθημάτων...

55fm είπε...

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ,σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
Τα λόγια σου ιδιαίτερα συναισθηματικά...
Καλό Σαββατοκύριακο!