Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Στων μελτεμιών τις ράχες...

Στων μελτεμιών τις ράχες...
Εκεί στο πουθενά εκεί που μπορεί να σμίξουν, οι επιθυμίες...με τα όνειρα,
εκεί...στον τόπο της Αλήθειας...
Στον τόπο που μπορεί να αποκαλυφθούν τα κρυμμένα μυστικά... να απελευθερωθεί η ανθρώπινη ψυχή!
Εκεί μας οδηγεί το νέο βιβλίο της Ρίκης Ματαλλιωτάκη, που στόχος του είναι να αποδείξει πως οι άνθρωποι δίπλα μας υπάρχουν σαν ψυχή και όχι σαν φύλο.
Τολμηρή και ακριβής στο λόγο, ανθρώπινη και ειλικρινής στην πρόθεση, η Ρίκη αφηγείται μια ιστορία δυο ανθρώπων που προσπαθούν να αλλάξουν τον προορισμό μιας ζωής, που εξαρχής είναι υπονομευμένη από την ίδια τη μοίρα.Η επιδεξιότητα στην εξέλιξη της πλοκής κάνει τα όρια της μυθοπλασίας και του πραγματικού να είναι δυσδιάκριτα. Και έτσι, στο τέλος ,αυτό το ταξίδι, στων μελτεμιών τις ράχες, να μοιάζει με ένα ταξίδι στην αλήθεια, με ό,τι τραγικό για τον καθένα η ζωή επιφυλάσσει.
Ρίκη, η ευαισθησία σου διατρέχει την ιστορία των πρωταγωνιστών σου κι΄ο λόγος σου ακόμη και εκεί που γίνεται σκληρός, αποτυπώνει με καθαρή ματιά αυτό που πολλοί από εμάς θέλουν να προσπεράσουν.

Υ.Γ.Φίλοι μου,γνώρισα τη Ρίκη από τη διαδικτυακή γειτονιά και νιώθω χαρούμενη για αυτό,γιατί θεωρώ ότι είναι ένας αυθεντικός άνθρωπος με γενναία ματιά στη ζωή!
Κάποια στιγμή της έγραψα σε ένα σχόλιο ότι τη θεωρώ ξεχωριστή...με σεμνότητα μου απάντησε ότι δεν το βλέπει αυτό στον ευατό της ...
Επιμένω σε αυτό Ρίκη μου,γιατί οι αυθεντικοί άνθρωποι για μένα είναι και ξεχωριστοί!
Πάντα έχουν να πούν και να δώσουν πράγματα...και πάντα ο τρόπος τους γοητεύει...γιατί έχει την ξεχωριστή σφραφίδα της γνησιότητας!
Πρότεινα στη Ρίκη να κάνει μια εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου στην Αθήνα.
Το δέχτηκε με χαρά.
Εδώ θέλω τη βοήθεια όλων σας...
Τι θα λέγατε να σκεφτoύμε πως θα μπορούσε να γίνει αυτή η εκδήλωση.
Ας ανταλλάξουμε ιδέες έτσι ώστε, να σχεδιάσουμε όλοι μαζί μια όμορφη εκδήλωση για τη φίλη μας!
Είναι μια καλή ευκαιρία να συναντηθούμε, και με την παρουσία μας να δημιουργήσουμε το δικό μας μελτεμάκι κόντρα στους ...θυελλώδεις ανέμους των Καιρών!
Τι λέτε; περιμένω τις προτάσεις σας.
Όλοι μαζί, είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρουμε μια χαρά!
Xρόνια πολλά στις μανούλες...που γιορτάζουν κάθε μέρα!
Καλή βδομάδα, με μια καλή πρόταση... διαβάστε το νέο βιβλίο της φίλης μας!

38 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά σε σένα
και σε όλες τις μαμαδες του κόσμου!
Μερα που ειναι!
:)

Ευρύνοος είπε...

Το συγκεκριμένο βιβλίο, μαζί με κάποια ακόμη, της ίδιας συγγραφέως, τα "βούτηξε" απο το σπίτι μου η αδελφή μου και αυτό το καταγγέλω.. :)

χαχα

ήξερε οτι είμαι ακόμη στην διαδικασία κάποιου βιβλίου που διαβάζω και είπε να τα πάρει εκείνη για διάβασμα μιά και δέν της γλυτώνει τίποτα..
οπότε σύντομα θα έχω ενημέρωση για το πώς της φάνηκαν..

εγώ έχω άλλες 500 σελίδες περίπου για να τελειώσω αυτό που διαβάζω..

(γι αυτό εξαφανίζομαι απο τα φιλικά μπλόγκ)..

όσο για την παρουσίαση του βιβλίου της Ρίκης, ότι χρειαστεί και μπορώ να πράξω θα το κάνω..
ρίξτε καμιά ιδέα όσοι έχετε εμπειρία των πραγμάτων..
μήπως χρειάζεται κάποιος χώρος και τι χώρος πρέπει να είναι;
έχω κάποιον γνωστό μου υπόψιν και ίσως να βοηθούσε..

άντε να μαζευτούμε όλοι οι τρελοί-κουζουλοί :)

δώστε συνέχεια στην προσπάθεια και να βάλουμε όλοι ένα χέρι..

καλησπέρα σας και χρόνια πολλά στις μαμάδες :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))))

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ.

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΡΙΚΗ!!!

55fm είπε...

Coula μου,σε ευχαριστώ!Να σε χαίρεται η μανούλα σου και χρόνια της πολλά!
Ξαναπέρνα για να μας δώσεις τα φώτα σου που είναι καθαρά και φωτεινά,για την παρουσίαση!
Φιλάκια

55fm είπε...

Ευρύνοε,φίλε μου διαβαστερό σε βρίσκω!
Μ΄αρεσε το βιβλίο της Ρίκης και βγάζει συζήτηση!
Σκέφτομαι ο καθένας μας να προσφέρει το ταλέντο του για να γίνει μια ιδιαίτερη παρουσίαση.
Η παρέα μας διαθέτει ταλαντούχους ανθρώπους που μπορεί να πλαισιώσουν την εκδήλωση.
Σε ευχαριστώ για την διάθεσή σου θα μιλήσω και με τη Ρίκη και θα έχουμε επικοινωνία.
Για το χώρο τι έχεις στο τρελομυαλουδάκι σου;

55fm είπε...

Γειά σου Σκρουτζάκο με τα χαμόγελά σου!
Ευχαριστώ ως μανούλα για τις ευχές και εύχομαι χρόνια πολλά για τη μανούλα σου!
Καλή βδομάδα!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Χρονια Πολλα Ολγα.Με χαρα θα ερθω να γνωρισω κι εγω τη συγγραφεα και το βιβλιο της.Νομιζω οτι θα καταφερεις να μας μαζεψεις ολους.Φιλια πολλα.

Ευρύνοος είπε...

Όπως είπα, δέν γνωρίζω τι χώρος χρειάζεται, αλλά έχω έναν πελάτη-φίλο που έχει έναν πολύ όμορφο χώρο που έχω φτιάξει εγώ..

http://www.malvazia.gr/

είναι στην Πειραιώς, ένα πολύ όμορφο και στυλιζαρισμένο ρεστωράν..
το κτίριο είναι απο το 1906 αν θυμάμαι καλώς και ήμουν απο τους πρώτους που μπήκαν μέσα και βοήθησα στην "αναγέννηση" του..

αν κάνει ως χώρος, μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του να δώ τι μπορεί να γίνει καλύτερο..

αυτά :)

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω ιδέα! Εγώ στον Ιανό έχω παρακολουθήσει αρκετές παρουσιάσεις βιβλίων, κυρίως ιστορικών, αλλά πρέπει να έχεις κονέ για να πας εκει!

Αν σκεφτώ κάτι θα σας ενημερώσω!

Νομίζω πως σε οποιονδήποτε χώρο μπορεί να γίνει μια παρουσίαση βιβλίου! Ακόμη και σε μια καφετέρια, αρκεί να έχετε συνεννοηθεί μια δυο μερες πριν!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

....................

Κάποιες φορες τα λογια ειναι εντελως περιττα........

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Χρόνια πολλά πολλές ευκές
σε όλες τσοι μανάδες,
γειάντα γιορτή δεν έχουμε
και για τσοι πατεράδες;

Πολύ καλή η σκέψη για την Ρίκη
αν μπορώ να βοηθήσω κάπου με πολύ χαρά.

55fm είπε...

Γιάννα μου,θέλω πολύ να τα καταφέρουμε!
Η παρουσία όλων μας θα βοηθήσει!
Ευχαριστώ καλή μου καλή βδομάδα!

55fm είπε...

Ό χώρος είναι πολύ όμορφος,θα μας πει και η Ρίκη την άποψή της.
Πιστεύω θα πρέπει ο όποιος χώρος να έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει τεχνικά την εκδήλωση,μικρόφωνα κ.λ.π.
Είσαι υπέροχα τρελός και η άμεση ανταπόκρισή σου είναι συγκινητική φίλε μου!
Θα σε ενημερώσω
Καλημέρα!

55fm είπε...

Ρίκη μου,σε ευχαριστούμε!
Η διαδικτυακή γειτονιά συσκέπτεται...

55fm είπε...

Coula μου,γλυκιά σε ευχαριστώ που ξανάρθες!
Και εμένα η πρώτη σκέψη μου αυτή ήταν,θα μαζέψουμε ιδέες και θα δούμε.
Το θέμα είναι να έχει μια ατμόσφαιρα ο χώρος,νομίζω ότι η Ρίκη θα μας πει τι θέλει να αποφύγουμε.
Σε ευχαριστώ πολύ!

55fm είπε...

Φάνη μου,οι μαντινάδες σου,μου φτιάχνουν τη διάθεση!
Πολύ χαίρομαι που έχεις τη διάθεση να βοηθήσεις!
θα βρούμε το χώρο και τα υπόλοιπα θα τα συζητήσουμε!
Ευχαριστώ πολύ!
Ελπίζω ότι θα γράψεις σούπερ μαντινάδα...
Καλημέρα!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καταπληκτικό το κομμάτι και επίκαιρο.
Το show φυσικά και πρέπει να συνεχιστεί μέχρι να μας πάρουν και τις φουστανέλες για τις αποκριάτικες αμφιέσεις τους.

ElenaG είπε...

Ρε παιδιά κάντε το 13-24 Ιουλίου αν μπορείτε
Θα είμαι Αθηνα...ε κάπου κοντά τέλος πάντων
και θα χαρω πολύ να ερθω και εγώ (από Κύπρο)

Seirios είπε...

Την καλησπέρα μου μαζί με τις ευχές μου γλυκιά μανούλα. Με έχεις "υιοθετήσει" και πως να μη αγαπώ? ε? είσαι η πιο γλυκιά διαδικτυακή μανούλα που θα μπορούσα να έχω, Εισπράττω τόσο την αγάπη σου, όσο και τις συμβουλές σου. ελπίζω να είσαι καλά.

πέρασα για ένα "γεια", μιαν "καλησπέρα"...


σε χαιρετώ γλυκύτατη μανούλα. τα πραγματικά σου παιδάκια είναι τυχερά...

ΥΓ. ένα θα σου πω! Κατόρθωσα και πήγα στην συναυλία των James...ρόκαρα αρκετά... (λεπτομέρειες για το πως πήγα όταν απολυθώ...)

φιλώ και χαιρετώ σε

55fm είπε...

Αστρο - Συμμορίτες,είναι καταπληκτικό πράγματι το κομμάτι!
Για φαντάσου...τραγωδία!
Να είστε καλά!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Κι εγώ στην διάθεση σας με χαρά και συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

55fm είπε...

ElenaG,σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου!
Είναι και θέμα του χώρου που θα φιλοξενήσει την εκδήλωση η ημερομηνία.
Μακάρι να γίνει και να έρθεις!
Φιλιά στην πανέμορφη Κύπρο,την έχω επισκεφθεί.
Ότι και να συμβεί η καλή σου κουβέντα αρκεί!
Φιλάκια .καλημέρα!

55fm είπε...

Σείριε καλό μου παιδί,πάντα χαίρεται η μανούλα όταν την επισκέπτεσαι!
Ρόκαρες τυχερούλη;
Θα περιμένω σχόλια και με χαρά την επάνοδό σου στη γειτονιά μας!
Φιλάκια πολλά!
Με το καλό να απολυθείς!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ελα να πιουμε καφεδακι Ολγακι μου, σε περιμενω


Σμουατς

55fm είπε...

Χριστόφορε σε ευχαριστώ πολύ για τη διάθεσή σου!
Πρέπει να αποδεικνύουμε και με πράξεις τα όσα λέμε, καλέ μου φίλε.
Η μπλογκογειτονιά μας πιστεύει στη φιλία και στην προσφορά.
Ήρθε η ώρα να το αποδείξουμε,απλά και φιλικά!
Καλημέρα

55fm είπε...

Ρικάκι ήρθα και ένιωσα την αγάπη σου!
Πιστεψέ με δεν κάνω κάτι το μεγάλο...όλοι μας θα το υποστηρίξουμε!
Φιλάκια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

Poet είπε...

Καλή επιτυχία στην εκδήλωση και στο βιβλίο της Ρίκης. Και στη συνέχεια, στων μελτεμιών τις ράχες, να μετακομίσετε βορειότερα.

55fm είπε...

Σκρουτζάκο πάντα φέρνεις την αισιοδοξία με το πέρασμά σου!

55fm είπε...

Τόλη μου χαίρομαι που βρήκες χρόνο μα περάσεις!
Οι ευχές σου με δυναμώνουν!
Αχ...βορειότερα!
Τι Ποίημα...το δώρο σου!
Το χαζεύω...είσαι σπουδαίος ποιητής!
Τελεία και παύλα!
Είμαι Νικηφορόπληκτη!

D.Angel είπε...

Είδα το post στη Ρίκη και πέρασα
να δώσω κι από δω τα θερμά μου συγχαρητήρια! Ολγα είσαι ψυχάρα!
Το βιβλίο το πήρα αλλά θα έρθω να σας γνωρίσω όταν το προγραμματίσετε!
Φιλιά πολλά

Dreameraki είπε...

Πέρασα κι εγώ να αφήσω τα συγχαρητήρια μου για την ευαισθησία και τη σκέψη απέναντι στη Ρίκη!Δεν έχω γίνει ακόμη αναγνώστης του βιβλίου,αλλά τυχαίνει να εκτιμώ πολύ τη Ρίκη και τον τρόπο που σκέφτεται!!Συγχαρητήρια αρχικά για τη πρωτοβουλία!Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που δεν φοβούνται να δείξουν συναισθήματα!!Μπράβο!Πολύ σε χάρηκα!Τα φιλιά μου και..μακάρι να μπορούσα να προσφέρω κάτι κι εγώ,μα από Αθήνα είμαι παντελώς άσχετη..Δυστυχώς!

55fm είπε...

D.Angel,καλωσήρθες στη γειτονιά μας!
Χαίρομαι πολύ που θα έρθεις!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια καλωσύνη σου ,αλλά βρε παιδάκι μου δεν είναι δα και τίποτα φοβερό.
Το Ρικάκι είναι τόσο διακριτικό πλάσμα, με ευχαριστεί διαρκώς.
Αν και την έχω φοβερίσει ότι θα τη μπατσίσω,εκείνη επιμένει... με κάνει να κοκκινίζω και δεν μου πάει καθόλου!
Να είσαι καλά!

55fm είπε...

you may say i'm a dreamer.. ευτυχώς που υπάρχουν οι ονειροπόλοι άνθρωποι!
Τι θα κάναμε χωρίς αυτούς!
Καλωσήρθες με τα ωραία σου γλυκιά μου!
Σε ευχαριστώ για την τρυφερότητά σου!
Ποτέ δεν φοβήθηκα τα συναισθήματά μου και ποτέ δεν τα έκρυψα,γιατί με τη ζωή δεν πρέπει να παίζεις κρυφτούλι...
Τη Ρίκη την πιστεύω και ότι συμβαίνει είναι γιατί πρέπει να συμβεί.
Ετσι προστάζει το σύμπαν!
Ονειροπόλα 52 χρόνια τώρα πιστή στην ουτοπία και τη φύση,απολαμβάνω τα δώρα της!
Ένα από τα δώρα είναι και οι αυθεντικοί άνθρωποι σαν τη Ρίκη!
Ευχαριστώ για τη διάθεσή σου!
Φιλιά

ξωτικό είπε...

xαίρομαι που δυναμώνεις μια φωνή που θεωρείς καλή. Θα το πάρω οπωσδήποτε.
Καλημέρα.

55fm είπε...

Ξωτικούλι μου,είναι φωνή αυθεντική και ενώνεται με τη δική μας!
Σε ευχαριστώ!
Πιστεύω ότι θα τα πούμε και από κοντά!
Φιλιά!

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Ένα μεγάλο μπράβο σε σένα, 5οFM, για τη διάδοση μιας άξιας φωνής!
Υπολὀγισε κι εμένα, ειδικά αν έχει τελειώσει η περίοδος των Πανελλαδικών εξετάσεων.

55fm είπε...

Υπατία η Αλεξανδρινή ,καλωσήρθες!
Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τη διάθεσή σου.
Θα χαρώ πολύ να τα πούμε από κοντά!
Όλοι μαζί θα στηρίξουμε το Ρικάκι γιατί το αξίζει!
Καλό βράδυ