Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Κοκκινοκίτρινα Χριστούγεννα...

Καλημέρα ,καλημέρα,καλημέρα φιλαράκια μου!
Τελικά φέτος τα Χριστούγεννα ο ψυχισμός μου με οδήγησε να στολίσω το χώρο μου με κοκκινοκίτρινα χρώματα!
Τυχαίο; Έδειξε...πως όχι...

Στο μισό σπίτι κυριάρχησε το κόκκινο, που εκπροσωπεί το πάθος, την ενέργεια και υποδέχεται με δύναμη τη Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα !


Στο άλλο μισό , κυριάρχησε το κίτρινο που εκπροσωπεί τη χαρά, συμβολίζει την ευτυχία και τη χαλάρωση και δημιουργεί φθινοπωρινή ατμόσφαιρα!



Φθινοπωρινά λοιπόν,τα χρώματα στο φετινό χριστουγεννιάτικο τραπέζι μου!

Έτσι ένιωσα…έτσι έκανα!

Με επηρέασε δεν σας κρύβω ο καιρός την ημέρα των Χριστουγέννων, ήταν καθαρά φθινοπωρινός καιρός!

Η φύση ξέφυγε …σκέφτηκα θα ξεφύγω κι εγώ, αφού την ακολουθώ πιστά!

Στόλισα το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι με φθινοπωρινά χρώματα και σας πληροφορώ ότι η διάθεση και όρεξη ανέβηκαν στα ύψη!

Ακόμα και το άμοιρο γουρουνοπουλάκι, που έβγαλα όλο το άχτι μου επάνω του και έψησα με τις ώρες στο φούρνο, πάνω σε φύλλα λεμονιάς το βασάνισα!

Η νοστιμιά του δεν περιγράφεται φίλοι μου!

Το τσακίσαμε!

Λέτε να βοήθησε ο χρωματικός συνδιασμός ;

Αυτό που ξέρω είναι, ότι είχαν δίκιο οι αρχαίοι Ινδοί που έλεγαν, ότι το χρώμα είναι τόσο αναγκαίο για την ψυχή όσο και ο αέρας για το σώμα!

Χρωματιστή βδομάδα σας εύχομαι φιλαράκια μου και αφήνω σε εσάς, να διαλέξετε το χρώμα που θα στολίσετε τις μέρες σας μέχρι την Πρωτοχρονιά!

Σας γλυκοχρωματοφιλώ!!!

38 σχόλια:

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά Όλγα....
Τα όνειρά σου να βγούνε όλα αληθινά τον καινούριο χρόνο.
Κωστής

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Όλγα μου,
πολύ όμορφος και πρωτότυπος χρωματικός συνδυασμός για Χριστούγεννα!!!
Για ακόμη μία φορά ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!! :))

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εμ....απο μια Ολγα ολα μπορει να τα περιμενει κανεις....

Τι ομορφες στιγμες μου θυμιζει αυτο το σπίτι!!!!!!!!!!!

Σε φιλω

KANTHAR0S είπε...

Πολυ όμορφη η διακόσμιση. Απλά να σου πω ότι το κίτρινο εκπροσωπεί την Αρειανάρα.

Πάντα τέτοια.

Seirios είπε...

καλημέρα Όλγα μου! Τι όμορφος στολισμός στο σπιτικό σου; Μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να καθίσουμε όλοι μαζί στο γιορτινό τραπέζι και να ξεχάσουμε τα μικρα και μεγάλα βάσανα της καθημερινότητας, έστω και για λίγο!

Πολλές πολλές ευχές στέλνω σου
μαζί με την αγάπη μου!

Σε σφίγγω στην αγκαλιά μου!

55fm είπε...

Kωστή μου,το θέμα είναι να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε!!!
Οι άχρηστοι μας αρπάζουν τα όνειρά μας!
Σε ευχαριστώ πολύ,εμείς θα επιμένουμε στα όνειρα και στην πραγματοποίησή τους!
Φιλιά!

55fm είπε...

Lilium ,δημιουργούνται όμορφα πράγματα αρκεί να έχεις τη σχετική τρέλα να τα πιστεύεις και να τα υποστηρίζεις με ψυχή!
Στη δημιουργική τρέλα λέμε πάντα ΝΑΙ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!

55fm είπε...

Ρικάκι μου,ξαναπέστο!!!
Ο πατερούλης μου λέει, ότι το μόνο που δεν με βαραίνει επάνω μου είναι το μυαλό!!!
Τι ωραία περάσαμε φιλεναδίτσα μου όταν γνωριστήκαμε από κοντά!
Άντε,πάρε απόφαση να μου ξανάρθεις!
Θα το καταχαρώ!

55fm είπε...

KANTHAR0S,το γνωρίζω καλέ μου και όπως βλέπεις το υποστηρίζω αγνοώντας πολλά!
Σε ευχαριστώ!

Dinos-Art είπε...

Πολύ όμορφα και γιορτινά. Δεν βλέπω το γουρουνόπουλο όμως. Προφανώς δεν πρόλαβε να αραδιαστεί στο τραπέζι γιατί φαγώθηκε καθ'οδόν.
Χθες μας είχε τραπέζι ο εγγονός μου με εδέσματα που ετοίμασε μόνος του, μέσα στο διαιτητικό του πρόγραμμα, όπως και τον στολισμό.
Ήταν υπέροχα και τα χαρήκαμε.
Άριστος στα μαθηματικά (20), επομένως δεν μπορούσε να είναι διαφορετικά. Τελικά τα μαθηματικά κηδεμονεύουν τα πάντα. Ρώτησαν τον γνωστό Παρλιάρο, μου είπε, γιατί δεν δοκιμάζει ποτέ τα γλυκά που ετοιμάζει. "Μα θα είναι τέλειο το αποτέλεσμα εφόσον έχω με μαθηματική ακρίβεια ακολουθήσει τις αναλογίες, το ψήσιμο ή/και το πάγωμα".
Κάτι ανάλογο θα ετοιμάζεις και για την πρωτοχρονιά, έτσι Ολγίτσα; Αναμένουμε πρόσκληση έστω και φωτογραφική. Φιλιά.

Margo είπε...

Υπέροχη ατμόσφαιρα Όλγα μου φαντάζομαι πως και το φαγητό ήταν φτιαγμένο με την ίδια φροντίδα και αγάπη..
Καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι!
Γιορτινά φιλιά:)

55fm είπε...

Seirios,κόπιασε γλυκούλι μου!
Σε ευχαριστώ και σε περιμένω από κοντά!
Φιλιά πολλά και αγάπη σου στέλνω!

55fm είπε...

Nτίνο μου,εξαφανίστηκε το γουρουνόπουλο ως δια μαγείας!
Αυτό το παιδί θαύμα ο εγγονός σου με ό,τι ασχολείται καταφέρνει άριστα αποτελέσματα!
Εντάξει βοηθάνε και τα μαθηματικά αλλά είναι και κάποια άλλη ευλογημένη φώτιση!
Με τα μαθηματικά η σχέση μου είναι μέτρια προς χλιαρή!
Όσο για την Πρωτοχρονιά θα δούμε τι θα μου προκύψει ανάλογα με τα κέφια μου,!
Φιλιά πολλά φίλε μου!

55fm είπε...

Μargo μου,σε ευχαριστώ να είσαι καλά!
Η ατμόσφαιρα που δημιουργούμαι επηρεάζει και επηρεάζεται!
Εύχομαι δύναμη και υγεία για την καινούργια χρονιά!
Πολλά χρωματιστά φιλιά!

ξωτικό είπε...

Oλγάκι ζωηροτσαχπίνικο σου εύχομαι να πάθεις όοολα τα καλά που σου αξίζουν,και η νέα χρονιά να έχει μια παλέτα υπέροχη ,να χωθείς μέσα στην αγάπη μέχρι το λαιμό ,να μη σου πονέσει ούτε τρίχα,και να ξεχειλίζεις απο κέφι και ενέργεια.
φιλιάααα ζωηρά ...μέχρι του χρόνου που θα τα ξαναπούμε !!!

Sophia Kollia είπε...

Τι όμορφη διακόσμηση!!
Πολύ αρμονικά τα χρώματα και ταιριαστά με τον καιρό..
Και σε άλλα όμορφα στολισμένα τραπέζια!
Πολλά φιλιά!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Τα χρώματα τα κρύβουμε
νομίζω στη καρδιά μας
πολλές φορές εκφράζουνε
τα συναισθήματα μας.

Σαν την ανάσα στο κορμί
το χρώμα στη ψυχή σου,
τα χρώματα της Ανοιξης
παντοτινά μαζί σου.

Un par de neuronas... είπε...

♫♫♫ Feliz Navidad!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥

Φιλιά πολλά και καλές γιορτές!!!

Με πολύ αγάπη από Ισπανία.

ElenaG είπε...

Ολγάκι μου το κόκκινο είναι όμορφο χρώμα μα και το κίτρινο δεν πάει
πίσω...λένε πως είναι το χρώμα
της φιλιας.
Εξάλλου το σπιτάκι σου είναι πανέμορφο,με χαρακτήρα
έτσι και αλλιώς και ότι χρώμα και να βάλεις όμορφο και ζεστό θα είναι
σαν και σένα.
Χαίρομαι που περάσατε καλά.

mar9659 είπε...

Πολύ όμορφα ολα....!!!Πάντα τα χρώματα μας ανεβάζουν την ψυχολογία..
πόσο μάλλον τις μέρες αυτές...
αρκεί οτι κάνουμε να το κάνουμε με αγάπη και πολύ μεράκι Ολγα μου...
Το γουρουνόπουλο δεν είδα, φαίνεται
πως το τσακίσατε απο την γάστρα ακόμη...είμαι σίγουρη πως ηταν πεντανόστιμο απο τις περιγραφές σου...

Με υγεία και πολύ αγάπη να είναι το ιδιο ομορφο και το Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι σου
σου ευχομαι απο καρδιάς !!!
Ο Νέος Χρόνος να σου πραγματοποιήσει κάθε σου προσδοκία!!
Γιορτινά φιλιά!!

55fm είπε...

Ξωτικούλι μου,τι ομορφιά ψυχής συνοδεύουν τις ευχές σου!
Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
Εύχομαι ομορφιές και χαρές για σένα και τους αγαπημένους σου!
Φιλιά

55fm είπε...

Σοφάκι μου,κατά όπως μου τη δώσει πορεύομαι!
Τα χρώματα όμως πάντα είναι δίπλα μου!
Φιλιά καλημέρας!

55fm είπε...

Φάνη μου,μέλι στάζουν οι στίχοι σου!
"Σαν την ανάσα στο κορμί
το χρώμα στη ψυχή σου,
τα χρώματα της Ανοιξης
παντοτινά μαζί σου"
Η ομορφιά!!!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Βερόνικα μου,πολύ χαριτωμένες οι Ισπανικές ευχές σου!
Φιλιά και αγάπη από Ελλάδα!

55fm είπε...

Ελενάκι μου,περάσαμε όμορφα και ζεστά όλη η οικογένεια, μας έλλειπε ο γιόκας μου, που πήρε τη γυναικούλα του και διακοπεύουν στη Νέα Υόρκη.
Το σπίτι μας έχει το χαρακτήρα μας!
Ως παλιοχαρακτήρας που είμαι, μου αρέσουν τα παλιοχαρακτηρισμένα σπίτια,με τα ψηλά ταβάνια και τις μεγάλες κουζίνες!
Φιλάκια πολλά!

55fm είπε...

mar9659 ,σε ευχαριστώ!
Η αλήθεια είναι ότι χωρίς χρώμα αδειάζει η ψυχούλα μας!
Τσακίστηκε το γουρουνόπουλο!Δεν πρόλαβα να το απαθανατίσω!
Αγάπη και χαρά να συνοδεύουν το Πρωτοχρωνιάτικο τραπέζι όλων μας!
Φιλιά!

Betty's Cuisine είπε...

Πανέμορφος ο στολισμός σου, δείχνει όμορφη ψυχική διάθεση και πολλή αγάπη!

Και του Χρόνου να είσαι καλά, να χαίρεσαι και να σε χαίρονται!

Φιλιά πολλά!

akrat είπε...

εξαιρετικόννννν

εύγε

υπέροχον

καλές εορτές (υπόλοιπες..)

55fm είπε...

Mπέττυ μου γλυκιά,η αγάπη όλα τα ελπίζει!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Ευχές για καλή χρονιά!

55fm είπε...

akrat ,γενναιόδωρε, σε ευχαριστώ!
Καλή εορταστική συνέχεια!

marilise είπε...

χρόνια πολλά γεμάτα υγεία , αγάπη ευτυχία και αφοβία
είναι απίστευτο το κοκιινοκίτρινο ντεκόρ

55fm είπε...

marilise,σε ευχαριστώ γλυκιά μου!
Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Χρόνια πολλά δεν θα σου πω
που ο κόσμος συνηθίζει,
χαμόγελο, θα ευχηθώ,
στα χείλη σου ν’ ανθίζει
:-)

55fm είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ,καλώς βρεθήκαμε!
Η ευχή σου πήγε κατευθείαν ατην καρδιά μου!
Σε ευχαριστώ και σε καλωσορίζω δυνατά!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ζεστή κ όμορφη η διακόσμηση
και του χρόνου εύχομαι!
Φιλιά πολλά
και καλή συνέχεια εορτών!

D.Angel

55fm είπε...

D.Angel,σε ευχαριστώ!
Καλή εορταστική συνέχεια με υγεία!
Φιλιά!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Ολγα μου εφτιαξες ενα υπεροχο σπιτικο.Ευχομαι και στην προσωπικη σου ζωη φετος να πρωταγωνιστησει το πιο υπεροχο σκηνικο και να σου φερει ευτυχια και τυχη.
Καλη Χρονια γεματη απο τα αγαθα που επιθυμεις.
Τα φιλια μου

55fm είπε...

Γιάννα μου,σε ευχαριστώ πολύ για τις πανέμορφες ευχές σου!
Υγεία να μας φέρει ο καινούργιος χρόνος και εμείς θα δημιουργούμε τα δικά μας σκηνικά!
Φιλιά και την αγάπη μου σου στέλνω φιλεναδίτσα μου.