Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Στην υγειά σας βρε παιδιά!!!

Στολίζω... Κερνάω...
Kαμαρώνω...
Διπλοκαμαρώνω...


Σήμερα αγαπημένα φιλαράκια μου στολίζω, κερνάω, καμαρώνω, διπλοκαμαρώνω!!! Κουνιστή και λυγιστή δέχομαι ευχές!
Σας προσφέρω την αγάπη μου μαζί με γλυκάκια και γλυκαμένη διάθεση!Το πλασματάκι μου, ο παντρεμένος και μεγαλωμένος γιόκας μου γιορτάζει!
Νικόλαος βλέπετε...Ως γνήσια ξεμυαλισμένη μαμάκα δεν βάζω μυαλό!
Ανοίγω όλα τα σπίτια μου, μπλογκόσπιτα και μη, και μοιράζω χαρά !
Εύχομαι στον πρίγκιπά μου να είναι πάντα γερός ευτυχισμένος δίπλα στη λατρεμένη του Ελένη και να κάνουν ό,τι γουστάρει η ψυχούλα τους!
Έχουν τις ομορφότερες ψυχές του κόσμου και είμαι σίγουρη, ότι πάντα θα επιλέγουν να γουστάρουν τα ομορφότερα για τη ζωή τους!
Φέτος θα το γιορτάσουν για πρώτη φορά ως παντρεμένοι!
Δηλώνω αθεράπευτα χαζομαμά και χαζοπεθερά και φυσικά ελπίζω με το καλό να γίνω και αθεράπευτα χαζογιαγιά!
Εύχομαι σε όλους όσους γιορτάζουν ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα!

51 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Χρόνια καλά!!
Καλόστρωτα!!!
Με υγεία, χαρά και το χαμόγελο άσβηστο!

Να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις!!!
Κουκλιά!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα...
Και σε τι ωραία στιγμή σε βρήκα, σε μέρα γιορτής.Να τον χαίρεσαι, χρόνια του πολλά, καλά, υγιή πάνω απ'όλα. Και σύντομα γιαγιά!!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

χρονια πολλα να τον χαιρεσαι.Καθε τι καλο στο σπιτικο σας.Τι ωραια οικογενεια που εισαστε.Σε φιλω Ολγα μου.

Seirios είπε...

Υπέροχη μανούλα να χαίρεσαι το γιόκα σου! Να έχει πάντα υγεία και να είναι ευτυχισμένος.

Σε γλυκοφιλώ

ΥΓ. Μου έχεις λείψει...περιμένω τις αναρτήσεις σου με λαχτάρα κάθε φορά.

eleni είπε...

Ολγάκι,χρόνια πολλά,γερός κι ευτυχισμένος!
Να τους χαίρεσαι και τους δυο!
Είσαι γλυκιά,όλα όσα αναφέρεις,σα χαζογιαγιά δε θα παίζεσαι!Θα δεις...
Πολλά φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΓΙΑ.ΠΑΙΡΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Έχουν τις ομορφότερες ψυχές του κόσμου ...


Την ιστορια της αραπινας την ξερεις Ολγα μου;
Ποιο ειναι το πιο ομορφο παιδι, την ρωτησαν
Μα το δικο μου φυσικα, απάντησε
χα χα χα

Να τον χαιρεσαι τον γιοκα σου Ολγακι μου, οπως επιθυμεις να τον βλεπεις πάντα!!!

Unknown είπε...

Να ζήσει ο Νικόλας να τον χαίρεστε όλοι. Και σύ και η οικογένειά του...
Άντε και μ άνοιξες την όρεξη με τα γλυκά και δεν μπορώ να δοκιμάσω...
Καλό βράδυ.
Κωστής

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Χρόνια Πολλά στον Νικόλα σου!!
Να τον χαίρεσαι Ολγα μου!!

Την αγάπη μου!!

Betty's Cuisine είπε...

Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου!

Σαν ισάξια χαζομαμά καταλαβαίνω απόλυτα πως νιώθεις ~ και έχεις δίκιο!

Και του χρόνου, να είναι γερός και να έχει πάντα δίπλα του όσους τον αγαπούν!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!
Να τον χαίρεσαι και να 'χει πάντα την χαρά να απολαμβάνει τόσο υπέροχα λόγια από τη μητέρα του.

Dinos-Art είπε...

Χρόνια πολλά να τον χαίρεσαι χαζομαμαπεθεράάάάάάάάάάά!!!!

ElenaG είπε...

Να το χαίρεσαι το πρίγκιπα σου Ολγάκι μου!

ξωτικό είπε...

Kαι οι καθυστερημένες (ευχές καλέ)πιάνουν !!
Να τους χαίρεσαι Ολγάκι !!

Margo είπε...

Να τον χαίρεσαι να τους χαίρεσαι Όλγα μου:)
Ευτυχία σε όλους σας!!!

Φιλιά πολλά

55fm είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη μου,πολύ μου άρεσε η ευχή σου καλόστρωτα χρόνια!
Σε ευχαριστώ γλυκούλα μου μέσα από την καρδιά μου!
Να είσαι πάντα πολύ καλά!
Σε φιλώ!

55fm είπε...

Lilium,καλωσήρθες!
Με χαρά σε υποδέχομαι και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Μακάρι να ζήσω τη γιαγιαδίστικη γιορτή!
Φιλιά!

55fm είπε...

Γιάννα μου,σε ευχαριστώ καλή μου φιλεναδίτσα!
Υγεία να έχουν τα παιδιά μας και εμείς να τα καμαρώνουμε!
Φιλιά!

55fm είπε...

Seirios,καλό μου παιδάκι σε ευχαριστώ πολύ!
Τελευταία τρέχω με διάφορα και ο χρόνος μου είναι λίγο περιορισμένος.
Πάντα η παρουσία σου εδώ μου δίνει χαρά!
Σου στέλνω την αγάπη μου και ένα γλυκό φιλί!

55fm είπε...

Ελένη μου, ξέρεις εσύ περί εγγονιών και χαζογιαγιάδων!
Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου.
Εύχομαι τα ομορφότερα και σε εσένα!
Φιλιά.

55fm είπε...

Σκρουτζάκο μου,σε ευχαριστώ πολύ!
Άκουσα το τραγουδάκι σου και σε διπλοκερνάω!
Να είσαι πάντα χαρούμενος!

55fm είπε...

Ρίκη μου,για τις μανούλες τα παιδάκια τους είναι τα ομορφότερα!
Ακριβώς για αυτό δηλώνω χαζομαμά!
Είμαι στον κόσμο μου!
Σε ευχαριστώ φίλη μου μέσα από την καρδιά μου.
Φιλάκια πολλά!

55fm είπε...

Κωστή,σε ευχαριστώ πολύ!
Πάρε μωρέ ένα γλυκάκι και ας πάει και το παλιάμπελο!
Σε φιλώ!

55fm είπε...

Πέλα μου όμορφη σε ευχαριστώ πολύ!
Να τα χαιρόμαστε τα παιδάκια μας!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Μπέττυ μου,με καταλαβαίνεις!
Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!
Φιλάκια

Marsy είπε...

Χρόνια του πολλά λοιπόν!

Και σου εύχομαι και γρήγορα γιαγιά αφού το θέλεις τόσο!!! :Ρ

Φιλάκια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Σας παρακαλω πολυ παρακολουθηστε το blog μου...ψαχνω απεγνωσμενα αναγνωστες...νιωθω οτι η δουλεια δεν αποδειδει οτι πανε χαμενες οι ιστοριες μου γραφω σε αυτο (ειναι φανφικ σχετικα με το twilight) και θα αναγκαστω να το κλεισω...αυτο ειναι το blog

-------->http://twilightforeverfanfic.blogspot.com/ <---------



το μονο που εχετε να κανετε ειναι να πατησετε το κουμπι που γραφει παρακολουθηση και να συμπληρωσετε την φορμα που ζηταει κατι σχετικα με την εικονα ειναι or something like that...



ευχαριστω για την υποστηριξη παιδια...

55fm είπε...

Χρωματιστή μου,σε ευχαριστώ πολύ!
Τα όμορφα λόγια και η αγάπη πάντα καλό κάνουν σε μικρούς και μεγάλους!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Nτίνο μου καλέ σε ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωω!!!
Με αγάπη η χαζομαμαπεθεράααααααααα!!!

55fm είπε...

Ελενάκι μου,σε χιλιοευχαριστώ!
Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Ξωτικούλι μου,καλοδεχούμενες είναι πάντα οι ευχές!Πιάνουν και παραπιάνουν!
Σε ευχαριστώ πολύ,γλυκό πλάσμα.
Φιλιά!

55fm είπε...

Marsy,η ευχή σου με γέμισε χαρά!
Σε ευχαριστώ γλυκούλα μου!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Ανώνυμε,γιατί τέτοια αγωνία;

55fm είπε...

Margo μου γλυκιά, σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Λίγο καθυστερημένα...

Να τον χαίρεσαι!!! Και να ειναι παντα ευτυχισμένος!

φιλιά πολλά

MYSTELIOS είπε...

Έστω και λίγο καθυστερημένα εύχομαι και εγώ με την σειρά μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ στο αγαπημένο σου Νικόλα , να ζήσεις και εσύ και να τον καμαρώνεις πάντα έτσι χαρούμενο και ευτυχισμένο , καλό σου απόγευμα !!!

Un par de neuronas... είπε...

Χρόνια τους πολλά από Ισπανία!
Φιλάκια πολλά!

Έφαγα το δικό μου μέρος γλυκού! Μμμμμμμ!

Ανώνυμος είπε...

Kαταρχας ανωνυμος δεν ειμαι και συχενομαι να αφηνω ανωνυμα σχολια στα blog που περναω απλα εχω προβλημα με την συνδεση...

Τσπ με ειχε πιασει χθες το απογευμα μια καταθλιψη οτι κανεις δεν ασχολειτε με το blog μου ενω δινω τοση αγαπη σε αυτο..τωρα μου περασε πιστευω...XD

55fm είπε...

Coula μου,γλυκύτατο κορίτσι μου σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
Άντε με το καλό και στα δικά σου!

Φιλάκια

55fm είπε...

ART-TRAVELLER ,να είσαι καλά!
Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
Μακάρι να είναι πάντα χαρούμενοι και χαμογελαστοί οι νέοι μας!
Καλό απόγευμα!
Φιλιά

55fm είπε...

Βερόνικα σε ευχαριστώ φίλη μου!
Από Ελλάδα σου στέλνω πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

55fm είπε...

Ανώνυμος,μήπως είσαι ο μικρός Γεράσιμος με τις όμορφες ιστορίες του;

Seirios είπε...

Προς Ανώνυμος

Όποιος κι αν είσαι να θυμάσαι ότι η γραφή είναι ψυχολυτρωτική και γίνεται μονάχα για εμάς τους γράφοντες. Αν μας διαβάζουν, σχολιάζουν ή έχει κινητικότητα το μπλογκ σου δε θα πρέπει να σε ενδιαφέρει. Η ζωή είναι μακρυά από τα πληκτρολόγια και τις οθόνες. Μην πέφτεις στην παγίδα.

Μπλογκάρω πολύ πριν τη γλυκιά μου e-μανούλα (σχεδόν τρία χρόνια) κι όμως έχω ελάχιστους αναγνώστες (εγγεγραμμένους) κ λιγοστούς σχολιαστές. Ε και? Δε χρειάζονται "δημόσιες σχέσεις" αυτές οι δουλείες...όπως προείπα η ζωή είναι μακρυά από τα πληκτρολόγια.

Η ζωή είναι πανέμορφη και δεν αξίζει να στρεσάρεσαι και να θλίβεσαι για την απήχηση των γραφομένων σου.

Αν πιστεύεις ότι θες να το συζητήσεις πέρνα είτε από το μπλογκόσπιτό μου είτε στείλε μαιλ στο seiriopolis@gmail.com

Χαιρετώ σε!

ΥΓ. Όλγα συγγνώμη για αυτό το σχόλιο. Είναι κάπως άσχετο με την αρχική σου ανάρτηση όμως δεν μπορώ να ακούω νέα παιδιά να νιώθουν "απόρριψη" λες κι η ζωή τους κρίνεται από το διαδίκτυο.

mar9659 είπε...

Αν και καθυστερημένα ...
Σου εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά
και ευτυχισμένα για τον Νικόλα σου!!!
Να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώσεις οπως αυτοί επιθυμούν..πάνω απο όλα και μετα εσύ...
Αντε με το καλό να γίνεις και με εγγόνια σου εύχομαι απο καρδιάς!!

55fm είπε...

Seirios,γλυκό αγόρι προσυπογράφω το σχόλιό σου και σε ευχαριστώ πολύ!
Η ευαισθησία σου με συγκινεί.
Σε γλυκοφιλώ!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Γεράσιμε,θα τα λέμε,όμως θέλω να μου υποσχεθείς ότι δεν θα απογοητεύεσαι με το παραμικρό!
Καλημέρα!

55fm είπε...

mar9659,σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Θα κάνουμε πάρτυ τρικούβερτο μόλις γίνω γιαγιά!
Καλημέρα!
Φιλιά.

akrat είπε...

καλημέρα

χρόνια πολλά στον ωραίο υιό σου

και κάθε ευτυχία στην ωραία μαμά του

το ωραία είναι λίγο μάλλον ωραιοτάτη

55fm είπε...

akrat,ευγενικέ και πληθωρικέ φίλε σε ευχαριστώ πολύ!
Καλό μεσημέρι!

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστω πολυ παιδια σειριε λοιπον εχεις πολυτο δικιο..ναι ο Γερασιμος ειμαι...αυτο δεν με πιανει συχνα(μην με περασετε για καταθλιπτικο) καμια φορα ομως με πιανει και προχτες ηταν πολυ εντονο..ευχαριστω για την υποστηριξη...

ΥΓ. σορρυ για την ανωνυμια εχω προβλημα με την συνδεση ...

55fm είπε...

Γεράσιμε ,το θεό να ευχαριστείς και τους γονείς σου που σε έκαναν καλό και αυθόρμητο παιδί!
Ο Σείριος έχει να σου πει πολλά όμορφα πράγματα!
Αν είναι για λίγο... εντάξει, το δικαιούσαι να είσαι κακόκεφος!
Χάρηκα που δεν είσαι ανώνυμος!!!