Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

...Κάθε χθες και καλύτερα...

Καλώς τα φιλαράκια μου!
Ελπίζω να είστε στα κέφια σας!
Τα δικά μου πάντως κεφάκια ανεβοκατεβαίνουν!
Πάνω που πάω να ηρεμήσω, θαρρείς ότι έρχεται από το πουθενά, ένα αόρατο χέρι και μου δίνει κάτι ανάποδες μα κάτι ανάποδες...
Λες να είναι... ότι για πρώτη φορά το επιδοματάκι/δωράκι των Χριστουγέννων δεν θα συναντηθεί μαζί μου;
Λες να είναι... ότι με τις τελευταίες αλλαγές των ΔΕΚΟ,θα μειωθεί και άλλο ο ήδη κουτσουρεμένος μισθός μου;
Λες να είναι... ότι κάθε μέρα στο γραφειάκι μου τρέχουν να κανονίσουν τα συνταξιοδοτικά τους γεμάτη αγωνία ένα σωρό συνάδελφοί μου που ξεκινήσαμε μαζί την εργασιακή μας ζωή και τώρα νιώθω ...ουφ!
Λες να είναι... ότι ο γιόκας μου δεν θέλει να με κουράζει και έχει πολύ καιρό να μου φέρει τα πολυαγαπημένα του πουκαμισάκια για σίδερο;
Λες να είναι... ότι η κορούλα μου δεν θέλει κι αυτή να με κουράζει και δεν μου λέει πολύ συχνά (όσο θέλω) να μαγειρέψω το αγαπημένο της υγιεινό κοτοπουλάκι με την πικάντικη μουσταρδούλα;
Λες να είναι ...λες να είναι ...δεν θέλω άλλο , λες να είναι....
Φτάνει!
Πήρα την κατάσταση στα χέρια μου και έτρεξα για εκτόνωση, που αλλού;
Μα φυσικά στο κομμωτήριο! Κούρεμα και ξερό ψωμί! (Γιάννα ακούς;)
Ψάχνω να βρω την υγειά μου! Την ψυχική υγειά μου!!!
Αυτή που την κλονίζουν όλα όσα συμβαίνουν και όλα τα "λες να είναι..."
Τα ψαλίδισα όλα! Τέλος !Με βαρέθηκα!Δεν με έχω συνηθίσει με γκρίνια και μου τη δίνει τελευταία που πιάνω τον ευατό μου να χαζογκρινιάζει!
Κουρεύτηκα και ελάφρυναν οι σκέψεις μου ,το μυαλό μου, οι απαιτήσεις μου,τα κιλά μου!
Άσε που θα κάνω και οικονομία,σε ποσότητες σαμπουάν, μαλακτικής κρέμας ,βαφής κ.λ.π.
Αν καταφέρω να πείσω και τα ευγενικά ευαίσθητα παιδάκια μου, ότι κουράζομαι περισσότερο όταν δεν με κουράζουν θα είμαι καλύτερα!
Κατά τα άλλα, η ζωή τραβάει την κατηφόρα... και ό,τι κατακτήσαμε αποσύρεται λόγω νομιμοποίησης του παράνομου!!!
Τα δανεικά τα ρούχα ζεστασιά δεν σου κρατούν, λέει μια παροιμία!
Έτσι φαίνεται να είναι...
Ας κρατηθούμε φιλαράκια μου!Δεν πρέπει να εξοντωθούμε και ηθικά!!!
Εκείνο το ξεχασμένο χαμόγελο...πόσο θέλω να το ξαναδώ στα πρόσωπα των ανθρώπων!
Είμαι ικανή να κουρευτώ γουλί, αν δεν το ξαναδώ!
Σας παίρνω μια αγκαλιά και ενωμένοι να έχουμε μια καλή βδομάδα!
Υ.Γ. Το έργο της φωτογραφίας είναι του αγαπημένου φίλου μου καλλιτέχνη Χριστόφορου Κατσαδιώτη.
Ενημερώνω τους Θεσσαλονικείς φίλους, ότι λειτουργεί μια ενδιαφέρουσα εικαστική έκθεση, μέχρι της 30 Δεκεμβρίου, στο Κέντρο Χαρακτικής "ΗΛΙΟΣ" του Δήμου Νεάπολης Θεσσαλονίκης, με τη συμμετοχή των δυο νέων καλλιτεχνών, της Νικολέττας Αντωνάκου και του Χριστόφορου Κατσαδιώτη.

40 σχόλια:

vasiliki είπε...

Με υγεία το κούρεμα !! χαχαχα
Λες να πάμε όλοι να κουρευτούμε μπάς και δούμε διαφορετικά τα πράγματα;;χαχαχα Μου θυμίζει το ανέκδοτο που κυκλοφορούσε στη χούντα περί κουρέματος χαχαχα
Ετσι όπως γίνανε τα πράγματα κάτι τέτοια ανέκδοτα θα αρχίσουν πάλι να κυκλοφορούν χαχαχα
Καλή σου μέρα με πολλά πολλά χαμόγελα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ολγαααααααααα, τα πουκαμισα του ο γιος σου εχει πλεον αλλη να του τα σιδερωνει....γιατι δεν το παιρνεις αποφαση;;;;

Οσο πιο γρηγορα τοσο το καλυτερο
Οσο για τα μαλλια, λες να μην ξερω εγω για ποιο λογο τα κοβω τοσο κοντα χρονια τωρα;
χαχα
Καλημερουδια κι ολα θα πανε καλα...κι ας τραβα η ζωη την ανηφόρα....
Φιλια

55fm είπε...

vasiliki μου,μόλις γύρισα από το μπλογκοσπιτάκι σου!
Πανέμορφη η ανάρτησή σου και το Βιτρώ σου!
Είδες τι πάθαμε;
Άσχημες εποχές... θυμίζουν άσχημα πράγματα...
Σε ευχαριστώ για το χαμόγελό σου!
Φιλιά

55fm είπε...

Ρίκη μου,καλά ντε μη φωνάζεις,το πήρα απόφαση!
Το σίδερο ποτέ δεν μου άρεσε.
Από τότε που έφυγαν τα παιδιά από το σπίτι, όταν κάποιες φορές μου φέρνουν να σιδερώσω,δεν μπορείς να φανταστείς τι χαρά παίρνω!
Μη νομίζεις ότι προλαβαίνει η νυφούλα μου να σιδερώσει,η δουλειά της έχει εξαντλητικά ωράρια και πολλά ταξίδια!Γυναίκα παίρνουν τα παιδιά για βοήθεια.
Όσο για το μαλλί, κάτι ξέρεις εσύ πανέξυπνο Κρητικό θηλυκό!
Καλύτερα να τράβαγε την ανηφόρα η ζωή,δυστυχώς την κατηφόρα τραβάει...φίλη μου!
Το παλεύουμε...
Σε γλυκοφιλώ!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Οταν λες κοντό πόσο;
Σαν τη Ρίκη;
Αν σε ανακούφισε να πάω να τα ξυρίσω, γιατί προ πολλού έχω χάσει το σίδερο το φαγητό!
Το συνηθίζεις, βέβαια.
Την κατηφόρα πώς θα συνηθίσουμε!
Σε φιλώ!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δεν φωναζω καλη μου, απλα σε προλαβαινω μη παθεις οτι επαθα κι εγω περυσι που εφυγε η μικρη....τωρα που το συνηθισα μια χαρα με βρισκω....χα χα χα

Αληθεια κιολας, ποσο κοντο εκοψες το μαλλι;

Sophia Kollia είπε...

Καλησπέρα Όλγα!!
Ο χρόνος τα φέρνει όλα...και τα σίδερα και τα σιδεράκια, ...Αχ...βαχ..
Μεγια τα μαλλιά!!

Dinos-Art είπε...

Λοιπόν, εγώ θα αντιδράσω διαφορετικά, θα ξαναφήσω μακρυά τα μαλλιά και τα γένεια, όπως πρώτος το έκανα τη δεκαετία του '60 όταν ήμουν στην Τράπεζα και άκουσα χίλια μύρια από προϊσταμένους και διευθυντές, που μετά το χώνεψαν.
To ωραίο είναι ότι ασυναίσθητα τότε, σε μια γιορτή μου, η γυναίκα μου μού πήρε δώρο ένα ακριβό σετ ξυρίσματος με λοσιόν κλπ.
Φαίνεται η κίνησή μου αυτή έχει βαθειές ρίζες: Στο Anatolia, τη δεκαετία του '50, είδαμε για πρώτη φορά ένα αμερικανό καθηγητή μας με γένεια. ΄Οταν τον ρωτήσαμε "why don't you shave", μας απάντησε "just to save time".
Καλή εβδομάδα σε όλους και να χαμογελάτε ε;

Ανώνυμος είπε...

Έτσι εξηγούνται οι τάσεις του να αλλάζω τα μαλλιά μου τόσο συχνά, αν υπήρχαν ρεκόρ θα τα είχα ξεπεράσει προ πολλού.
Μεγιά λοιπόν το καινούριο κούρεμα, και μακάρι τα λες να είναι.. να βρουν τις απαντήσεις τους και να ισιώσουν τα πράγματα!!
Καλή εβδομάδα να έχεις :)

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Η Ρίκη είπε κάτι πολύ σοφό. ...Για τα πουκάμισα εννοώ...
Εχεις δίκιο πάντως: Όχι άλλα «λες να....» Κάποιος τρόπος θα υπάρχει για την διέξοδο απλώς μας έχουν κάνει να μην την βλέπουμε ...ακόμη.
Το χαμόγελο είναιτο μόνο που θα μείνει. Αν ξέραμε όμως τι περιουσία είναι..Ανεκτίμητη..
Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

...Καλησπέρα Όλγα...
Εσείς οι γυναίκες έχετε ανακαλύψει ένα εκατομύριο τρόπους να εκτονώνεστε...
..Αν δεν πετύχει η μεζ ή η coup, κλείνετε το αμέσως επόμενο διαθέσιμο ραντεβού.. ή ξεχνιέστε με μια βόλτα στις βιτρίνες..

Τα αγχώματα στην δουλειά σχετικά με το μέλλον και τις υπάρχουσες προοπτικές.. είναι δυστυχώς μια πραγματικότητα που δεν ξεπερνιέται εύκολα...

Από τις επάρατες ΔΕΚΟ έφυγα κι εγώ πριν κάμποσο καιρό.. σχεδόν με κλωτσιές, όπως και αρκετοί άλλοι...

Το πρόβλημα βέβαια τώρα για μας δεν είναι αν θα πάρωμε σύνταξη αλλά για πόσο καιρό ακόμη θα την παίρνωμε και πόσο θα παίρνωμε...

Για τα παιδιά μας βέβαι δεν υπάρχει θέμα...
..Όπως δεν βλέπω να υπάρχει και σύνταξη..

Καλό βράδυ.. και να σε βλέπομε και να σε διαβάζομε σχνότερα..
Έχεις χαθεί.. και μας λείπεις...

Κωστής

Ανώνυμος είπε...

Απολαμβάνω ότι ακόμα και την "γκρίνια" σου την βγάζεις με κέφι.
Εμένα το κείμενο αυτό μ' έφτιαξε.

MYSTELIOS είπε...

Kαλησπέρα Όλγα και καλή σου εβδομάδα πραγματικά είναι πολύ ενδιαφέρον το έργο του φίλου σου !!!

ElenaG είπε...

Μια φωτογραφία δεν έβαλες να δούμε ποσο!!!
Είμαι σίγουρη ότι θα είσαι μια κούκλα Ολγάκι μου!
...και κάτω δεν το βάζουμε...
Χαμόγελο...Μπράβο τώρα είσαι εσύ!


Πάντως για ένα πράγμα δεν πρόκειται ποτε να στεναχωρεθώ...
Το να μην μου φέρνει τα
πουκάμισα του για σιδέρωμα!!!

55fm είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη,ο στόχος μου είναι να τα κόψω σαν της Ρίκης μας, αλλά δεν το τόλμησα ακόμα...
Πόσα πράγματα πρέπει να συνηθίσουμε γλυκύτατη Αντιγόνη μου;
Επαναστατώ!!!
Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις μια γλυκιά μέρα!

55fm είπε...

Ρίκη μου γλυκιά,το έχω περάσει πριν χρόνια και πάνω που πάω να συνηθίσω, ξεσυνηθίζω!
Δεν τα έκοψα τόσο κοντά σαν τα δικά σου,αλλά για εκεί πάω...
Η σκέψη μου είναι όταν θα γίνω γιαγιά να τα κόψω ατάκτως κοντά σαν τα δικά σου και να τα αφήσω στο φυσικό τους χρώμα το άσπρο!
Τώρα τα λέω αυτά,όμως δεν ξέρω τι μου ξημερώνει!
Μπορεί να με δείς και ΕΜΟ...
Φιλιά!

55fm είπε...

Σοφάκι μου καλημέρα!
Πολύ μου άρεσαν τα δωράκια του χρόνου!
Σε φιλώ και σε ευχαριστώ!

55fm είπε...

Nτίνο μου,ο καθένας ας αντιδράσει με τον τρόπο του!
Ωραία η αντίδραση της γυναίκας σου με το δωράκι,αλλά και ο πολυάσχολος καθηγητής μια χαρά κέρδιζε χρόνο!
Πως να μη χαμογελάσω όταν μου λες τόσο όμορφες ιστορίες;
Φιλιά πολλά φίλε μου!

55fm είπε...

Lilium,ανήκεις και εσύ στο κλαμπ!
Μην ανησυχείς όσο αντιδράμε τόσο πιο ανανεωμένες θα είμαστε!
Εγώ απορώ με τις γυναίκες που μια ζωή έχουν το ίδιο κούρεμα και χρώμα!
Τόση ισορροπία δεν την αντέχω!
Μακάρι να βρούμε άκρη με τα ακραία που συμβαίνουν!
Καλημέρα με φιλί!

55fm είπε...

Χριστόφορε,σωστά τα λέει η Ρίκη,αλλά εγώ έχω πάρει στραβό δρόμο!
Μας πάγωσαν και το χαμόγελο φίλε μου!
Δεν θα τους περάσει!
Σε ευχαριστώ για την χαμογελαστή επίσκεψη!
Καλημέρα

55fm είπε...

Κωστή μου,η αλήθεια είναι ότι εμείς οι γυναίκες έχουμε επιλογές στο θέμα της εκτόνωσης.
Τραγική η κατάσταση στα εργασιακά!
Και σε εμάς φεύγουν για να κερδίσουν το εφάπαξ το οποίο πάει σιγά-σιγά περίπατο!
Έχεις πάθει και τα γνωρίζεις δυστυχώς...όσο για τα παιδάκια μας,δεν μπορώ να φανταστώ την εξέλιξη!
Με τον καινούργιο χρόνο, πρώτα ο θεός πιστεύω ότι θα έχω λίγο χρόνο παραπάνω για τις διαδικτυακές μου βόλτες!
Σε ευχαριστώ Κωστή μου για την παρεούλα!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Χρωματιστή μου,είναι που έχεις το χρώμα μέσα σου και φτιάχνεσαι χωρίς δυσκολία και με ευκολία το σκορπάς!
Σε ευχαριστώ γλυκούλα μου!
Σε φιλώ με χαμόγελο!

55fm είπε...

ART-TRAVELLER ,καλώς τον!
Η ματιά σου πάντα πιάνει την ενδιαφέρουσα πινελιά του καλλιτέχνη!
Καλημέρα και φιλιά!

55fm είπε...

Ελενάκι μου καλό,σε ευχαριστώ γαι το γλυκό σου λόγο!
Αποφεύγω τη δημοσιότητα ακόμα μέχρι να με συνηθίσω για αυτό δεν έχω φωτογραφιούλα!
Πάντως κράτα μικρό καλάθι για τα πουκαμισάκια γιατί κι εγώ δεν τα είχα καλά με το σίδερο και τώρα όταν συμβαίνει γίνομαι ευτυχισμένη!
Αλλάζουν οι φάσεις φιλεναδίτσα μου!
Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Έχασες και κιλάκια οταν κουρευτηκες;
χμ πολυ ενδιαφερον...κι ελεγα να ξεκινησω γυμναστηριο σιγα σιγα, αλλά θα παω για κουρεμα καλυτερα!

:)))

τελικά ολο μας λετε να παντρευομαστε και να νοικοκυρευομαστε κι οταν το κανουμε, και παλι γκρινιαζετε που δεν μας εχετε στο κεφαλι σας!

τς τς τς γονείς..... να μην ξέρεις πως να τους ευχαριστησεις! χαχαχα

φιλιά πολλά

με υγείες το μαλλί

KANTHAR0S είπε...

Καλά τι ατάκα πέταξες;

''Αν καταφέρω να πείσω και τα ευγενικά ευαίσθητα παιδάκια μου, ότι κουράζομαι περισσότερο όταν δεν με κουράζουν θα είμαι καλύτερα!''

55fm είπε...

Coula μου γλυκιά και αγαπημένη,ξέρεις τι βάρος έφυγε από πάνω μου με το κουρεματάκι!
Αει κουρέψου καλή μου σε αθλητικό στυλάκι!
Απαράδεχτοι παιδάκι μου οι γονείς!Δεν τους βρίσκεις πουθενά!Πας για μαλλί και βγαίνεις κουρεμένος με δαύτους!
Ωστόσο να τους λατρεύετε!
Αγαπογκρινίτσες είναι και δεν βλάπτουν καθόλου την υγεία!
Σε ευχαριστώ!
Φιλάκια!

55fm είπε...

KANTHAR0S ,πω...πω...γκάζια το αυτοκινητάκι σου !!!
Σε ευχαριστώ,πίστεψέ με έτσι ακριβώς νιώθω και έτσι υπάρχω ομορφότερα!
Καλό μεσημέρι!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Αχ Ολγα δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα.Η διαθεση ανεβοκατεβαινει,το μαλλι επισης και ακολουθει ο μισθος που μονο κατεβαινει.
Λοιπον προτεινω χαμογελο,ενα καινουριο ρουχο,φτηνο και χαριτωμενο,μια γλυκεια αγκαλια και δυο λουλουδια στο βαζο να σκορπανε τη μυρωδια τους.
Φιλια και θελω πολυ να τα πουμε το Σαββατο γιατι την Κυριακη δουλευω.

55fm είπε...

Γιάννα μου,καλημέρα!
Οι προτάσεις σου με βρίσκουν σύμφωνη,ελπίζω να αποφύγουμε το γουλί κουρεματάκι!
Έχω από χθες το απόγευμα ,ένα προβληματάκι με το ζάχαρο της μανούλας μου που ανεβοκατεβαίνει επικίνδυνα και αυτό,εύχομαι να σταθεροποιηθεί και να μπορέσουμε το Σάββατο να τα πούμε γλυκούλα μου.
Την Παρασκευή θα το ξέρω και θα σε ενημερώσω.
Φιλάκαι και την φιλία μου στέλνω.

Margo είπε...

Εγώ ακόμη δεν πήρα την απόφαση να τα κόψω. Θέλω αλλά δεν την κάνω την αλλαγή, σκέπτομαι τι θα κάνω τα κοκαλάκια:))
Τώρα ο τίτλος σου κάθε χθες και καλύτερα δεν αληθεύει τουλάχιστον για έναν άνθρωπο σαν εσένα. Φύση αισιόδοξη δημιουργική και δυναμική αποκλείεται να αφήσει να γίνουν χειρότερα!
Φιλιά πολλά:)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλη μου πέρασα να πω ένα γειά, κι εγώ μαζί με σένα στα ίδια προβλήματα.. οι κόρες μου ..για να μη με κουράσουν θα πάει η μια τα Χριστούγεννα εκδρομή με την οικογένεια της..η άλλη ..για να μη με κουράσει θα πάει στην Αθήνα σε φίλους κι εμείς με τον Δημήτρη σκεπτόμαστε οτι κάποτε το σπίτι μας ήταν τέτοιες μέρες γεμάτο όπως και το τραπέζι μας...Ο κόσμος γύρω..παγωμένος, τα δώρα άφαντα, τα έξοδα μετρημένα μα..όλα θα πάνε καλά..ίσως.

55fm είπε...

Margo μου,τα κοκαλάκια είναι ένας σοβαρός λόγος για να μην κουρευτείς!
Άστα τα μαλλάκια σου ανακατωμένα...το θυμάσαι;
Είμαι αισιόδοξη γλυκούλα μου,αλλά εδώ η ζωή έχει γίνει εφιαλτική!
Σε ευχαριστώ για τη γλυκιά σου διάθεση!
Σε φιλώ με αγάπη.
Καλημέρα!

55fm είπε...

Aχτιδούλα καλωσήρθες!
Παντού τα ίδια προβλήματα...
Με ενοχλεί αυτή η απομόνωση των ανθρώπων!
Κλειστά τα σπίτια και οι ψυχές!
Ας είμαστε καλά και ας μη χάνουμε την ελπίδα μας!
Καλημέρα καλή μου!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

ΑΧΧΧΑ..ΧΑ.Ολγα μου!!! και εγώ τα ίδια..όταν πέφτω..πέφτωωω τρέχω στην κομωτρια..
από τον σεπτέβρη τα έκοψα κοντά..αλλά πολύ κοντά!!
Φιλιά!! και με καλύτερη διάθεση..που θα πάει θα έρθουν και πιο όμορφες μέρες!!

dhmhtra είπε...

Καλημέρα...σήμερα έχουμε άσπρη μέρα!
Χιονίζει από χθές το βράδυ! Ετσι έφτιαξε λίγο η διαθεσή μας.
Φιλιά.

55fm είπε...

Πέλα μου,χαίρομαι πολύ που με καταλαβαίνεις!
Α...ωραία θα είναι,θα σου πάνε σίγουρα, τα πολύ κοντά είναι τυπίστικα,εγώ δεν τόλμησα τόσο αλλά είμαι σε καλό δρόμο θα τον πετύχω τον κοντό στόχο!
Με κέφι μακάρι να υποδεχτούμε τις καλές μέρες που θα ξανάρθουν!
Πολλά φιλιά!

55fm είπε...

Δήμητρα ζηλεύω!
Πόσο θα ήθελα να ξημερώσει μια άσπρη μέρα και εδώ!
Απολαύστε το!Ξέρεις εσύ τους ιδανικούς μεζέδες που συνοδεύουν το χιόνι πολύ καλά!
Στην υγειά σας!

Μικρές ανάσες είπε...

Αχ και εγώ τα ίδια κάνω, και επειδή είναι κοντό το μαλλί το έριξα στις αλλαγές χρώματος.

Απότελεσμα? Μέσα σε 3 εβδομάδες 2 δεκαπάζ μόνη μου στο σπίτι, απο κόκκινο σε ξανθό, απο ξανθό σε καστανό και τελικά μαυροκόκκινο...

Αφού έχω μλλί ακόμα, πάλι καλά να λέμε!!!

55fm είπε...

Μικρές ανάσες,καλώς το!
Είμαστε πολλές αλλά είμαστε σκόρπια!
Είσαι και τολμηρή, το κάνεις μόνη σου!
Αυτό δείχνει ότι είσαι ιδιαίτερα δυνατό πλάσμα,αναλαμβάνεις την ευθύνη μόνη σου!Το βολικό λάθος της κομμώτριας το εξαφανίζεις!
Μπράβοοοοοοοοοοοοοο!!!
Φιλιά!