Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Μια βραδιά σαν αγκαλιά..!

Ο χώρος του Παλαιού Ελαιουργείου-Σαπωνοποιείου της Ελευσίνας, που πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της παρουσίασης του βιβλίου, με μάγεψε.

Δίπλα στη θάλασσα, ο βιομηχανικός αυτός μνημειακός χώρος, σου υπενθυμίζει ότι ο τόπος μας , είναι ευλογημένος τόπος!

Στην παραλία της Ελευσίνας ότι απόμεινε από μια βάρκα...
Ένα παλιό σκαρί, έγινε το πιο δυνατό σκηνικό...

Δίπλα στη βάρκα , ένα μεγάλο τραπέζι, φιλοξένησε όλους τους ανθρώπους που παρουσίασαν το βιβλίο.
Με κέφι όλοι...

Το κρασάκι, δεν μας έλειψε..ούτε εδώ!
Μετά το τέλος της εκδήλωσης, τα βήματά μου με οδήγησαν που αλλού;
Στο τυρκουάζ ...το χρώμα μου...
Υπήρχε, μυστηριωδώς... εκεί!
Απόλαυσα φίλοι μου, τόσο πολύ το χώρο, με τη μαγική, γεμάτη μυστήριο ατμόσφαιρα, που οι φωτογραφίες μου, όπως είδατε είναι...λόγω βιασύνης μου.
Κάτι μου ξέφυγε...αλλά τι πειράζει, μια γευσούλα μπορείτε μα πάρετε...
Δυστυχώς, δεν μπορείτε να απολαύσετε, τη υπέροχη μουσική της βραδιάς...
Τελικά, ότι συμβαίνει με αγάπη, δημιουργεί, ιδιαίτερες στιγμές...
Ότι ξεφεύγει από την παγερή τυπικότητα γίνεται αγκαλιά...
Μεταξύ μας, έχω ψιλοβαρεθεί...αυτές τις πολύ στημένες παρουσιάσεις βιβλίων, με εκείνα τα κάλπικα τα λόγια...τα μεγάλα, που εκβιάζουν το συναίσθημα!
Ενθουσιάστηκα, γιατί αισθάνθηκα, ότι αυτή η εκδήλωση, έγινε με αγάπη και ψυχή!
Ότι δίνεις παίρνεις τελικά σε τούτη τη ζωή...να το θυμάστε αυτό...
Η Σόνια, δίνει αγάπη, με την ψυχή της!

12 σχόλια:

IZA είπε...

Συνήθως απεχθάνομαι αυτές τις παρουσιάσεις που ακούγονται μεγάλα, κούφια λόγια. Ιδίως στην επαρχία, όπου βρίσκουν την ευκαιρία να προβληθούν κάποιοι μεγαλόσχημοι πολιτικοί παράγοντες του τόπου. Καταλαβαίνω όμως ότι αυτή η παρουσίαση δεν είχε καμία σχέση μ' αυτά. Ο χώρος είναι καταπληκτικός και υποβλητικός. Μου άρεσε πολύ αυτή η φωτογραφία μπροστά στο τυρκουάζ. Οι πίνακες του Τέτση και οι δικοί σου απλά υπέροχοι. Πολλά φιλιά.

Τζούλια Φορτούνη είπε...

αχ... μ΄έκανες να ζηλέψω τόσο που το χάσαμε...
λατρεύω την Ελευσίνα και ειδικά το χώρο που περιγράφεις και η βραδιά θα ήταν σίγουρα υπέροχη...
κρίμα....

Ελένη Μπέη είπε...

Πρέπει να ήταν όμορφη η εκδήλωση για να ενθουσιαστείς τόσο.

Και να μην ξεχάσω: πανέμορφοι οι νέοι πίνακες και οι φωτογραφίες που στολίζουν το μπλογκ.

Seirios είπε...

Γλυκιά μανούλα, εγώ θα συμπλήρωνα πως ό,τι στα αλήθεια δίνεις μέσα από την ψυχή σου εκείνο σου επιστρέφεται!

Πολλοί ισχυρίζονται ότι δίνουν αγάπη, όμως πόσοι από αυτούς δίνουν από το υστέρημα της ψυχής τους κι όχι από το περίσσευμα;

Ας το σκεφτούμε λίγο...

φιλώ σε!

ΥΓ. τελικά όλοι μας έχουμε να θυμόμαστε όμως όμορφες, ζεστές παρουσιάσεις βιβλίων (νέων ή παλιότερων!)

Poet είπε...

Χαίρομαι που ήταν τόσο όμορφη η εκδήλωση και που τη χάρηκες τόσο πολύ. Πραγματικά σπανίζουν αυτού του είδους οι παρουσιάσεις. Λυπήθηκα όμως για τον Νίκο και τη Τζούλια που την έχασαν.

Καλό βράδυ.

55fm είπε...

ΙΖΑ μου, εγώ να δείς πως βαριέμαι, τις στημένες,άψυχες,φλύαρες,παρουσιάσεις!
Ήταν πολύ διαφορετική.
Μια παρέα όλα.Περιβάλλον,μουσική,άνθρωποι.
Το τυρκουάζ,το χρώμα μου,με περίμενε...
Ο Τέτσης,αγαπημένος μου ζωγράφος,καταπληκτικός κολορίστας.
Έχω την τιμή και τη χαρά να τον γνωρίζω τον Τέτση.
Τον απόλαυσα,από πολύ κοντά, πριν 2 χρόνια σε μια καταπληκτική έκθεσή του στη Ύδρα,είναι το αγαπημένο του νησί.
Αχέρωχος,μιλούσε με ενθουσιασμό για τα επόμενα σχέδιά του...
Ζωγραφίζει με πάθος, μεγάλα έργα και τα χρώματά του θαρρείς, ότι δεν στεγνώνουν ποτέ πάνω στο τελάρο!
Σπουδαίος δάσκαλος!
Καλό βράδυ.

55fm είπε...

Μωβένια μου,
θα σου άρεσε πολύ, αλλά τι να κάνει και ο Νίκος/Διευθυντής με τις άσχετες εγκυκλίους, περί γρίπης που έχει μπλέξει...
Η ενέργεια του τόπου,μαγεία...
Κάτι θα ξανασυμβεί και τότε θα αναλάβω προσωπικά να σε ενημερώσω.
Καλό βράδυ,γλυκιά μου Τζούλια.

55fm είπε...

Nερένια μου, σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.
Έχουμε τόσο ανάγκη από όμορφα πράγματα...
Σου εύχομαι καλή σχολική χρονιά.
Δύσκολα ξεκινάει φέτος...
Καλημέρα!

55fm είπε...

SEIRIE,
έχεις απόλυτο δίκιο!
Αγάπη με ζυγαριά και βαρίδια δεν λέει...
Καλημέρα!

55fm είπε...

Τόλη μου,
κι εγώ λυπήθηκα για τους φίλους μας.
Ξεχωριστός τόπος η Ελευσίνα...
Φιλιά.
Καλημέρα

Χρονοστιβάδα είπε...

Zουλιεύωωωωωωω!!!!! ... και πιο πολύ που γνώριςσες το Δάσκαλο :-)

55fm είπε...

Ανηψούλα μου,ίδια η θεία σου είσαι...
Ο δάσκαλος άρχοντας!!!
Σώπα...θα σου κάνω το χατήρι!!!