Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Ήρθε το αγγελούδι μας!

Tετάρτη,14 Μαίου 2014 ώρα 11.00, ήρθε στη ζωή, μια ζωή ,που έφερε η ζωή, της ζωής μου!Ο εγγονός μου!!!
Ζωηρός,με έντονο βλέμμα ,εκφραστικό στόμα,μαύρα μαλλιά και μακριά δημιουργικά δάκτυλα!
Η αύρα του είναι γεμάτη αγάπη και φως!
Ένα πλάσμα που επιβεβαιώνει με τον πιο φυσικό τρόπο,κάτι απλό και υπέροχο...
Ό,τι δημιουργείτε με δυνατή αγάπη, λάμπει!
Φωτίζετε και φωτίζει!
Όλη την υπόλοιπη ζωή μου,θα τη φωτίζει αυτό το πλάσμα και η αγάπη όλων αυτών των ανθρώπων που συνόδεψαν αυτή τη συγκλονιστική στιγμή της ζωής μου!
Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και δίνω τις ομορφότερες ευχές της ζωής μου για τη ζωή τους! Ταυτόχρονα διώχνω για πάντα, αυτούς που δεν πιστεύουν στη ζωή και απλά υποκρίνονται...
Και ως γιαγιά,συνεχίζω να στρέφω το βλέμμα μου στο φώς...
Σκορπίζω τη χαρά μου,αγαπημένοι μου, σε όλους όσους, επιμένουν να είναι αυθεντικά, Άνθρωποι με μεγάλη ανοιχτή καρδιά και πράξεις που το επιβεβαιώνουν!!!
Ευχαριστώ και ευγνωμονώ τη ζωή για τις ονειρεμένες επιστροφές της!
Η ενέργεια που νιώθω γίνεται σύνθημα που φωνάζει...
Αυθεντικοί τύποι της ζωής με αγάπη ενωθείτε!!!

36 σχόλια:

ΦΛΩΡΑ είπε...

Να σου ζήσει το αγγελούδι σου
και με το καλό να το δούμε μαζί μ' εσένα στην Άνδρο φέτος.

tania είπε...

Να σας ζήσει Όλγα, γερό και ευτυχισμένο,με τετοια γιαγια και γονεις,είναι βεβαιο!
Φιλιά!

Νικόλας Τσάρας είπε...

καλημέρα ευχομαι τα καλύτερα

Dinos-Art είπε...

Γερό, δυνατό και πολύ-πολύ τυχερό. Μεγάλο ρόλο σ'αυτήν τη ζωή παίζει και η τύχη. Όσο προσωπικά ανατρέχω προς τα πίσω επιβεβαιώνομαι. Πολλά-πολλά φιλιά γιαγιά Ολγίτσα μου!!!

MYSTELIOS είπε...

Να σας ζήσει φίλη Όλγα και να το χαίρεστε πάντα γερό και δυνατό !!!

55fm είπε...

Φλώρα μου,σε ευχαριστώ!Πρώτα ο Θεός το καλοκαιράκι θα ανταμώσουμε στο νησί!Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Tάνια μου γλυκιά,πολύ σε ευχαριστώ!Είμαστε οικογενειακώς φευγάτοι!Να είσαι καλά!

55fm είπε...

Νικόλα,καλωσήρθες!Σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για τη θετική αύρα που έφερες στο χώρο μου!Ενδιαφέρον πολύ το ιστολόγιό σου και οι μουσικές σου αναζητήσεις!Να έχεις έν αόμορφο Σαββατοκύριακο!

55fm είπε...

Ντίνο μου, έχεις πολύ δίκιο!Σε ευχαριστώ φίλε μου αγαπημένε!Σε σφιχταγκαλιάζω και σε γλυκοφιλώ!

55fm είπε...

Στέλιο μου, πολλά ευχαριστώ!Την αγάπη σου στέλνω με χαμόγελο!

xristin είπε...

Ολγα να σας ζήσει το μπεμπέ σας !
Η φωτογραφία της αναμονής της γιαγιάς για την έλευση του μωρού τα λέει όλα!
Τα φιλιά μου

Άιναφετς είπε...

Καλώς ήρθε στη ζωή το αγγελούδι σας!
Καλώς ήρθες και εσύ στο τρισευτυχισμένο κλαμπ των γιαγιάδων, οι χαρές με τα εγγόνια δεν τελειώνουν ποτέ!
ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

Giorgos Varvakis είπε...

Να σας ζήσει, γερός και καλότυχος ο νέος αγαπημένος ζωηρός επισκέπτης της ζωής σας!!!!!
Υπέροχη η υποδοχή που του κάνατε :)
Μου άρεσαν ιδιαίτερα το "ευχαριστώ" και η "ευγνωμοσύνη" στη ζωή, για τις ονειρεμένες επιστροφές της...
Μακάρι να ένοιωθαν έτσι όλοι.
Σίγουρα θα ήμασταν καλύτεροι άνθρωποι τότε!

Ευάγγελος είπε...

Να σας ζήσει 'Ολγα μου!

Να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά και να 'ναι γερό, ευτυχισμένο και καλότυχο!

Ελπίζω να μη σε χάσουμε τώρα που έγινες γιαγιά!

Την καλημέρα μου!

55fm είπε...

xristin μου,να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ!Έζησα και ζω σπουδαίες στιγμές!

55fm είπε...

Άιναφετς,μου τα έγραφες και είχες δίκιο γλυκιά μου!Να μας ζήσουν τα αγγελούδια μας και να είμαστε καλά να τα στηρίζουμε!

55fm είπε...

Γιώργο,"Να σας ζήσει, γερός και καλότυχος ο νέος αγαπημένος ζωηρός επισκέπτης της ζωής σας!!!!!"τι πανέμορφα λόγια!
Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε και εισέπραξα αυτή τη ξεχωριστή αύρα σου!
Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου,γλυκιέ άγνωστε άνθρωπε!
Ας συνεχίσουμε εμείς, να νιώθουμε δυνατά και που ξέρεις, μπορεί να ακολουθήσουν και άλλοι!

55fm είπε...

Γιώργο,"Να σας ζήσει, γερός και καλότυχος ο νέος αγαπημένος ζωηρός επισκέπτης της ζωής σας!!!!!"τι πανέμορφα λόγια!
Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε και εισέπραξα αυτή τη ξεχωριστή αύρα σου!
Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου,γλυκιέ άγνωστε άνθρωπε!
Ας συνεχίσουμε εμείς, να νιώθουμε δυνατά και που ξέρεις, μπορεί να ακολουθήσουν και άλλοι!

55fm είπε...

Ευάγγελε καλέ μου, πολύ σε ευχαριστώ!Είμαι τρελαμένη και πολύ αφιερωμένη στον υπέροχο εγγονό μου!
Όμως δεν σας ξεχνώ...σε γλυκοφιλώ!

Mariela είπε...

Άργησα λίγο να δω το "ανακοινωθέν"....
σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά να απολαύσεις τον ρόλο της γιαγιάς όσο πιο δυνατά μπορείς και να είναι ο εγγονός σου πάντα γερός και τυχερός!
και όλα τα καλά!
φιλιά

Poet είπε...

Να σας ζήσει το αγγελούδι, Όλγα μου. Να μεγαλώσει και να γίνει σπουδαίο παληκάρι. Και, πάνω απ΄όλα, ας είναι τυχερό στη ζωή του. Και η ευτυχία της γιαγιάς του να συνεχιστεί από τώρα ως τα πρώτα του λογάκια και ως την ενηλικίωσή του και μετά.

55fm είπε...

Mαριέλα μου,πολύ σε ευχαριστώ!Είμαι δίπλα του όλη τη μέρα και απολαμβάνω την κάθε του στιγμή!Είναι συγκλονιστικό!

55fm είπε...

Tόλη μου χιλιοδιαβασμένε,επίτρεψέ μου να σε χιλιοδιαβάζω!Τα ποιήματά σου με καληνυχτίζουν υπέροχα και με δυναμώνουν!Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένε μου,οι ευχές σου,ας συνοδεύουν κάθε του στιγμή!

akrat είπε...

φαντάζομαι πόσο ωραία περνάτε

πάντα φως

55fm είπε...

akrat,σε ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου!Φωτεινότερες πράγματι είναι οι σκέψεις μας και οι μέρες μας!

55fm είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Poet είπε...

Και, ξαφνικά, βρεθήκαμε στη μέση του καλοκαιριού!! Χωρίς μεγάλες ζέστες ευτυχώς μέχρι στιγμής. Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι λοιπόν, Όλγα μου, σε σένα, το αγγελούδι σας και όλους τους αγαπημένους σου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Να σας ζησει.Να εχει υγεια και ευτυχια στο δρομο του!!!
♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

Poet είπε...

Καλό φωτεινό και μαγικό φθινόπωρο, Όλγα μου.

55fm είπε...

Σκρουτζάκο μου,πολλά ευχαριστώ!Εύχομαι τα ομορφότερα για σένα!

55fm είπε...

Tόλη μου,να είσαι καλά σε χιλιοευχαριστώ!Είμαι ακόμα Άνδρο, επιστρέφω τέλος του μήνα.Φιλιά πολλά!

Poet είπε...

Είπα κι εγώ να ρωτήσω : Το αγγελούδι ήρθε τον Μάιο, το φθινόπωρο στις αρχές του Σεπτέμβρη, εσύ πότε με το καλό θα μας έρθεις; Έχεις όμως ήδη απαντήσει.

Ποιος όμως θα μας πει γιατί φθίνουν σε απελπιστικά βαθμό τα ίστολόγια;

55fm είπε...

Τόλη μου,λες να φταίει η κρίση και για αυτό?Έχεις απόλυτο δίκιο πάνε οι παλιές όμορφες ιστολογικοεπικοινωνίες...
Ο χρόνος μετράει αλλιώς...είναι και το fasebook,κ.λ.π.
Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι καλό πολύ καλό μήνα!

Poet είπε...

Νομίζω ότι το facebook υπερισχύει επειδή είναι πιο εύκολο και άμεσο και δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε πολύ μεγαλύερο αριθμό ανθρώπων. Εγώ προσπαθώ να τα βγάζω πέρα και με τα δύο.

Καλό μήνα, Όλγα μου, με πολλά φιλάκια και ευχές.

Poet είπε...

Όπου και να είσαι, ό,τι και να κάνεις, Όλγα μου, ελπίζω να είναι ο δικός σου παράδεισος.

Καλά Χριστούγεννα και ένα φωτεινό 2015 για σένα και τους αγαπημένους σου. Και, βέβαια, το ποίημα των Χριστουγέννων.


λάμπουν σαν δάκρυα τα χριστούγεννα

ένας μικρός χριστός γεννιέται πάλι αύριο,
μόνος στον κόσμο.
ένας μικρός χριστός που ζωγραφίζει
θαμπά στο τζάμι
δέντρα για τα παιδιά,
καράβια για τα όνειρα,
ένα παραμύθι της αγάπης για τους απελπισμένους.
παραμονή
και τα χιλιάδες φώτα της πλατείας
στα μάτια του λάμπουν σαν δάκρυα

Τόλης Νικηφόρου
από τη συλλογή Γαλάζιο βαθύ σαν αντίο, 1999

55fm είπε...

Tόλη μου,λατρεμένο ποίημα!Σε χιλιοευχαριστώ από καρδιάς και σου εύχομαι υγεία και ό,τι πιο όμορφο και δημιουργικό να σε αγκαλιάζει!
Πολλά φιλιά!