Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Μην Προσπαθείς να Σωθείς...

(Έργο του ζωγράφου Γιάννη Κουβέλη)

Μην Προσπαθείς να Σωθείς

Μη μένεις ακίνητος
στην άκρη του δρόμου
μη παγώνεις τη χαρά
μην αγαπάς με βαρεμάρα
μην προσπαθείς να σωθείς σήμερα
ούτε ποτέ.. να προσπαθείς να σωθείς
μην επιτρέπεις να εφησυχαστεις
μην πιάνεις μια ήσυχη γωνιά
επιφυλακτικός μη γίνεσαι στο κόσμο
μην αφήνεις να πέσουν τα βλεφαρά σου
σαν αυστηροί δικαστικοί κριτές..
Μη σφραγίζεις τα χείλη σου
μην αποχαυνωθείς μες στη ζωή
μη σκεφτείς ότι δεν το λέει η καρδιά σου
μη σε καταδικάζεις πρόωρα...
αλλά κι αν αυτό....
δεν καταφέρεις να το αποφύγεις
κι αν παγώσεις τη χαρά
κι αν αγαπήσεις απελπισμένα
κι αν σήμερα θελήσεις να σε σώσεις
κι αν εφησυχαστείς για λίγο
κι αν έπιασες μια ήσυχη γωνιά
στο περιθώριο του κόσμου
κι αν άφησες τα βλεφαρά σου να πέσουν
βαριά... σαν τους αδίστακτους κριτές
κι αν στέγνωσες χωρίς λαλιά
κι αν άφησες το νου σου ν'αποχαυνωθεί
κι αν πίστεψες πως δεν το λέει η καρδιά σου
κι αν ισόβια σε καταδικάζεις
κι ακίνητος μένεις στην άκρη του δρόμου
και θέλεις μονάχα να σωθείς...
Μη μένεις... κοντά μου.
(Mario Benedetti)

Θέλει δυνατή και ζωντανή  ψυχή η ζωή... 
Σας γλυκοχαιρετώ αγαπημένα μου φιλαράκια και σας αφιερώνω ό,τι με αγγίζει και με δυναμώνει!

16 σχόλια:

ΦΛΩΡΑ είπε...

Αυτό που σε άγγιξε και σε δυνάμωσε
το αγάπησα κι εγώ.
Καλή σου μέρα.

Άιναφετς είπε...

Εκτιμώ απεριόριστα όσους από μας, βρίσκουν τη χαρά στο μοίρασμα...
Γιατί η αγάπη υπάρχει μόνο εκεί που η καρδιά μένει ανοιχτή...
Το ποίημα εξαιρετικό, βλέπεις δεν φτάνει ν' αραδιάζεις όμορφες λέξεις, πρέπει αυτές οι λέξεις να μιλούν και βαθιά μέσα μας!
Ευχαριστώ...
ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά!

Dinos-Art είπε...

"Μην" και "αν" εναλλαγή στην αισιοδοξία! Καλό Σαββατοκύριακο Όλγα μου.

roadartist είπε...

Να είσαι καλά! Mario Benedetti :
http://roadartist.blogspot.gr/2013/02/mario-benedetti.html

Καληνύχτα! :)

Poet είπε...

Σκέψεις, παροτρύνσεις, αποφάσεις, υποθήκες για τον καινούριο χρόνο και για πάντα. Η δυσκολία βρίσκεται στην πράξη. Ας προσπαθήσουμε όμως, Όλγα μου γλυκιά.

55fm είπε...

Φλώρα μου,πολύ το φχαριστήθηκα αυτό το άγγιγμα!Να είσαι καλά!

55fm είπε...

Άιναφετς τρυφερή και γλυκιά η καρδιά μας αν κλείσει έχουμε τελειώσει ως άνθρωποι!Σε ευχαριστώ πολύ και σε γλυκοφιλώ!

55fm είπε...

Ντίνο μου,προχωράμε με ματιά δυνατή!Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

roadartist,αν και έφυγε...μένει αξέχαστος!Τον διάβασα και στο μπλογκάκι σου!Εξαιρετικός!Φιλιά!

55fm είπε...

roadartist,αν και έφυγε...μένει αξέχαστος!Τον διάβασα και στο μπλογκάκι σου!Εξαιρετικός!Φιλιά!

55fm είπε...

Τόλη μου αγαπημένε, αξίζει τον κόπο να προσπαθήσουμε!Πολλά πολλά φιλιά!

Poet είπε...

Τακ, τακ, τακ, είναι κανείς εδώ; Την Όλγα-Ουρανία ψάχνω, έχω περάσει κι άλλες φορές. Ε, ναι, ντε, μας λείπει !!!

fractal είπε...

Καλημέραααααααααααααααααααααααααααααααααα

http://www.youtube.com/watch?v=AOU_MWlqsSY

55fm είπε...

Tόλη μου γλυκιέ και αγαπημένε,σε ευχαριστώ για το τακ τακ σου!Με τραβομπαλάνε οι υποχρεώσεις!Είμαι εδώ και δεν σας ξεχνώ!

55fm είπε...

fractal ,πολύ ευχάριστη έκπληξη!Σε φιλώωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!Χαίρομαι!

Poet είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=dl1AaWIj1cY