Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Μαμά μου,καλό σου ταξίδι...

Καλό ταξίδι...Δυνατή και δυνατά λατρεμένη,μαμά,μητέρα, μάνα...
Φοράω τη βέρα σου...
Με καλλιγραφικά γράμματα , χαραγμένο 24/11/1943,ημερομηνία γνωριμίας με τον μεγάλο ατελείωτο έρωτα της ζωής σου,που αργότερα φώναξα εγώ μπαμπά...
Τετάρτη , 28/8/2013  έφυγες για το μεγάλο ταξίδι...
'Εφυγες όπως το ήθελες...
Στο σπίτι σου, ανθρώπινα και ήσυχα...
Αυτό με ανακουφίζει μαμά μου!
Η επιθυμία σου πραγματοποιήθηκε!
Ευλογία το λέω!
Κρατάω τα πάντα σου!Ειδικά την ομορφιά σου!
Προσέχω τον μπαμπά...μην ανησυχείς...
Στα 99 χρόνια του,σε έχασα...και εσύ στα 93 χρόνια σου, έφυγες... 
Μετά από 70 χρόνια γάμου...
Ευλογία το λέω...

Τα φυσικά στολίδια ήταν η αδυναμία σου...
Με λουλούδια της φύσης πάντα θα σε στολίζω...και η απέραντη αγάπη μου πάντα θα σε συναντάει...
Φιλαράκια μου αγαπημένα, μετά από την τρίμηνη απουσία μου, σας υποδέχομαι με μια,τεράστια για μένα απουσία...
Η ζωή πάντα κλείνει τo ραντεβού της με το θάνατο...
Μακάρι αυτή η συνάντηση να συμβαίνει στην ώρα της και όχι πρόωρα!
Σας γλυκουποδέχομαι και σας εύχομαι τα ομορφότερα!
Καλό Σεπτέμβρη!!!

22 σχόλια:

ΦΛΩΡΑ είπε...

Λυπάμαι πολύ για την τόσο οδυνηρή για σένα και τον μπαμπά σου απώλειά της.
Καλωσόρισες πίσω στην παρέα μας.
Το καλοκαίρι συχνά σε θυμόμασταν με την xristin και σκεφτόμασταν άραγε γιατί δεν εμφανίζεσαι.
Βλέπεις θέλαμε να πιούμε κι αυτό το καφεδάκι παρέα στην Άνδρο.
Τώρα φοβάμαι πως για σένα το καλοκαίρι αυτό ήταν ιδιαίτερα σκληρό.
Να ζήσεις πιο πολλά χρόνια απ' την μαμά σου και να κρατήσεις ότι όμορφο προσπάθησε να αφήσει πίσω της.
Σε φιλώ

akrat είπε...

ας είναι ελαφρύ το χώμα που σκεπάζει την μαμά...

δείξτε υπομονή και ο χρόνος...

εξ άλλου να ξέρετε θα έρχεται μικρές επισκέψεις στα όνειρά σας...

κρατήστε στην μνήμη σας το χάδι και τα φιλιά...

εγώ των γωνιών μου τα κρατώ σφικτά...

ElenaG είπε...

Ολγάκι μου είδα ανάρτηση και έτρεξα!
...............................
Καλο Παράδεισο να έχει...

και ναι είναι Ευλογια!

ξωτικό είπε...

Αχ Ολγάκι
ποτέ δεν είμαστε αρκετά προετοιμασμένοι όσο φυσιολογικό κι αν είναι......
Ευλογία πράγματι όπως τα είπες.
Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να φεύγουν πλήρεις ημερών και γαλήνια με τόση αγάπη γύρω τους....
Καλό ταξίδι στην αγαπημένη μαννούλα που θα ζεί για πάντα μέσα σε πολλές καρδιές.
Μια πολύ πολύ πολύ τρυφερή αγκαλιά.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

........................
Ηρεμη και γαλήνια γης εύχομαι...

Άιναφετς είπε...

Δεν μπορείς να ξέρεις Όλγα μου πόσο σε νιώθω, βλέπεις έχω ακόμα τη μαμά μου 85 χρονών και 94 τον πατέρα μου και κάθε μέρα που περνά λέω, πως ίσως είναι η τελευταία τους...
Καλό της ταξείδι και καλή δύναμη σ' αυτούς που άφησε πίσω της...

Dinos-Art είπε...

Μόνη παρηγοριά Όλγα μου ότι έφυγε ήρεμα πλήρης ημερών. Φιλιά συμπόνιας.

roadartist είπε...

Καλό της ταξίδι.

55fm είπε...

FLORA GIA ,σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!Να είσαι πάντα καλά, που ξέρεις,μπορεί να καταφέρουμε να πιούμε αυτό το καφεδάκι...

55fm είπε...

akrat ,σε ευχαριστώ!Κρατάω τα λόγια σου και σε ξαναευχαριστώ!

55fm είπε...

Ελενάκι μου καλό,σε ευχαριστώ πολύ πολύ!Φιλιά!

55fm είπε...

Ξωτικούλι μου,η αγκαλιά σου και τα λόγια σου,με ανακουφίζουν!
Σε ευχαριστώ καλή μου!

55fm είπε...

Ρίκη μου,πολύ σε ευχαριστώ!'Ηταν γλυκύτατη...

55fm είπε...

Άιναφετς ,έτσι ένιωθα και εγώ...έμεινε ο μπαμπάς μου,ο οποίος είναι 99 χρονών...
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ,για την ευαισθησία σου!

55fm είπε...

Ντίνο μου, έτσι ακριβώς φίλε μου!Πολύ σε ευχαριστώ και σε γλυκοφιλώ!

55fm είπε...

roadartist,σε ευχαριστώ πολύ!Να είσαι πολύ πολύ καλά!

xristin είπε...

Αν την φέρνεις στο μυαλό σου συχνά και γλυκά θα είναι σαν να είναι μεταξύ σας.
Έτσι κάνω εγώ με τον πατέρα μου που χάσαμε πριν αρκετά χρόνια και πίστεψε με αισθάνομαι πολύ όμορφα

Υ.γ
Αύριο πάω στην δικιά μου ηλικιωμένη μανούλα στα Τρίκαλα γεμάτη τύψεις που έλειπα όλο το καλοκαίρι.
Θα φροντίσω να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο.

55fm είπε...

xristin,είναι σφιχταγκαλιασμένη με την καρδιά μου και τη σκέψη μου!
Να χαίρεσαι τη μανούλα σου και να περάσετε όμορφα μαζί γλυκιά μου!
Σε ευχαριστώ πολύ!

Mariela είπε...

Καλό ταξίδι στη μανούλα σου, έστω και λίγο καθυστερημένα....
Σε σκέφτομαι...
Να ήξερες πόσο τρέμω αυτή την ώρα...

Betty's Cuisine είπε...

Μετά από αρκετά μεγάλη απουσία, μπήκα να μάθω νέα σου κι διάβασα για την μεγάλη σου απώλεια...
Δέξου τα συλλυπητήρια μου έστω και καθυστερημένα, δακρύζω και μόνο που σκέφτομαι ότι κάποια στιγμή θα βρεθώ στην θέση σου, τρέμω σ' αυτή τη σκέψη και παρακαλάω να είναι τουλάχιστον μετά από πολλά-πολλά χρόνια...
Ας είναι, φίλη μου, ελαφρύ το χώμα που την σκεπάζει...

Poet είπε...

Με μεγάλη καθυστέρηση διάβασα την είδηση μόλις τώρα, Όλγα μου. Με τον μοναδικό δικό σου τρόπο. Γνωρίζω τι θα πει απώλεια και γνωρίζω τι σημαίνει να χάνει κανείς τη μητέρα του. Η σκέψη και η αγάπη μου είναι μαζί σου. Σε σένα που ξέρεις να τιμάς τη μνήμη της. Σε φιλώ.

Riccie Finestra είπε...

με συγκλόνισε ο σπαραγμός σου...
και επειδή δεν είμαι καλός στα συμπονετικά λόγια, θα σου πω μόνο αυτό: τίποτα αληθινό δεν χάνεται, μόνο αλλάζει διάσταση...
θάνατος είναι μόνο η λησμονιά!
(καλώς σε βρήκα στο υπέροχο μπλογκ σου)