Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Για να ξεκινήσει όμορφα η βδομάδα μας!

Η ζωή είναι ωραία όταν...

Όταν απολαμβάνεις τη ζωή...
Όταν απολαμβάνεις την ελευθερία... 
Όταν απολαμβάνεις τη μουσική...
Όταν απολαμβάνεις τη φύση...
      
Όταν αγαπάς...
'Οταν εμπιστεύεσαι...
 Όταν ανακαλύπτεις τη δημιουργικότητά σου...
Όταν δέχεσαι ένα δώρο...
 Όταν βοηθάς...
Όταν γελάς με τη ψυχή σου...
 Όταν η αγκαλιά σου είναι το στήριγμα κάποιου...
Όταν είσαι ταπεινός...
Όταν μοιράζεσαι τα ίδια όνειρα ...
Όταν έχεις γύρω σου όσους αγαπάς...
Όταν έχεις ένα χάδι...
 Όταν έχεις μια τεράστια αγκαλιά...
Όταν κάνεις έρωτα!
'Οταν γίνεσαι και πάλι παιδί...
Όταν πιστεύεις στο αδύνατο...
 Όταν προσπαθείς....
Όταν βοηθάς τον διπλανό σου...
'Οταν συνεργάζεσαι...
'Οταν τολμάς να τσαλακώνεσαι...
Όταν το διασκεδάζεις για τα καλά!
 'Οταν νιώθεις ευγνωμοσύνη...
Ακόμα κι όταν πονάς! Γιατί η ζωή δεν είναι μόνο χαρά ...Έχει και πόνο κι όταν μπορέσεις να το αποδεχτείς αυτό θα μπορείς να νιώθεις ότι ζεις πραγματικά...
'Οταν βλέπεις καθαρά πως η ζωή βρίσκεται στις απλές καθημερινές στιγμές...στο Τώρα, όχι στο αύριο...  Δεν χρειάζεται να φορέσεις γυαλιά! Άνοιξε τα μάτια της ψυχής σου και απόλαυσε τη ζωή!


Φιλαράκια μου,σας θερμοχαιρετώ και σας χαμογελώ!!!

27 σχόλια:

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες στολισμένες με υπέροχα σχόλια, πολύ φιλοσοφημένου ανθρώπου, που έχει αποφασίσει να πιάσει τη ζωή απ' τα κέρατα και να μην αφήσει λεπτό να φύγει απ' τα χέρια του.
Καλό σου βράδυ, το ευχαριστήθηκα.

Velvet είπε...

Θα μου επιτρεψεις να προσθεσω
ακομη οτι:
Η ζωη ειναι ωραια
Οταν και οι διπλανοι μου
ειναι "ωραιοι"

Εχουν δηλαδη να φανε
μια στεγη να μην βραχουνε
ενα κρεββατι να κοιμηθουνε
και δυο χερια αγαπημενα
να τους κρατουνε
Αλλιως δεν....


Καλη εβδομάδα

Mariela είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ!
ΜΟΝΑΔΙΚΗ!
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ....

Όσο υπέροχη, μοναδική, καταπληκτική είσαι κι εσύ!

Νομίζω θα περνώ καθημερινά να βλέπω την ανάρτηση, δύσκολο να την χορτάσω!!!

φιλιά πολλά πολλά

eleni είπε...

Χορταστική,απολαυστική,φιλοσοφημένη ,υπέροχη η ανάρτηση,Όλγα!
Καλή εβδομάδα-φιλιά!

MYSTELIOS είπε...

Πραγματικά πανέμορφες εικόνες γεμάτες νόημα !!!
Υπέροχη ανάρτηση, σε ευχαριστούμε πολύ φίλη Όλγα !!!

xromatisti είπε...

Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι ότι όλες οι προτροπές για μια όμορφη ζωή παριστάνονται με στιγμές ζώων; Ας τα μιμηθούμε, εγώ αυτό λέω, γιατί η τόση "ανθρωπιά" κατάντησε απάνθρωπη.
Είναι τέλειες οι σκέψεις σου, πολύ εύστοχες οι επιλογές εικόνων και σ'ευχαριστώ για τα όμορφα συναισθήματα που μου δημιούργησες.

Dinos-Art είπε...

Πάντοτε θύμωνα και θυμώνω όταν κάποιος βρίζει κάποιον "ζώον", "γαϊδούρι",
"γουρούνι" και παρόμοια.
Συμφώνησες μαζί μου καθότι "Όπερ έδει δείξε" με την καταπληκτική σου αυτή ανάρτηση.
Καλή εβδομάδα Ολγίτσα μου, πολλά φιλιά.

55fm είπε...

Φλώρα μου,χαίρομαι πολύ που πήρες μια γεύση από ευχαρίστηση!Ας γλυκαίνουμε λίγο τις μέρες μας,γιατί πολύ πίκρα μας δίνουν καθημερινά!
Τι συμβαίνει με το μπλογκάκι σου?Δεν μπορώ να σε βρώ...

55fm είπε...

Velvet,φυσικά και έτσι είναι φίλε μου και μακάρι όλοι οι άνθρωποι στον κόσμο να ζούσαν ανθρώπινα.
Σε τιμά η ευαισθησία σου!
Φιλιά!

55fm είπε...

Μαριέλα μου, πληθωρική και γλυκύτατη,να είσαι καλά!Καλοδεχούμενη!Πολλά φιλιά!

55fm είπε...

Μαριέλα μου, πληθωρική και γλυκύτατη,να είσαι καλά!Καλοδεχούμενη!Πολλά φιλιά!

55fm είπε...

Ελενάκι μου,σε ευχαριστώ!Ας βλέπουμε και τις ζεστές μας πλευρές!Παρακρυώσαμε!
Πολλά φιλιά!

Ευάγγελος είπε...

Η ευαίσθητη ματιά κι η τρυφερή καρδιά σου μου πρόσφεραν μοναδικά στιγμιότυπα ζωής.

Η καθημερινότητα, τόσο ζωντανά κοντά μας και τόσο βασανιστικά μακριά μας!

Μ' έκανες να φιλοσοφώ μεσ' στο μεσημέρι, 'Ολγα μου, αλλά άξιζε τον κόπο!

Υπέροχη προσπάθεια, να είσαι καλά να μας ταρακουνάς!

55fm είπε...

Στέλιο μου,η ουσία της ζωής έχει απλότητα και ομορφιά!
Σε ευχαριστώ φίλε μου!

55fm είπε...

Χρωματιστή μου, και τα ζώα μας μαθαίνουν,εμείς δεν βλέπουμε καθαρά!
Είσαι γεμάτη πολύχρωμα συναισθήματα και αυτό μ΄αρέσει πολύ!
Φιλιά γλυκά!

55fm είπε...

Ντίνο μου,παρασυμφωνώ μαζί σου!Γειά και χαρά σου μερακλή αγαπημένε φίλε!

55fm είπε...

Ευάγγελε,πολύ φχαριστήθηκα τη μεσημεριανή σου φιλοσοφημένη σκέψη!
Τρυφερή και ουσιαστική,είναι πάντα και η δική σου ματιά στα πράγματα.
Πολύ σε ευχαριστώ!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Αν θέλεις να με βρεις πάτα www.texnistories.blogspot.com
Δεν κατάλαβα γιατί αντιμετωπίζεις πρόβλημα.

55fm είπε...

Φλώρα μου,ούτε και εγώ το έχω καταλάβει.Αν δεις κάτω δεξιά στο μπλογκ μου,που έχω τα αγαπημένα μου μπλογκς, σε έχω πρώτη,το πατάω και δεν με βγάζει πουθενά.Θα προσπαθήσω πάλι,όπως μου το γράφεις,μπορεί κάτι να έχεις αλλάξει από την αρχική σου καταχώρηση.
Η σχέση μου με την τεχνολογία έχει και τα προβληματάκια της!
Σε φιλώ και σε ευχαριστώ.

xristin είπε...

Κοίτα με τι επιμονή και υπομονή γλύφει την γάτα(ο) ο γατούλης!
Τρεις ώρες τον έχω μπροστά και δεν λέει να σταματήσει.
Έχω υπομονή εγώ!
Φιλάκια Όλγα!
χα,χα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Μια λεξούλα μόνο !!
ΤΕΛΕΙΟ!!!!

Να σαι καλά, να χεις μια καλή χρονιά με όμορφες σκέψεις και δημιουργίες κι εύχομαι να τα καταφέρεις στο αυτομάζεμά σου !!
Σαμιώτικα χαιρετίσματα

Poet είπε...

Υπέροχη ανάρτηση, Όλγα μου, μια από τις ωραιότερες που έχει δει στο διαδίκτυο. Λογικό πάντως μια και εσύ η ίδια είσαι μπαχτσές (ναι, με χτσ για να προφέρεται χορταστικά).

55fm είπε...

xristin ,έχεις και υπομονή και από όλα έχεις εσύ γλυκούλα μου!
Φιλιά γελαστά!

55fm είπε...

Αθηνούλα μου τρυφερή σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!Εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά και σε σένα.Έτσι κι αλλιώς την ομορφιά την έχεις μέσα σου!Φιλιά πολλά!

55fm είπε...

Τόλη μου,αυτή σου η χορταστική προφορά με απογειώνει!
Σε ευχαριστώ αγαπημένε μου πολύ!
Πολλά γλυκά μπαχτσεδιάρικα φιλιά σου στέλνω με χαμόγελο!

airis είπε...

http://princess-airis.blogspot.gr/2012/08/blog-post_1777.html

Μου αρέσει που δέχεσαι και τα εύσημα !
Μπράβο κοπελιά!
Η αναφορά της πηγής μου ακριβώς είναι;;;;;;;;;;;;;;;


airis είπε...

Εν τω μεταξύ βλέπω να έχουμε τόσους κοινούς φίλους!

Ειλικρινά πικράθηκα!
Αριστέα