Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Ωδείο Αθηνών...9 μήνες απλήρωτοι...ακούει κανείς;

Η μουσική... θεραπεύει ψυχή και σώμα, εξαγνίζει, καταπραΰνει, εμπνέει, παρακινεί ηρεμεί... είναι αναγκαίο να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια πολιτισμένη κοινωνία.
Kαταργείται;

Η μουσική... είναι απαραίτητο να είναι βασικό μάθημα στο πλαίσιο της παιδείας των νέων μας, και να κατέχει εξέχουσα θέση.
Αγνοείται;

Οι άνθρωποι που αγαπούν τη μουσική και με πίστη τη διδάσκουν πρέπει να
Τιμωρούνται;
Εν τέλει για ποια πολιτισμένη κοινωνία μιλάμε και για ποιό μέλλον;
Σας ρωτάμε όλοι εμείς, οι αγανακτισμένοι πολίτες

Κύριε Υπουργέ Πολιτισμού...
Το Ωδείον Αθηνών το αρχαιότερο μουσικό εκπαιδευτικό ίδρυμα της νεώτερης Ελλάδας, ήρθε η ώρα να
Κλείσει;

Με οργή αναδημοσιεύω το κείμενο διαμαρτυρίας της σημερινής ανάρτησης της Νέλλης μας!


Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ Πολιτισμού

ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΕΙΜΑΣΤΕ

ΕΝΝΕΑ ΜΗΝΕΣ

ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ.

Και μόλις μπούμε στον Μάη θα είμαστε

10 δέκα μήνες απλήρωτοι!!!

ΕΛΕΟΣ!!!!

Φίλοι bloggers, φίλοι Δημοσιογράφοι του διαδικτύου

διαδώστε το παρακαλώ!!!

46 σχόλια:

logia είπε...

όσο υπάρχουν άνθρωποι συνάνθρωποι με ευαισθησίες δεν φοβάμαι τίποτα
σε ευχαριστώ

efhbos είπε...

:O
9 Μηνες???
Και πως ζειτε....???

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Και δεν ειναι οι μονοι.Θα προσθεσω και τους ωρομισθιους καθηγητες που προσφατα ειχαν σηκωσει τα πανο τους εξω απο το υπουργειο παιδειας διεκδικοντας τα χρηματα τους.Ποσο αυτοκαταστροφικοι μπορουμε να γινουμε ακομα εμεις οι Ελληνες;Σε τι μπορουμε να ελπιζουμε ακομα οταν καθιστουμε τους παιδαγωγους αυτης της χωρας πενητες και τους στελνουμε στους δρομους για να διεκδικησουνε το δικιο τους;
Αν θελουμε τα παιδια μας να γινουν χαρουμενοι,ηρεμοι και αξιοπρεπεις πολιτες χρωστουμε να στηριξουμε τους εκπαιδευτικους σε ολες τις βαθμιδες.Η παιδεια μας πρεπει να εχει φαντασια και να ειναι αξιοπρεπης.

55fm είπε...

Nέλλη μου,ενώνω τη φωνή μου με τη δική σας!
Είναι ντροπή!

Sophia Kollia είπε...

Μόνο με δάκρυα στα μάτια πια μπορώ να μαθαίνω τέτοια νέα..Που φτάσαμε..
Και πιο πολύ με απελπίζει που δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Τι σημασία έχει που είναι? Τα παιδιά στο σπίτι, τα όνειρα τους, οι υποχρεώσεις τους...Τι να πούμε...
Καλό κουράγιο.

55fm είπε...

Έφηβε,η ψυχούλα τους το ξέρει πως ζούν...
Πάντως σίγουρα σφιχταγλκαλιασμένοι με μια αξιοπρέπεια που δυστυχώς έγινε άγνωστη λέξη, για τους αρμόδιους και για τους έχοντες...
Φιλιά!

55fm είπε...

Γιάννα μου,είμαστε πολλοί αυτοί που σαστίζουμε μπροστά στα αθώα μάτια των παιδιών μας!
Τι να τους πεις...ποιά κοινωνία τους υποδέχεται και πως;
Σε φιλώ φιλεναδίτσα μου!

IZA είπε...

Αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη. Δυστυχώς η παλιά κοιτίδα του πολιτισμού κατάντησε χώρα της παρακμής και της βαρβαρότητας. Μόνο οι τραγουδιστές των σκυλάδικων αμοίβονται καλά σήμερα ,ενώ οι καθηγητές των ωδείων λιμοκτονούν. Είμαστε όλοι δίπλα στο δίκαιο αγώνα τους.

eleni είπε...

Όλγα,είναι πραγματικά ντροπή!Ο πολιτισμός βρίσκεται πάντα σε δεύτερη μοίρα σ΄αυτόν τον τόπο.

Να προσθέσω ότι δεν είναι οι μόνοι απλήρωτοι-οι γιατροί του ΕΣΥ δεν πληρώνονται εφημερίες,τους πλήρωσαν μόνο για το Δεκέμβρη,ενώ πάει ο Νοέμβριος,άσε κάποια περσινά αναδρομικά.

Δεν ξέρω πού θα οδηγηθούμε....
Φιλιά!

55fm είπε...

Σοφάκι,είναι θιλιβερή η κατάσταση!
Ό,τι παράγει πολιτισμό είναι στα αζήτητα!
Τα έχω και με κάποιους ανθρώπους του πνεύματος...απόλυτη σιωπή!
Και εκεί "παρεούλες" απολαμβάνουν τη δική τους βολή!
Καλή δύναμη να έχουμε όλοι μας!
Φιλάκια

logia είπε...

Εφηβε, οι περισσότεροι .... με καταναλωτικά δάνεια!!!!

55fm είπε...

Μαρία μου,είσαι καλύτερα;
Είμαστε δίπλα δυνατά!
Στα σκυλάδικα της εκτόνωσης,λές να κρύβεται ο σημερινός πολιτισμός μας;
Κρίμα...
Σε φιλώ!

55fm είπε...

Ελένη μου,το απόλυτο χαός παντού!
Εργάζομαι 30 χρόνια σε έναν οργανισμό με αντικείμενο την κατασκευή των σχολείων και ήρθε η ώρα του να συγχωνευθεί...και να περιοριστεί με τρόπο που κανείς δεν γνωρίζει...
Πρέπει να φανούμε δυνατοί!
Φιλάκια

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Δεν ξέρω τι να πρωτοσκεφτώ... αυτούς τους ανθρώπους που προσφέρουν και δεν εχουν πληρωθεί εδώ και καιρό...??? ή πως θα κλείσει ένα κομμάτι του πολιτισμού μας????

"Μυστικά" φιλιά!!!

roadartist είπε...

AYTH H ΧΩΡΑ ΠΛΗΓΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ... ΜΑΣ ΔΙΩΧΝΕΙ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΗ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΧΕΣΑΙ... ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δεν ειναι ομως το ωδειο και καμια ΕΡΤ
Τι να τους κανουν, ας πηγαιναν εκει να ακριβοπληρωνονται.....


Σαν δε ντρεπομαστε λεω εγω, μεχρι που θα φτασει το ξεφτιλικι τους

Betty's Cuisine είπε...

... και να ήταν οι μόνοι...

ντροπή!

IonnKorr είπε...

Όλγα

Το ότι αναγράφεται παραπάνω από τους σχολιαστές είναι σταγόνα στην καταιγίδα που έρχεται.

Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία της σημερινής μέρας η χρεοκοπία είναι σχεδόν δεδομένη.
Χιλιάδες θα απολυθούν.

Πάντως προσωπικά ελπίζω ότι ίσως γίνει κάτι (σε παγκόσμιο επίπεδο) που θα ανακόψει αυτήν την συντριβή. Κάτι όμως που θα μοιάζει με θαύμα.

Ανώνυμος είπε...

Αν άκουγε κανείς, δεν θα ήταν απλήρωτοι οι άνθρωποι!

Μιλάμε για μεγάλα λαμόγια!!!!!

Dinos-Art είπε...

Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα σφάλμα (Νίτσε).

ΑΝΘΗ είπε...

Τα λόγια ωχριούν μπροστά στα συναισθήματα. Η εξαθλίωση είναι περιφανής! Ντρέπομαι!

Καλή σου μέρα!

55fm είπε...

Nέλλη μου,χρεωμένοι στο πουθενά...που να ελπίζουν οι νέοι μας;

55fm είπε...

Μυστικό Μονοπάτι,ό,τι και να σκεφτείς πονάει καλή μου!
Φιλιά

55fm είπε...

roadartist,ακριβώς...
Πόσο ανάγκη έχουμε απο μια αξιοπρεπή, σεμνή,δίκαιη, ουσιαστική πρόταση για τη διάσωση του ανθρώπου που τον πνίγει η χώρα του!
Καλημέρα καλή μου!

55fm είπε...

Ρίκη μου,τελειωμό δεν έχει η ξεφτίλα τους...
Η ΕΡΤ είναι πλέον ίδρυμα...
Περιμένω το Σ/Κ που θα βρεθώ στην Άνδρο για να διαβάσω με ηρεμία το βιβλίο σου.
Καλημέρα!

55fm είπε...

Μπέττυ μου,υπάρχουν πολλοί και θα υπάρξουν και άλλοι...
Αν και είμαι αισιόδοξος άνθρωπος δεν σου κρύβω ότι κλονίζομαι...
Φιλάκια

55fm είπε...

IonnKorr,αυτή είναι η αλήθεια...
Άς πιστέψουμε στο θαύμα!
Φιλιά!

55fm είπε...

Ντίνο μου,πάλι έγραψες!
Εξαιρετικό!
Πολλά φιλιά
Καλημέρα

55fm είπε...

Coula μου,στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα!
Ντροπή!

55fm είπε...

Ανθή μου,μεγάλη ντροπή!
Πραγματικά τα λόγια ωχριούν...
Καλημέρα καλή μου!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Α ωραιαααααααααααααα!!!
Περιμενω με αγωνια λοιπον το σχολιο σου

55fm είπε...

Ρίκη μου,φυσικά και θα το έχεις!
Φιλάκια

hellmetradio είπε...

είναι άσχημη αυτή η κατάσταση που επικρατεί καθώς πολλοί σημαντικοί τομείς όπως παιδεία, υγεία και μέσα σε αυτούς είναι και οι τέχνες παραμελούνται χρόνια τώρα...όλο μιλάν για προσπάθειες να καλυτερέψουν την οικονομία και να ανεβάσουν το επιπεδο ζωης...Δεν ανεβένει μόνο έτσι το επίπεδο ζωής ρε πούστη μου...υπάρχουν και άλλα πράγματα έκτος από το κέρδος σε αυτή τη ζωή!!!

55fm είπε...

hellmetradio,καλωσήρθες στη γειτονιά της διατήρησης του ονείρου,της ελπίδας, και της διαμαρτυρίας για τη διάσωσή τους!
Το επίπεδο ζωής ανέβηκε με δανεικά και κολπάκια ταχυδακτυλουργικά!
Όλα ξεπουλήθηκαν για το κέρδος!
Αυτή η υποτιθέμενη θανατηφόρα γρίπη, πόσα μας κόστισε;
Υπάρχουν τα ουσιαστικά σε αυτή τη ζωή,αλλά χαμπάρι δεν παίρνουν...
Χάρηκα που ήρθες,θα τα λέμε...
Καλό μεσημέρι!

IonnKorr είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
55fm είπε...

IonnKorr,καμιά ανησυχία,όλα είναι εντάξει,όπως σου έγραψα.
Σε φιλώ,είσαι δύναμη!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Είναι η κύρια τους απασχόληση;
Οχι πως έχει και τόση σημασία , αλλά αυτός που δουλεύει πρέπει να πληρώνεται.

Παντού , παντού, προβλήματα
στη δύσμοιρη πατρίδα,
και δυστυχώς σιγά σιγά
σκοτώνουν την ελπίδα.....

55fm είπε...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ,δεν γνωρίζω αυτό που ρωτάς,αλλά θεωρώ και να υπάρχει κάτι άλλο, θα είναι ίσα ίσα για να μπορέσουν να ζήσουν.
Οι μουσικοί είναι μια πονεμένη ιστορία...
Οι άνθρωποι όμως δουλεύουν,δεν κάθονται...
Απλήρωτοι 9 μήνες; είναι φρίκη, όπως λέει η Νέλλη μας ζουν με δάνεια καταναλωτικά!
Οι μαντινάδες σου είναι απόλαυση!
Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Καλό βράδυ

IonnKorr είπε...

Όλγα

Το ίδιο ενδιαφέρον θα έδειχνα και για σένα, αν σου συνέβαινε κάτι αντίστοιχο.

Τόσο καιρό που ανταλλάσσουμε απόψεις έχουμε δεθεί μεταξύ μας κι ας μη βλεπόμαστε.

55fm είπε...

Ιonn Korr,σε ευχαριστώ πολύ!
Ναι,έχουμε δεθεί και είναι πολύ όμορφο και ανθρώπινο!.
Δεν έχει τύχει να έχω επικοινωνία με τη "Σταλαγματιά", και μετά το μήνυμά σου την αναζήτησα,αλλά ευτυχώς όλα καλά!
Μου λες πως έγινε και διαγράφτηκε το μήνυμα που μου έστειλες για αυτό το λόγο;έβαλες το χεράκι σου;
Δεν έχω κανένα διαδικτυακό μεταπτυχιακό και εντυπωσιάστηκα...

thumbelina είπε...

Ότι και να πω δεν νομίζω να περιγράφει τα συναισθήματα μου σαν διάβασα την ανάρτησή σου..
νιώθω ντροπή που έστω και άθελά μου επιτρέπω να συμβαίνουν τόσο απαράδεκτα πράγματα και δεν αντιδρώ, οργή για αυτούς που κατάντησαν την Ελλάδα έτσι, αηδία για όλους όσους κοιτάνε μόνο πως θα τα κονομήσουν εις βάρος του κράτους άρα και εις βάρος μας, απελπισία γιατί τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα,θλίψη για αυτούς τους ανθρώπους που και εγώ δεν ξέρω πως τα βγάζουν πέρα....
καλή μου Όλγα δεν ξέρω τι να πω,και δεν σου κρύβω φοβάμαι πολύ για όλους εμάς τους απλούς ανθρώπους....
καλό σου βράδυ

IonnKorr είπε...

Ναι, επειδή δεν είχε νόημα πια το διέγραψα.

Πως τόκανα? Ε ... άμα έχεις δισεκατομμύρια, τι διάολο ένα σχόλιο πια δεν μπορείς να διαγράψεις? χα..χα..

logia είπε...

Καλημέρα παιδιά!
Προς Φάνη Ξημεράκη


Για πολλούς είναι κύρια και μοναδική απασχόληση.
Για άλλους όπως είμαι και γω, που είμαστε μέλη κάποιας ορχήστρας, δεν είναι η μοναδική απασχόληση, είναι όμως μεράκι, αγάπη για τα παιδιά και τη μουσική, είναι τρόπος ζωής.
Δυστυχώς εκεί πατάνε μάλλον, στο ότι έχουμε πάθος για αυτό που κάνουμε και ξέρουν πως ποτέ δεν θα αφήσουμε τα παιδιά μας χωρίς μάθημα.
Την εποχή αυτή γίνονται διάφοροι διαγωνισμοί και πολλοί από μας ετοιμάσαμε παιδιά γι αυτούς, παιδιά που διακρίθηκαν, βραβεύτηταν.
(Έχω και σχετική ανάρτηση εδώ.) Αυτή η προετοιμασία για να γίνει, χρειάστηκαν μαθήματα και πρόβες πέραν των δυο εικοσαλέπτων την εβδομάδα, που λέει ο κανονισμός. Και όλα αυτά τα κάναμε αγόγγυστα, παρόλο που οδεύουμε για τους 10 μήνες χωρίς μισθούς!!!

55fm είπε...

thumbelina μου,αναρωτιόμαστε όλοι τι άλλο θα δούμε;
Τα συναισθήματα ξεπερνάνε τις λέξεις!
Τι να πω...
Καλή δύναμη σε όλους μας!
Φιλάκια καλή μου φίλη!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Ionn,καλημέρα!
Φυσικά έχεις τον πρώτο λόγο για το σχόλιό σου, και αποφασίζεις για την τύχη του!
Εγώ η άμυαλη γιατί ρωτάω έναν δισεκατομυρριούχο,πως μπορεί..;

55fm είπε...

Nέλλη μου,σε ευχαριστώ για την ενημέρωση!
Να είσαι καλά γλυκούλα μου.
Η σκέψη μου είναι μαζί σου.
Καλημέρα