Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

H φαντασία, είναι ο ψηλότερος χαρταετός με τον οποίο ο καθένας μας μπορεί να πετάξει!


Σήμερα, θέλω να μοιραστώ μαζί σας και να μιλήσουμε, για την ευχάριστη έκπληξη, που ένιωσα όταν, δυο θαυμάσιες διαδικτυακές και ήδη βραβευμένες φίλες, η ΙΖΑ και η
Μπέττυ, μου προσφέρανε βραβείο φαντασίας!
Είναι,η πρώτη φορά που βραβεύεται με τόσο όμορφο τρόπο η 50fm!!!


"H φαντασία, είναι ο ψηλότερος χαρταετός, με τον οποίο ο καθένας μας, μπορεί να πετάξει!"
Είναι γραμμένο στο βραβείο...και η σύμπτωση μεγάλη!
Χαρταετός, ο αγαπημένος μου...
Χαρταετός, το όνομα της κίνησης πολιτών, που έχω τη χαρά, να είμαι από τα ιδρυτικά μέλη!
Αναλυτικά,η ΙΖΑ, μου πρόσφερε το βραβείο φαντασίας ,ως στην πιο τρελή κι αδέσποτη φαντασία !!!
Η Μπέττυ, ως προς τα χρώματα και τα τρυφερά κείμενα!!!
Κορίτσια μου, γλυκά,τρυφερά και δημιουργικά, θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα απ΄τη ψυχή μου για το υπέροχο δώρο- βραβείο που μου προσφέρατε!
Σας αφιερώνω,αποσπάσματα του μηνύματος του σκηνοθέτη, Αουγκούστο Μποάλ που διαβάστηκε για την Παγκόσμιας Ημέρα Θεάτρου!
Τo βρίσκω εξαιρετικό!
Ακόμα κι αν το αγνοείτε, οι ανθρώπινες σχέσεις ακολουθούν μια θεατρική δομή: η χρήση του χώρου, η γλώσσα του σώματος, η επιλογή των λέξεων και ο χρωματισμός της φωνής, η σύγκρουση ιδεών και συναισθημάτων, ό,τι παρουσιάζουμε επί σκηνής και ό,τι ζούμε στη ζωή. Είμαστε φτιαγμένοι από θέατρο! . Πριν από κάθε παράσταση έλεγα στους ηθοποιούς μου: «Ο μύθος που δημιουργήσαμε μέρα με τη μέρα τέλειωσε. Όταν θα διασχίσετε εκείνα εκεί τα μπαμπού, κανένας από εσάς δεν θα έχει το δικαίωμα να πει ψέματα. Το θέατρο είναι η κρυμμένη αλήθεια».
Όταν κοιτάζουμε πέρα από τα προσχήματα, βλέπουμε καταπιεστές και καταπιεσμένους, σε όλες τις κοινωνίες, τις εθνότητες, τις κοινωνικές τάξεις και ομάδες· βλέπουμε ένα άδικο και σκληρό κόσμο. Πρέπει να δημιουργήσουμε ένα άλλο κόσμο επειδή γνωρίζουμε ότι αυτό είναι εφικτό. Αλλά εξαρτάται από εμάς να κτίσουμε αυτόν τον άλλο κόσμο με τα χέρια μας παίζοντας στη σκηνή και στην προσωπική ζωή μας.
Δείτε την παράσταση που πρόκειται να ξεκινήσει και μόλις επιστρέψετε σπίτι σας, μαζί με τους φίλους σας παίξτε τα δικά σας έργα και κοιτάξτε αυτό που δεν μπορούσατε ποτέ να δείτε: αυτό που είναι προφανές. Το θέατρο δεν είναι απλώς ένα συμβάν, είναι τρόπος ζωής!
Είμαστε όλοι ηθοποιοί: το να είσαι πολίτης δεν σημαίνει ότι ζεις σε μια κοινωνία, σημαίνει ότι την αλλάζεις.

...Είναι απαραίτητη ,η συνέχεια...
Θεωρώ λοιπόν ανεκτίμητη, αυτή, τη συνέχεια...
Η συνέχεια...είστε εσείς... όμορφη παρέα, άγνωστη παρέα, που είναι σαν να γνωριζόμαστε χρόνια...και όλοι μαζί δημιουργούμε, μια διαφορετική πραγματικότητα,κόντρα στην ισοπέδωση και στην παρακμή της εποχής!
Επιτρέψτε μου, με τη δική μου, την τρελή κι αδέσποτη φαντασία,
και με τη μέθοδο της "εικαστικής κοπτοραπτικής"
να προσφέρω 5 (ε...καλά...μη βαράτε..!) συνεχίζω 5 βραβεία !!!

Τόλη, Τζούλια,Μαρία, Ευγενία,Βίκυ, είστε απλά... υπέροχοι!


Σχολεία μου, 50 Δ.Σ Χαιδαρίου,70 Δ.Σ.Χαιδαρίου & Δ.Σ Μπατσίου Άνδρου,
με αγάπη παρακαλώ, να δεχθείτε το βραβείο σας!
Nίκο, σε όλους τους
μαθητές και δασκάλους, φωτεινή,δημιουργική, η φαντασία σας,μας ταξιδεύει μοναδικά!

Νεολαία μας, Seirie,Amelie,Skroutzako,Social affluence η φαντασία σας ,μας απογειώνει,η ευαισθησία σας, παράδειγμα προς μίμηση!




Ένα βραβείο και στους φίλους του εξωτερικού,που ξαφνικά
ήρθαν στη παρέα μας! Απο Αργεντινή...Βιετνάμ...
Μιλάνε οι εικόνες και η διάθεση, τις γλώσσες ,όλου του κόσμου...και καταλαβαινόμαστε, χωρίς λόγια..!















Αχ...ονειρεμένες φαντασίες μας!
Παρακαλώ κοπιάστε...
Μareld, Λόγια ψυχής, Nyxterino, Mονοπάτι, LIA, Aliki, συν τη παρέα,Συν Γυναιξι και Τέχνη, mpalos, Περιθώριο, είστε φαντασία , με μεράκι, με ψυχή ,με μέλλον!
Όλοι σας, βραβευτήκατε, γιατί εκτός όλων των άλλων, διαθέτετε μια ιδιαίτερη φαντασία...τη φαντασία του μέλλοντος!!!
Έτσι συνεχίζεται ο μύθος μας....
Σας ευχαριστώ όλους!
ΙΖΑ...γλυκιά πολυτάλαντη ψυχή, Μπέττυ...γεύση ιδιαίτερη, φίνα και ευγενική
σας ευχαριστώ!
Βεβαίως, παρακαλώ να πάρετε, τα βραβεία μου...σας ξαναβράβευσα!!!


Είναι λατρεμένο μου κομμάτι,τα τελευταία 35 χρόνια!
Αφιερωμένο...η μουσική και τα λόγια!
- Stairway to Heaven- Σκάλα στον παράδεισο!
Υπάρχει μια κυρία που είναι σίγουρη
Πως ότι λάμπει είναι χρυσός
Και αυτή αγοράζει μία σκάλα για τον ουρανό.
Όταν φτάνει εκεί ξέρει
Εάν τα καταστήματα είναι όλα κλειστά
Με μια λέξη μπορεί να πάρει αυτό για το οποίο ήρθε.
Ooh, ooh, και αγοράζει μία σκάλα για τον ουρανό.

Υπάρχει ένα σημάδι στον τοίχο
Αλλά θέλει να είναι σίγουρη
επειδή όπως ξέρετε μερικές φορές οι λέξεις έχουν δύο έννοιες.
Σε ένα δέντρο δίπλα από το ρυάκι
Υπάρχει ένα πουλί που τραγουδά,
Μερικές φορές όλες οι σκέψεις μας είναι δοσμένες λάθος.
Ooh, αυτό με κάνει να αναρωτηθώ
Ooh, αυτό με κάνει πραγματικά να αναρωτηθώ.

Υπάρχει ένα αίσθημα που παίρνω
Όταν κοιτάζω προς στη δύση,
Και το πνεύμα μου φωνάζει για αναχώρηση.
Στις σκέψεις μου έχω δει
Δαχτυλίδια καπνού μέσα από δέντρα,
Και οι φωνές εκείνων που μόνιμα κοιτάνε.
Ooh, αυτό με κάνει να αναρωτηθώ,
Ooh, αυτό με κάνει πραγματικά να αναρωτηθώ.

Και ψιθυρίζεται ότι σύντομα
Εάν όλοι συντονιστούμε
Ο αυλητής θα μας οδηγήσει στην αιτία.
Και μια νέα ημέρα θα ξημερώσει
Για εκείνους που έκαναν υπομονή
Και τα δάση θα αντηχήσουν με το γέλιο.

Εάν υπάρχει αναταραχή στο διαχωριστικό φράχτη σας
Μην ανησυχήσετε τώρα,
Είναι απλώς μία καθαρή πηγή για την βασίλισσα του Μαίου.
Ναι, υπάρχουν δύο πορείες που μπορείτε να πάτε
Αλλά στο πέρασμα του χρόνου
Υπάρχει χρόνος να αλλάξετε τον δρόμο που έχετε πάρει.
Και με κάνει να αναρωτηθώ.

Το κεφάλι σας βουίζει χωρίς σταματημό
Σε περίπτωση που δεν ξέρετε,
Ο αυλητής σε καλεί να ενωθείς μαζί του,
Αγαπητή κυρία, μπορείς να ακούσεις τον αέρα να φυσά,
Και ήξερες
Ότι η σκάλα σας βρίσκεται στον αέρα που ψιθυρίζει.

Και καθώς κατεβαίνουνε το δρόμο σαν άνεμος
Οι σκιές μας ψηλότερες από την ψυχή μας.
Εκεί περπατά μια κυρία που όλοι ξέρουμε
Η οποία λάμπει άσπρο φως και θέλει να δείξει
Πώς τα πάντα ακόμη αλλάζουν σε χρυσό.
Και εάν ακούσετε πολύ προσεχτικά
Ο τόνος θα έρθει και σε σας επιτέλους.
Όταν όλα είναι ένα και ένα είναι όλα
Να είσαι βράχος και να μη κυλάς.

Και αυτή αγοράζει μία σκάλα για τον ουρανό.
Σύντομη η αναρτησούλα μου, σήμερα,σε σχέσει με τα συναισθήματα..!

23 σχόλια:

Benikos place είπε...

Eisai apisteuth!panemorfh skepsh kai apithani kolaZ!!¨
Seuxaristoume para para polu

Seirios είπε...

Αχ, καλή μου 50fm! Να είσαι πάντα γερή και να χαιρόμαστε όλοι εμείς την φαντασία σου, όπως αυτή εκδηλώνεται μέσα από τις δημιουργίες σου!

Σε ευχαριστώ για την αναφορά στο πρόσωπό μου. Όταν ξεκίνησα να γράφω δημόσια, εδώ κι ενάμιση χρόνο, δεν πίστευα ότι οι άνθρωποι μπορούσαν να επικοινωνούν με αυτό τον τρόπο. Δεν ήλπιζα ότι υπάρχουν "ξένοι" άνθρωποι που έχουν τη διάθεση να μοιραστούν τις ανησυχίες σου.

Για μένα αυτό είναι το μεγαλύτερο βραβείο! το γεγονός ότι κατόρθωσα μέσα από την επικοινωνία να κάνω οικείους τους "ξένους"... (δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις!)

Με διάθεση περίεργη και σήμερα... σου στέλνω άλλη μια μουσική που ακούω τούτη τη στιγμή. Έτσι για να συντροφεύσει την καλημέρα μου και το φιλάκι που σου στέλνω!

φιλώ σε!

Seirios είπε...

είμαι...είμαι μεγάλη μάρκα....(Χα χα χα)

λησμόνησα να σου στείλω το link...

http://www.youtube.com/watch?v=DpGjkKHovvw

φιλάκι!

**Αχ, βγάλε τη λεκτική επαλήθευση από τα σχόλια... είναι μαρτύριο!!!!
σταματάω να γκρινιάζω!

IZA είπε...

Δεν με συγκίνησες απλώς, μ' έκανες να δακρύσω.

Ελενα καπακιώτου είπε...

αχ μικρουλλα μου...
ποσο με συγκηνησες!!!!
εισαι μια ψυχουλλα!!!


ελα τωρα για πες???


πως το παιρνω????
το θελω στο μπλοκ μου!!!
χαχαχχαχαα
να το βλεπω και να σε καμαρωνω
για αυτη σου την χειρονομια!!!!

μαλλον αντιγραφη εεε??? χαχαχχα

55fm είπε...

To μονοπάτι σας, μας οδηγεί, πάντα στα ομορφότερα!
Αξίζετε πολύ αγάπη!
Ευχαριστώ, για τα καλά σου λόγια!
Να είστε πάντα καλά!

55fm είπε...

ΣΕΙΡΙΕ τέκνο μου,
είδες τι μαθαίνεις καθώς μεγαλώνεις...αυτό παθαίνουμε όλοι μας!
Σε ευχαριστώ, για τις αφιερώσεις σου και τα λόγια σου!
Συνέχισε τη γκρίνια...είναι τάση εποχής!
Αν σταματήσεις... θα αρχίσω εγώ..!
Μη γίνουμε και ντεμοντέ!Χαχαχα!
Υ.Γ.Πως μπορώ να απλοποιήσω τη ζωή σας μέσω σχολίων;Μπουρδουκλώθηκα...

55fm είπε...

ΙΖΑ...χωρίς λόγια η απάντηση!
Μόνο με δάκρυα...χαράς η συγκίνησης..!
Σε εκτιμώ!

55fm είπε...

Ψυχένια...ψυχή...
σε ευχαριστώ από ψυχής!
Είδα το τσίμπησες το βραβειάκι σου!
Και έμεινα άφωνη...με το νέο μου βραβείο!
Είσαι, κορίτσι μαγικό!

Ανώνυμος είπε...

Για μένα η σημαία είναι πολύχρωμη.

55fm είπε...

Και για μένα, η ζωή είναι πολύχρωμη!
Πιστεύουμε στο πολύχρωμο φαίνεται...
γράφω, με τρεμάμενη γραφή!
Αυτό το Ζώνεκρος, και η επιβεβαίωση του προφίλ ΖΩ ΝΕΚΡΑ με ψιλο...μπρρρ...
Με ησύχασε λίγο,(όσο μπορεί) ο Καρούζος, και βρήκα τη δύναμη να σου πώ:
Καλωσήρθες!

Ανώνυμος είπε...

αν και λίγο μόνο γνωριζόμαστε(!!)

είσαι μαγικό πλάσμα,50fm,αέρινη παρουσία, δαγκωμένο ζουμερό μήλο οι λέξεις σου,

και η τιμή που μου κάνεις,

με κάνει και χαίρομαι πολύ πολύ!!

σ' ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου

κ εύχομαι -μ ένα ποτήρι κρασί-

στις πιο τρελές φαντασίες μας!!!

mareld είπε...

Γλυκιά μου Ροδαλένια!

Τη νύχτα η θερμοκρασία έπεσε στους 6βαθμούς... πάγωσε ο τόπος αλλά και λίγο η διάθεσή μου.
Το πρωί άλλαξα τη διάθεσή μου και βγήκα έξω μέσα στο κρύο. Φανταζόμουν μέσα στο έντονο πράσινο του δάσους ακόμη και το "πράσινο" δωμάτιο αλλά και ότι σε λίγο.. καιρός είναι να πρασινοκοκκινήσει λίγο η Ευρώπη..να απλά λόγω φρεσκάδας
και πάθους..

Πέρασα από το σπιτάκι σου και λέω σε γενέθλια ήρθα..

Ονειρα κι όνειρα ήρθανε
Στα γενέθλια των γιασεμιών
Νύχτες και νύχτες στις λευκές αϋπνίες των κύκνων

Η δροσιά γεννιέται μεσ'στα φύλλα
Οπως μεσ'στον απέραντο ουρανό
Το ξάστερο συναίσθημα
Ελύτης

Σε ευχαριστώ για το "ξάστερο συναίσθημα" που έχει φωλιάσει στη ψυχή μου..για τη χαρά που νιώθω όταν σε σκέφτομαι και για τις αλήθειες που γίνονται φως!

Ο Πλούταρχος είπε: Ο,τι πετυχαίνουμε εσωτερικά, μπορεί να αλλάξει την εξωτερική πραγματικότητα.

"Υπάρχει ένα αίσθημα που παίρνω
Όταν κοιτάζω προς στη δύση" αυτό το αίσθημα μοσχοβολάει γιασεμί!!!

Πολλά γλυκά φιλάκια!

το πετάλι είπε...

Όλγα μου, έχεις
πολλά φιλιά από όλους μας,
μικρούς και μεγάλους!!!

εκπληκτικό το τραγούδι
είσαι
ξεχωριστή...

55fm είπε...

Mareld μου αγαπημένη,
πόσο δίκιο είχε ο Πλούταρχος!
Δεν λέει, να ξαστερώσει εκεί ο καιρός...
Ευχαριστώ, μέσα απ΄την καρδιά μου για όλα!
Το γέλιο σου,αυτό το γέλιο ψυχής...κλείνει το τηλέφωνο και υπάρχει στο χώρο!
Ναι,η φρεσκάδα και το πάθος δεν πρέπει να αγνοούνται!
Αυτό κατάφερε το συστηματάκι..!

Εύχομαι για όλους μας να γεννιέται η δρόσια και να ανθίζει το συναίσθημα!
Καλημέρα και πολλά φιλιά!

55fm είπε...

Nyxterino μου,
Τι σημασία έχει ο χρόνος...
Ξέρω μπόλικους, που μέσα από πολλά χρόνια δεν γνωρίζονται!

Είσαι ιδιαίτερο πλάσμα!
Χαίρομαι που χαίρεσαι!
Στην υγεία μας!
Δεν λέω ποτέ όχι, σε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί!
Καλημέρα!

55fm είπε...

Νίκο μου,πετάλι μας και δάσκαλέ μας,εγώ ευχαριστώ!
Αλλάζει ο κόσμος όταν σας επισκέπτομαι!
Με τους Ζepelin,τρελό κόλλημα απ΄τα νιάτα μου!
Αφίσες σε όλο το δωμάτιο κολλημένες με αλεύρι και νερό...φαντάζεσαι μετά ο τοίχος!
Φιλιά και απο μένα σε μοκρούς και μεγάλους!
Καλό Σαββατοκύριακο,καλημέρα και καλή ψήφο!

Εφη είπε...

καλημερα. σε βρηκα απο σχολιο σου που διαβασα σε καποιο μπλοκ.μου εκανε εντυπωση αυτο που γραφεις στο προφιλ σου. θελεις, λες, να γινεις γιαγια.να γινεις καλη μου. ειναι πολυ γλυκο να εισαι γιαγια. μιλαω εκ πειρας. εγω ειμαι γιαγια και ειμαι πολυ χαρουμενη. εχω δυο εγγονακια 16 και 9 μηνων. κυριως τωρα που το ενα αρχισε να μιλαει και να με φωναζει ''ζαζααα'' εγω λυωνω απο την χαρα μου.οταν τα χερακια του τυλιγονται γυρω απο τον λαιμο μου, οταν τα χειλακια του ακουμπουν το μαγουλο μου, ειναι οι πιο ευτυχισμενες στιγμες της ζωης μου. τι να λεω τωρα. οταν γινεις και συ , θα το νοιωσεις .συγνωμη, σε κουρασα με την πολυλογια μου. αλλα απο δω βγαλε συμπερασμα ποσο ωραιο ειναι να εισαι γιαγια.
καλο Σ/Κ να εχεις.

55fm είπε...

Έφη καλωσήρθες!
Να σου ζήσουν,να τα χαίρεσαι τα αγγελούδια-εγγονάκια σου!
Ναι, πιστεύω θα αποτρελαθώ αν ακούσω αυτή τη λέξη!
Δεν είναι τυχαίο που όλες οι γιαγιάδες ξαναζωντανεύουν!
Μακάρι να συμβεί!
Πάντως είναι όνειρό μου!
Καθόλου δεν με κούρασες,αντίθετα χάρηκα!
Καλό Σαββατοκύριακο,δώσε και φιλάκια στα εγγονάκια!
Θα τα λέμε,να μαθαίνω...

kanella16 είπε...

Γλυκειά μου Ολγα,
ήρθα λίγο καθυστερημένη να πάρω το βραβείο μου, σ ευχασριστώ τόσο βαθιά γι αυτό...Με συγκίνησες και είμαι σε δημόσιο υπολογιστή, σε δημόσιο χώρο! Ευτυχώς είναι ανοιχτό το παράθυρο και μπαίνουν τα Pfusten- οι "ξένοι" όπως τα λέμε στο χωριό μου, οπότε είπα; πως μπήκε ένα στο ματι μου, και δε βγαίνει το άτιμο...
Η φαντασία ανήκει σε σένα, συνοδοιπόρο στο γραπ΄τό λόγο και στη τέχνη, εγώ να σκαλίζω το ξύλο εσύ να ανακατεύεις τα χρώματα!
Σ ευχαριστώ,
και περιμένω σινιάλο ή να σου στείλω τα βιβλιαράκια μου ή να έρθεις προς τα δω να σου τα δώσω ιδιοχείρως!
Φιλιά

Τζούλια Φορτούνη είπε...

Όλγα μου για πολλές μέρες εκτός δικτύου και μόλις είδα τα βραβεία σου..
σ΄ ευχαριστώ για το βραβείο, αλλά κυρίως για την ομορφιά της ψυχής σου..
το μεταδίδεις παντού αυτό το άρωμα το ξεχωριστό, το σπάνιο..το άρωμα της αγάπης σε ό,τι κάνεις και ό,τι λες...

55fm είπε...

Εξαιρετική μου Ευγενία,
σε ευχαριστώ πολύ!
Λατρεύω τους ανθρώπους με ευαισθησίες και δημιουργικές αναζητήσεις σαν τις δικές σου!
Πόσο μάλλον, όταν αυτές, έχουν να αντιμετωπίσουν μια καθημερινότητα πολύ σκληρή...κι όμως αντέχουν και την ξεπαρνάνε!
Θέλω πολύ τα βιβλία σου και δέχομαι με συγκίνηση την προσφορά σου!
Εύχομαι τα ομορΦότερα για σένα!
φιλιά!

55fm είπε...

Μωβένια μου μοναδική,
σε ευχαριστώ!
Σε απόλαυσα στην εκδήλωση..!
Τι μορφή ξεχωριστή!Πλήθος αγγελούδια και νεράιδες χορεύουν στην αύρα σου!
Αξιολάτρευτη παρουσία συνέχισε...μην αλλάξεις τίποτα!